*Keskenmenon jälkeen plussanneet huhtikuussa*

Laitatko Annimanni vielä sun La:n. =)

Manna ja Tuittu on lisätty listaan!

Lista löytyy sivulta 3 :attn:

Uus ketju tulee tehdyksi sitten vappupäivänä =) Sitten päivityslista on siellä ekalla sivulla. Eli siis se pino.
 
POKS rv 31+0 :)

Neuvolasta juurikin kotiuduttu. Kaikki kunnossa, paitsi painoa tullut aivan liikaa, 1000 g/ viikko :ashamed: Nöppis kääntynyt jo raivotarjontaan, jonka jo hikasta päätellen tiesinkin. Tästä lähtien sitten neuvola aina kahden viikon välein mikä on hyvä asia, koska mä tykkään käydä siellä.

JFJ
 
Tervetuloa uusille :flower: ja onnea Empuuu suloisesta pojasta :flower:

Ultrassa käyty ja sielähän se sydän mallikkaasti sykki. Viikkoja nyt 6+4 (tai siis oikeastaan tähän kellon aikaan 6+5) ja la nyt ultran mukaan 20.12 jonka vois vaihtaa edellisen tilalle.

Huonoa oloa pukkaa ajoittain..töissä moni jo tietää, oon jäänyt kiinni tän pömpötyksen kanssa :D luulevat vaan että oon jo vaikka kuinka pitkällä :whistle:

Yövuorossa tässä yritän sinnitellä, väsyttää niin pirusti |O
 
Mä tuun nyt tänne jakamaan tunteitani kun en tiedä minne muuallekaan :ashamed: miehelle ei voi paljon valitella pelkoja kun silläkin on kuitenkin omat tunteet pelissä tässä kaikessa.

Mulla on siis ollut nyt useamman päivän tosi toivoton olo. Ei ole yhden yhtä raskausoiretta, ei pahaa olo, ei rintojen kipuilua, ei edes väsymystä. Tuntuu että viime viikolla oli vähän ja että lauantain jälkeen ei ole ollut ja että tämä EI voi tietää hyvää. Pelkään että on jo keskeytynyt keskenmeno. Mullahan meni viimeksi kesken 8+5 enkä tiedä miten odottaa sinne asti... jos sinne kestää. Eikä sekään ole mikään takuu ettei sen jälkeen vois mennä kesken. Kamalaa tää pelko kun ei voi rationaalisoida!! Ja tää oireettomuus ei auta. Pakostikin vertaa onnistuneeseen raskauteen joss oli joka ikinen oire pahimmillaan jo nyt. Ruokavaliokin koostui silloin näillä viikoilla vain parista jutusta kun oli niin mieletön pahoinvointi. Ja sitten oli toi KM jonka aikana TIESIN että oireettomuus oli paha merkki. Ja nyt sama juttu taas. Mä vaan niin odotan että tulis paha olo. Oikeesti jos tulis oksennus tanssisin varmaan riemusta.

Mun äiti yksi päivä (en ole sille edes viitsinyt kertoa tästä uudesta raskaudesta) kertoi että tätini ei voinut ensimmäisen jälkeen saada enää lapsia. Sen keho ei vaan jotenkin enää pystynyt säilyttämään raskautta vaan meni kaikki kesken. :headwall: Kyllä otti päähän että piti mennä tollaista kertomaan mulle!!! Arvaattekin sitten mitä mun mielessä pyörii.

Haluaisin niin olla onnellinen ja uskoa olevani raskaana mutta en vaan pysty. En edes oikeastaan usko että olen, tai pysty sanomaan sitä ääneen koska on niin mielettömän epävarma olo.

Anteeksi tää pitkä valitus, mun on vaan ihan pakko saada jonnekin purettua näitä tunteita...
 
manna- :hug: Toivotaan et kaikki on hyvin oireettomuudesta huolimatta.Pääsisitkö jonnekkin ultraan? Ei se huoli siitä muuten helpota :( Ja tuntuu et ei kokonaan senkään jälkeen.Vain aina hetkeksi.
Ja kai tuo on harvinaista kuitenkin et ei enää esikoisen jälkeen pysty saamaan lapsia varsinkin jos ei mitään vikaa ole.Tai ainakin kuullostaa uskomattomalta.Tuskin sama teidän kohdalle osuu :hug:

Minua kans huolestuttaa vauvan vointi.Usein tulee mietittyä et onko kaikki hyvin ja saadaanko me nyt tämä masuasukki kotiin saakka.Mut ei kai sitä voi kun luottaa siihen et kaikki menee hyvin.Turhaa se on etukäteen murehtia.

Mut piti tulla toivottamaan kaikille Hyvää vappua :D
 
*Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa* -ketju on avattu, siirtykäämme sinne! http://kaksplus.fi/keskustelu/t1719143

Ja vielä, onnea uusille, jos en ole muistanut mainita! SpanihDancerin muistankin ihan hyvin sieltä kuumeilijoista =) Mukavaa, kun olet päässyt joukkoomme!
 

Yhteistyössä