**KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET ** maaliskuu <3

Huomenna eka ultra ja mua pelottaa ihan hirveästi että onko kaikki kunnossa...
Eka neuvola oli reilu viikko sitten, siellä oli sijainen, vakkari on pois ainakin toukokuun loppuun.
No ihan mukavalta tuntui tämä sijainenkin..
Neuvolassa nyt ei sen ihmeempiä, samat asiat käytiin läpi kuin syksyllä.

pinkkimieli minä myös joudun käymään vähintään kerran yössä pissalla, mutta useinpana yönä kaksi tai kolme kertaa..

No palailen varmaan huomenna kertomaan ultrakuulumiset..
Mukavaa sunnuntain jatkoja kaikille!
Terkuin Rouva ja masukki 10+4
 
Ihana Tirri teillä NP :D :heart:
Juu toki kerhon puolelle tulen jahka nyt joskus jakaudun ;)

Pinkkimieli:
Mulla ei vessassa käynti ole vähentynyt missään vaiheessa.. pikemminkin vaan lisääntynyt.. hajottaa yöllä käydä 3 krt vessassa ja yrittää sitten aina unta saada |O ei tule yöunille kovin paljon pituutta..
Harvoin menee niin että käyn vaan 2krt tai kerran.. sillon on kyllä eri levännyt olo kun moinen yö on :D

Rouva77: Täällä peukut pystyssä että kaikki olis hyvin ultrassa!

EM: me haettiin kans koivunoksia sisälle perjantaina pojan kanssa =)

 
Kaa
Tännekkin ilmoitan:

meille syntyi 16.3.09 pikkuinen poika, 3070g ja 50 cm. Kotiuduttu ollaan jo pari päivää sitten ja nyt vaan harjoitellaan yhteiselämää. Tulen kertomaan pidemmälti kuulumisia sitten paremmalla ajalla. Aivot on aika narikassa tällä hetkellä väsymyksen ja pienen kipuilun vuoksi.

Oikein mukavaa tulevaa viikkoa kaikille!

Terveisin
Kaa ja Pikkupoika 6 pvää
 
Kysymys: mulla tulee sellaisia outoja vihlontoja tai "sähköiskuja" tuonne nivusiin, josta se sitten säteilee jalkoihin! :eek: Onks ne ihan normaaleja.... :snotty: Siis mietin vaan että onks se vauva joka potkii/painaa jotain hermoja?
 
Kaalle onnea!! :flower:

EM:
Mulla on just noita sähköiskutuntemuksia.. välillä nivusissa ja ennen kaikkea kankuissa ja reisissä.. todella ikävä tunne kun mulla ei pahimmilaan jalat pidä alla.
Oletan että johtuu siitä että pikkuinen painaa jotain hermoja.. ja päivä päivältä vaan käy kipusemmiksi nuo "sähköiskut"
eikä tartte ees mitään tehdä.. vaikka vaan sohvalla istuu ja kattoo telkkua niin saattaa hirveä vihlova kipu iskeä joka panee älähtämään.. varsinkin jos vauva liikkuu vilkkaasti niin yhtä tuskaa olo.

sitten kysymys..
nyt aloin neuvolakorttia katsoa niin se polin lääkäri oli merkannut siihen u-prot. kohtaan +.. ennen aina ollut neg. että pitäiskö huolestua?? kun ei se lääkäri sanonut mitään tuosta silloin. alkaa koko ajan enemmän ihmetyttää se lääkärin käytös joka oli muutenkin niin.. :headwall:
 
Kaa :flower: :heart: onnea kovasti!!!
NP :heart: ihana Tirri teillä :heart: .
SusSoo mulla atooppinen iho paheni nyt vimmeisimmässä raskaudessa ja rasvata sai koko ajan ja kutisi aina vaan. Mutta kannattaa sanoa neuvolassa tosta.

(.) Taas teitin rauhaa häiriköin, anteeksi siitä :ashamed: . Ei kummempia, kesää odotellessa B) B)
 
AAM
Kaa oi :) :flower: :hug: Onnea koko perheelle !!

EM joo noi inhottavat äkilliset kuin "vihlaisu"kivut kuulostaa tutuille.. auts! |O
ja välillä ko tämä neiti munkin virtsarakkoa käyttää nyrkkylysäkkinä on pakko melkein niinko "nostaa" masua ylöspäin että ei sentää kaksinkerroin kivusta joudu...

mymmyryy :) :hug: :wave:

jestas päksäkkäkin jo rv 20 rajapyykillä :eek: ja rouvalla kohta rv 11 koossa.. :hug: ultraan onnea ja rutistuksia..

am & "mega"hippunen 36+6 :whistle:
 
SusSoo
Kiitos kutinavastauksista
Turvotusta mulla tosiaan on alkanu olla, mutta en usko että tuo käsien kutina nyt ihon venymiseen liittyy...

Mymmyryy
kiva kun kävit häiriköimässä. Olikin jo vähän ikävä!


(.) Tuo meidän Vintiö on jossakin välissä tänään kääntynyt. Nyt potkii ylöspäin. Mutta kun se on niin rauhaton kaveri, niin on varmaan jo puolen tunnin päästä taas poikittain tai koivet kohti maata


Sussoo ja Suloinen Vintiö 23+2
 
Kaalle oikein paljon onnea :heart:

Np:n perheellä ihana pieni nyytti :heart: :flower:

Sussoo, sulla on aika kauan kutissut, sinuna puhuisin neuvolassa. Minut laittoivat silloin testeihin alle viikon kutinan johdosta (ja oli hepatoosi, mutta en halua pelotella ketään)...

Pikkuinen tykkää olla vasemmalla puolella, melkein aina on samalla kohtaa. Ja sitten tietty potkii alaspäin niin meinaa olla pissat housussa :xmas: Öisin en ole vieläkään jaksanut vaivautua veskiin asti, vaikka joskus ois melkein pakko mennäkin. Kun sitten en saa enää unta, ja onpa tosi virkeä päivä tulossa sen jälkeen... Nytkään en saanut enää nukutua, mies läksi taas työreissulle.

Aurinkoista kevään odotusta kaikille :wave:

HP & Pikkuinen 27+4
 
AM mustakin on uskomatonta että olen näin pitkällä! Ei voi muuta kuin miettiä että mihin ne viikot on kadonneet. Huomenna on sitten puoliväli! Huh!!

Mullakin kutisee iho ihan hirveesti ja ihan joka paikasta mutta se oli varmaan sen Body Shopin kaakaorasvan ansioita. Lopetin sen käytön ja arvet saa ennemmin tulla jos on tullakseen. Tätä kutinaa ei kestä hullukaan. Palasin takasin kosteuttavaan rasvaan + apteekin perusvoiteeseen. No tulipahan kokeiltua!

Rakenneultraan on vielä viikko ja painajaset alkoivat viime yönä! Tulossa siis pitä viikko!

Hauskaa maanataita kaikille! :heart:

Päksäkkä 19+6
 
Päksäkkä: Mulla ei ollut tuosta kaakaorasvasta mitään hyötyä esikoisen aikaan.. maha tuli arpia täyteen siitä huolimatta :/ mutta jos ei muuta iloa siitä ollut niin ainakin se haisi omaan nenään ihan tajuttoman hyvälle ja sitä imppailin samalla kun rasvasin :LOL:

HP: täällä taas kaveri tuntuu viihtyvän pääasiassa oikealla puolella :)
On tosi inhottava kävellessä kun tuntuu että oikea puoli masusta repee ja sinne painaa tosi voimakkaasti.

Viime yö syvältä.. poika ei asettunut vasta kun vieressä.. itse hikoilin ja pyörin sitten keskessä.. selkää ja mahaa poltti ja jokunen kirraava supparikin tais tulla.
olo on ihan voimaton ja pinna kireellä kun poika kiukunnu koko hemmetin aamupäivän joka asiasta |O
Nyt tuntuu että miten sitä kahden kanssa jaksaa kun oon ihan puhki tällä hetkellä. No, mutta jospa loppu viikko menis paremmin :whistle:

danjuska ja vilma 39+2
 
Heippa ja ihanaa uutta työviikkoa kaikille työnorjille!! Ja muuten vaan hyvää viikkoa niille, joita ei työssä orjuuteta...

Pinkkimielellä hyvä ultra, jipii ja Kaalla vauva. Ja siihen loppu mun kapasiteetti päänupista, että onnea kaikille kaikesta ja ihanaa olotilaa.

Maksoin tossa laskuja, oli HUsin laskukin mukamas tullu, tuli jo ajat sitten, en edes avannu, nyt sit avasin ja ihmettelin, että eipä ookkaan lasku. Se oli se seulontatulos, hyvältä näytti. Enpä edes ollu kerenny miettimään, että miten siitä tulee tieto... Ehkä seuraava kuori on lasku?

Hehee, keskiviikon lääkäriä odotan, housut puristaa jo ja muuten on olo hyvä. Potuttaa toi mahan kasvaminen, ei sen nyt vielä tarttis näkyä.. Jakkua pidän päällä töissä, ettei huomattais. Ei oo vielä ainakaan kukaan sanonu, mut mulla on aina ollu tota mahaa ni voi mennä jonkun aikaa et kehdataan sanoa, ku riski ois et oon vaan läski. :)

Hirveesti jengiä loppusuoralla, lisääntykääs nyt ni saadaan lisää hyviä vauvauutisia!!!

MOIKKA!!!

w rv jotain 13-14

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin.
Kovasti siellä pieni heilui ja potkiskeli.
Vastasi viikkoja 10+4.
ja sydän jumputti hienosti :heart:

Ihana olla nyt kun tietää että kaikki on kunnossa ainakin tällä hetkellä.
Nyt sitten odottelen soittoa äippäpolilta, elikkä aikaa nt-ultraan, joka siis noin kahden viikon sisällä pitäisi olla.
Sitä saa nyt sitten jännittää.
Anteeksi omanapaisuus tällä kertaa..
T:Rouva ja masukki 10+4
 
Kopsailen: :D

****************************
Neuvolaterkut:
rv 32+6
RR: 115/73
Sf-mitta: 30
syke: 140
liikkeet: ++
Tarjonta: RT !!!

MUOKS *

ainiin ja paino!! se oli pudonnu!! :eek: :D
paino: 66,8 kg

****************************
Eli nyt oli neiti suvainnut kääntyä raivotarjontaan. :) Tosin terkka sanoi että sillä on siellä paljon tilaa vielä liikkua ja kääntyillä kun lapsivettä on hyvin ja vauva ei ole mikään jättiläinen. (no se on kiva. :D ) Kuitenkin lääkärissä sitten rv 36 katotaan ultralla että on varmasti oikein päin.

AM no hyvä et muillakin on noita sähköiskuja... :) Ne taitaa olla ihan normaaleja. :D

rouva77 onnea hienoista ultrauutisista!! :heart:

KYLLÄ ON LIUKASTA! Meijän pihatie muka hiekoitettiin tänään... huristi vaan ihan tosi nopeesti tuosta traktorillaan ja muutama kivensiru siellä ja täällä... :kieh: On meinaan aika hasardia kävellä tuossa kun se on pelkkää jäätä!! |O

Täytyy siis pysytellä sisällä. :) Tänään aiheena kevätkranssin askartelua ja kestoliivinsuojien ompelua.... :whistle:

EM & D 32+6 :heart:
 
Kaalle onnea vauvasta!

[/b]EM onnittelut painonpudotuksesta :D Mäkin toivon saavani tuollaisia uutisia ensi neuvolakäynnillä :LOL:

rouva-77 ompa mukavaa kuulla että kaikki kunnossa =) :flower:

Mua turvottaa!!!! Viikonloppuna tuli syötyä poppareita ja karjalanpaistia, sipsejä ym suolaista.. tuntuu että äääääh :x

kleo :heart: saravauva rv 27+4
 
Heipsistä kaikki!

Kaalle onnea pikkuisesta, valitsi muuten erinomaisen päivän syntyä ;) Mulla on myös tuolloin syntymäpäivä...

Woodoo jännää ultraa, tsemppiä!

Paljon oli hyviä ultra ja neuvolakuulumisia, kivakiva!

Ja sitten omia terveisiä =)

Jälkivuoto on melkein loppu, ihanaa, sillä viimeeksi vuosin vajaat 8 viikkoa, yääh!

Ja nyt tällä päivällä minä olen papereita vaille merkonomi, viimeinen keskustelu on käyty ja arvosanat saatu. Nyt on siis harrastus loppunut, pitäisi keksiä jotain uutta elämään!

Ja vielä on miehen kanssa keskusteltu vakavasti tulevaisuudesta ja kyllä me vielä toivomme lasta kumpikin kovasti! Se oli helpotus kuulla miehen suusta jota en meinannut saada aukeamaan, ja tästä kiitos ihanille sukulaisnaisille jotka tarkoittavat niiii-iin hyvää mutta metsään meni. Mun kuulemma pitäisi kerätä pari vuotta tässä voimia kun en ole vielä edes osannut surra kuollutta vauvaa! Muutoin mä kuulemma sekoan... Voi ristus sentään! Jokaisella on oma tapansa surra ja selviytyä, mä en vaan voi jäädä nyyhkimään tuonne sängyn pohjalle, silloinhan mä vasta kajahtaisin!
Muttu mulla on nyt kevään alkukesän aikana yksi leikkaus joka siirtyi raskauden takia joka siis tehdään nyt jonka jälkeen emme enää ehkäise, pienokainen on tervetullut kun haluaa mutta mun huonolla hormonitoiminnalla siihen menee aikaa jonkin aikaa mutta enköhän mä ole raskaana ennen kuin 35 vuotta tulee täyteen, nyt siis vuosia 31, huomatkaa kuinka armelias mä olen itselleni :whistle:

Rutistuksia kaikille Unicco
 
AAM
woodoo mahtavia uutisia :)

samoin rouvalla :heart:

HP meillä majapaikka on oikealla puolella :)

EM sanoin miehelle just tuosta liukkaudesta että kun suolaa jos laittais mut sanoi että sitä tulee sisälle kenkien mukana.. :kieh: joo no ärsyttävää ko/jos mä vedän sit lipatsut ja tuo napisee jostai suolasta kaakelilattialla.. :whistle:
tylsää ko kevät ei tullutkaan vaan lisää lunta yök |O ensin sulaa ja sit jäätyy ja lunta päälle.. b:kieh:d NICE !!

*muoks*
Unicco :hug: voi muru.. vieläkin paha mieli teidän vaavelin takia.. :'( mutta ihana kun leikkaus saadaan pois päiväjärjestyksestä ja sitten vaan uutta siementä istutukseen..
 

Yhteistyössä