juotko/voisitko kuvitella juovasi alkoholia jouluna?

  • Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti
Oon kerran ollu jouluna ryyppäämässä, oisinko ollu 18vuotias sillon. Eikä ollu vielä lapsia. Nyt kun on lapsia, niin ei tulis mieleenkä juua jouluna! En muutenka juo koskaan lasten aikana ku korkeintaan yhden siiderin illalla kesäsin tossa pihalla, sillo ku ne nukkuu.
 
Mua jotenkin ärstttää nää harhaanjohtavat otsikot. Eli vastaus otsikkoon olisi, että voisin kyllä kuvitella juovani alkoholia jouluna juu. Vastaus kysymykseen on, että en voisi juoda itseäni humalaan jouluna. En ymmärrä miksei sitä voi vaan suoraan otsikossa kysyä, että voisitko kuvitella juovasi itsesi humaalan/hiprakkaan jouluna.

Minä otan jouluna 2-3 annosta alkoholia päivän mittaan, luultavasti ruoalla viinilasillisen, saunan jälkeen siiderin, ehkä illalla vielä lasillisen punaviiniä.
 
Koska ei ole lapsia, niin juodaan muutamat, ei humalaa.
Meillä alkoholi kuuluu juhlaan, eikä sen kanssa ole ongelmia(että tarttis pelätä jotain perhetragediaa tai riitaa, päinvastoin), joten odotan kovasti että päästään vanhempieni luo rentoutumaan, saunotaan, pelataan ja nautiskellaan viiniä ja juustoa tai parit glögit eikä tarvitse ajaa yöllä kotiin.
 

Yhteistyössä