Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

Heip kaikille pitkästä aikaa!! Ihanaa, maaliskuu on ohi, ja minulla työkiireet hellittää. Nyt ehdit varmasti täälläkin olla hieman aktiivisemmin!!! :)

Tänne voi itseasiassa päivittää kp5/25-31. :( Viime kierrossahan (siis noin kuukausi sitten) sain haalean plussan ja pari päivää sen jälkeen alkoi vuoto. Nyt tämä kierto jäi sitten todella lyhyeksi. Argh! No auta kuin toivoa, että kierto tästä normalisoituu...

Ihanan paljon tänne on tullut uusia! Tervetuloa kaikille! Ja hieno tuulahdus -09 ja -11 syntyneiden lasten äitejä!!! :D

Lueskelen vielä tarkemmin teidän juttuja läpi. Nyt meillä kuopus kipeänä ja huutelee taas äitiä...
 
Morjensta,

Menkat alkoivat nyt synnytyksen jälkeen ekaa kertaa (vauva 7,5kk) ja ovat nyt jo ohi. Aivan samalla kaavalla meni, kuin on aina mennyt nuoresta tytöstä lähtien eli ei vissiin ihan olla vaihdevuosissa vielä :) Mies jotenkin heräsi horroksesta ja alkoi kysellä seuraavan muksun perään ja mä annoin sille vastaukseksi, että sitten saa tulla kun olen pudottanut nämä edellisestä jääneet kilot pois. Nyt siis menossa öö kp 7/?, mutta vielä ei yritetä (ostin ihan kortonkejakin varta vasten...). Kierron pituus voi olla ihan mitä tahansa, varsinkin jos imetys sitä vielä sotkee. Vauva alkoi hylkiä rintaa menkkojen aikana, eli imetyksen alasajo lienee alkamassa.

Näillä mennään...
 
Moro!

Täällä itellä kaikkein rasittavimmat päivät menossa eli ootellaan ja toivotaan parasta. Kierron pituudestahan ei oikeesti tiedä ku ekoja luomumenkkoja oottelen joten kandeis vähän koko ajan pyöriä vällyissä varmuuden varalta ku oviksen aikataulua ei varmaksi tiedä. Pikkusen vaikuttanut fiilareihin makkarin puolella ku "pitää" touhuta just nyt eikä silloin ku siltä tuntuu. Vähän ressinpoikasta ja epäilystä miten tää menee...kiirettä töissä ja kiirettä kotona yms. Rasittaa ku ei osaa tulkita omaa kroppaa. Useamman kerran on ollut alavatsakipuja, viimeksi tänään ja otin jopa särkylääkettä (mitä en yleensä koskaan tee). Oispa vaikka ovista ku laskennallisesti olis ja touhuakin on ollut. Pitäis koittaa relata asian suhteen. Jospa se tästä.

Nyt tuli pelkkää omaa napaa. sorry. Plussatuulia, olis aika saada jo seuraava plussaaja huhtikuun alkuun. Pidetään lippu korkealla eikä ressata niin eiköhän se siitä :)
 
Huomenta vaan kaikille, pitkästä aikaa!

Omasta puolestani tervetuloa uusille! Ja Emma82 & Murunen87 (menihän oikein) isot onnittelut plussasta!!!!

Olen ihan tietoisesti pysytellyt taustalla tämän kierron, koettaen (mukamas) saada jotain muuta mietittävää..pakostakin niitä päiviä laskee ja kalenteriin tuijottaa näköjään siitä huolimatta... Täytynee alkaa lukemaan tarkemmin nyt tämän kevät/kesä-ketjun viestit niin olen kartalla, pikaisesti pläräsin jotta tiedän ketä pääsee onnittelemaan jo ja samalla huomasin tulleen uusiakin :)

tänne voi päivittää kp2/26-30, yk7 :(

Sinne meni mun haaveet vauvasta tälle vuodelle :( ja haaveet mahd pienestä ikäerostasitten nuorimmaisille, esikoinen kun on "joutunut" olemaan "yksin" tuon taapero-ajan kun vasta sitten myöhemmin alkoi tulla lähipiiriin lapsia..niin haaveilin tämän kuopuksen kohdalle erilaista kokemusta. Toki ihan tasapainoinen ja reipas, itseluottamusta uhkuva tuosta esikostakin on tullut :)

Pää on ihan pyörällä, suututtaa ja surettaa, vaikka minkäs teen..
Cherise:harmi että sinäkin vielä täällä :/ ja boomkaalle nyt extra tsempit jänniin päiviin!! Toki kaikille muillekkin puhaltelen plussatuulia!
Mitähän heille listan loppupäässä oleville kuuluu? Marmeli ja kukas muu siellä nyt olikaan, ilmoitelkaas itsestänne :) ja ennenkainkea hyvien uutisten kera :)
 
Hei vaan Mrs-K ja kaikki muutkin piiiitkästä, piitkästä aikaa!
Sekä tervetuloa uudet kuumeilijat :wave:

Olen taustaillut tässä muutaman viikon kiireiden vuoksi ja vietimme myös oikein rentouttavan etelänloman pidemmän kaavan mukaan.
Nyt on paluu arkeen ja taas mielessä kolkuttelee tämä meidän lapsettomuus...

Eli kp 20/28-39 huitelee tämä kiertoni tällä hetkellä, saa päivittää kiitos =)

Lomalla tuli rentouduttua urakalla kun lapset pulikoivat päivät pitkät. Kävimme myös sydäntä särkeviä keskusteluja tärppiongelmista. Miehelle on kova paikka jos lasta ei ala kuulumaan, ehkä vielä rutkasti enemmän suree asiaa kuin minä :|

Nyt olen kuitenkin positiivisella fiiliksellä, olen melko varma että juuri tähän kiertoon sattui ovis. Eli toiveet ovat korkealla ja taas tuttuun tapaan kiinnitän huomioni joka ikiseen nippailuun. Meillä on luonnostaankin melko aktiivista pedissä, mutta lomalla se vielä oikein korostui. Sai ukkoa jo vähän toppuutella :whistle:

Mrs-K ja cherise, hurjasti onnea uusiin yrityksiin! Luultavimmin tässä itsekin saa seuraavankin kierron jännittää... Jotenkin niin usko mennyt raskauden mahdollisuuteen. Tuossa kun muistelin niin se oli vuosi 2009 kun kierukka poistettiin, eli 4 vuotta ilman ehkäisyä :'(

Olipas ristiriitaista, olen siis toiveikas, mutta toivoni menettänyt :D
 
Moikka!

Ihan tulin vaan lueskelemaan muiden kolmosten yrittäjien ajatuksia. :) Lähinnä omat ajatukset tässä olleet hieman sekaisin ja mukava vähän lukea muiden ajatuksia pienen kolmosen suhteen yms. Onnittelut tietenkin plussanneille!

Mie oon 26v äiti. Meillä on poika -08 ja tyttö -10. Nyt menossa yk 3 lopuillaan. Tuhrua tullut eilisestä. Mulla alkaa menkat aina tiputtelulla joten kunnon vuotoa odotellessa. Kivutkin tässä jo pikkuhiljaa tuloillaan eli mahdollista ettei tässä kierrossa tärpännyt. Sain tässä tosin tietää, että mulla on endometrioosi peittänyt toisen munasarjan osittain. Kuulemma saattaa haitata lapsen saantia. Endo oireita ollut jo nuoresta asti mutta aiemmissa ultrissa munasarjat olleet normaalit joten ehkä sitä endoa on sitten ollut muualla vatsaontelossa eikä vaan kiinni ole jäänyt kun ei muuta ole ultrailtu. Ekan yritys kesti melkein vuoden ja toinen tuli heti toisesta kierrosta. Jännä nähdä miten tämän kanssa menee. Sinänsä melko hauskaa, että tähän endoon annettiin yhdeksi hoito vaihtoehdoksi raskaus. Vielä eivät leikkaamaan lähde ja e-pillerit tekevät kamalat sivuvaikutukset niin tavallaan se suositus sattui sitten meille ihan kohdilleen. Kun nyt vaan raskaaksi tulisi joskus.

Tuolla kun oli mietintää, että jääkö viimeiseksi niin vaikea sanoa meidän kohdalla. Tavallaan pienesti haaveilen neljännestäkin mutta kun nyt kolmannen edes saisi niin olisin onnellinen. Toisen jälkeen oli pitkä tauko ettei ollut vauvakuumetta ollenkaan. Sen verran kovat oli pahoinvoinnit ja rankka vauva aika kun selviteltiin mikä tyttöä vaivaa ja oli pelkoa koko ensimmäinen vuosi. Mutta nyt alkaa taas vauvakuume olla melkoista tasoa.

Mutta Tsemppiä ja plussatuulia kaikille! :) Vielä en listalle liity mutta laitan tietoja kuhan nämä menkat alkavat kunnolla niin sen jälkeen.
 
Moikka!

Voisin liittyä listalle.

eli Rouva Kampiakseli.... 1/23-29.... yk 4 ...... 26........ -08, -10

Menkathan ne sieltä sitten tänään tuli. Löysin vanhan ultraääni lausunnon 4v. takaa jonka mukaan munasarjat ovat silloin olleet täysin normaalit ja pienemmät kuin nyt. Eli tässä kuopuksen syntymän jälkeen on tuo endo sinne pöhhtänyt.

Mitä jännäpäiväilijöille kuuluu? Onko yhtään huhtiplussaa tullut nyt lisää?

Mitäs muille muuten kuuluu? Onko teillä mitään pääsiäissuunnitelmia?

Miten muuten jos ootte jollekin kertoneet, että kolmatta yritätte niin miten ovat suhtautuneet? Meillä anoppi siis ei tiedä että yritetään mut yks päivä sano et toivois miehen veljelle lapsia ja samaan syssyyn, että teille ei sit tarvikkaan enempää tulla kun on jo tyttö ja poika.
 
Viimeksi muokattu:
Mrs-K, olen niin pahoillani, että sinäkin jouduit uuteen kiertoon. Ensi vuodelle tosiaan menee. :( Meilläkin alkaa ikäero paisua jo niin suureksi, että en tiedä kauanko vielä halutaan aloittaa kaikki alusta. Nyt alkaa lapset olla jo niin "isoja", että itse alkaa päästä helpommalla. Leikkivät paljon yhdessä ja ovat todella läheisiä toisilleen ja päässä alkaa olla sen verran älliä, ettei tarvitse jokaista liikettä vahtia. Mutta toki toivo kolmannesta on edelleen suuri. Kovasti haluaisin, että tärppi tulisi pian, ettei ikäeroa tulisi meidän mielestä liikaa.

Marmeli, pidän kovasti peukkuja teille!!! Olisi kyllä jo teidän vuoro!

Kaikille muillekin kovasti plussatuulta! Boomkaa ja muut loppukierrossa olevat, mitä sinne kuuluu??

Tervetuloa Rouva kampiakseli mukaan! Meillä on anoppi ja omakin äitini sanoneet paljon vastaavia kommentteja. Nyt heidän mielestään meidän lapsiluku on täynnä. Muutenkin kuulen paljon sitä, että kun on poika ja tyttö, niin ei tarvitse enää kolmatta! Huoh! No asiahan ei heille kuulu, mutta tiedän, että jonkin asteinen järkytys tulee, jos/kun joskus raskaudun.
 
Hellou ja viikon alkua kaikille!

Tervetuloa kampiakseli

Ite sai viikonloppuna vähän etäisyyttä asioihin kun olin reissussa. Tuntui ihan hyvältä olla ajattelematta koko ajan pelkästään tätä vauva-asiaa ja nyt ikäänkuin muka taas tuntuu että ei tässä hätää vaikkei heti natsaiskaan. Ja sitten kuitenkin tuntuu harmilliselta kun ei ole mitään tuntemuksia eikä näinollen mitään mahiksia että tästä kierrosta natsais. Menkat pitäis alkaa normikierron mukaan sunnuntaina. Sen lisäksi en tiedä vielä kiertoa ku ekoja luomumenkkoja oottelen pillereiden jälkeen. Monta muttaa mutta ei se autaku oottaa ja koittaa relata asian suhteen. Mullahan siis vasta yk1 menossa että tyhmää puhetta sinänsä :ashamed:

Meiltä kukaan ei varmaan odota enää perheenlisäystä ku jaksamista on koeteltu ku nuoremmalla vakava sairastuminen alle 1v iässä. Lääkitys edelleen päällä. Ite sen kanssa ollaan sinut ja ei aiheuta akuuttia huolta arjessa mut esim anoppi vihjaili että jos on jotain vanhoja vaatteita ja kumppareita niin niitä vois antaa johonkin keräykseen Viroon vai minne-nyt-ikinä-olikaan.... Tietty vähän mietityttää että saadaanko tervettä lasta enää ja kuitenkin tavallaan joku tarve osoittaa itselle että saadaan tottakai. Sen lisäksi sydemessä olis tilaa, aikaa ja rakkautta vielä yhdelle. Siltä tuntuu. Jos meinaa vielä niin nyt olis kyllä se sopiva aika sitten. Arki menee meilläkin helpompaan suuntaan koko ajan poikien kasvaessa ja kynnys alottaa alusta kasvaa koko ajan...Sekavat ajatukset mutta näillä mennään tätä maanantaita eteenpäin.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti ja hyvät viikonalut =)

ps. Miten boomkaa ja muut loppukierrolla olevat? Onko tuntemuksia? Mitään?
 
Kiirettä on piisannut niin töissä kuin vapaa-ajallakin, niin olen ehtinyt vain lukemaan teidän viestit ja päivittämään listan :)

Ekkana tervetuloa Rouva kampiakselille! Tää paikka on just sitä varten, että voi kuuluttaa ilmoille vauvakuumettansa ilman, että kukaan sanoisi että "eiköhän nuo jo piisaa". Ja myös hyvä paikka sellaisille, jotka kuumeilusta huolimatta jatkavat yritystä kuukaudesta toiseen. Silloin "eikö teille enempää tule" tai "kyllä teidän junnukin tarttisi jo leikkikaveria" kommentit satuttaa pahasti.

Paljon plussatuulia Marmelille, jospa tuo loma olisi sattunut juurikin teille hyvään aikaan. Eli mielenrauhaa sekä paljon petipuuhailua ;) Teillä on kyllä jo huikean pitkä yritys takana....

Pahoittelut cheriselle ja Mrs-K:lle uuteen kiertoon joutumisesta. Hirmusti tsemppiä tulevaan yritykseen ja pianhan sitä pääseekin jo tositoimiin - varan vuoksi kannattaa käyttää jokainen tilaisuus hyväksi ;)

Baby3 ymmärrän sua hyvin..samat tunteethan ne toistuu kuukaudesta toiseen mikäli kierto alkaa alusta :hug: Ja muutamassa päivässäkin kerkee aika monta kertaa jossittelemaan, miettimään, laskemaan, jne. - etenkin kun kierto alkaa olla loppupuolella.

Mites Miiwiu ja Pippurihäntä? Onko vielä selvillä milloin yritys alkaisi vai onko se vasta "hamassa tulevaisuudessa"?:)

Omaa napaa: Täällä ei oo mitään erityisiä tuntemuksia. Vatsatautia on ihan hirveesti liikkeellä täällä päin; meidän nuorempi sairasti sen viime viikolla. Viime viikon oli itsellänikin paha olo melkein koko ajan, mutta taidan pistää kutvottelun tuon vatsatautiepidemian syyksi.
Muita oireita ei oo ollut, paitsi ovikseen liittyvä valkovuoto. On siis jatkunut ihan näihin päiviin asti tosi runsaana. Saattaahan tuo olla, että liikunnan reippaan lisäämisen myötä tuo oviskin on viivästynyt reilusti, jolloin kierron päättymistäkin saa odotella tovin. Silloin kyllä harmittaa, koska viime viikon huonovointisuuden vuoksi jäi myös seksin harrastaminen aika vähälle :(
 
Tsauu, yritys alkanee tässä kuussa ;) riippuu tuosta miehestä hieman, edelleen toivon ja haluan sen kolmannen vaikka juu mullakin mielessä käynyt että nämä kaksi aiempaa on jo sen verran isoja että järkeä alkaa edes vähän olla. Hieman tuo vauvakuume laski tuossa viime kuun puolella kun elämässä tapahtunut kaikenlaista negatiivista mikä meinaa mielialan laskea totaallisesti mutta nyt taas on sellainen olo että olen todella onnekas kun on perhe <3 Ja ennenkaikkea mies jonka kanssa haluan yhteisen lapsen. Ja olen kyllä saanut kuulla parilta ihmiseltä että eikö sun lapsiluku ole täynnä, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, enköhän se ole minä joka sen tietää ;) :)
 
Oon kävässyt täällä lueskelemassa kyllä, mutta en oo saanu aikaseksi kirjottaa mitään. Ovistesteihin ei tullut sitä tarpeeksi vahvaa viivaa, joten en elättele mitään toiveita tälle kierrolle. Ehkä ens kierrossa sitten löytyis se oviskin niin olis jotakin jännäämistä :) En tiiä että jätänkö kuitenki tikut ens kierrossa kaupan hyllylle...nyt tuntuis sille, mutta voi olla että mietteet on erilaiset sitten kun ens kierto on alullaan :D

Tervetulo toivotukset täältäkin Rouva Kampiakselille ja hurjan paljon plussatuulia kaikille täällä!
 
Boomkaa: Kiitos kyselemästä :) Yritys alkaa, kunhan mä saan nää 5kg pois. Oon antanut itelleni armonaikaa kilojen karistamiseen toukokuun loppuun, toivottavasti menis nopeamminkin. Eli varmaan parin kk sisään voijaan heittää kumeilla vesilintua... Toivottavasti osattais mennä sillä TJOT-fiiliksellä sitten sen jälkeen. En tosiaankaan jaksais pakkotahtista seksielämää enää.

Positiivista viikkoa kaikille!
 
Onks kellään loppukiertolaisella oireita?
Mun vatsa on nyt viikon jomotellut ja nippaillut aikalailla... Lisäksi hetkittäisiä kuvotusaaltoja on ollut. Mutta ne nyt menee helposti väsymyksen ja huonon syömisen piikkiin. Viikonloppuna vasta aikaisintaan testaan. Kierto kun on välillä huidellut liki 40. Pvässä, niin ei tässä kiirettä ole.

Hain töissä ylennystä. Jotenkin sopisi niin tuuriini, että saan paikan ja *poks* samalla neljän vuoden yritys tuottaisi tuloksen :D
 
Pahoittelut cherise ja Mrs-K uudelle kierrokselle joutumisesta! :(

Kiitoksia kaikille. :) Mukava saada juttu seuraa tämän asian tiimoilta. Tällä hetkellä ei ole ketään tuttavaa samassa tilanteessa.

Boomkaa, Vatsatuatia tuntuu nyt olevan hirveästi liikkeellä. Meillä sairasti myös koko perhe viime viikolla. Harmi, että teillä meni huonoille kohdille tauti ja kuvotus. :/ Toivotaan, että siitä huolimatta olisi jotain mahdollisuuksia tässäkin kierrossa.

Marmeli, eikös se olisi aika klassista, että siinä kohtaa nasahtaisi kun jotain suurta muuta juttua tapahtuu elämässä. :D Mutta eipä ne sulta sitä ylennystä kai voi poiskaan ottaa jos sen saat ja jos pamahtaisi sopivasti? Tsemppiä!

Miiwiu, pidetään peukut pystyssä, että mies näyttäisi vihreää valoa! Samoin Pippurihäntä kilojen suhteen! :)

Omaa napaa: Alkaa tuo menkkakiukutus helpottamaan pikkuhiljaa ja nostamaan taas päätä tuo yritystahto. Ajattelin tässä kuussa kokeilla ovistikkuja taasen löytyisikö se ovis. Edellisellä kerralla tokassa kierrossa sitä ei löytynyt, joten jännä nähdä miten tässä kierrossa käy. Tosiaan tuohon anoppi juttuun vielä lisäys niin mun anoppi ei tosin olisi halunnut meille ensimmäistäkään (kunnes eka syntyi niin meinasi omia itselleen), joten kolmas olisi totaalinen järkytys. Äidilleni tuossa puhuinkin tästä endosta ja että yritetään kolmatta.

Varmaan tästä on ollut aiemmissa ketjuissa jo puhetta, mutta ootteko poppaskonsteja kokeilleet? Niitä tulis joskus ekan kohdalla innoissaan kokeiltua, mutta eipä niistä juuri apua ollut. :D

Plussatuulia kaikille tai oikeastaan kunnon puhuria! :)
 
Viimeksi muokattu:
Menkat alkoi tänään pari päivää oletettua aiemmin joten vois päivittää mulle kp1/28 yk2... En oo loputtoman pettynyt ku mitään raskausoireita ei ollu ja vasta yk 1...iloinen siitä ettei ekoja luomumenkkoja tarvinnut odottaa tän kauempaa. Kroppa toimii ainakin jollakin tavalla. Eiku kohti uutta kiertoa ja uutta mahdollisuutta!! Hyvät viikonloput kaikille ja plussatuulia :) Mites muut loppukiertoilijat? Joko jollain tärppäsi?
 
Mandah/ kp15/27-30/ yk 1/ 21 / -12 ja -13

Ilmoittaudun siis mukaan kuumeilijoihin! :)
Täälläkin kaivattaisiin kolmatta lapsosta, vaikka on nuo edellisetkin vielä aika pikkuisia. Mutta meidän lapsiluku taitaa jäädä tähän eikä haluttais kovin suurta ikäeroa lapsille.
Meillä yrittäminen lähti liikkeelle nyt kun syksyllä asetettu Mirena-kierukka päätti tulla itekseen pihalle ja laskeskeltiin että hyvin voidaan aloittaa yritys. Tosin hidasteena voi olla mieheltä löydetty testosteronivaje. Lääkäri sanoi tulosten olevan ristiriidassa sen kanssa että meillä kaks lasta on niin äskettäin. Että saa nähdä miten käy.

Tsemppiä kaikille ja toivotaan plussia piinailijoille! :heart:
 
Baby3, kovasti tsemppiä uuteen yritykseen!

Mandah, tervetuloa mukaan! :)

Marmeli, täällä kovasti jännäilen puolestasi! Oletko jo testannut? Plussatuulta sinne!!!!!

Mites muut loppukiertolaiset?!? Mitään tuntemuksia? Kovasti plussatuulta kaikille!!! :)

Olen nyt mennyt useamman kierron ilman ovistestejä, kun uskon tuntevani oman kroppani jo niin hyvin, että tiedän milloin on ovulaatio. Nyt kun tulosta ei ole syntynyt, niin olen tullut epävarmemmaksi omista tuntemuksistani. Eilen olin tuntevinani, että ovis lähestyy ja tein digitaalisen ovistestin ja hymynaamahan sieltä tuli. Jee! Mies vain kysyi, että tarkoittaako tuo, että hänen naamansa on tuollainen koko viikonlopun ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Pippurihäntä
Heippa!
Kiitoksia vaan lohdutuksista, eiköhän tämä tästä... Oletettavasti tähän lähipäiviin ovista olisi tiedossa vaan ei niin mitään tuntemuksia..enkä kyllä tiedä osaisinko edes tulkita.
Cherisen innoittamana olin jo hetki sitten apteekissa hakemassa tota clearbluen hymynaamatestiä (että sitten oikein ois tympinyt se myrtsinaamankuva..) mutta hyllyt ammottivat tyhjyyttään..liekkö kevättä"rinnoissa"muillakin. Eipä siinä, onpahan taas vimpan pääle jännitystä parinviikon päästä.. :(
Toivottavasti teillä nyt tärppää kun se iloinen ilme siihen tikkuun on napsahtanut :) mä tsemppaan ihan kympillä!!

Niin ja minunkin puolesta jälleen tervetuloa uusille!!

Marmeli ja boomkaa, missä mennään?? Oletteko testailleet? Jännittää :)
Tai mites muut loppukiertolaiset, onko "oloja"?

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille, ja munarikasta pääsiäistä! (HEHHEH :D)
 
Tervetuloa Mandah :)

Tsemppiä loppukiertolaisille! Mulle voi päivittää kp 2/31 ja taitaa olla menossa sitten yk6. Höh. Jotenki menny ihan ihmeelliseksi nyt tuo mun kierto ja venyy vaan pidemmäksi ja pidemmäksi. En sitä ovista bongannut tikuilla viime kierrossa, joten osasin olettaakkin että menkat tulee jossain vaiheessa. Olin jo aatellu että en jaksa tähän kiertoon hommata noita ovistikkuja, mutta voi olla että tässä ehtii mieli vielä muuttua :)
 
Tervetuloa mukaan Mandah, mukava että uusia kuumeilijoita tulee joukkoon!
Toivotaan, että joku pääsee sitten vuorostaan plussanneisiin... ;)

Yhden liuskatestin tein muutamia päiviä sitten (kun sattui kaapissa olemaan), mutta ei siihen mitään tullut. Oli toki aika aikaista testata (etenkin mun kohdalla), mutta ärsyttää silti - ei edes viivanpaikkaa : /
No, tänään on sitten vatsa krampannut ja joka vessareissulla oon oottanut menkkojen alkaneen. Vielä ei kuitenkaan mitään oo tullut, joten ootan vaikka sunnuntaihin. Testataan sitten vaikka ihan kunnon puikkotestillä; jotenkin luotan niihin vähän paremmin ;)

Palaan kommentoimaan paremmalla ajalla!

Ei muuta kuin plussatuulia; komppaan Mrs-K:ta munarikasta pääsiäisen odotusta :D
 
Noniin, kävin sitten ostamassa ne clearbluen hymynaamatestit..toki vähän mattimyöhäsenä, laskin tossa että jos menee taas lyhyemmän kierron mukaan niin ovis ois laskennallisesti ollut eilen..mutta kun kierto on myös venynyt 31pvään niin ovis voi olla vasta edessäpäin Who Knows ;) mutta viimeyönä heräsin kun vasemmalle puoleen munasarjaa tuikki tosi ilkeesti..oliskohan sitten jotain tapahtumassa? Toki on talletuksia tehty jo aktiivisesti vähintään jokatoinen päivä viimeviikosta saakka, että ei jää ainakaan jälleen yrityksen puutteeksi.
(tosi typerää tämä intoilu ja mikälie taas kun osaan olla jo niin pessimisti koko asian suhteen ja vielä kun päätin lopettaa hifistelyn saatika että ajattelisin kokoajan tätä asiaa..)
Noh, neljä tuntia nyt pidättelyä ja katotaan miten muijan käy...
 
Höööh, tollo minä!! Nyt kaks testiä tehnyt (eilen ja tänään) ja vielä lisäksi yks meni pilalle ja ei sieltä mitään hymyjä irronnu :|
No siis joo, ihan liian myöhään aloin edes kokeilemaan kun lh-tasothan nousee ennen ovista eli jos minulla on moinen ollut tai tulossa niin ne testithän ois tietty pitäny aloittaa jo viikonloppuna..perjantaina ehkäpä. Vaan onpa nyt heitetty rahaa taas rahaa kankkulan kaivoon. Kokeilempas sitte enskierrossa ne loput neljä tikkua kp10-14 aikana.
Suututtaa taas tämä oma "tuulella käynti" >_<

Onko kukaan tehnyt jo r-testiä??? Jännää :)
 

Yhteistyössä