Lähden leikkaukselle :)

Hauska että olen sekäkäyttänyt itseäni :D. Mitkä ne aineet ovat?

Alfa Lyrae ohoh, on aika kova mummi sinulla, mutta voi ikävä kun sen takia noin on käynyt :(. Oliko se kauan sitten?
Juu on siitä jo aikaa, joskus kun itse olin pieni lapsi ja mummo on jo kuopattukin. Nykyisin on onneks niin paljon paremmat hoidot että vähemmän joudutaan amputoimaan diabeteksen takia.
 
Niinpä. Samaa mietin, mutten edes jaksanut kommentoida.
Tässä samalla mietin että vaikka olisi rahaa vaikka muille jakaa ja se olisi noin helppoa saada ja tehdä niin varmasti olisin auttanut mutta ei suomalaisia :D. Suomalaisia köyhiä ei ole, täällä sentään maksetaan kunnolla ja ruoat aina saa pöydälle, eikä köyhiä perheitä ole ja jos energia on tehdä lapsia jatkuvasti ei se yhteiskunnan tai muun ihmisen ongelma ole, sitten töihin vaan jos ei rahaa ole riitävästi tai röökit pois ja saunaouluet, mitä yleensä ne n.s köyhät perheet harrastavat, sekä on hassua kun jotkut sanovat että kun on lapsia ei voi enää töitä tehdä, on minullakin 4 lasta ja ihan hyvin teen aamustä jopa yöhöön töitä, tietysti minulla on apua, mutta ei aina, niin en itkee edes silloinkaan kun 4n kanssa teen työtä, jokaiselle vaan annan harrastus ja jokainen on oppinut auttamaankin pikkasen. Asenne on se mikä meitä vie elämässä eteenpäin ja jokainen oman eteen tekee niin paljon kun halua. Sekä jos en tee tätä leikkausta, varma yhtä työtä en tee tulevaisuudessa, kun jos minusta on tulossa kasvot yhteen yritykseen niin haluan priimat kasvot :), uskon ilman tätä työtäkin ehkä olisin sen tehnyt kun niin kauan unelmoinut jo.
 
vierailija
Saa haukkua :). Sen jo odotinkin että varma joku harmaana tulee sen sanomaan ensimmäiseksi. Joka tapauksessa, haluan vaan antaa mallin, ettei elämässä kannattaa unelmoida, jos halua laihtua, pitää tehdä päätös, jos halua parempaa työpaikka, pitää hikisenä tehdä töitä sen eteen, jos halua muutoksia elämässä, olisi se mitä tahansa niin ei kannattaa jäädä ja unelmoida vain, vaan tehdä sen eteen, vaikka toisten mielestä olisi turhamaista ja typerä.
Unelmoida rumaksi tulemisesta plastiikkakirurgian seurauksena?
 
vierailija
Tässä samalla mietin että vaikka olisi rahaa vaikka muille jakaa ja se olisi noin helppoa saada ja tehdä niin varmasti olisin auttanut mutta ei suomalaisia :D. Suomalaisia köyhiä ei ole, täällä sentään maksetaan kunnolla ja ruoat aina saa pöydälle, eikä köyhiä perheitä ole ja jos energia on tehdä lapsia jatkuvasti ei se yhteiskunnan tai muun ihmisen ongelma ole, sitten töihin vaan jos ei rahaa ole riitävästi tai röökit pois ja saunaouluet, mitä yleensä ne n.s köyhät perheet harrastavat, sekä on hassua kun jotkut sanovat että kun on lapsia ei voi enää töitä tehdä, on minullakin 4 lasta ja ihan hyvin teen aamustä jopa yöhöön töitä, tietysti minulla on apua, mutta ei aina, niin en itkee edes silloinkaan kun 4n kanssa teen työtä, jokaiselle vaan annan harrastus ja jokainen on oppinut auttamaankin pikkasen. Asenne on se mikä meitä vie elämässä eteenpäin ja jokainen oman eteen tekee niin paljon kun halua. Sekä jos en tee tätä leikkausta, varma yhtä työtä en tee tulevaisuudessa, kun jos minusta on tulossa kasvot yhteen yritykseen niin haluan priimat kasvot :), uskon ilman tätä työtäkin ehkä olisin sen tehnyt kun niin kauan unelmoinut jo.
Itse 4 lapsen työtätekevänä yh-iskänä, ei apua mistään, ei sitä maailmankuulua tukiverkkoa olemassakaan ja ihan itkemättä teen työni ja hoidan lapseni. Koska haluan tehdä niin, halusin lapset itselleni ja töitä teen tietysti myös sen vuoksi että me pärjättäisiin ja myös siksi koska pidän työstäni. Koti-isäksi alkaisin hetimmiten jos löytyisi tarpeeksi rikas akka err.. siis ihanainen nainen jonka siivellä voisin elellä kotosalla hoitaen lapsiani :)
 
Itse 4 lapsen työtätekevänä yh-iskänä, ei apua mistään, ei sitä maailmankuulua tukiverkkoa olemassakaan ja ihan itkemättä teen työni ja hoidan lapseni. Koska haluan tehdä niin, halusin lapset itselleni ja töitä teen tietysti myös sen vuoksi että me pärjättäisiin ja myös siksi koska pidän työstäni. Koti-isäksi alkaisin hetimmiten jos löytyisi tarpeeksi rikas akka err.. siis ihanainen nainen jonka siivellä voisin elellä kotosalla hoitaen lapsiani :)
Hieno asenne :D. Mutta mä vaan olen sellainen vaikka biljoonat joku antaa mulle nyt ja heti, kuitenkin jatkan työt, se kehittää minua ja tykkään tehdä työtä tai ehkä lähden vähäks ajaksi tekemään ilmaista työtä vaikka Afrikkaan, auttamaan muita, olen muutenkin mietinyt sen, kun esim Kilroy myy tälläisiä matkoja että pääset töitä tekemään, olisi hieno kokemus ja opetus.
 
vierailija
Kasvojen muoto erilaiseksi halusin jo ajat sitten ja päätin kun mun tuleva ala on mun kasvot, niin mä teen sen mitä halusin jo aikoja sitten tehdä.
Ja mitähän aiot jatkossa tehdä, jos tuleva ala on kasvot? Olet jo liian vanha kasvomalliksi, teinitytöt tai jopa nuoremmat hoitaa ne. Terveystuote-alalla taas leikkely ei ole eduksi, sehän vaan todistaa, ettei tuote riitä, pitää leikellä sen lisäksi. Tankotanssijanakin taitaa muut avut toimia paremmin kuin kasvot.

Päätit sitten aloittaa loputtoman leikkauskierteen, mihin jäät kuitenkin koukkuun ja kohtalo on varmaan samanmoinen kuin Joan Riversillä.
 
Ja mitähän aiot jatkossa tehdä, jos tuleva ala on kasvot? Olet jo liian vanha kasvomalliksi, teinitytöt tai jopa nuoremmat hoitaa ne. Terveystuote-alalla taas leikkely ei ole eduksi, sehän vaan todistaa, ettei tuote riitä, pitää leikellä sen lisäksi. Tankotanssijanakin taitaa muut avut toimia paremmin kuin kasvot.

Päätit sitten aloittaa loputtoman leikkauskierteen, mihin jäät kuitenkin koukkuun ja kohtalo on varmaan samanmoinen kuin Joan Riversillä.
Hunosti selitin kun minulla on jo ala tai parempi sanoa työt mitä teen, mutta on muitakin projekteja, just mihin kasvot tarvitsen on kauneus-ala :).
 
vierailija
Mistä syystä Milanna halusit kertoa leikkauksestasi täällä? Jos kerran jo arvasit tulevat kommentitkin?
Olisit vain muina naisina käynyt leikkauksessa ja jos tulos olisi upea niin sitten kuvia vaan palstalle. Jos taas sattuisi menemään koko operaatio päin p***että niin eipä täällä osattaisi huudella että "Mitäs me sanottiin!!!"
 
vierailija
Tottakai saa omalle naamalleen tehdä ihan mitä haluaa, varsinkin kun kerran rahaa on. Niinhän nuo julkkikset ulkomaita myöten tekevät. Näyttävät sitten lopulta kaikki samalta :LOL: Koska hyvin harvoinhan se yhteen leikkaukseen jää, eiköhän kohta oteta taas vähän lisää kohotusta ja täytettä ja silotusta ja ja ja... sit lopulta itketään, että miksi menin tekemään jotain niin typerää ja pilasin ulkonäköni, miksi, oi miksi, yhyy....
 
Siksi kirjoitan kun minulla on samat oikeudet keskustella täällä :) ja on kuitenkin mukavampi keskustella kun pieni pelko on ja ehkä jopa odottaa tukea...

Vieras, ihan turhaan laitat minulle näitä kuvia, kun varma itse ymmärrät että ko naisella meni koko juttu överiksi ja mitäs sitten jos vaikka joku haluakin olla sen näköinen, on se oma asiaa ja taas puhutaan eri leikkauksesta, mitä hänelle oli tehty en halua itselle ikinä -_-
 

Yhteistyössä