Kamalia uutisia. :'(

  • Viestiketjun aloittaja suuri suru
  • Ensimmäinen viesti
Voimia ap!! Itse en ole vastaavassa tilanteessa ollut, niin en osaa edes kuvitella miltä sinusta tuntuu. Jaksamista kuitenkin mahdollisiin raskaisiin aikoihin ja voimia päätöksen tekoon ja aikaan sen jälkeen, mitä sitten ikinä päätätkin!!
 
suuri suru
[QUOTE="kolmas";26178029]Hirmuisen myöhään ku rakenneultrassa pitäisi nämä asiat kyllä huomata jo. Itse en enään luota yhteenkään lääkäriin ja ultraajaan[/QUOTE]


Minulle tehtiin rakenneultra tuolloin.
Alkuraskauden ultra jäi väliin ja neuvolan terkkarin ja minun laskujeni mukaan viikkoja olisi ollut vain 19 (kuukautisten mukaan laskettuna),mutta rakenneultrassa paljastui,että raskaus onkin pidemmällä ja sitten tämä pommi putosi niskaan.
 
"minä vain"
Osittain tuttuja fiiliksiä.
Me on myös yhdessä raskaudessa saatu myös rv 29 ultrassa järkyttäviä uutisia...
v. 2007 ja silloin ei ainakaan meidän kaupungissa ollut rakenneultraa. rv 12 ultrassa ei vielä huomattu mitään ongelmia.
Sen verran pahoja ongelmia sisäelimissä, että ei mitään mahdollisuuksia ollut.
Mä olisin ollut kylläkin täysin valmis elämään vammaisen lapsen kanssa, mutta vammat oli eri laatua kuin esim. dowm.
Voimia... Mäkin pitkään mietin, mitä tein väärin jne. mutta isoin katkeruus ja suru on kai ohi, nyt on vain ikävä... En olisi ikinä halunnut luopua siitä pienestä, suloisesta pojasta, mutta joskus käy näin...
 
niin pahoillani
Olisi kyllä hyvä,kun saisi jotain tietoa ja sitten kokeiden myötä vain varmistuksen.
Voisi alkaa oikeasti miettimään jatkoa.
Voimia teille paljon, varmaankin raskasta, omani vain sentään kuoli äkkiä 3:kuisena. Epävarmuus on pahinta. Ajatella, jos joudut synnyttämään ja joudut tuon ikäisen lapsen ja hän heti kuolee.
Kaikki sympatiat perheellenne.
 
"äiti minäkin"
Minunkin ajatuksissa olet ollut tänään... Toivottavasti nyt asioihin on tullut selkoa. Itselleni aikoinaan, kun makasin sairaalassa odottamassa "tuomiota", oli juuri tuo odottaminen ja epävarmuus kamalinta. Lapseni hiljaisen syntymän jälkeen olin jopa hetken helpottunut, että kaikki oli ohi, kunnes suru sitten tuli. Voimia teille!
 
suuri suru
Viimein kotiuduin.
Turha reissu oli! :(
En saanut minkäänlaisia vastauksia..kuusi lääkäriä tutki ja kaikki totesivat,että aivoissa on vikaa.
Pikkuaivot ja joku toinen juttu on ainoat mitkä kunnolla kehittyneet.
Isot aivot jotenkin "kasaan" painuneen näköiset ja niiden ympärillä nestettä.
Verenkierto aivoissa on myös "hukassa".
Huomenna lääkärit jossain kokouksessa katselevat ultrakuvia ja miettivät mahdollisia "diagnooseja" vaikka noista kuudesta kukaan ei aiemmin ollut kuulemma vastaavaa nähnyt.
Lisäksi ensi viikolle aika magneettikuvaukseen,lapsivesipunktioon,vasta-aine testiin (tms) ja sitten jokin napasuoni koe tms..
Ja sitten taas odottelua. :(

Sain nukahtamislääke reseptinkin.
Tänään en usko niitä edes tarvitsevani,koska viime yönä nukuttu niin vähän..aamulla viideltä ylös ja seitsemästä saakka liikkeellä.
 
suuri suru
[QUOTE="lilliputti";26188686]No eihän tuo nyt ihan turha reissu ollut kerran asiat etenee ja lääkärit asiaa tutkivat.[/QUOTE]

No anteeksi kovin!
Mulle oli..
Mä en saanut MITÄÄN tietoa..väsymystä kyllä lisää..
Ja paljon epätietoa.
 
"Maru"
Kas kun eivät heti näytteitä ottaneet, olisit joutunut odottamaan vähemmän aikaa. Harmi kun näin meni. Toivottavasti saat nukuttua. Mieli on varmasti maassa kun on rankka päivä takana ja oot väsynyt. Koita ottaa levon kannalta ja anna sekasotkujen olla. Ehdit niitä myöhemminkin raivailla. Voi kun voisi olla avuksi. Toivottavasti sulla on apua arkeen.

Huomenna ehkä parempi päivä, toivottavasti. Voimia koko perheelle!
 
suuri suru
[QUOTE="Maru";26188820]Kas kun eivät heti näytteitä ottaneet, olisit joutunut odottamaan vähemmän aikaa. Harmi kun näin meni. Toivottavasti saat nukuttua. Mieli on varmasti maassa kun on rankka päivä takana ja oot väsynyt. Koita ottaa levon kannalta ja anna sekasotkujen olla. Ehdit niitä myöhemminkin raivailla. Voi kun voisi olla avuksi. Toivottavasti sulla on apua arkeen.

Huomenna ehkä parempi päivä, toivottavasti. Voimia koko perheelle![/QUOTE]

Sitä mäkin ihmettelin.
Sanoivat vain,että otetaan ensi kerralla kaikki,kun kuitenkaan tänään ei magneettikuvia saanut otettua,koska ei aikaa saanut. :(

Huomenna onneksi arki ja lasten kanssa touhuilut.
 

Yhteistyössä