**~*Keskenmenon jälkeen plussanneet! Joulupino!**~*

Heips ihanuudet :wave:

Voi että miten aika menee nopsaa, NP, toive, Orchid jne.. on vain hetki aikaa enää ja sitten sanotte poks ja pienokaisenne on maailmassa :heart: Ihanaa :D
Toivottavasti sitten eksytte nopsaa tuonne kerhon puolelle ;)

Itse en ole juurikaan täällä 2+:ssa ehtinyt käymään kun poikamme pitää äidin kovin kiireisenä. Pikkumies sai kasteessa nimekseen Kristian Samuli.
Kristian on todella tempperamenttinen pikkupomo meidän huushollissa, mutta samalla maailman suloisin kitisijä :LOL: Masuvaivoja ollaan itkeskelty vieläkin ajoittain, mutta onneks ovat helpottaneet hiljalleen. Imetyskin lopahti kun herra kieltäytyi rinnasta, no onneks korvikkeellakin kasvaa kovasti..

Tänne ei muuta kuin tuttipullojen keittoa, vaippojen vaihtoa ja univelkaa :D
Ihanaa on se, että kovasti Kristian seurustelee päivisin ja on muuten iloinen pikkumies. Aika vain menee kovin nopeasti eteenpäin eikä näistä hetkistä osaa nauttia tarpeeksi :ashamed:

Toivotan teille kaikille masunkasvattajille oikein ihanaa ja rauhaisaa Joulun aikaa


Pitäkää huoli itsestänne ja masuistanne :hug: Nähdään kerhon puolella :wave:

t. Miikkis ja Kristian 12 vko
 
Mulla alkaa jo olla joulumainen olo. Täällä linjoilla tuun notkuu on/off sinne tiistaihin asti kuitenkin.
Kiitos kaikille jo onnen toivotuksista ja myös joulun toivotuksista. Ajattelin et olisin kirjoittanut teille kiitokset huomenna, mutta taidan kirjoitella ne tän viestin jälkeen, kun monilla todellakin taitaa joulu kiireet painaa päälle. :heart:
Lymypiilo hyi hitto miten inhottava ihminen!
Tuollainen painostus ja listeria homma on ehdottomasti huonoa makua. Miten ihmiset voivat olla noin ilkeitä? Tuo kyllä paljasti ton ihmisen laadun totaalisesti. Harmi kun oon näin kaukana, muuten tulisin hoitelemaan moisen.... |O
Luminia heh. Arvaa vaan onko tosta jutusta keskusteltu about tsiljoona kertaa ko pinossa. Mä joskus kirjoittelinkin mun km:sta ja mun suunnitellusta sektio ajasta ja no ei sil ollu merkitystä. Ehkä me vaan sit katsotaan asiaa eri kantilta? Enkä mä jaksa olla katkera tai vihainen sellasille ihmisille. Kun se ei auta. Yksi juttu on se et harmitti kauheesti et jouluna en oo kotona, mut me sekin käsiteltiin loppuun mielessä ja kaikki on hyvin. Täällä missä me ollaan (en oo näis keskusteluissa tätä aikaisemmin sanonut) lapsi EI tule olemaan nuorin luokassaan jos jouluna syntyy. Eli raja menee kesän lopussa, mut se on vanhemmista kiinni kans jos haluaa lykätä vuodella kouluun menoa, jos lapsi ei oo valmis. Eli tuo ei oo "haittana" täällä. Toinen on sit synttäri bileet. Ne voi pitää esim tammikuussa kun kaikki ovat palanneet lomiltaan. Sit on alennusmyynnitkin, joten lahjat saa halvemmalla. Eli noi on mun ajatukset asiasta.
Toive Kiva et helpotti täällä asiasta purkaminen. :hug: Toivottavasti teille tulee oikein ihana joulu kolmelleen! :heart:
Turhamaisuudesta en meikkaa jos kauppaan meen. Hiukset harjaan ja katson et vaatteet ei nyt oo aivan karmeet. Jos nyt on jonnekkin muualle meno niin kyl yritän laittaa pikkasen. En oo mitenkään hysteerinen painon, meikkien tai vatteiden suhteen, mut yritän olla sopivasti oikeissa paikoissa. Esim eilen OLI pakko olla parhaimmissa. Tänään taas ei oo meikkii kun kävin vaan kaupassa ja mutka mun kamujen luona.
Paino nyt ei silleen oo turhamaisuutta, sen voi luokitella itsensä kunnossa pitämiseksi. Eri asia on se et jollain on asiasta ongelma ja elämä menee sen ympärillä....
Nauku (äitee) ja Miikkis Aivan ihania kuvia pojista! :heart: :heart: :heart: Täältä perässä tullaan kerhoilemaan kunhan päästään vaan.... Aivan ihania vaaveleita! :xmas:

NP
 
Kiva, että jo jakautuneet käyvät meitä muistamassa :heart: . Ihania prinssejä. Kauheen äkkiä aika menee, vastahan naukukin jakautui ja "jätti" meidät ja nyt pojat on jo noin isoja :heart: .
Miikkis ihana pikkuinen :heart: :heart:

Lymypiilolle piti kommentoida, että OMG :headwall: :headwall: . Olipas tapaus...
 
Kiitos myötätunnosta, onneksi te tajuutte. Ei ole todellakaan mikään vitsi. Mua ärsyttää jo nyt, et se tyyppi saa jossain vaiheessa tietää, että olen raskaana ja alkaa vinoilemaan. Siinä kohtaa mä en takaa mitä mä teen, vaikken väkivaltainen luonne olekaan ;)

Kaikilla vaikuttaisi olevan jouluvalmistelut pitkällä, mä en oo tehnyt mitään... Mulla on vielä kouluhommia ja meen töihin ma ja ti, sitten vasta alkaa joulu. No alkaa kuitenkin, mutta ei tunnu yhtään siltä vielä! Johtuu varmaan siitä, että on veilä niin paljon tehtävää... Mä olen tämmöinen luonne, joka jättää kaiken aina viime tippaan.

Turhamaisuudesta oli puhe. Mä olen todellinen metsänpeikko =) Pystyn helposti kuvittelemaan, että metsiinnyn noin viikossa, jos joskus saa jäädä mammalomalle. Sen jälkeen mun tukan saa selväksi vain kasvattamalla uuden :LOL:

Ihania vauvakuvia, hyvää joulua pikku-tontuille :heart:
 
Kiitos kaikille tuesta ja seurasta raskauteni kaikissa vaiheissa!
Kiitos niille jotka ottivat minut tänne avoimin sylin jutustelemaan hetkellä milloin vaelsin pelossa alku raskaudessani. Ilolla seurasin miten pitemmälle menneet saivat vauvansa ja se antoi minullekkin toivoa että ehkä itsekin pääsen loppuun asti kunnialla. Kiitos siis kaikille vauvautuneille!
Kiitos niille jotka ovat minun kanssani samaa matkaa menneet. Yhdessä olemme seuranneet viikkojen poksumisia. Yhdessä olemme ihmetelleet niitä ensimmäisiä liikkeitä ja muuttuvia vartaloitamme. Yhdessä olemme jännittäneet kaikkia ultria ja neuvola reissuja. Yhdessä olemme iloinneet et meidän matka jatkuu.
Kiitos kaikille jotka ovat tulleet seuraamme. Ilolla olen seurannut miten viikot ovat alkaneet vieriä teilläkin ja miten vatsanne kasvavat. Toivottavasti seurani on antanut teille toivoa et loppuun tekin pääsette ja toivottavasti olen osannut tukea teitä silloin kun olette sitä eniten tarvinneet. Toivon et enkelit suojaavat matkaanne loppuun asti ja kun aika on saatte ihmetellä ihmeistä suurimpaa.
Niille jotka ovat tippuneet joukostamme. Toivon parempaa vuotta tulevaa. Toivon et tuska helpottaa ja tulevaisuus on rakkautta täynnä. Toivon että jos toiveissanne on vielä pieni nyyty, niihin toiveisiin vastataan. Kaikkea parasta teille toivon.
Niille jotka kuumeilevat siellä toisessa pinossa toivon et pääsette pian tänne pitämään seuraa kavereillesi.
Kiitos siis kaikille yllä mainituille. Minun matkani on tässä pinossa siis pian tehty. Itse toivon niin että saisimme vihdoinkin pienen tonttumme käsiimme. Tämä on todellinen lahja meille. Lahja, jota jossain vaiheessa en uskonut et tulisin saamaan.
Toivon että tapaamme tuolla kerhon puolella kaikki.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
NP käy meitä kuitenkin täällä puolella kattomassa ja kertomassa kuulumisia. Mun tulee sua ikävä . Keväällä kun täällä panikoin ja sitten heinäkuun lopussa tipuin, niin jo siitä ajasta mulla on susta hyviä ajatuksia. Pidä huolta ja voimia
ja ny mä täällä pillaan...
 
Sniif! :'( Vasta minä mainostin ettei pahempia hormoonimyrskyjä ole ollut.. Mutta kyllä sai taas kyyneleet virtaamaan tuo Nullpointsin kirjoitus ja nuo Äiteen ja Miikkiksen aivan mahdottoman ihanat kuvat! Kiitos Nullpoints sinulle mahtavasta tuesta mitä olet meille antanut. Toivottavasti me kaikki vielä sinne kerhon puolella päädymme. Onnea alkuviikosta alkavaan matkaan!
 
rauhallista ja ihanaa joulua kaikille ketjulaisille! täällä vietin itselleni tosi tärkeitä hetkiä erityisesti alkuvuonna, kun jännäilimme raskauden etenemistä.
meitin rakas poika on nyt jo hirmu iso, melkein 8-kiloinen pötkäle ja aivan ihana tapaus!
onnea odottaville, ja toivoa ja rakkautta kaikille, joilla on vastoinkäymisiä!

toivoopi irtis ja meitin pikku-ukkeli 4 kk ja 3 pvää
 
Nullpoints!!! :hug: Ihanasti kirjoitit :heart: Toivon tulevani pian kanssa perässä kerhon puolelle =) Tulehan sitten kertomaan miten kaikki sujui =) Tippa tuli täälläkin simmuun... =) :p

Miikkis, Nauku ja irtosora:Ihania kuvia pienokaisistanne ja kiva, että kertoilitte kuulumisia!!! Ehkä pian nähdään kerhon puolella!!! :heart:

Minäkin toivotan nyt jo varuiksi KAIKILLE OIKEIN RAUHAISAA JOULUA!!! (ja varmuudeksi) JA ILOISTA UUTTA VUOTTA 2009!!! :heart: :heart: B) B) :hug: :hug:

Toive81 ja Mini 38+0 :heart:
 
No niin joulun kunniaks sitten netti poikki, ja varmaan on koko joulun ajan |O kännyn kautta nyt käyn toivottamassa kaikille OIKEIN RAUHALLISTA JOULUA :xmas: :heart:

Tulen takaisin palstailemaan kun saadaan netti pystyyn, toivottavasti ei kauaa mene tulee vieroitusoireita :ashamed:

Sen verran omaa napaa, että hikottelija kääntyi viime yönä perätilaan :eek:, toivottavasti nyt kääntyy vielä toisinpäinkin. Saa nähdä muutenkin miten käy, päästäänkö ens vuodelle yhdessä koossa. Sen verran hienosti supistelee, aina kun jotain vähän puuhaa, eli aikasta supisteluherkäksi on masu tullut :eek:

Jos jotain uutisia tulee, ilmoittelen kyllä


Orchid ja hikottelija 33+4 :heart: mukava kun jouluaattona ja uutena vuotena vaihtuu viikot :D
 
AAM
Kylläpäs oli tekstiä kahlattua läpi jotta löysin omaa jorinaa ja jonkun jutun juonene :D

Ihania kuvia vaaveleista :) :heart:

Toive & Lymis ois joo lekalla töitä teidän "tuttavapiirissä" :headwall: :headwall: :attn:

NP:lle tsemppiä koitokseen :) ja liikuttava paraatipuhe :hug: hjuvin se menee ja kunnialla yritetään hoitaa me loputkin tällä koitos loppuun asti :wave:

Turhis en myönnä olevani =) ripsaria ilman voin ulos lähteä mutta vaatteissa ýritän olla siisti ja vähemmän huolittelematon (eli selkosuomella huoliteltu siis :D) ..

Joulua on tehty ja siivottu ja paketoitu ja kuusi on ja ruoat on ostettu mostly ja lahjat hoidettu oikeisiin osoitteisiin pääosin... :)

Kotona ollaan aattonakin ja tämä toivottaakin erittäin hyviä jouluja jo tässä ettei unehdu :) jos ei satu täällä piipahtamaan nyt viikon alussa tai aattoja ennen.. (highly unreal) :whistle: ainkain lukaisen jos en kommentoida jassa :) :heart:

Am & hippunen 23+6 :heart:
 
Heippa kaikille!

Ihania kuvia olette pikkusista laittanut. :)

Kylläpä oli taas paljon lukemista ja kauheuksia olette kokeneet.
En ole pahemmin jaksanut kömpiä koneelle kun on mennyt aika paketteja kääriessä ja siivoustakin yritetty tehdä. En vaan ole ollut kovin kykeneväinen kun välillä on pitänyt käydä oksentamassa. Mitenköhän tuon aaton kanssa tapahtuu, joudutaankohan paljastamaan sillä epäilyä ainakin tulee jos joudun ravaamaan vessaan kesken ruokailun. Aattona poksuu rv8.

Toivotan siis kaikille RAUHALLISTA JA MUKAVAA JOULUA!!
 
SusSoo
No nyt se sitten iski :eek: nimittäin suuri pelko. Heräsin aamulla kuudelta ja käväisin vessassa. Ei siinä nyt mitään sen kummempaa ollut, mutta kun en ollut käynyt koko yönä vessassa. Tässä kun nyt on tullut ravattua vessassa yöllä jo useastikin. Muutenkin tänä aamuna olotila on aivan liian normaali. Ei pahoinvointia, ei kuvotusta, ei heikotusta, ei turvotusta... :/ Toivottavasti mun äidinvaistoni tällä kertaa huijaa oikein olan takaa. Mies yritti lohduttaa, että ei kai se nyt joka aamu yhtä huono olo tarvikaan olla. Mutta... yritä nyt tähän päähän jotakin järkeä tänä aamuna saada :ashamed: Ääh, lapsetkin kipeinä. Menen töihin myöhässä, mutta onpahan viimeinen työpäiväkin ennen joululomaa.

Sussoo ja Suloinen 10+3
 
Sussoo mulla oli samanlaisia aamuja silloin sun viikoilla. :D Jos olinkin nukkunut koko yön käymättä vessassa (tai edes 6 h) olin jo ihan paniikissa, varsinkin, jos ei tuntunut samanlaista kuvotusta. :whistle: Mutta usko pois, se kuvotuskin löytyi sieltä sitten kyllä kulman takaa vaanimasta ja kaikki oli kunnossa. :xmas:

Hirmuisesti oli tullut tekstiä tänne viime näkemältä. En ehtinyt ihan kunnolla kaikkeen paneutua, mutta sokerirasituksesta olitten jutellu. Mäkin kävin siinä. En sano joutunut, sillä otin sen enemmin pääsemisenä ...sen verran paljon meilläkin ollut diabetesta yms. suvussa. :) Mulla kuitenkin kaikki kunnossa eikä kokemus ollut mitenkään kamalan paha. Itse ajattelin sen tosiaan pääsemisenä enkä joutumisena, sillä parilla lähipiirin kaverilla on käynyt niin, et eivät painoindeksin tai muiden rasitteiden vuoksi ole tuohon "joutuneet", ja sitten rd onkin jäänyt huomaamatta. Mukavan kokoisia vauvoja putkahtanut.. =)

Painoa mulla on myös tullut, tähän mennessä koko raskauden aikana 10 kg. :snotty: Syytän liikkumattomuutta. :xmas: Mut joo, minkäs teet. Kävin lauantaina vähän jouluostoksilla, peräti 2,5 h olin kinttujen päällä ja heti oli illalla ja seuraavana yönä (ja vielä eilenkin ja hiukan tänä aamuna) turhan paljon suppailuja, joten pakko ottaa lääkärin liikkumattomuusvinkit todesta. En nyt ihan vielä ajatellut alkaa synnytellä.

Mutta joo, HAUSKAA JOULUA kaikille. Mulla on sen verran kiireinen viikko, etten usko ehtiväni palstalle tämän koommin nyt joulun aikaan. Joten rauhallista loppuvuotta, nähdään viimeistään ensi vuonna! :D

T. Kärppä ja paputyttö 30+2 (jep, poksahti se kymmenlukukin :D)
 
Uusi tulokas täällä heiluttelee! :wave:
Jos nyt uskaltaisin tänne TAAS KERRAN ilmottautua... Olisiko tämä nyt sitten neljäs kerta? Mutta se mikä tällä kertaa on erilaista, niin IKINÄ ei olla oltu näin pitkällä! :D Nyt jo viikkoja 17+3, eli uskaltaisinko jo huokaista helpotuksesta.... :/

Täällä on vielä monia tuttuja nimiä, mutta jo moni on päässyt loppuun asti! Onnea kaikille nyytin saaneille :flower:

Niin täällä on siis menossa jo viides raskaus, eikä vielä yhtään pientä olla syliin asti saatu. Mutta täytyy myöntää, nyt näyttää jo lupaavammalta. Vaikka ei kai pitäisi nuolaista ennen kuin tipahtaa... :whistle: Meillä siis km:t 12/06, 11/07, 2/08 ja 7/08, raskausviikot noissa vaihtelivat 8+ - 13+. Nyt kun kirjoitin tuohon nuo ajankohdat taas ylös, huomaan, että on tässä ihan pirun pitkä aika kulunut, melkoinen rupeama kyllä ollut. Kolmannen km:n jälkeen päästiin tutkimuksiin, mutta mitään syytä ei niistä löytynyt, tässä ja edellisessä raskaudessa ollet apuna Lugesteron ja Disperin. TAYSissa oltiin alkuraskaus np-ultraan asti seurannassa, neljä kertaa ehdittiin ultrata, ja joka kerta kaikki loistavasti! Nyt ollaan siirrytty neuvolan seurantaan ja edetään ihan kuin normaalin raskauden kanssa. Ihmeellistä, normaali raskaus... :) Seuraava neuvola ensi viikolla 30.12. ja rakenneultra 9.1. Liikkeitä mielestäni tunnen jo joka päivä, sellaista pientä "kuplintaa", pari kuplaa kerrallaan. Hassua ajatella, että mun sisällä liikkuu joku! :eek:

En enää muista kuka tätä listaa päivitteli, mutta voisitko lisätä minut listalle? La 30.5.09, TAYS, ikää 28v, esikoinen olisi tulossa. Oliko muuta.... :/

Olen vielä vähän pihalla teidän jutuista, mutta eikähän sekin korjaannu, kun tässä pääsen taas lueskelemaan juttuja läpi!

Viuhtis, 17+3
 
Meidän Dodo on tyttö...


Rakenneultra takana ja kaikki oli hienosti!!! :heart: Ette usko miten on helpottunut ja onnellinen olo! Meille tulee toukokuussa tyttövauva!!!!!


Ikionnellinen EM ja Dodo-tyttönen 19+6
:heart: :heart: :heart:
 
Heh, tulinkin vielä poikkeamaan (piti tulla yhtä juttua etsimään). B)

Mutta samalla ehdin toivottaa Viuhtiksen tervetulleeksi, hyvinkin voit jo noilla viikoilla tuntea liikkeitä. Mullakin tuntui. :)

Em onnittelut tyttölupauksesta. :D ...tosin... noh... Juuri juttelin yhden kaverin kanssa, jolla oli nyt (samat viikot kuin meillä ) sukupuoli vaihtunutkin päinvastaiseksi. Noilla viikoilla kun pallit eivät vielä ole välttämättä laskeutuneet ja heidänkin täysvarma tyttö oli nyt kymmenisen viikkoa myöhemmin kasvattanut itselleen kivekset. :D Kyllähän ne noilla viikoilla katsotut voi jo pitää paikkaansa, mutta aika usein just tyttölupauksiin tulee vielä myöhemmin muutoksia. B)

Mutta erittäin suuret onnittelut onnistuneesta rakenneultrasta. Nyt se etappi on ohitettu! :D :hug: :flower:

T. Kärppä ja papuska 30+2

P.s. Paapulla taitaa olla taas hikka. :( Voi toista.
 
Heips kaikille!
Kyllä mä sit tuun katselee miten teillä menee varmaankin. Kauheesti ei varmasti kerkee, kun tulee olee tietty kiirus vauvelin kanssa ja voi olla et tulee sit aika omanapaista juttua kun tänne sit eksyn. Pino kun on sen verran aktiivinen, et helposti tippuu kärryltä.

Mulla on ollut aikamoista ylä - ja alamäkeä tunteiden suhteen nää vikat päivät. Keskittyminen mihinkään ei meinaa onnistua.

SusSoo:lle isot halit sinne ja toivon kovasti et noi sun tuntemukset ja pelot osoittuvat vääriksi! :heart:
Viuhtis Tervetuloa takaisin!!!!!!!!!!! Aivan sikana onnee teille! Ootkin päässy jo tosi pitkälle! Ja hienoo et kaikissa tutkimuksissa on kaikki ollut hyvin. Taitaa olla et vihdoinkin saat sinäkin kaipaamasi nyytin! Voi vitsi et tuo oli hieno uutinen. :D
EM Oikein paljon onnee Tyttö-lupauksesta!!!
Ja siitä et kaikki on hyvin.

Taidan laittaa mun joulu toivotukset tohon perään tulee ennen kuin vikatkin katoo tonttuilemaan. :xmas:

NP ja Tirri :xmas: 38+4
 
Varhaisultrassa käyty, on sekä hyviä että huonoja uutisia. Hyvä on se, että yksi kohdunsisäinen sikiö löytyi ja siltä myös syke, mutta koko ei ihan vastannut mitä piti, koska ruskuaispussissa jotakin häikkää. Lisäksi löytyi jotakin ylimääräistä höttöä, mistä lääkäri ei pystynyt sanomaan mitä se oli. Luultavasti se tulee jossakin vaiheessa vuotamaan sieltä pois ja nähtäväksi jää vuotaako mukana sitten sikiökin. Suositteli sauna- ja seksikieltoa. Kahden viikon päästä tarkistusultra.

Että ei nyt musertavia uutisia, mutta varpaillaan edetään eteenpäin...

Sini, piti olla 6+6, mutta ehkä olikin vain 6+3....
 

Yhteistyössä