Kutistujat 2012/ 04.heinäkuuta/ viikko 1

Hei kaikki! Te, jotka olette ilmoittautuneet uuteen painonpudotusryhmään, jonka punnituspäivä on keskiviikkoisin, olette tervetulleet ilmoittamaan puntaripäivän tulokset tähän keskusteluun!

Oma viikkotavoitteeni oli 1kg. Se ei ihan toteutunut.

Lähtöpaino 84kg.
1.viikon tulos -0,8kg.
Tämän hetkinen paino siis 83,2kg.

2.viikon tulos +/- 0 eli tahmeasti alkoi tämä pudotus.
Tämän hetkinen paino siis 83,2kg

TSEMIT KAIKILLE!

Huom! Tällä hetkellä on alkamassa kolmas viikko. Laittakaa siis TOISEN VIIKON puntaritulokset tähän ketjuun! Toivottavasti teillä menee paremmin kuin minulla. Pidän peukut pystyssä!
 
Viimeksi muokattu:
En voinut punnita viime viikolla kun ei ollut vaakaa. Nyt on vaaka ostettu ja aloituspaino 74.1 kg (kääk miten paljon se oli noussut sinä aikana kun ei ollut vaakaa :ashamed: ).

Mä en ota muuta tavoitetta kuin että paino laskis joka viikko. Mulle sopii sellainen hitaampi tahti, kaikkea on nääs kokeiltu aiemminkin muutamaan kertaan.
 
"äitee"
Minulla siis plus-miinus-nolla. Menkat laitoin tekosyyksi :) eli menkat alkamassa ja ruokahalu ollut pilvissä. Lähtöpaino siis 71,5 kg ja tavoitellaan 65 kg. Ensiviikolla toivottavasti jo miinuksella.
 
"Milli"
Mistähän mä voisin olla tyytyväinen? Paino + 400g eli 80,5kg räpsähti vaakaan tänä aamuna. Hitto! Ei auta ku pykeltää kohti suraavaa punnitusta ja huomattavasti alempia kilolukuja, kiitos!
Ihan kurillaniki tuun tänne ilmottaa, vaikka olis ++ viikkoja koko ajan. Muuten menee into, jos vaan miinukset ilmottaa, itellä ainaki.

Nyt olis taas vkl reissua tiedossa, mut jos sitä pitäis kohtuuden kuitenkin. Onhan tää nähty, ettei tällanen seilaaminen johda ku hitaaseen painonnousuun.

Mutta jospa taasen lenkille, ni sais nesteet liikkeelle :)
 
HippuTAR
Mulla oli aloituspaino 82,4kg ja tänä aamuna 83,4kg. Että sillee.
Pitää nyt ottaa ittiänsä niskasta kiinni ja lopettaa mässytys.

Tavoitteena mulla 70kg. Alkuun ajattelin 65 kg mutta saattaa mulle olla turhan kova tavoite.
 
Mulla oli aloituspaino 82,4kg ja tänä aamuna 83,4kg. Että sillee.
Pitää nyt ottaa ittiänsä niskasta kiinni ja lopettaa mässytys.

Tavoitteena mulla 70kg. Alkuun ajattelin 65 kg mutta saattaa mulle olla turhan kova tavoite.
Voi ei. Mutta ainakin voit lohduttautua sillä, että tuollainenkin nousu voi olla ihan lyhyen aikavälin vaihtelua. Ei tarkoita vielä mitään. Nyt vaan positiivisella asenteella eteenpäin!
 
[QUOTE="Milli";26611382]Niin joo ja siis:

1.viikko
alotuspaino 80,1kg
nyt 80,5kg

....pitää nyt oikein rankasta itteeni...[/QUOTE]

Pakko vielä tähän kommentoida. Et ole näköjään ainoa meistä, jolla on paino noussut, mutta älä nyt rankaisemaan rupea. Uskon, että myönteisyys auttaa tässä hommassa paljon enemmän kuin kohtuuttomat vaatimukset. Tsemppiä alkaneelle viikolle! Ensi keskiviikkona on jo menty alaspäin!
 
Uskaltauduin vaa'alle nyt sit ensimmäisen kerran kahteen vuoteen, että saan luvun tähän ketjuun ja seurannan alkuun..

66,8kg! Mä kuolen nyt! Nauruun tai itkuun, ihan sama.

Että tästä aloitan, kunhan saan taas itseni kasattua. :)
 
+- 0.

Mä olen joka päivä siirtänyt dietin aloittamista seuraavaan päivään. Josko tänään sitten olisi SE päivä?

Juu, kyllä on :)

Mä tulen siis viikon teitä muita myöhässä...mutta otan teidät kyllä kiinni :)

Minäkin aloitan vasta nyt, koska en uskaltanut vaa'alle aiemmin. Jospa sitten ensi viikkoon mennessä olisi lukemat jo vähän pienemmät.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Täällä painonpudotus onnistunut! Olen kylläkin raskaana etten voi ihan laihduttaalaihduttaa, mutta terveellisillä elämäntavoilla, liikunnan lisäämisellä jos saisi pari kiloa putoamaan. Tarkoituksena pitää myös raskauden aikainen painonnousu hyvin vähäisenä.

Lähtötilanne: 88.9kg vyötärö 97cm
1 vko takana: 87.3kg vyötärö 96cm

Pituus siis 173cm. Olen ylpeä itsestäni :)
 
  • Tykkää
Reactions: Villivadelma77
"Liisa"
Hienoja lukemia monilla, onnea niistä! Ja kaikille tsempitykset muutenkin!

Omat lukemat

Viikko 0 57,5 (vyötärönympärys 72)
Viikko 1 56,6 (70)
--------------------------------------------
Painossa muutos -900 g ja vy -2 cm

Voin paljastaa lähtömitatkin, mutta siitä on aikaa kaksi vuotta: painoin tuolloin 76 kg ja vyötärönympärys oli 85 cm. Vuodessa pudotin n. 18 kg, mutta sitten loppui motivaatio. Vuoden verran paino on ollut 57-58 ja nyt yritän siitä vähän vielä nipistää.
 
  • Tykkää
Reactions: Adii
Kutistuja
[QUOTE="Liisa";26611636]Hienoja lukemia monilla, onnea niistä! Ja kaikille tsempitykset muutenkin!

Omat lukemat

Viikko 0 57,5 (vyötärönympärys 72)
Viikko 1 56,6 (70)
--------------------------------------------
Painossa muutos -900 g ja vy -2 cm

Voin paljastaa lähtömitatkin, mutta siitä on aikaa kaksi vuotta: painoin tuolloin 76 kg ja vyötärönympärys oli 85 cm. Vuodessa pudotin n. 18 kg, mutta sitten loppui motivaatio. Vuoden verran paino on ollut 57-58 ja nyt yritän siitä vähän vielä nipistää.[/QUOTE]

Mahtava pudotus sulla jo takana!! Hattua nostan. Tsemppiä vielä jatkoonkin nyt, vaatii kyllä kovaa sisukkuutta, että jaksaa nipistää vielä viimeiset kilot. Kyllä se siitä! :D
 
Pääseekö vielä mukaan?

Mulla tämän aamun paino 74,7kg. Tavoitteena olisi karsitaa vähintään 10kg ideaalitilanteessa 15kg. Pituutta on 158cm.

Mitä te muut teette asian eteen, kuin ruokavalio?
Mä olen aloittanut aktiivisemman elämän jo tammikuun lopulla, silloin paino oli 77kg.
Silloin alkoi kuntosalilla kiinteytyskurssi joka kesti 5vkoa, sen jälkeen otin kuukausi kortin ja koska innostus jatkui liityin jäseneksi.
Sen jälkeen olen käynyt 3-6 kertaan liikkumassa.

Vyötäröltä on parhaimmillaan hävinnyt 6cm, mutta pienen breikin (1,5vkoa) aikana tuli 3cm takaisin.
Lihasmassa on kasvanut huimasti ja kunto noussut kohisten.

Nyt ohjelmassa on 2xbodypumppia ja 2xbodycompattia, 1xvenyttely ja 1x bodybalance viikossa.
Lisäksi, sain yllytyshullun mieheni innostumaan minitriatlonista jonne aiotaan elokuun alussa osallistua (200m uintia, 10km pyöräilyä ja 3km juoksua) johon siis pitäisi treenata armottomasti.
Rankin, mitä olen lukenut on tuossa tuo pyöräilystä juoksuun siirtyminen jota ei olla vielä yhtään harjoiteltu.

Tavoitteita siis on, ja haaveet/unelmat korkealla mutta eikös niitä haasteitakin pidä olla?

Tsemppiä kaikille!
 
Pääseekö vielä mukaan?

Mulla tämän aamun paino 74,7kg. Tavoitteena olisi karsitaa vähintään 10kg ideaalitilanteessa 15kg. Pituutta on 158cm.

Mitä te muut teette asian eteen, kuin ruokavalio?
Mä olen aloittanut aktiivisemman elämän jo tammikuun lopulla, silloin paino oli 77kg.
Silloin alkoi kuntosalilla kiinteytyskurssi joka kesti 5vkoa, sen jälkeen otin kuukausi kortin ja koska innostus jatkui liityin jäseneksi.
Sen jälkeen olen käynyt 3-6 kertaan liikkumassa.

Vyötäröltä on parhaimmillaan hävinnyt 6cm, mutta pienen breikin (1,5vkoa) aikana tuli 3cm takaisin.
Lihasmassa on kasvanut huimasti ja kunto noussut kohisten.

Nyt ohjelmassa on 2xbodypumppia ja 2xbodycompattia, 1xvenyttely ja 1x bodybalance viikossa.
Lisäksi, sain yllytyshullun mieheni innostumaan minitriatlonista jonne aiotaan elokuun alussa osallistua (200m uintia, 10km pyöräilyä ja 3km juoksua) johon siis pitäisi treenata armottomasti.
Rankin, mitä olen lukenut on tuossa tuo pyöräilystä juoksuun siirtyminen jota ei olla vielä yhtään harjoiteltu.

Tavoitteita siis on, ja haaveet/unelmat korkealla mutta eikös niitä haasteitakin pidä olla?

Tsemppiä kaikille!
Tervetuloa mukaan!
Minä en ainakaan ole tehnyt muuta kuin muokannut ruokailutottumuksiani, koska tykkään syödä terveellisesti muutenkin. Ongelma on se, että syön liikaa ja sokeri on kompastuskiveni. Liikun joka päivä, joten liikuntaakaan en ole lisännyt. Ehkä myöhemmin lisään, jos paino ei enää muuten putoa.
 
Kutistuja
Pääseekö vielä mukaan?

Mulla tämän aamun paino 74,7kg. Tavoitteena olisi karsitaa vähintään 10kg ideaalitilanteessa 15kg. Pituutta on 158cm.

Mitä te muut teette asian eteen, kuin ruokavalio?
Aikalailla samoissa lukemissa mennään, mun pituus 162 ja aloituspaino siis 74.4.
Mä oon cambridgella nyt toistaiseksi. Halusin alkuun kunnon sysäyksen, että pääsee äkkiä vauhtiin. Tarkoituksena toki opetella oikein syömään sitten, kun tuloksia on tullut.
Nyt menossa 12. pv camppausta ja mun eka tulospunnitus on ensmaanantaina. Kerron sitten täälläkin miten paino on lähteny tippumaan.
Tsemppiä! :D
 
Täällä lähtöpaino oli 80kg, ja nyt aamulla näytti 79, eli kilo tippunut. Jee, olen tyytyväinen :D

Hienoja tuloksia on muillakin, ja tsempitykset niillekin keillä se paino on hieman noussut, kyllä se siitä laskuun lähtee. Voipi olla että itselläkin jossain välissä niin käy, mutta sitten vaan entistä kovemmin yrittää saada sen laskusuuntaan. ;)

Miulla on iltaherkuttelu ollut aina pahe, nyt oon saanut sitä pikkasen kuriin, vaikka muutamana iltana onkin tullut jätskillä herkuteltua :ashamed:
Siinä mielessä olen todella tyytyväinen tohon kilon pudotukseen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Villivadelma77

Yhteistyössä