Kun seisotte / kävelette, osuuko teillä sisäreidet yhteen?

"vieras"
Osuu, toki jotkut seisovat jalat enemmän tai vähemmän yhdessä kuin toiset :p Silti, tosi harvoin tulee nähtyä enää sellaisia joilla ei reidet osuisi yhteen. Yläasteella se oli yleisempää.
 
"viiraska"
Osuu jos kävelen tavallisesti. Kävelytyyli muuttuisi melko erikoiseksi jos kävelisin niin, ettei osu. Olisiko se tärkeää? Housut varmaan kestäisi pidempään, taidan alkaa siis kävellä... Hymyilkää kun tulen kylillä vastaan, näin: `Å´
 
"marianna"
Ei osu. Te joilla osuu niin hikoaako reidet helteellä tai tuntuuko inhottavalle vaikka hameen kanssa jos hikiset reidet hankaa yhteen? Tai no joo, ei ne reidet kyllä taida hiota juurikaan. Äh, kaikea sitä alkaakin miettiä :D
 
"vieras"
Ei osu, jää parin sentin rako. Enkä ole edes kovin hoikka, bmi 24. Ruumiinrakenteesta se johtuu, esim mun miehellä osuu siinä lihakset yhteen vaikka on hoikka ja lihaksikas!
 
neff
ei osu enään kun laihduin ja harrastan juoksua. Mies sanoi muutoksen jälkeen että rako reisien välissä "on just jees". Kai se jostain lantiosta ja jaloista kertoo en tiedä.
 
"joopa"
[QUOTE="viiraska";28374007]Osuu jos kävelen tavallisesti. Kävelytyyli muuttuisi melko erikoiseksi jos kävelisin niin, ettei osu. Olisiko se tärkeää? Housut varmaan kestäisi pidempään, taidan alkaa siis kävellä... Hymyilkää kun tulen kylillä vastaan, näin: `Å´[/QUOTE]

Liityn joukkoon, jonon perälle vaan... ;)
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28374090]Lihavilla osuu reidet yhteen :x Rako siihen kuuluu jäädä.[/QUOTE]

Lihavilla joo yleensä osuu, mutta ei se reisien yhteen osuminen tarkoita että on lihava. Kyse on vartalon mallista, siitä, miten jalat lähtee lantiosta.
 
hoikka
[QUOTE="vieras";28374090]Lihavilla osuu reidet yhteen :x Rako siihen kuuluu jäädä.[/QUOTE]

:D Tiesitkö että esim. missikisoissa on yksi kriteeri se ettei saa jäädä rakoa reisien väliin, tai ainakin ennen oli.
 
ils
Osuu. En tiedä kuinka hoikka pitäisi olla ettei osuisi, olen 52 kg ja 160 cm. Muuten tuo ei haittaa, mutta sanotaanko näin, että Bangkokissa puen mielummin päälleni shortsit kuin hameen - sen verran pahat hiertymät kerran sain.
 
hinkkaaja
Osuvat yhteen, vaikka olen hoikempaa mallia (160cm ja 50kg). Harrastan mm ratsastusta, mutta silti sisäreisi on löysempää materiaalia.. nuo sisäreidet tekevät sen etteivät kaikki alusvaatemallit näytä hyvältä päällä.
 
"Tuikku"
[QUOTE="marianna";28374030]Ei osu. Te joilla osuu niin hikoaako reidet helteellä tai tuntuuko inhottavalle vaikka hameen kanssa jos hikiset reidet hankaa yhteen? Tai no joo, ei ne reidet kyllä taida hiota juurikaan. Äh, kaikea sitä alkaakin miettiä :D[/QUOTE]

Kyllä osuu ja kyllä hikoo. En olekaan hameiden ystävä, muutenkaan. Mutta kunhan vielä pienenen lisää (nyt -10kg) niin ehkä vielä käytän hameitakin.
 
"Mie"
[QUOTE="marianna";28374030]Ei osu. Te joilla osuu niin hikoaako reidet helteellä tai tuntuuko inhottavalle vaikka hameen kanssa jos hikiset reidet hankaa yhteen? Tai no joo, ei ne reidet kyllä taida hiota juurikaan. Äh, kaikea sitä alkaakin miettiä :D[/QUOTE]

Kyllä hikoaa! Siksi mä mielellään pidänkin niitä kaikkien vihaamis legginssejä kesällä :D
 

Yhteistyössä