***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

Koitahan Mae parantua!
Onnea kaikille miinustaneille! Plussanneille tsemppiä ensi perjantaille! Vielä tulee teidänkin vuoro!

Täällä taas aamu meni kiltisti ruisleivällä ja päiväkin vielä salaatilla ja sitten räjähti pankki :ashamed: 1 mehujää, pala kanapiirakkaa, 1 lihapasteija, puolikas keksi, kaksi pientä palaa mustikkapiirakkaa ja tilkka vaniljakastiketta, Vähän vajaa 1 pötkä Maraboun Smilliä... |O |O Onko sit muka joku lupa syyä, kun on saanut vähän taas painoa alas? ARGH! :headwall: :headwall: Huomenna ollaan menossa viel kyläileen ja sunnuntaina meille on tulossa vieraita... vedän varmaan koko viikonlopun kaksin käsin herkkuja!

**** muoks
Lisätään vielä tuohon yksi Japp patukka, mikä meni alas ihan juur. :headwall: :headwall: Ja nyt loppu! |O
 
Kai se on pakko vihdoin tulla luvut ilmottamaan :headwall: :headwall: melkee meinasin tehä oharit mut omatunto kolkuttaa sen verran et pakko :x

On sitte menny niin alamäkee koko juttu ja ihan omaa syytähän tuo on....mitäs tulee koko ajan suuhun paasattua mitä sattuu :ashamed: :ashamed: pisteitä ei oo tullu laskettua ja herkuteltua joka päivä ties mitä on kaapista löytyny herkkunälkään ja juomapuoli unohtunu tykkänään...

No tässä se tulos seisoo :headwall: :headwall: :headwall:

outokumpu
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 71,4 kg
Pudotettu yht: -4,5kg
Viikkopudotus: +0,8kg (14.5.2010)


Juu, nähtiinhän se kuutosella alkava lukuki joskus ennen vappua mutta ny kyllä suunta on ihan väärä :'( :'( ja ihan omaa syytä :$ :$ :$ ja tätä toukokuutahan ei edes oo paljoo jäljellä, iiks!!!!

Mitenhän tästä suosta pääsis ylös, aamusin jo valmiiks masentaa eikä viitti edes alkaa pisteitä laskemaan mut eihän sillä periaatteella kyllä eteepäi pääse.

No onneksi naama alkaa olemaan normaali, aamulla vielä silmäluomet roikkuu niin et just ja just silmät aukee mut aika nopeeta turvotus laskee ja tänää jo tunnistin itteni ku peilistä kattelin :LOL: :LOL:

Mutta jotenki on ny uutta motivaatioo löydettävä, kohta on alkupaino uudelleen saavutettu
:x |O ja sehän täs ei oo tavote.... :'( :'(

ONNEA kaikille miinusta saaneille ja tsempit muille!!! :heart: :heart: Yritän koota itteni ens kertaa varten :eek:
 
Tsemppiä outokummulle! :hug:
Kyl se siitä taas!

Täällä on mennyt tänään alas taas Hesen tortilla-ateria ja kanafileet. :ashamed: Hiukkakoitin keventää vaihamalla juoman sokerittomaan ja ranskikset salaattiin. Silti potuttaa! |O
Sit tuli syötyä yksi pingviinituutti ja kauheeton kasa Pandan suklaata... :headwall: :headwall: On mopo lähtenyt taas niiiiiiiin käsistä! :'(
 
Täällä ollaan ja päästy arkeen taas kiinni.

On tää pudotus vaan taitolaji, mut no. Pakko tiristää kyl 62kg alle tässä kuussa. Vkl taas paino nous huomattavasti, mut nyt on matka toivottavasti alaspäin. Ja ens vkl olis taas reissua tiedossa. Nuo viikonloput on mun kompastukivi. Ihmismieli on niin heikko ettei kykene olee ruodussa viikkoakaa.

Valtavan isot tsempit kaikille ja toivotaan kaikille miinuksia perjantaille:)
 
Mae
Täällä mä oon :wave: kipeänä :/ Tosin sh:n mukaan en ole ollenkaan kipeä, kun ei mulla ole kuumetta. Kumma kyllä kun ei ääntä lähde ollenkaan tai no tänään vähän ja yskin keuhkoni pihalle. Mutta ei kai niitä lasketa.

Eli mun on varmaan pudotuksista turha edes haaveilla. :( Urheilemaan en ole viikkoon nyt päässyt (tai oon mä käyny lenkillä/kävelyllä naapurin kanssa) ja voi kun mua ärsyttää :kieh:

Tsemppiä kaikille! :flower:
 
Täällähän minä....Kiitokset tsempeistä Ikuinen laihduttaja

Oon samaa mieltä Lungan kans, siis siitä et imismieli on heikko :ashamed: Jotenki sitä antaa punnituksen jälkeen itelleen luvan herkutella ja sitä jatkuu koko viikonloppu, mitenkähän sen sais karsittua pois, ruodus olis pysyttävä koko ajan.

Oon tän viikon töis ja juomiset kyllä taas pakkaa unohtumaan ja iltasella menöö ruokaa suuhun ilman pisteiden laskua, toi kalkulaattori pitäs ottaa taas paperimalliseksi eikä yrittääkkää pääs laskeskella paljonko pisteitä on tullu syötyä. :eek: :eek: ehkä sitte totuus paljastuu :whistle:

Mutta katotaan ny perjantaina paljoko mittariin on taas tullu lisää....ja grillauskausi on vasta alullaan :headwall: :headwall:
 
Täällä yksi heikko herkkupeppu ilmoittautuu, en todellakaan kerro kuin kurjasti menee, mutta siis mäkkärin kautta tänään kurvattiin kotiin.. tää on niin miehen syytä, jo 6. viikko poissa kotoa.. joka päivä aloitan hyvin nutraten ja sitten se jossakin vaan jää päivän kuluessa. Vaan huomenna aion olla todellakin pelkillä pusseilla! Katson kehtaanko lukemaa pe aamuna ilmoittaa, viime pe en ehtinyt tulla ilmoittamaan, kun lähdin niin aikaisin töihin ja nyt en enään kehtaa..

Huonosti on siis syömisten suhteen mennyt.. ihan on onneton kuri..
 
Helou!

pituus:161cm
paino 69kg
tavoitepaino:55kg
bmi ennen 26
bmi nyt 23,2
Paino nyt 59
viikkopudotus -500g

Pudotettu 10kg

Oi että, mä oon tykästynyt nyt juoksemiseen! painonpudotuksessa se ei vaan vielä pahemmin näy, kun jäi kaikki kaupungit jumpat (oon käynyt 2xviikossa) kesätauolle, niin piti jotain keksiä tilalle.

ekan kerran kun menin juoksemaan ,aattelin ennen sitä, että tää on hullun hommaa, mut nyt oon jo viikon sisällä käynyt juoksemassa kolme lenkkiä. ekalla kerralla 2km juosten+1km kävelyä ja nyt kahdella vikalla kerralla 3km juosten ja 1km kävellen. se on sitä omaa aikaa, mp3 korville ja menoks :D

toivotaan, et tää innostus nyt jatkuu... :whistle:

tsempitykset kaikille painontiputukseen! :wave:
 
Terve kaikille!
Palaan astialle entistä ehompana, käväsin aamulla vaa'alla ja vedän koko ketjun huipputuloksen, +3kg!!! Katotaa saanko turvotusta ales loppuviikoks mut vähän heikkoa on :kieh: Sitä se lomailu teettää... Onneks lenssu melkein ohitte, vaiks välillä tuntuuki et niistää aivot pihalle ku räkää tuleeeee ja tuleeeeeeee.
 
Tsemppiä nyt muijat! :D Alas vaan sitä painoa, ei luovuteta! :whistle:
Itselläkin on tämä viikko vähän kiirutta, joten kirjoittelut jää vähän vähemmälle, mutta yritän käydä teitä moikkailemassa!

Maanantaina tuli jätettyä melkein 1000 kaloria jumppasalille ja eilen hiukka vajaat 600 kalorii lenkkipolulle. Mä jaksoin jopa juosta melkein puolet tunnin lenkistä! =)

Mulla on vaan vähän sama ongelma, kuin muillakin täällä. Punnituksen jälkeen sallin itselleni aina herkut ja se tosiaan aina ryöstäytyy käsistä ja siin menee sit koko viikonloppu mässätessä. :ashamed: :ashamed: Mistähän se johtuu?? :/
Pitäis vaan pysyy ne viikonloputkin kurissa. Jos perjantaina ei edes aloittaisi, se voisi onnistua... Täytyykin yrittää tänä viikonloppuna olla vähän vähemmillä herkuilla!

Huomenna on vuorossa Zumba ja sit loppuviikko onkin niin täynnä kaikkea menoa, että liikunnat on varmaan sit siinä tälle viikolle... Perjantaita taas jännään ja pelkään, että plussaa tulee, kun on tullut syötyä taas vähän sitä sun tätä... :x

Tsemii kaikille!!! :attn:
 
Tsemppejä täältäki suunnalta kaikille!!!

Ite makaan auringossa, nyt ku vielä aurinkoo piisaa (hyvään saumaan tuli lomaa..). Aateltiin tänään mennä rannalle pötköttää tytön kans:)

Nättiä päivää kaikille ja huomenna sit kaikki piipahtamaan ketjuun. Ettei vaan tää ketju ihan kuivaha kasaan...

Tän aamun perusteella tuon 62kg alitus toukokuussa näyttää ihan lupaavalta...
 
Mae
No niin, mä en sitten tänä pe, enkä varmaan seuraavanakaan ilmoittele painoa. Mulle määrättiin tänään antibioottikuuri jonka kanssa pitää välttää aurinkoa :kieh: (onkin tosi helppoa näillä keleillä ) ja kortisonikuuri+limanpilkkojakuuri. Ja kuten kaikki tietää, kortisoni turvottaa |O |O |O |O |O |O

Ma kävin tk:n sairaanhoitajalla (täällä päin ei lääkärille pääse kuin TOOOOOOOSI hyvästä syystä, mikä on lienee pää kainalossa) ja sen mielestä en ole kipeä ym. kun ei mulla ole kuumetta. Takaisin jos kuume nousee (mulla ei IKINÄ ole kuumetta, aikuisiällä ollut kerran 38 ja ajattelin että kuolen) Nyt tänään menin sitten yksityiselle lääkärille ja se sanoi jo ovella, että mulla on tosi PAHA keuhkoputkentulehdus. Kerroin tuon kuumejutun ja sen ettei mulle vaan nouse kuume, niin se totesi että on ihan mahdollista sairastaa ilman kuumetta.

 
Lunga
Pituus: 160cm
Aloituspaino:68,8kg
Tavoitepaino: 59,9kg
Paino nyt: 61,7 Kg
Pudotettu: -7,1 Kg
Viikkopudotus: -0,8 Kg (21.5.2010)

No nyt tuli jo saavutettua toukokuun tavote. Olisko sit seuraava taasen 61 Kg alitus. Juhannukseks onki sit se 59 Kg, mut se on sit loppurutistus. Ei viitti vielä sinne asti ees miettiä.


Mae Kyllä voi veljet sua. Onneks menit sinne yksityiselle. Hoitamaton keuhkoputkentulehdus ei oo hyvä. Mutta nyt on lääkkeet ja tropit, ni luulis auttavan. Ja tästä lähin vaan sinne yksityiselle puolelle, jos tulee lääkäripalvelujen tarve. Tuollanen terkkarille osoitettu vastuu ei kyl kuulosta kovin toimivalta..


Näin, jos menis pakkailee kamat kasaan ja lähtis kohti reissua ja viikonlopun tuomia lisäkiloja...

Aurinkoista ja rentoa vkl kaikille =)
 
Voinko tähänkin porukkaan tulla, kun tsemppiä tarvitaan RAJUSTI.. :)
Eli
Pituus:179cm
Aloituspaino:112,5kg
Tavoitepaino:85kg, mutta jos alle sadankin ensin menen niin :D
Olen viidennellä nutrauspäivällä ja nyt -5,2

Nämä helteet sekoittaa ihan täysin ja nestettä on elimistö täynnä. Nestettä tuokin nyt vain on mutta saa mielen pirteäksi kuitenkin.
Söin eilen yhden nutripussin tilalla mansikoita 500g ja se varmaan vaikutti että kiloja oli rapissut noin paljon.

Sen puoleen vaan harmittaa kun tänään olisi yhdet illanistujaiset ja en haluaisi kertoa kenellekään että olen taas dieetillä. Kun se tahtoo olla melkein vitsi nämä minun dieettini.. :ashamed:
Täytyy koittaa vaan vähän ottaa ja mahdollisimman kevyttä. Tämä jos joku tulee "syömään" naista.
On tosi kiva lukea teidän muiden kokemuksia ja huomata että on se ihan yhtä vaikeaa meille monelle tämä laihdutus. :)
 
Pituus:164 cm
Lähtöpaino:78,5 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 67,7 kg
Pudotettu yhteensä : 10,8 kg
Viikkopudotus:- 1,3 kg
Onko kukaan huomannu samaa että helteellä paino putoaa helpommin? Mulla näkyy ainakin toimivan. Johtuu siitä varmaan kun ei ruoka maistu helteen ja osin myös flunssan takia. Eli koko viikon on flunssaa parannellu ja vähän käyny pyöräilemässä ja kävelemässä.
Nyt kun pääsin takas taas ruotuun äitienpäivän jäljiltä niin vkl menee ilman herkkuja.
Onnea kaikille pudottaneille :flower:
 
Metso
pituus: 164cm
aloituspaino: 90,9kg
tavoite paino: 65kg
paino nyt: 78,6kg
viikkopudotus: +1,1kg (21.05.2010)
pudotus yht: -12,3kg

Noniin turvotus on vähän laskenut siitä kolmen kilon pöhöstä mutta plussalle jäi silti aika hyvin. :D Miten mahdoinkaan onnistua keräämään tommoset luvut... Ens viikolle lupaan pudottaa tuon tai ainakin melkein!!! Vähäsen jänskättää kyllä miten menee kun luvattuja menoja ja kaikenlaista kesähulinaa. Yritän päästä edes kävelyille jossei zumba onnaa (tänäänkin lähdössä mökille).

Osanottoja Maelle, sairastin taannoin juur kuumeettomana tuon keuhkoputkentulehduksen, ja tajusin mennä lääkäriinkin valittamaan vasta kun oli pahin ohitte... Nyt sitte kunnon lepoa vaan ja rennosti!

Ja onnea pudottajille, tervetuloa uudet sekä tsemppiä..!!! :flower:
 
Hei pitkästä aikaa :wave:

Jäänyt palstailu hiukan vähemmälle kun on illat menee häävalmisteluissa ja päivät saa juosta lapsukaisen perässä :) jos nyt ehtisin ennenkun päiväunet on nukuttu..

En edes muista milloin oon viimeksi käynyt painoa päivittämässä, mutta tässä tämän aamuiset:

Laurpap
pituus: 169cm
aloituspaino: 80,4kg
tavoitepaino: 68kg
paino nyt: 70,9kg (21.5.10)
pudotettu yhteensä: 9,5kg :)

Oon ihan mielettömän tyytyväinen.. vähän reilu 3kk:ssa lähtenyt tuo 9,5kg :)

Ja tänään illalla saan tuon verran hoikempana mennä sovittamaan hääpukua :) kyllä nuo lähestyvät häät on vaan ollut sellainen motivaation nostattaja jota olisi kaivattu jo hieman aikaisemmin.. mutta hyvä näin :) nyt vielä haluaisin kuitenkin sen muutaman kilon nipistää..

Mae hurjan pikaista paranemista!! :hug: onpa todella kurjan kuuloista :/

Mahtavat ilmat tullu ja yksi paha mulle näillä keleillä on jäätelö :p voisin syödä litra tolkulla :ashamed: no ehkä mä sitten häiden jälkeen repsahdan ja syön päivät pitkät vaan jäätelöä :LOL: :ashamed: NO EN KYLLÄ!!!!

Ikuinen laihduttaja, ens viikolla samanlainen pudotus niin oot 80kg:ssa! Tsemppiä :)

Yritän nyt aktiivisemmin käydä kirjottelemassa taas :)

Onnea pudotuksista ja kaikille hurjat tsempit ens viikkoon!!
 
Hellurei!!!

Tää viikko on kyllä menny taas ihan poskelleen. :headwall: :headwall: :headwall:

Ihanat lämpöset kelit on vieny suurimman nälän mut namusiapa on menny senki edestä.

Mutta, mutta nyt ihan tosi mun täytyy ryhdistäytyä ja laskee pisteet jatkossa muuten paino on pian sama ku tammikuun alus |O

No onneksi pikkurillisen alaspäi tultu ettei ylämäki jatku montaa peräkkäistä viikkoa :x :whistle: :ashamed:

outokumpu
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 71,2 kg
Pudotettu yht: -4,7kg
Viikkopudotus: -0,2kg (21.5.2010)

:LOL: :LOL: saa nauraa tulokselle!!!

Mutta ehkäpä täs yritän ens viikon alusta alotella kiriä, viikonloppuna on viä yhen synttärit ettei taida alotus sillo onnistua....

Amalia-A tervetuloa mukaan :)

Mae pikaista toipumista!!! :hug:
 
Hei ilmottautusin kanssa tähän ketjuun...
Tuntuu lupaavalta että vois jotain lähteäkin ku koko ajan saa rampata vessassa, että jos ees nesteitä...
Voi olla et tulee pienii taukoja siinä etten ilmottele mitää täällä, kun ens kuun alussa jo meen pojan kaa viikoks pois kotoo, ja on muitakin menoja sitte tiedossa kesäks. Mutta jos nyt onnistuisin ees välillä...

Anlini
Pituus: 158cm
Aloituspaino: 93kg
Tavoitepaino: aluks ny ainaki 85kg ja siitä si viel alemmas vähitellen =)
Paino nyt:
Pudotettu:
Viikkopudotus:
 
pituus:161cm
paino 69kg
tavoitepaino:55kg
bmi ennen 26
bmi nyt 23,2
Paino nyt 58.5
viikkopudotus -500

Pudotettu yht.10.5kg

Nyt tuntuu menevän tällä puoli kiloa/viikko. no passaa kyllä mulle hyvin..! eilen tuli kyllä punnituksen jälkeen vähän grillailtua ja herkuteltua.. :whistle:
 

Yhteistyössä