~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Paljon taas tapahtunut! Onnea plussanneille, ihanaa <3 ja peukkuja piinailuun!

Ja voimahalit uusille menetyksille :hug: Tervetuloa joukkoon...

Tyydeli Joko säkin olet normaali tai sit meidän molempien kropat on sekaisin kuin käkikellot :LOL:

ON: menkkakipuja, mahtaako täti pian vierailla täällä....
 
Heippa kaikki!

Onnea paljon plussille:) Sekä uusille voimia!

Mulle kävi todella oudosti kyllä... Syksyllä siis sain keskenmenon, sen jälkeen kierto palautui suht äkkiä säännölliseksi, 28 pv. Viime viikolla kävin verikokeessa tarkastuttamassa olenko raskaana, vastaus oli negatiivinen. Kävin verikokeessa senkin takia, että halusin olla VARMA onko tästä kierrosta tärpännyt kun meillä oli tarkoitus istua iltaa ystävien kanssa ja ottaa mahdollisesti viiniä. No minä sitten lauantaina otin muutaman lasillisen ja mahassa tuntui viikonlopun että menkat on tulossa. Sunnuntaina sitten menkat alkoi. Mutta ei tullut verta. Jotain ruskeaa mönjää vaan ja vuorokauden aikana sitä tuli n. teelusikallinen. Mulla menkat aina alkaa ihan kirkkaalla verenvuodolla ja sitä tulee paljon.
Minä sitten maanantaina soitin terveydenhoitajalle ja selitin tilanteen. Hän pyysi käymään uudestaan verikokeessa ja ihmetteli näitä "menkkoja" kun minulla on kierto niin säännöllinen. Kävin verikokeessa ja ohhoh, raskauskoe olikin POSITIIVINEN! ne hormoonit oli yli 400. Oon kyllä ihan pihalla mutta todella, todella onnellinen ja yllättynyt!! Heti tuli morkkis että kun olin sitä viiniä ottanut, mutta kyllä se terkka vakuutti että ei ole vahinkoa siitä voinut tulla. Toivottavasti kaikki menisi nyt hyvin:heart:

Tsemppiä kaikille ja hyvää jatkoa!!
 
Onnea plussaneille! :)

Mulla kp 2/28 nyt menossa, ekat menkat keskenmenon jälkeen, enkä varmaan ole ikinä näin iloinen menkoista ollut :LOL: Kierto oli täydellisesti sen 28pvää mikä ennenkin, eli 4viikkoa keskenmenosta alkoi nyt menkat. Olin jo henkisesti varautunut, että kroppa ja kierto olisi sekaisin tms.
Kävin viikko sitten jälkitsekkauksessa yksityisellä gynellä ja hyvä niin, kohdun limakalvo oli poikkeuksellisen paksu sekä molemmissa munasarjoissa vähän ylimääräistä, toisessa nesterakkula/follikkeli ja toisessa jotain jäämää eli ihan kaikki ei ollutkaan priimaa, joten suositteli odottamaan yhdet kuukautiset jotta varmasti kaikki nuo 'rippeet' poistuisivat kohdusta ennen uutta yritystä. Jos en ole raskautunut 3-4kuukauden sisällä niin tsekataan uudestaan nuo munasarjat, mutta toivottavasti seuraava tsekki olisi alkuraskauden ultra..
Mutta nyt vaan sitten ovista odottelemaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tyydeli
kaneli-80: olet juuri siinä vaiheessa, mitä itse seuraavaksi odottelen.... Eli niitä ekoja menkkoja.... Luulen, että sama ilahtuminen tulee olemaan täällä!!
Mä ajattelin, että menen joka tapauksessa gynelle ennen ovulaatiota, joko ekassa tai tokassa kierrossa, niin tarkastanee tilanteen silloin.

Onnea toive3<3!
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Torstai 6.2.2014



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 12/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 27/30
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 11/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
neitiina19____20v_____KM 10/12, KEM 4/13______________KP 38/29-37
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Ambrosia____28v_____RK 4/13, KKM/KU 12/13___________KP 11/30-32
sonts4_______19v________KKM 9/13, KEM 12/13__________KP 11/32
Nissukka______25v________KKM 1/14__________________KP ?/33
Toothie________29v________KM 12/13________________KP 25/26-30



Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 44/?
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 27/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13_______________________KP 8/31
Mäkimeirami_________KM 6/11, 5/13, KKM 10/13_________KP 19/22-30
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP ?/?
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 23/28-38
Tyydeli______40v______KM 01/14______________________KP ?/?



Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 36/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14__________________KP 2/28
Elohiiri82______32v_______KKM 01/14__________________KP ?/26-28



Riiviöiden äippä________30v_______KKM 12/13_________KP 9/29



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13___________________KP 29/28-32








TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
Ellukana
VanillaLady
must.ikka89




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
must.ikka lisäilin sut tuonne "taustalle" oleviin, pääset toki listoille heti kun haluat, ilmottele vaan sitten nuo infot (ikä, km kuukausi ja kiertopäivät).

kanelille onnittelut keskenmenon "taakse jättämisestä" ja uuteen yritykseen pääsemisesta, toivottavasti ei tarvitsisi kauaa odotella uutta mahdollisuutta =) Tähän ketjuun kun toivoo kaikille lyhyen visiitin.

Täällä tänään kp 27 testattu tyylipuhdas nega. Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa.. ovis oli myöhemmin kun luulin ja kierto venyy (edellinen kierto oli 35päivää) tai sitten ne menkat sieltä altaa muutaman päivän sisään ja alkaa uusi kierto ja uusi yritys. Ihmeellisen neutraalilla mielellä tähän jo suhtautuu. ihan kun ei jaksaisi enää pettyä :D 10kk siitä viimeisestä plussasta on jo aikaa joten aika kaukaiselta ajatukselta koko raskaaksi tulo alkaa tuntua, hurjaa ajatella miten pitkäksi "visiitti" tässä ryhmässä on jo venynyt :'(
 
Heippa kaikille! Tulin vain piipahtamaan ja puhaltelemaan teille plussapuhureita!! :whistle: +++++++++++++++++ :whistle: :heart:

evaparadiselle haluan antaa iiiiison voimahalin! :hug: Oot kyllä jo kohtuuttoman kauan sinäkin odotellut uutta plussaa, uutta mahdollisuutta. Oot hämmästyttävän vahva nainen, kaiken lukemani perusteella, ja minä oon aina mieltänyt myös itseni sellaiseksi. Joten jatka vain uskomista ja toivomista, sillä jonain päivänä se vielä palkitaan. Minä jos joku olen siitä hyvä esimerkki.

Kaikille muillekin todella paljon tsemppiä ja jaksamista plussan odotteluun, tiedän niin miltä teistä tuntuu. :heart:

MiNalo ja natiainen 13+3

P.S. Eilen käytiin nt-ultrassa ja kaikki vauvelilla hyvin! :heart: Itkuhan siinä tuli. :D
 
Nissukka haleja :hug: rankka kokemus sulla. Itselle tehtiin kaavinta viime vuoden lopulla ja silloin lääkäri neuvoi odottamaan yhdet kuukautiset, että kohtu ehtii palautua.

Onnea plussasta toive3<3 ja jetta :heart:

Tervetuloa must.ikka89 ja toothie, pahoittelut keskenmenosta :hug:

Halaukset myös evaparadiselle, pahoittelut negasta :hug:

Minulle voi päivittää kp 6/28-29

No niin, juteltiin miehen kanssa, muutaman päivän riitelyn jälkeen. Mies kuvitteli minun syyttävän häntä negatuloksesta. Kerroin, että en todellakaan ole syyttänyt negasta häntä vaan että loukkaannuin siitä, mitä mies sanoi negatuloksen jälkeen. Ja siitä, että ei enää kokeiltaisi pakastealkioita. Miehen mielestä se olisi kuulema ihan rahan tuhlausta, kun ne ei onnistu kuitenkaan. Minun mielestä on tyhmää jättää kokeilematta, koska minulle ainakin tulisi myöhemmin katkeruutta siitä ettei olla kokeiltu. Summa summaarum, keskustelun tuloksena oli se että kokeillaan vielä, mutta minulle tuli sellainen tunne, että olen pakottanut miehen hoitojen jatkamiseen, joten hirveästi en hurraa hoitojen jatkumisesta :(
Soitin klinikalle ja hoitaja sanoi, että ovis plussan jälkeen soitan uudestaan ja annetaan siirtoaika. Ihmettelin, etteikö ultrata ennen sitä, niin hoitaja oli sitä mieltä ettei tarvitse, kun ei ole ollut kohdun limakalvon kanssa ongelmia ja oviskin on löytynyt tikuttamalla.. Ja kun meillä on niin pitkä matkakin klinikalle... ööö.. olen ihan että jaaa.. näinköhän tämäkään yritys onnistuu :(
Tammikuussa sulatetuista alkioista se toinen oli jätetty jatkoviljelyyn (oli ykkösluokan kaksi soluinen) ja alkio oli jatkanut jakautumista ja oli ollut pakastettaessa 1 luokan nelisoluinen. Eli pakkasessa nyt kaksi 1 luokan nelisoluista ja yksi kolmosluokan nelisoluinen. Mutta saapa nähdä tuo toinen (tammikuussa uudelleen pakastettu), voisiko siitä edes onnistua raskaus, kun on hidas alkio. Eli oli kaksi päiväisenä kaksi soluinen... oli kuitenkin sulatuksen jälkeen jakautunut nelisoluiseksi. Pakastettu sulatusta seuraavana päivänä, eli ilmeisestikin sitten kolmipäiväisenä...
Eli tässäpä sitä taas kuumeillaan (vaikkakin vähän varauksella, kun mies on ollut vastarannankiiskenä)

Nipsu
 
Viimeksi muokattu:
Tyhjennyksestä 2,5 viikkoa ja tätiä odotellessani menin ja tein hätähousuna r-testin :ashamed: haamuhan sieltä pärähti. Menkkamaisia kipuja tänään ja eilen ollu, mutta ei kuulu eikä näy...noh, viikonpäästä perjantaina käyn antamassa labraan näytteen. Toivottavasti kohtu olisi kokonaan tyhjentynyt ja hcg vaan laskee hitaasti. Olihan niitä viikkoja jo 11+3 kun kkm todettiin.

onnittelut toive3 <3:heart: ja pahoittelut tälle puolelle tulleille :hug:
 
Hei, ja sori, tulen nyt ihan randomisti kyselemään teiltä pienen välikysymyksen. Nimittäin mulle tuli pari viikkoa sitten keskenmeno, viikkoja oli 6. tai 7. ja nyt viime viikon torstaina minulle tehtiin kaavinta, kun kyseessä oli ilmeisesti keskeytynyt keskenmeno. Olin tuolloin jotenkin ihan pihalla, enkä ymmärtänyt ollenkaan kysellä lääkäriltä mitään mielen päälle olevia asioita, joten ajattelin, että josko täällä olisi kohtalotovereita, jotka osaisivat auttaa.

Eli te, jotka olette kaavinnan kokeneet, niin mitä lääkäri on teille sanonut yrittämisen jatkamisesta? Kun tuntuu, että netti on pulollaan erilaisia näkemyksiä asiasta, enkä oikein tiedä mihin luottaa. Jotku sanovat, että heti vain yrittämään, toiset sanovat, että yhdet kuukautiset pitäisi odottaa, jotkut useampia kuukautisia... Tällä hetkellä olo on odottamisen kannalla, kun kyllähän tuosta keskenmenosta pelkoja jäi, mutta toisaalta tekisi jo mieli uutta yrittää.
 
Mä odotin ne yhdet kk, ennen kuin aloimme uudelleen yrittämään ja sen että labra antaa negatiivisen testin.

Ihan outo olo, kun olen tällä viikolla jo 2 kertaa hyökännyt ukon kimppuun :p
Ovis testikin alkaa vahvistua ja vahvistua. Huomenna tai sunnuntaina pitäisi olla h-hetki ja sitten saa taas kk odottaa seuraavaa.
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Lauantai 8.2.2014



Mariah33____34v____KM 5/13________________________KP 14/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13______________________KP 29/30
Tuuuli+____21v____KM 9/13__________________________KP 13/29
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
neitiina19____20v_____KM 10/12, KEM 4/13______________KP 40/29-37
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Ambrosia____28v_____RK 4/13, KKM/KU 12/13___________KP 13/30-32
sonts4_______19v________KKM 9/13, KEM 12/13__________KP 13/32
Nissukka______25v________KKM 1/14__________________KP ?/33
Toothie________29v________KM 12/13________________KP 27/26-30



Mimmimiina___33v_____KKM 9/13______________________KP 46/?
bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 29/26-27
Maarii______KM 10/13, KM 11/13_______________________KP 10/31
Mäkimeirami_________KM 6/11, 5/13, KKM 10/13_________KP 21/22-30
Silvia Logo____________KKM 8/13______________________KP ?/28-30
Äitii88_______25v______KM 1/14_______________________KP ?/?
Hipsunhöpsy____35v___Varh.KM 7/12, 4/13, KKM 9/13_____KP 25/28-38
Tyydeli______40v______KM 01/14______________________KP ?/?



Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Nipsu74_________________TM 10/13___________________KP 6/28-30
kaneli-80_____33v________KKM 01/14__________________KP 4/28
Elohiiri82______32v_______KKM 01/14__________________KP ?/26-28



Riiviöiden äippä________30v_______KKM 12/13_________KP 10/29



Emotar____KM 7/13, KKM 11/13___________________KP 31/28-32








TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
espe--
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
Nipsu74
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
Ellukana
VanillaLady
must.ikka89




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE! :wave:

Täällä mennään jo kp29 ja menkat ne vaan loistaa poissaolollaan.. valkovuotoo kyllä lorahtelee senkin edestä. Kyllä se vaan on uskottava että tulkitsin ovisplussani ilmeisesti väärin, eli se on ollut myöhemmin vai onko ollut ollenkaan. No ei auta kun odotella minkälaiseksi kierto venyy ja tehdä sitten uusi testi jos ei ala menkkoja näkymään :D
 
mymosa
Tulen taas tänne.. Jos vuoto alkaa näin viikonloppuna niin vissiin ei ole muuta mahdollisuutta kuin ootella maanantaita? Täällä alkoi tänään ensin kirkas punainen vuoto ja nyt tulee sitten tummanpunaista lorinalla pönttöön.. Alamaha on kipee.

Täällä kun ei ole kuin naistentautien poli ja neuvola arkisin, niin vissiin vaan ooteltava. Miten tästä jatko, ottavastkohan suoraan uudet hcg:t ja ultran vai joudunko kärvistelemään 17pvään jolloin oli neuvola varattu.. Sanovat kyllä, että ottaa yhteyttä jos vuoto alkaa, mutta mites mä sinne nyt soitan kun ei ole ketään.. päivystykseen eivät ota kun ei ole ultraajaa.

Ensimmäinen tiedostettu keskenmeno vissiin niin ihan pihalla.. Ei tuolta vielä mitään hyytymiä tms ole tullut, ihan vain verta (tai mistä mä tiiän mitä sieltä pitäs ees tulla) :'(
 
mymosa pahoittelut! Ilmeisesti ei ole muuta mahdollisuutta kuin odottaa maanantaihin, mutta keskenmenokivut voi olla kovia, jos siitä on kyse, joten ehkä päivystykseen hakeutuminen siinä mielessä voisi olla paikallaa, tai ainakin sinne soittaminen? Mulle ainakin sairaalassa sanottiin että keskenmeno on henkisesti jo niin kipee juttu, että ne fyysiset kivut ainakin täytyy minimoida kunnon kipulääkkeillä. Tsemppiä ja voimia!! :hug:
 
Olen pahoillani mymosa. Jos vaan kivut on kohtuulliset, niin odota maanantaihin. Soita silloin.
Itsellä kävi niin, että to ultrassa huomattiin, että alkion koko ei vastaa viikkoja 7+0 ja vuoto alkoikin itsestään samana iltana. Menin vasta ma kättärille, kun mielestäni vuoto ei ollut riittävää. Tällöin ultrasivat ja antoivat tyhjennyslääkkeen. EI multa juurikaan mitään hyytymiä (2kpl) tullut, eikä koskaan ollut menkkoja runsaanpaa vuotoa. Ei edes lääkkeen jälkeen.
Hcg-tä minulta ei ole mitattu kertaakaan. Pyydettiin tekemään raskaustesti ja jos se on nega, niin se on siinä sitten se.

Ja just tänään muistinkin, että mähän en ole muistanut tehdä tällä viikolla raskaustestiä!! Nyt olis reilut 3viikkoa keskenmenosta. Viimeksi kun tein, niin oli jo aika haamu. JOsko se kohta olis jo täys nega. :O
Ja josko menkat alkais jo ens viikolla....?
 
Kaneli Onnea uuteen yritykseen

Toive3<3 Suuret onnittelut!! Tarrasukkia matkaan.

Evaparadise Sinulle on kyllä tullut turhan pitkä visiitti tähän ryhmään. Toivottavasti menkkojen poissaolo merkitsee hyviä asioita.
Nipsu74 Halauksia ja voimia sinne. :hug:
Mymosa Voimia sinulle :hug:
Tyydeli Voimia menkkojen odotteluun :hug:

).( Liityin tänne, koska olin jo varma, että en voi mitenkään tässä kuussa olla raskaana. Etsin samoja oireita kuin viime kerralla oli, mutta kun lievä rintojen arkuus (joka ilmenee jollain tasolla aina ennen menkkojen alkua) oli ainut yhtenevyys, niin liityin tänne, kun olin varma että tässä kuussa ei mitään tapahdu. Kaksi viimeistä päivää mulla on ollut selkeästi paha olo ja tänään tein sitten testin, kun aloin olla huolissani mikä mulla on. Digi näytti, että raskaana 1-2 viikkoa. Yritän nyt hillitä itseni, etten vielä innostu tästä. Tuo testi näyttää niin herkästi kaiken. Ei minun olisi vielä edes pitänyt tehdä testiä, tarkoitus oli tehdä vasta tiistaina, mutta aloin huolestua tuosta pahoinvoinnista. Tämä voi hyvin olla vielä kemiallinenkin, kun nyt on vasta dpo n.12-13.
 
Hei vaan kaikille. Olen tätä ketjua lukenut jo aikaisemmin, mutta sitten tulinkin heti seuraavasta kierrosta uudelleen raskaaksi (kun olin luvan gyneltä saanut yrittää heti perään, kun kohtu näytti hyvältä ja oli todella alussa tuo eka keskenmeno). No tämä toinen yritys meni myöskin kesken noin viikolla 6. Viikolla seitsemän sitten sain tyhjennyslääkkeet kun ei lähtenyt itsestään tyhjentymään.

Nyt sitten tulen tänne taustailemaan, kun yrityskiellossa olen pari kuukautta. Tai ainakin näin naistenpolin lääkäri suositteli, että elimistö ehtisi nyt sitten kunnolla palautua. Ikääkin jo on...
 
Mymosa :hug: voimia. Jos ei tuu kovia kipuja tai kuumetta niin voi olla kotona. Mulla tuli pieniä hyytymiä vasta muutaman päivän vuotelun jälkeen, toisilla ei tuu kuulemma ollenkaan..

Tyydeli, testaa ihmeessä pois päiväjärjestyksestä :) Täälläkin on jo saatu 2 puhdasta negaa. (joo, en uskonut ekalla kerralla). Keskenmenosta 4 viikkoa. Hui, kylläpä aika lentää!

Toothie Onnea plussasta :heart: Toivotaan että kaikki on niinkuin pitää!

Kalpeakuu Tervetuloa! :) Kurjaa että oot joutunut kokemaan tämän jo kaksi kertaa... Toiv. kolmas kerta toden sanoo.

ON : Menkkoja täälläkin ootellaan, menkkapoltot on jatkuneet jo kohta viikon. Tai sit on joku tulehdus, kun alapäässä on ollut lievää kutinaa, huoh.
 
Joo, tein testin ja nega tulla pärähti, niin kuin pitääkin! Ensimmäinen kerta eläessäni, kun toivoin negaa!! Hassua! Mutta se olis tällä erää tässä!

Nyt tulis vaan ne menkat, että pääsisi laskemaan kiertoa ja touhuun mukaan. Päivät menee todella tahmeesti sen suhteen. Musta tuntuu, että koko alku vuosi on mennyt odottaessa, että tää etenee.....
Tein myös ovistestin, mutta haalean haalea. Joten ei minkäänlaisia toiveita tälle "kierrolle". Siis tulis nyt vaan ne menkat. :headwall:

Tervetuloa Kalpeakuu. Harmi juttu. Sullakin on nyt sitten odoteltavaa... Saako kysyä kuinka vanha olet? Kuitenkin raskaudut noin nopeasti, niin ei se kolmaskaan raskaus ole kaukana.

Onnea Toothie. Pidetään peukkuja!
 

Yhteistyössä