Läskin Sulattajat, vko 4

"pullukka"
Mä syön puuron aamulla.
Välipalana rahka marjoilla.
Ruokana samaa mitä muutkin, yleensä vihanneksia/salaattia, kanaa/kalaa sekä perunaa/tummaa pastaa/riisiä.
Välipalana ruisleipä ,pähkinää sekä hedelmä.
Iltapalana rahkaa/raejuustoa salaattia tonnikalalla ym.
 
vihreäomena, 166cm....Lähtöpaino 73,8 kg ......Nyt 68,9 kg ......-4,9 kg
(Kokonaispudotus).

Nyt on tullut liikuttua tooooosi vähän ja syötyä miten sattuu (tulee vielä näkymään painossa, jos jatkuu).
Meille tuli koiranpentu <3, jää hiihtämiset sun muut hetkeksi vähemmälle.
Palaan myöhemmin ruoka-asioihin tarkemmin.

Onnea kaikille pudottajille ja tsemppiä ihan jokaiselle!
 
Viimeksi muokattu:
"MaMa"
Oon varmaan ennenkin täällä puhunut mun syömisistä, mutta vastaan kun kysyttiin taas. :D ELikäs mä aloitan aina päiväni proteiinipirtelöllä, johon tulee protskujauhetta, 1 banaani, ½ nippua salaattia ja n. 100g marjoja. Lounaaksi syön pari leipää salaatilla, kurkulla ja juustolla sekä kuppi teetä + 1 gefilus tehojuoma. Välipalana toimii hedelmät. Päiväruoka ihan peruskotiruokaa, mitä muutkin syö. Iltapalaksi teetä, soijajogurttia + pähkinöitä sekä viinirypäleitä.

Tässä siis tyypillisimmään mun ruokavalio. Hedelmiä saatan napsia vähän pitkin päivää, mutta aika hyvin oon saanu syömiset keskitettyä noihin ateriakertoihin. :)
 
Dane
Ja uusi lahduttaja ilmoittautuu. Uuden vuoden eka päivänä aloitin eli noin viikko on takana.

Dane, 167 cm......Lähtöpaino 83,5 kg ............ Nyt 79,7 kg ......... -3,8 kg

Vauhdikkaasti näyttää alku menevän :O. Tosin tuossa lähtöpainossa on tietenkin uudenvuodenaaton juhlaateria juomisineen eli varmaan nestettä ollut paljon. Hienolta tää joka tapauksessa tuntuu. :)
Ja uusia lukemia...
Dane, 167 cm......Lähtöpaino 83,5 kg ............ Nyt 79,0 kg ......... -4,5 kg
 
horus montanus harmaana
Hei, minäkin uudella tuloksella mukaan. pahimmillaan olen ollut 82 kiloinen, toissa kesänä näin :(

Nyt aamupaino 71,0 kg, mikä on huima tulos! olen saanut siis pidettyä tätä painoa kurissa. Yleensä pysynyt siinä 73 kilon tietämillä. Tavoite 65kg. Aikatavoitetta ei ole.

Olen päässyt tähän parin kilon pudotukseen 2kk aikana aloittamalla luistelu ja salibandyn pelaamisen, luistelu vapaa-ajalla uusi harrastus. Ilmainenkin :) Olen ollut syömättä karkkia, jos tekee mieli karkkikauppaan, en mene, ja jos olen kaupassa en osta mitään. jäätelöä joskus.
 
"MaMa"
Täällä mennään 95kg tietämissä. Siis -5kg lähtenyt tähän mennessä suurin piirtein. Oiskohan meille jossain uusi ylläpitäjä, niin saataisiin pino taas aktiiviseksi???
 

Yhteistyössä