LaSposa ja muut *tutut*

Heippa vaan taas kaikille! Mites meidän tapaaminen jaksaa? Jäikö se kevätsiivousten alle? No, kyllähän sitä ehtii myöhemminkin.

Siisami: Täällä ihan jännittää sun puolesta! Voin vaan kuvitella, millaista on itse pysyä "rauhallisena" siellä.

Tuitsu: Eikö ole jännä juttu, että niitä raskaustestejä kuluu edelleen, vaikka jo kertaalleen tärppäsi :) Mulla kävi samoin... "Ihan vaan vielä tän kerran varmistan, sitte mä uskon."
 
Argh!

Huomenna ultra. Jännittää ihan sairaasti.


Marza, jos sen viikonlopun sopisi vaikka ihan kesäkuun alkuun että ehtisi tehä järjestelyjä että saisi vapaaksi. Ja sillo olisi jo lämmintä ja kiva grillailla?


Tui 7+3
 
Tuitsulle tsemppiä huomiseen ultraan. :hug:

On varmaan helpointa, että Marza ilmoittaa jonkin päivän ja katotaan sit ketä pääsee. Se kesäkuun eka viikonloppu on varmaan huono kun sillon on kaikkien koulujen päättäjäiset, ylppärit yms.

Täällä otetaan vielä kohden rauhallisesti. Nyt menossa pp 6 ja oireita ei suuntaan eikä toiseen.

Tästä on muuten jo reilu vuosi kun alettiin yhdessä piinailemaan. Eikös se ollut viikon 12 piinailijat?
 
Tuitsulle tsemppiä huomiseen!

Mulle sopii toukokuun puolen välin jälkeen melkein mikä tahansa päivä/viikonloppu. Laskettu aika on 16.6. mutta eikös näillä ensimmäisillä lapsilla ole taipumus mennä yliaikaiseksi ;)
 
Jeps...minä Marza vaikka laitan sit viestii että päästäänkö tulemaan...riippuu aika pitkälti ukon töistä :kieh: no pakko sen töitä on tehä kun ei enää kesäkuun alus ees tuu sitä surkeaa opintotukee :headwall: viime kesäkuu oli aika kaamee kun toukokuun alus sai ukko rahaa ja seuraavan kerran vasta kesäkuun lopussa palkan...nyt vahingosta viisastuneena raataa niska limassa viikonloppuja :whistle:

Ja Joninan vauva on hyvän päivän valinnu mahdolliseksi syntymispäiväksi :D Me kaksosethan ollaan aivan vallottavia luonteeltamme :whistle: oikeita tuuliviirejä :kieh: ja etenkin nää 16. päivä syntyneet ;)

Ja Tuitsulle tsemppi ultraan kovasti...kyllä kaikki hyvin menee =)

Ja Hanttan masu se vaan komistuu päivä päivältä :heart:

Ja toivottavasti Siisamilla alkaa tuleen niitä oireita ja tuntemuksia just siihe oikeeseen suuntaan :D Koskas sen muuten sitte tietää, että onko onnistunu...on tuo odottaminenkin varmaan aika jännää, ku tietää, että kaveri siel on... Mulla niin vähän tietoo noista hedelmöityshoidoista... tääl pidellään peukkuja kovasti =)

Mä oon ku persiiseen ammuttu karhu noiden pillereiden kanssa \|O Tuntuu että iha joka aiheesta ainakin ukon kanssa tulee vedettyä hernettä nenuun :snotty: Ja iha ihme hikoilua ja huonoa oloo ollu...ukko jo ehotti, että joskos pillerit onki pettäny :eek: Hui mikä ajatus :whistle:

Nuutti on tänään tasan 2 kk....ja normi vauvalta tuntuu...joka puolelta saa lukee, että ovat itkuisimmillaan tässä iässä...no juu..meillä ainakin on näin...mikkään ei oo hyvä vaikka mitä tekis :/

Taas tuo arska tuolla paistelee vaikka piti melkeest räntää alas tulla tiedoituksen mukaan.... no hyvä näin B)

:hug: iha teille kaikille
 
Ihana päivä jälleen, vaikka tosiaan takatalvea ja räntäsadetta on säätiedotuksissa uhkailtu. Tosin se tais olla kylmenevää viikonlopuksi.

Jaksoin oikein kirjautua ja profiilissa on viime viikolla otettu masukuva. Itse räpsäisin, joten vähän siltä se näyttääkin :)

Mulle sopii se Marzan ehdottama viikonloppu. Olisko muita tulossa?
 
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Ja se lyö!


Siellä pikkuinen polski ja päiviä vaan muutama vähemmän! eli nyt mennään kai 7+0. Sano että voin tulla parinviikon päästä uudestaan että saadaan tarkempi aika jos haluan.


Ihana Ihanan Ihana tunne!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 12:38 Tuitsu kirjoitti:
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Ja se lyö!


Siellä pikkuinen polski ja päiviä vaan muutama vähemmän! eli nyt mennään kai 7+0. Sano että voin tulla parinviikon päästä uudestaan että saadaan tarkempi aika jos haluan.


Ihana Ihanan Ihana tunne!
IHANAA TUITSU, MÄ oon tosi onnellinen sun puolesta :hug: :hug: :hug: Mä kävin tänään kuunteluttamassa sydänäänet kun oli niin epävarma olo, liikkeitä kun ei kauheesti oo tuntunu, siellä se puksutti 140 :heart:
 
Moiggelis!

Täällä on eka Clomi-kuuri syöty ja kärsitty kuumista aalloista ja vatsakivuista. Nyt vaan peitto heilumaan ja kp 15 alkaen Teroja naamaan.

Jänis on syönyt mun kukkivat krookukset :kieh: H.ittolainen! Ne oli niin kauniita...

Jaksamista taas kaikille!
 
LaSposa


Tuitsulle onnittelut! Eikö oo mahtava fiilis, kun saa kuulla sen nopean tikutuksen sieltä?:) Nyt vaan nauttimaan ja relaamaan -helpommin sanottu kun tehty, heh! Ite tässä alkuraskauden jännitin kaikenlaista, nyt vasta voi vähän alkaa relaamaan, kun tänään oli np-ultra ja kaikki oli erinomaisella tolalla! Pikkunen jopa taputti siellä käsiään!:) Oli liikuttava hetki nähdä oma pienokainen siellä temmeltämässä! :heart:

Mä joudun valitettavasti jättämään sen 19.5.väliin, kun on noi opettajien kevätkiireet pahimmoillaan kokeineen ja todistusten värkkäämisineen. Pitäkää hauskaa ja raportoikaahan mulle sit miten meni!

LaSposa & Nyytti rv 12+4 :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2007 klo 15:21 triine kirjoitti:
Meille syntyi mustatukkainen tyttövauva 16.4. pituutta oli 47 cm ja painoa 2700 g ja pipo 32.5 cm. tässä sitä taas yritetään arkeen palata.

triine
Onneksi olkoon Triinelle ja perheelle tyttövauvasta :flower: :hug: :flower:
 
Paljon onnea Triinelle ja koko perheelle! :flower: :flower:

Jenttutontulle: Helppo neuvoa täältä sivusta, yrittäkää säilyttää intohimo ja spontaanisuus, vaikka masua kivistää ja aikataulut painaa päälle. Tsemppiä jaksamiseen!<br><br>
 
Triine: Menit sitten sirpsakan pikku prinsessan pyöräyttämään. ONNEA :heart:

Tuitsu: Ihanaa kun kaikki oli ok.

Mulla menossa pp 10 ja hermo rupee oleen tiukalla. Oireita ei edelleenkään oikein kumpaankaan suuntaan ja välillä olen ihan varma negasta ja välillä plussasta. Keskiviikkoon asti on itseään vielä kiusattava. Ke illalla olisi testin paikka. Torstai olis varsinainen testipäivä mutta mä lähden torstai aamuna Budapestiin joten on varmaan sallittua vähän ennakoida :D
 
Triinen perheelle onnea


Oman lapsen, pienen linnun
kannoit alla sydämen.
Nyt on onni täydellinen,
syliisi saat ottaa sen.
Tunnet käden, pienen, hennon,
tunnet posken pehmeän.
Voisko olla kauniimpaa
kuin alku uuden elämän
 
Hui ku jännittää oikeesti täällä siisamin puolesta :kieh:

Ja toivotaan, että jenttu sais apua noista clomeista ja teroista...iteki teroja silloin joskus söin kun ei tullut menkkoja ollenkaan... :hug: sinne

Kutkas kaikki nyt sitte sinne Marzalle meinaavat ehtiä? Meillä kovasti harkinnassa tuo asia, mutta joudutte sit tosiaan kestää koko meidän katrasta siellä ukosta lähtien :D
 
Triinelle ja koko perheelle onnea :flower:

Siisamille tsemppiä odottamiseen ja toivotaan, että plussaat.

Joninalle kiitos tsemppauksesta, valitettavasti spontaanius on välillä kateissa... 2 vuotta ollaan esikoista toivottu, joten epätoivo valtaa välillä.

Kiitos myös muille tsemppauksesta!

:hug: kaikille
 

Yhteistyössä