Kuinka usein on liikaa baari-iltoja miehelle?

Varmaan aika optimaalinen tilanne olisi jos kumpikin osapuoli pääsisi esim kerran kuussa tuulettumaan niin että toinen osapuoli jää kotiin hoitamaan mukelot.

Sekä toki yhdessä olisi varmasti hyvä olla joskus jossain ihan vaan kahdestaan.
 
Vepasto
mun mies on käynyt baarissa viimeksi.. en edes muista koska. Välillä se aina puhuu, et vois lähtee, mutta yksin se ei viitti mennä eikä sen kaverikaan yleensä jaksa lähteä, vaikka on sinkku. :whistle: Mutta silti joka kerta, kun mies edes puhuu baariin menemisestä, toivon salaa, ettei se menisi, koska tuntuu, että se on muutenkin niin vähän kotona.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:
Varmaan aika optimaalinen tilanne olisi jos kumpikin osapuoli pääsisi esim kerran kuussa tuulettumaan niin että toinen osapuoli jää kotiin hoitamaan mukelot.

Sekä toki yhdessä olisi varmasti hyvä olla joskus jossain ihan vaan kahdestaan.
:eek: ookko sie ees toellinen???
 
Vepasto
Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:
Varmaan aika optimaalinen tilanne olisi jos kumpikin osapuoli pääsisi esim kerran kuussa tuulettumaan niin että toinen osapuoli jää kotiin hoitamaan mukelot.

Sekä toki yhdessä olisi varmasti hyvä olla joskus jossain ihan vaan kahdestaan.
Mä en edes haluis kerran kuussa tuulettumaan, ellei se tarkottaisi vaikka kampaajalla tai ostoksilla käyntiä, jotka mies maksais. :D
 
varmaan riippuu molemmista että milloin alkaa itseään haittaamaan, meillä on miehellä aika vapaat menot ja käy viikolla monta kertaa siellä ja täällä, itse pääsen n. kerran kahden kuukauden välein ja kyllä välillä ottaa päähän mutta nuoriahan tässä ollaan niin pitäähän sitä ulos toisen päästä ja nähdä kavereita
 
Mun mies käy muutaman kerran vuodessa, melko varmasti alle 6 kertaa vuodessa viihteellä, yleensä jotain järjestettyjä tilaisuuksia, ei "vain" baarissa.
Ja se on ihan sopivasti. Jos alkais joka kuussa käydä niin ei sopisis mulle, kun itse pääsen n.2 kertaa vuodessa. ;)
 
Mämmäm
en tiiä kun mun mies käy ihan liian harvoin |O viimeksi ollut viihteellä kohta vuosi sitten, eikä silloinkaan käynyt baarissa. minä taas haluan lähteä kunnolla tuulettumaan väh.1krt/2kk ja sit mul on hirveen huono omatunto kun tuntuu et mä vaan juoksen baareissa kun mies ei käy ikinä :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ria86:
varmaan riippuu molemmista että milloin alkaa itseään haittaamaan, meillä on miehellä aika vapaat menot ja käy viikolla monta kertaa siellä ja täällä, itse pääsen n. kerran kahden kuukauden välein ja kyllä välillä ottaa päähän mutta nuoriahan tässä ollaan niin pitäähän sitä ulos toisen päästä ja nähdä kavereita
Nii-in..? Missä siis on se tasa-arvo? Kyllähän sitä sunkin pitäisi useammin päästä jos mies menee monta kertaa viikossa..

Mä en vaan käsitä miten teillä voi olla ihmiset niin epätasa-arvoisia tilanteita kotona ja nurkumattako vaan taivutte vaikka ottais päähän kuinka?

Jos tilanne on molemmille ok niin loistavaa, jos ei, niin silloin jotain pitää muuttaa, eikö?
 
noh
Mulle jääny traumoja exästä joka on alkoholisti. Oon ihan paniikissa jos mies käy yhellä vaa. Kerran viikossa tai kuukaudessa, paniikin määrä vakio. Oon "oppinu" et se yks tarkottaa yhtä viikkoa.. Pitäs aina muistaa et tää ei oo se sama mies!
 

Yhteistyössä