Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Tanjuska Niin sanoi munkin mies, joten ihan kaikkea ei näinkään pitkässä parisuhteessa paljasteta :saint: Se tiedä mitä mä tuolla wc:ssä puuhailen ja onneks se on tollanen ikuinen AinaValmis- partiopoika, että ei tarvii kun vähän silmää iskeä.

Ehkä mä joskus paljastan sille mitä on tullut tehtyä tai sitten pidän omana tietonani:saint:
 
Mulla on kanssa nyt ollut tota oviksen tikuttelua, mutta vain siitä syystä että tietäs vähän missä kiertopäivissä suurinpiirtein menen ja voinko odottaa niitä kunnon menkkoja ja koska. On kiva selitellä lääkärille että koska on ollut viime menkat kun sitä tietoa kysyttiin papereissa: / Kai ne ultrassa sitten osaa päätellä sen mukaan miltä näyttää että millaisessa vaiheessa kiertoa voisin olla. On ollut muutamia "vuoto"päiviä tossa ja sitä tuhrua on kanssa ollut, niin vaikea sanoa onko ollut menkat vai ei... Toivon vain että nyt lääkärikin kiirehtisi sitä leikkausta ja ensinnäkin tekisi sen. Kyllä minulle sanottiin että jos omalääkäri lähttää niin pitäisi kuulemma leikata ja tuo ensiviikon käynti olisi se esivalmistelu käynti jonka mukaan sitten päätetään leikkaustapa ja muut, mutta en usko ennenkuin saan mustaavalkoisella että se leikkaus tehdään ja pääsen salista ilman klipsejä pihalle:D Olen melkein ainoa ketä ei oikein usko että se nyt tapahtuisi, kaikki ystäväni on sanonut että kyllä ne sen tekee ja ei ne voi kieltäytyä enään ja vaikka mitä, mutta minä ja mies ei oikein uskota vaikka haluttaisiinkin ennenkuin se on todellakin tehty.
Oho, tulipas taas purettua mieltään tänne:whistle: Anteeksi että meni taas omanapaiseksi minun kirjoitukseni.
Olen niin iloisena lukenut plussauutisia täällä ja saanut siitä hiukan uskoa että minäkin vielä saan kertoa teille iloisia uutisia ja kun muutama ystävänikin on nyt raskautunut niin jotenkin sitä on iloinen ja onnellinen kaikkien niiden puolesta jotka saa sen plussan ja tuntee sympatiaa niiden puolesta jotka vielä piinailevat. En voi olla katkera enkä vihainen kenellekään kun kuitenkin me kaikki täällä olemme tietyllä tavalla samassa tilanteessa. Minulla on ystävä joka on kokenut muutaman keskenmenon ja nyt odottaa, hän sanoi ettei se pelko katoa ennenkuin se pikkuinen on sylissä. Uskon sen kyllä ja pelkään myös sitä että raskaudun taas ennenkuin leikataan (jos kauan joudun odottamaan), mutta jos se leikkaus on pian niin sitten pelkään vain kaikkea muuta, kohdunulkoisesta ennenaikaiseen synnytykseen....
Nautitaan nyt kevään tulemisesta ja toivotaan että meillekin ne pienet nuput aukeaa:flower::heart:
 
Onnittelut neljäskö ja äidiksi haaveileva!!! Ihanaa!!!

tanjuska No onpa siellä nyt meininkiä,kun asuntoakin pitää metsästää. Jaksuja!
Meilläkin kyllä oko ajan asunto etsinnässä. Isompaa tarvittas,mutta eipä tunnu löytyvän. Ois niin kiva päästä vaikka remppaa tekemään tämän vauva-projektin lomassa,sais vähän muutakin ajateltavaa.


Täällä dpo 6-7. Alamahaa jomottanu menkkamaisesti jo 4pvää. Jotenkin tuntuu että nytkö se täti jo tulee,kp 19/22-34?? Kostea olo koko ajan,nännit superkipeet,ällöttää,turvottaa,janottaa,väsyttää,aivastuttaa,lämmöt yli 37 ja pinna ihmeen lyhyt? Maanantaina jo meni hermot pienestäkin ja miehelle pikkusen kiukutellut : /
Huomenna progesteroni-koe,niin varmaan maanantaina-tiistaina tietää onko nämä tuntemukset kuviteltuja,eli selvii olenko edes ovuloinu..

Plussaonnee!!
 
TORSTAI 7.4.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.......KP 8/26-30
KatieSadie...............KM 02/11...........................KP 11/28-31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10......KP 12/27-28
Gabrielle..................KM 02/11...........................KP 14/30
syysmyrsky..............KM 02/11............................KP 16/
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 19/22-34
viena.......................KM 11/10.............................KP 25/29-31
Katie85....................KM 11/10.............................KP 32/
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
Memelisa.................KM 03/11
LeenaT....................KM 12/10, 03/11



HAAVEISSA TOINEN



Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 10/28?
Astre..................KM 10/10, 02/11..........................KP 17/28
Mango86.............KM 02/11....................................KP 17/
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 18/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 25/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 25/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 59/33
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
tanjuska<3..........KM 03/11



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM 04/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 2/25-28
Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 53/
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 27/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 14/25-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10
sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö



 
sonsku osalla naisista tulee kyllä oviksen aikaan pientä limansekaista vuotoa.=)
Nettineuvo.
Ovulaatiovuoto: Osalla naisista ovulaation aikana ilmenee 1-2 päivän aikana niukka vuoto, joka johtuu estrogeenitason laskusta heti munasolun irtoamisen jälkeen.

Tipetsu Progesteronihan nousee raskaana ollessa näin:
VITA Laboratorio: Laboratoriokäsikirja

Siulla vain huomenna niin vähäiset dpo päivät, että mahdollinen, raskauden aiheuttama progen nousu ei vielä ehkä näkyisi.
..miulla oli arvo 31.6/Kp19/dpo6-7 ja sillä kiertoa raskauduin.
Toivon siulla oviksen ainahin olleen:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tipetsu raskausoireilta kuulostaa;). Toivotaan niin ainakin!!

Ryhmäonnittelut kaikille plussanneille, siellä oli ainakin neljäskö ja äidikisi haaveileva joille kaksi viivaa oli ilmestynyt tikkuun:heart:. Tuntuu oikein plussa-aalto täällä vyöryvän, ja se kyllä antaa taas uskoa itselleenkin, että kyllä se raskautuminen on mahdollista minullekin :).

Oletteko muuten ovista testailevat tikutelleet enempi aamulla vai illalla? Kun nyt vasta ensimmäistä kertaa luin tänään jostain, että heti aamuvirtsasta ei välttämättä ovistesti toimi, kun lh alkaa erittyä vasta hereillä olleessa... Monta tikkua on turhaan käytetty!! Ajattelin tänään aloittaa varmuuden vuoksi testailun, niin ei ainakaan pääse huomaamatta ohi vilahtamaan:D. Tosin kotona on hieman kireä ilmapiiri ollut viime päivinä, ei onneksi tämän vauva-asian tiimoilta vaan kun meinaa vähän työstressiä meikäläiselle pukata ja puran sen sitten ihan syyttömään siippaani...:ashamed: Onneksi viikonloppu on tulossa ja paljon mukavaa ohjelmaa, siinä se stressikin häviää! Ja tiedän kyllä siihen stressinpoistoon toisenkin keinon, joka auttaa myös vauva-asiaa, täytyy varmaan sitäkin kokeilla:LOL:
 
kultakimpale haamuha se taitaa siellä kurkistella. mulla samanlainen tuli kp 27/30 apteekin omalla testillä ja kp 31 selkeä plussa joten sulla on todellakin toivoa viivan vahvistumisesta noilla päivillä. ihanaa.
Varovaiset onnittelut :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon varmaan tulossa hulluksi? Mulla on rinnat kipeet! Siis silleen kipeet kun raskaana ollessa!!!!
Mut mä ihan oikeesti varmaan jo kuvittelen:headwall: Siis periaatteessahan siihen olis ehkä pieni mahdollisuus kyllä, mutta ei tää nyt näin helposti todellakaan oo voinnu käydä, eihän? "Ekasta" kerrasta on nyt äkkiä laskettuna 9 tai 10 päivää ja samanlaista verisenlimaista vuotoa mulla on ollu joka ikisessä raskaudessa just sillon kun olis menkkojen pitänny suunnilleen alkaa.
Tässä keskenmenneessähän plussasin jo tosi hyvissä ajoin kun tiesin olevani raskaana just rintojen arkuudesta...
Onkohan mun ihan oman mielenterveyden kannalta pakko pissiä aamulla ihan raskaustestiin?
Tein hätäpäissäni vielä nyt illansuussa toisen ovistestin ja se jäi kyllä ihan puhtaaksi negaksi vaikka aamupäiväisessä oli selkeä viiva...
 
Voi kultakimpale kyllä siinä ihan selkeä haamu on Voi ihanaa. Toivo siellä asustaa. Meillä on ihan samat kp päivät, arvaa tuliko himo mennä itsekin dippailemaan. Ajattelin huomenna aamulla taas testin tuhlata. Mähän olen jo kaksi (liian a ikaisilla päivillä) testiä tehnyt ja itseäni noilla yksiviivaiisilla kiusannut.

Voi kun vahvistuisi tuo sinun. Mahdollisuudet ovat siellä :flower: itsenikohdalta en uskalla edes toivoakun ei mitään muita oireita kuin täti olo ja lämmötkin laskussa.
 
KatieSadie Luin joskus jostain että paras aika testata ovista ois klo 10-20.Aamupisu ei siis paras tässä tapauksessa. Olen kyllä joskus heti herättyänikin testannu,kun jotenkin tuntuu et entä jos en saakaan ovis-viivan vahvistumista enää kiinni,kun tulen töistä jne.
Ja joo,todella toivon oireiden olevan raskausoireita ;)

Kultakimpale On siellä haamulainen!!! Jipiii!!!! :)


Ihan hirveetä tää piinailu!! Ei millään jaksa ootella!! Risat viikko pitäs vielä jaksaa.Ensi viikon la testaan,sillon mun (ja iskäni) synttärit,niin tietää sit et voiko sitä synttäreitään vähän juhlistaa. Sillon ois kp 26/22-34 että luulis sit jo jotain näkyvän jos on näkyäkseen.. Mutta eipähän sitä tiedä,onko edes tarvetta testata..Jotenkin nämä menkkajomotukset ei tunnu kovin lupaavilta. Toisaalta taas tuntuu,kun näin aikseen alkaneet,eli 4pvää nyt yhteensä jomotellu ja keskellä alamahaa,kohdussa? Hieman sit nippailee muuten pitkin alamasua ja muniksia.
Jos oon ovistellu,niin se on tapahtunu vasemmalta,siellä oli se 17mm folli muhimassa,oikeeta munista ei lekuri ees löytäny,eli on ihan hiljainen. Eli keltarauhanenkin on vasemmalla,eli mikäs vihleksii oikealla? :confused: :whistle:

Mua kyllä pelottaa jo valmiiks se,että jos joskus tärppää,niin miten mä voin olla töissä?! Mulla raskas fyysinen työ ja näin ei-raskaanakin vihloo alamahaa ja alaselkää tosi kovaa välillä kun nostelee painavia.. Olen siis kaupassa töissä. Huomasin senkin että en mahtuis ees istumaan kassalla ollenkaan edes siinä vaiheessa kun masu alkaa pikkusenkaan näkyä! :D Ei mitään mahiksia yltää ojentamaan kuittia asiakkaalle tuolilla istuessa! Meillä jotkut satavuotta vanhat kassat jotka mitotetu joillekin korstoille,joilla 5m pitkät kädet :D
Sitäpaitsi,ennenkun viimesin meni kesken,nostin jotain painavaa samana aamuna töissä. Oikealle alamahaan vihlaisi todella kovaa ja arvasin kyllä samantien mitä tuleman pitää. Samana iltana alkoi vuotamaan..:'(

Noh,eipä auta kun ootella ja lähtee saunaan!
 
Tipetsu kohtalotoverisi olen ja samoista fiiliksistää lähetän tsemppiä ja kärsivällisyyttä piiiiiiiiiinailuuuuuun. Huomenna siis mulla ensimmäinen _virallinen_ dippipäivä. Mullakin alko nyt tällä kertaa aikaisemmin kuin koskaan noi menkkaoireet. Viime km-raskaudessa oli kyllä myös koko ajan kovat menkkaoireet, mutta lisänä oli rinnat kipeet ja nyt kyllä ei ole, että kyllä se varmaan täti on. Huomenna olis juhlatkin niin kyllä vähän mietityttää jos ja kun huomenna se nega napsahtaa niin uskaltaako viiniä lipsiä?
 
viena.. niin mäkin ihan liian turham aikasin tein.. koitan nyt ootella sunnuntaihin mut tiiän miten iso pettymys on jos ei näykkään enään mitään.. kun viimekierrossakin tuli haalea plussa mutta menkat ne kuitenkin alkoi..huoh. jospa saisit sinä kuitenkin iloisia uutisia!

tipetsu... niin kai se on.. pelkään vaan taas tippuvani alas ja kovaa..
viikko tuntuu niin pitkältä aina loppukierrossa.. eikö?
 
PERJANTAI 8.4.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.......KP 9/26-30
KatieSadie...............KM 02/11...........................KP 12/28-31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10......KP 13/27-28
Gabrielle..................KM 02/11...........................KP 15/30
syysmyrsky..............KM 02/11............................KP 17/
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 20/22-34
viena.......................KM 11/10.............................KP 26/29-31
Katie85....................KM 11/10.............................KP 33/
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
Memelisa.................KM 03/11
LeenaT....................KM 12/10, 03/11



HAAVEISSA TOINEN



Too-ticki..............KM 05/08, 03/11.........................KP 11/28?
Astre..................KM 10/10, 02/11..........................KP 18/28
Mango86.............KM 02/11....................................KP 18/
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11...........................KP 19/28
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 26/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 26/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 60/33
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
tanjuska<3..........KM 03/11



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM 04/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 3/25-28
Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 54/
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 28/28
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 15/25-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10
sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö



 
Kyllä täällä nyt taitaa olla täti kylässä! Oikeastaan olisi tosi hienoa jos nää nyt ihan menkoiksi saakka tästä muuttuis ja siivois täti kunnolla ton kohdun keskenmenon jäljiltä. Eli oiskos tää nyt niinkun kp1/?. Kierto mulla yleensä ollu 28-30 päivää niin saas nyt nähdä mihin asettuu.
Vähän hölmistynyt olo on kyllä tästä vuodosta kun gyne viikko sitten väitti, että näyttä siltä ettei menkkoja kannata ainakaan 4 viikkoon odotella munasarjojen perusteella: /
No eipä tässä auta kun ihmetellä ja odotella mitä kevät tuo tullessaan =)
 
Moikka!
Täällä aloitettu "narkkarina" oleminen, eli ensimmäisen menopurin eilen piikitin. Pelotti niin, että kädet ihan tärisi, mut ei se sit lopussa sattunu ollenkaan- eli piece of cake..
Toivottavasti tää olis nyt vaivan arvoista!!!
Mua jäi vaivaamaan se, kun se lääkäri sillo KP6 löysi sen 13mm follikkelin, et onko se kysta vai tosi iso folli jo noilla päivillä. Olisko se kierto sittenkin pitemmällä, kun viime menkkoja ennen tiputteli 4 päivää, ennen ku alko kunnolla vuotaa- siis 9 päivää yhteensä kesti.. OUTOA!!!!
Mites muilla?
 
Hihhiih!!! Täällä testattu huvikseen erittäin herkällä davidin testillä ja kp 20/22-34...Ja tulos onpin nega. Yllärikös tuo näillä kp:ll! :D No,mutta tuo oli ainut testi jonka omistan tällä hetkellä,niin eipähän ole polttelemassa muille päiville! Tänään kävin s-prog. kokeessa ja pitänee maanantaina soitella tulosta. Kyllä sit masentaa jos tuomio onkin se etten olekaan ovuloinu,kuten en viime kierrossakaan. Mullahan siis möllöttää siellä kaksi follia viime kierrolta,20mm ja 25mm ja ovat kystia nyt,prkl! Toisaalta,sain kehittymään kaksi follia ite,ilman clomeja siis silloin,mutta mullapa se ovulointi ollukin ongelma ja clomit sitä tukemassa/varmistamassa.
No eipä tässä hullua hurskaammaks tullu ton testin kanssa,kuten arvata saattoi.:headwall:
Tää kierto on sit varmaan jotain 26-27 jos ovikseen on uskominen,eli todella fiksua testata 6-7pv ennen menkkojen alkua..:ashamed:
Olin aamusella shoppailemassa. Ostin miehelle vauvanomistajan käyttöoppaan,kun halvalla sain! :D Ajattelin jo ekan tärpin tultua,että teen miehelle ns. isyyspakkauksen (koska meilee TULEE kyllä joskus vauva!!) ja ostin nyt ohikulkiessani. Voi tälleen ajoissa alottaa kamojen hankkimisen :)

Plussatuulia ja mukavaa viikonloppua,mulla on töitä : /
 
Tänään tein taas testin ja siihen tuli todella todella haalea viiva.. äh taidan vaa oottaa nyt siihen ens tiistaihin.. kaipa ne menkat kuitenkin sit taas alkaa..
Jos oireita mietin niin jomotaa taas iltaisin nivusiin vuorotellen... sinäpä ne.. :D
 
VOI HYVÄT JA MAHTAVAT KANSSA JÄNNITTÄJÄT!

Tänään siiten tein sen ekan virallisen testin kp26/31 ja Todellinen ylläri pläjähti kun hento viiva jäi testiajalla testiin. kädet täristen ja ihan pihalla tuikkasin sitten vielä clear blue digin ja tulos raskaana 1-2. APUAAAAAAAAA :) :)

Yritän nyt kuviakin laittaa, mutta voi olla etten onnistu.Älkää hermostuko jos sössin. Tuossa davidin testissä ei kyllä tässä kuvassa näytä hirveesti mittää nnäkyvän, mutta hento viiva, yhtä paksu kuin testi mutta kovin haalea siinä aamulla näkyi.


Aijaa.com - 7848155.jpg

Aijaa.com - 7848156.jpg


Tässä ryhmässä uskallan nyt tämän illan iloita. En muille viitsi hehkuttaa, sen verran trauma on tosta syksyisestä kkm:stä ja kohtutulehduksesta. Voikun, voikun ja voikun tämä hedelmä nyt kantaisi. Jos sallitte mielelläni vielä pyörisin tässä ryhmässä. Olen tämän niin ihanaksi kokenut. Ja ennen kuin selviää onko edes oikeassa paikassa eikä tuulimuna niin tuskin uskallan minnekään odottajien puolelle singahtaa. Ja tätä kiertoahan onn vielä 4 päivää jäljelläkin eli voi vielä kemialliseksi tahi miksi muuksi vielä kääntyä. Jospa kuitenkin nyt minuutin hymyilisin.

Voi että. Toivo. Miten kaunis asia.
 
Voiiiiiiihhhh miten ihanaa,paljon onnea viena !!!!! Nyt pienelle vaava-liimaa,sukkia,hakaneuloja,rautalankaa ja kaikkee muutakin joka pitää kiinni pikkuruisen!!! Voih,että näitä plussa-uutisia on niin ihana lukea!! Onnea muru!! :) :flower::heart:

Voih,melkein täälläkin toivo nostaa päätään,kun sulla ollu noi menkkatuntemukset kuvioissa jo monta päivää. Mullakin alko jo dpo 3-4 menkkamaiset jomotukset,jatkuu edelleen. Tänään oli jo aika voimakkaita kyllä,mutta kesti jonkun 30 sek. ja sit häipy. Nännit vielä aristaa,yöllä joutuu nousemaan juomaan ja veskiin. Väsymys on ihan tolkutonta. Huippaa kun ei syö säännöllisesti. Eilenkin oli semmonen kumma olotila,ihan samalta tuntuu kun eka drinksu nousis päähän..Hmmmh:.? No viikko vielä,tosin varmaan tiistaina kolahtaa testejä lisää postilaatikkoon. Mutta jos maanantaina kuulenkin puhelimessa etten olekaan ovuloinu,menee nämä em. "oireet" korvien välin piikkiin..:headwall:

Kultakimpale Kyllä se viiva on vahvistunu ihan varmasti tiistaina! :)
 

Yhteistyössä