Läskin Sulattajat, vko 4

Kaikille avoin laihdutusketju. Tervetuloa mukaan :)


Pallosorsa, 168cm. Lähtöpaino: 82,5kg... NYT 81,9kg... -0,1kg

unelmoiden, 162cm. Lähtöpaino: 59,0kg.... NYT 56,8kg .... -0,4kg

iso-tyttö, 168cm. Lähtöpaino: 66-67kg

pienemmaksi, 160cm. Lähtöpaino: 75kg... NYT 70,0kg

Pullukka, 166cm. Lähtöpaino: 77kg.

Rosalia, 168cm. Lähtöpaino: 64,8kg... NYT 62,9kg...-0,1kg

Sheik, 165cm. Lähtöpaino: 69,3kg... NYT 67,9kg.... -0,5kg

Pajukko, 162cm. Lähtöpaino: 75kg...... NYT 75,0 kg......-0,0 kg

MyDream_, 171cm. Lähtöpaino: 58kg.

maariaV, 165cm. Lähtöpaino: 63kg...... NYT 62,3 kg......-0,7 kg

LisaMarie, 162cm. Lähtöpaino: 78kg.

Criminal Mind, 172cm. Lähtöpaino: 109,9kg.... NYT 109,6kg.... -0,3kg

chef, 163,5cm. Lähtöpaino: 72,2kg...NYT 71,1kg....-1,1kg

mamilu, 177cm. Lähtöpaino: 77kg.

Vippis, 167cm. Lähtöpaino: 76kg..... NYT 76,8 kg .... no comments

Lucy, 166cm. Lähtöpaino: 74,4kg.

MaMa, 164cm. Lähtöpaino: 100,1kg.... NYT 97,7kg.... -0,1kg

Wanha auto, 164cm. Lähtöpaino: 72,4kg.... NYT 72,2kg... -1,0kg

Hirmulisko, 162cm. Lähtöpaino: 107,7kg.

MammaMiia, 164cm. Lähtöpaino: 75kg.

Beck, 160cm. Lähtöpaino: 74kg.

Minskii, 159cm. Lähtöpaino: 75,5kg.... NYT 74,7kg... -800g

puller0, 168cm. Lähtöpaino: 92,3kg

Metis, Xcm. Lähtöpaino: 80,0kg.

Inez, 163cm. Lähtöpaino: 71,3kg.

Pätkä, 164cm. Lähtöpaino: 88,3kg.
 
Viimeksi muokattu:
Uusi ketju, huomenna sit taas päivitän illalla painot :)

Ensi viikolla tiputan sitten pois tuolta ne, joista ei oo kertaakaan mitään kuulunut!


Täällä on ollut laihdutus ihan jossain unohduksissa :( Toivottavasti tuo ei nyt tähtitieteellisiä lukuja ainakaan enempiä näytä huomenna... :) Ens vkolla vois pitää taas tiukan kurin viikon :)

Mites muut?
 
"Inez"
Hei, voisinpa lähteä mukaan! Olen vähän seurailut sivustoa tällaisen ryhmän toivossa ja nyt bongasin! :) Käyn huomenna aamulla puntarilla, niin tiedän sitten lähtömitat.

:)
 
Mä nyt miettisin, että oisko kuitenkin järkevintä laittaa tohon toi kokonaispudotus viimeiseksi? Eli olis lähtöpaino, paino nyt ja kokonaispudotus...? Toi on tosiaan vähän hölmö tuo, että näkyy tän viikon pudotus...
 
"MaMa"
Mä nyt miettisin, että oisko kuitenkin järkevintä laittaa tohon toi kokonaispudotus viimeiseksi? Eli olis lähtöpaino, paino nyt ja kokonaispudotus...? Toi on tosiaan vähän hölmö tuo, että näkyy tän viikon pudotus...
Mun mielestä toi on hyvä tossa noin. Kokonaispudotuksen voi jokainen laskea itse noista luvuista. :)

Ja mä pahoittelen, et oon päivittänyt vääränä päivänä tietoni, oon ollut koneella niin satunnaisesti, joten siksi epämääräiset päivityspäivät. Koitan muistaa ensi viikolla päivittää maanantaina. :) Tänäänkin on paino laskenut onneksi hieman tuosta lauantaista, mutta otetaan ne tiedot nyt sitten vasta ensi viikon pinoon.

Mulla on ihan superfiilis nyt tästä painonpudotuksesta. En oo ottanut mitään stressiä ja syönkin joulusuklaata varmaan joka päivä (ja muitakin herkkuja), mutta vain vähän. Paino tippuu tasaiseen tahtiin (hitaasti, mutta varmasti). Tällä meinigillä uskon pääseväni kunnialla joulun yli ilman ylimääräisiä kiloja. Ja sit tammikuussa voi jättää nuo jouluherkut pois, niin tulos on varmasti loistava. :D

Mä oon kuulkaas niin monta vuotta YRITTÄNYT laihduttaa, milloin milläkin dieetillä ja aina ne on kaatunut muutaman viikon jälkeen, koska oon ollut liian tiukka ja sit en oo jaksanutkaan pitää sitä hommaa yllä. Joten tää on niin ihanaa, et oon löytänyt sen oman tapani vihdosta viimein rennosta painonhallinnasta. Mua ei haittaa vaikka tippuis vaan 10kg vuodessa, kunhan suunta ois koko ajan alaspäin. Siitä mä olisin iloinen. :)

Mites te muut? Millaisia tavoitteita ja suunnitelmia teillä on?
 
"Pallosorsa"
[QUOTE="MaMa";27677583]Mun mielestä toi on hyvä tossa noin. Kokonaispudotuksen voi jokainen laskea itse noista luvuista. :)

Ja mä pahoittelen, et oon päivittänyt vääränä päivänä tietoni, oon ollut koneella niin satunnaisesti, joten siksi epämääräiset päivityspäivät. Koitan muistaa ensi viikolla päivittää maanantaina. :) Tänäänkin on paino laskenut onneksi hieman tuosta lauantaista, mutta otetaan ne tiedot nyt sitten vasta ensi viikon pinoon.

Mulla on ihan superfiilis nyt tästä painonpudotuksesta. En oo ottanut mitään stressiä ja syönkin joulusuklaata varmaan joka päivä (ja muitakin herkkuja), mutta vain vähän. Paino tippuu tasaiseen tahtiin (hitaasti, mutta varmasti). Tällä meinigillä uskon pääseväni kunnialla joulun yli ilman ylimääräisiä kiloja. Ja sit tammikuussa voi jättää nuo jouluherkut pois, niin tulos on varmasti loistava. :D

Mä oon kuulkaas niin monta vuotta YRITTÄNYT laihduttaa, milloin milläkin dieetillä ja aina ne on kaatunut muutaman viikon jälkeen, koska oon ollut liian tiukka ja sit en oo jaksanutkaan pitää sitä hommaa yllä. Joten tää on niin ihanaa, et oon löytänyt sen oman tapani vihdosta viimein rennosta painonhallinnasta. Mua ei haittaa vaikka tippuis vaan 10kg vuodessa, kunhan suunta ois koko ajan alaspäin. Siitä mä olisin iloinen. :)

Mites te muut? Millaisia tavoitteita ja suunnitelmia teillä on?[/QUOTE]

Mitä sä sit oikeen olet syönyt? Koskapa ei tuo sun pudotustahtis mun mielestä mikään hidas ole ja josko kerta herkkujakin on ruokavalioon mahtunut :)
 
"kolmen äiti"
Kiva että olette tänne tällaisen ketjun aloittaneet.
Itse aloitin keventelyn jo syyskuussa tuolla Keventäjissä ja sillä on kans näitä tsemppaus-ketjuja, ja ainakin se ketju, missä itse olen, on toiminut loistavana tsemppaajana. Olen siellä saanut painoa pois jo yli kymmenen kiloa ja eikun eteenpäin porskutellaan! Jos kokee, että osaa koostaa ruokavalionsa oikein itsekkin, niin tällaisenkin palstan tsemmpirinki varmasti riittää tueksi. Toivottavasti tänne sekaan ei eksy ketään palstan pahailman lintua ilkeilemään!
Mutta tsemmppiä teille, ja hyvää joulun odotusta ja keveämpää uutta vuotta!
 
"pätkä"
elikkäs täälä näitä tietojani 164cm ja 88,3kg...Laihdutuksen alotin vajaa viikko sitten ja yli kilo pudonnut jo, mutta sitä ei siihen tarvitse mainita. Tästä aletaan puskeen kohti unelmia :)
Kuntosalille haen huomenna kortin ja koitan 3 kertaa viikossa päästä harrastelemaan jotain liikuntaa.. Iltasyömiseen varsinkin olen puuttunut ja herkut koitan pitää vallan poissa.
Vinkkejä tänne saa lähettää kevyistä ja täyttävistä välipaloista. Varsinkin ilta on itsellä pahin :/
 
"MaMa"
[QUOTE="Pallosorsa";27677632]Mitä sä sit oikeen olet syönyt? Koskapa ei tuo sun pudotustahtis mun mielestä mikään hidas ole ja josko kerta herkkujakin on ruokavalioon mahtunut :)[/QUOTE]

Aamuni aloitan proteiinismoothiella (protskujauhetta, banaani, salaattia ja marjoja), lounaaksi syön yleensä pari leipää (päällä salaattia, juustoa ja kurkkua), yhden gefilus tehojuoman ja ehkä teetä. Välipalaksi joku hedelmä, tai sit karkkia tai ei mitään. Päivällinen on yleensä normikotiruokaa tai sit jotain pikaruokaa. Iltapala jää yleensä aika pieneksi, kun töissä saattaa syödä jotain herkkuja, niin ei tee kauheesti mieli mitään. Iltaisin saattaa kyllä olla nälkä, mut ei sit enää tähän aikaan tule kuitenkaan syötyä.

Varmaan suurin vaikuttaja on tuo iltapalan puuttuminen/vähyys. Ennenkin olen suht saman tyyppisesti syönyt, mutta kunnon iltapalan aina ja painossa ei oo tapahtunut mitään. Nyt kun se on jäänyt vähemmälle, niin jotain tapahtuukin. :D

Niin ja siis niitä joulusuklaita nyt ainakin napsin pitkin päivää muutaman, onpa minulla pitkästä aikaa oma suklaakalenterikin. :) Toisaalta siinäkin voi olla se salaisuus, ettei tule sit kauheesti kuitenkaan syötyä karkkia tai herkkuja, kun joka aamu ottaa vähän suklaata??? Mene ja tiedä, mutta tämä nyt kuitenkin sopii minulle :)
 
"Rosalia"
Mulla tilanne:

Rosalia, 168cm. Lähtöpaino: 64,8kg...NYT 62,9kg...-0,1kg

Että eipä nyt kovin vauhdikkaasti etene tämä homma, mutta tietysti positiivista se, ettei ole painoa lisääkään tullut.
 
Wanha auto
Haluan pysyä mukana - ehdottomasti! Joulun alus vain on tupaten täynnä juhlia ja istujaisia. Kokonaispudotukseni on jo 8kg eli hyvin on mennyt. Nyt yritän ainoastaan huolehtia, ettei paljon tulisi lisää. Loppiaisen jälkeen jatkan täysillä terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla :). Tähän astikin tällä hyvin pudonnut.

Joku kysyi hyviä välipaloja: omia suosikkejani ovat hedelmät ja ProFeel-tuotteet :).
 
"Pullukka"
Mielelläni myös pystyisin mukana. Saan puntarin vasta tammikuussa, joten sitä ennen en pysty antamaan tuloksia. Ei kyllä voi olla kovin miinusta, sillä liikunta jäänyt vähemmälle ja syöminen jäänyt päälle. Olimme miehen kanssa kahdestaan viiden päivän lomamatkalla ja siitä ei hyvää seurannut.
 
"Pallosorsa"
Minä nyt miettisin, että kun näitä päivittäjiä/pudottajia on niin vähän ja ens vkolla on jouluaatto, että josko pidettäis tämä ketju auki keskustelua varten ja teen seuraavan ketjun vasta su 6.1.2013, jonka sitten päivitän ma 7.1.2013?
 
maariaV
Mä yritinkin etsiä vko 5 ketjua, mutta en vaan millään löytäny. Mulla vähän jäänyt päivittelemättä sitten ekan/tokan viikon jälkeen.

Tänä aamuna kävin puntarilla ja onneksi ei ollut lisää tullut ja oli jopa tippunut. 61,4 kg oli tänä aamuna paino. Eli pudotusta 0,9 kg tuohon viime punnitukseen.

Jospa sitä itsekin sitten aloittaisi kunnolla vasta tuolloin 7.1. Mutta ei ole ennen sitäkään tarkoitusta ainakaan nostaa painoa, samassa saisi pysyä joulun ja vuodenvaihteen yli.
 
"MaMa"
Eilen unohdin käydä vaa'alla, mutta korjasin tilanteen tänään. Paino nyt 97,5kg. Tästä on hyvä jatkaa jouluun. :) Mulla tuleekin hieman "dietti"joulu nyt eteen, kun saan tehdä sokerirasistusta ja ruokavälit pitää olla sen 4h. Eli pitää jättää napostelut sit vähemmälle. Ehkä ihan hyvä niin.. :D

Ja mennään vaan samalla pinolla, mut toivottavasti Pallosorsa päivität tätä kuitenkin vielä ennen uutta pinoa. :)

Mukavaa ja rentouttavaa joulunaikaa kaikille! :xmas:
 

Yhteistyössä