LaSposa ja muut *tutut*

Kiitos Hantta! Minkä merkkinen tukivyö sulla on? Mä en Innaa odottaessa voinut käyttää moista vaikka selkään otti. Lisäsi suppareita :( Tosin merkeissähän ON eroja :) eikä kellään kaverilla tahi tutulla ole mitään tullunna...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 08:23 PippuriMamma kirjoitti:
Kiitos Hantta! Minkä merkkinen tukivyö sulla on? Mä en Innaa odottaessa voinut käyttää moista vaikka selkään otti. Lisäsi suppareita :( Tosin merkeissähän ON eroja :) eikä kellään kaverilla tahi tutulla ole mitään tullunna...
Aikaisempi tukivyö oli Patricia ja nyt käytössä Mamalin. On ollut hyviä...mulla ainakin auttaneet...en tiedä sitten kun maha kasvaa että aiheuttaako suppareita, mutta ei vielä ainakaan. Ostin mä netistä ton Carriwellinkin tukivyön, sitä en ole vielä testannut.
 
Heipat!

Täällä oltiin neuvolassa ihan ekaa kertaa. Paljon tuli paperia ja muutama aikakin varattiin jo valmiiksi. Lääkärineuvola on kuun lopulla ja seuraava neuvola ens kuun alkuun.
Kinusin että kokeillaa doppleria, mut eihän siellä mitään kuulunut kun omat äänet ja valtimoiden viuhunta... Oon ehkä vähän ajoissa, mut tätikin sanoi että tuskin kuuluu. Tuolla odotuspuolella kun yhellä oli kuulunut 9+ äänet ja innostuneena päätin kokeilla.

Huomenna mulla on sitten se ultra ja hurjaa kun taas jännittää. Päässä kaikuu kaikki kauheat asiat , vauva on kuollu tai jotain järkkyä on tapahtunut.

En tiiä olisinko yhtään levollisemmin mielin jos olis ihan hirvittävät raskaus oireet. En kai silloinkaan.

Pelko persiissä

Tui ja napa rv 8+6
 
Täältä kans Tuitsulle tsempit :wave:

Kyl se Marza kuule niin kävi, että isännälle pukkas iltavuoroo just siihen viikonloppuun :/ Me kun oltiin jo niin lähdössä sinne teille... Mut pakko on opiskelevan perheenisän vaan töitä puurtaa kun saa, jotta saa Nuutti maitonsa ja muut ruokansa. Täytyy sitte kesällä tulla sinne teille käymään kun ukolla on jopa vapaatakin joskus :whistle:
 
Pikkuinen 2, 5 senttinen potkiskelija köllötteli mahassa eilen.
Eka oli paikallaan ja sitten rupesi laukkaamaan kuin meijjän kissa unissaan.
Kaverilla oli kädet ja jalat ja iso pää. Ja yllättävän vauvalta se näytti.

Voi kun tuntuu taas hyvältä.
Ihan fyysisesti ja henkisesti!

Tui ja napa 9+2

Lasketuksi ajaksi päätettiin nyt sitten 5.12.

Ja hirvee tyttöfiilis! :D :heart:
 
LaSposa

Tuitsulle onnittelut!!! Vai tyttöfiilis sulla on?:) Musta tuntuu, et meillä puhutaan tuon tuostakin ihan kun vauva olis poika, vaikkei tietoa olekaan, heh!;) Saa nähdä osottautuuko tuntemukset oikeiksi, koska aiotaan käydä kesällä 4D-ultrassa:)

On tää opettajan kevät aina hirvitystä, huh! Kokeita liukuhihnalla ja sit pitäs sen päälle pohtia todistuksia vielä! Kyllä huokasen, kun tää lukuvuosi on taas pulkassa! Ja sit kun ei tiedä, koska seuraavan kerran astun remmiinkään, jee!;)

Ihanaista viikonloppua kaikille!

LaSposa & Nyytti rv 14+4 :heart: (ei masua vieläkään!)
 
Tuitsulle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart: ja mukavaa odotusta kaikille pallomahoille :D

sitä se Hantta teettää tuo raskaus...dementoituu ihan kokonaan :D mutta älä huoli...se jatkuu viel synnytyksen jälkeenkin :kieh: Mulla aina kaikki tavarat hukassa täällä kotona kun jätän niitä minne sattuu :whistle:
 
No näin tais sitten käydä, että joudutaan siirtämään sitä tapaamista kun niin monella on jo jotain. Ehkä sitten tuossa joskus syksymmällä?

Kaunis aurinkoine päivä ollut, oikein kunnon kevätfiilis! Heti tuli olo, että ikkunat pitäis pestä ja parveke siivota, mutta eiköhän tässä vielä ennen tuon masukaverin syntymistä ehdi... Tai eihän sitä oikeesti tiedä koska se päättää sieltä tulla.

Miten sä olet Jenttutonttu voinut, vaikuttaako ne hormoonit mielialoihin tms?
 
Jonina:

Ainoat oireet tulivat Clomifen-kuurin aikana (kp3-7) ja ne olivat jumalattomat alavatsakivut ja yölliset kuumat aallot ja niihin heräämisestä johtuva väsymys. Mitään "raivokohtauksia" ei ole ollut, ihan sellaista tasaista taapertamista. Tänään kp 25/28, joten jännitys nousee.
 
Neuvolakuulumisia:

Painoa ei ollut tullut yhtään, hemppa 131, paineet 116/64 ja vauvan sydänäänet 145. Kohtu navan yläpuolella, ei vielä mitattu sf-mittaa...Aina kun yritetään neuvolassa kuunnella sydänääniä, niin eka kuuluu ja sitten "heppu" lähtee karkuun...eipä taida tykätä moisesta touhusta...

4 viikon päästä lääkärineuvola ja Kelan paperit saan silloin....

Hantta + "heppu" rv 21+5 :heart:
 
Ihania neuvolakuulumisia kaikilla :heart:

Täällä rupee taas elämä voittamaan ja jäädään ihan rauhassa odottelemaan elokuuta jolloin ilmeisesti yritetään sulattaa ne kaksi heppua syväjäästä.

Nyt mä rauhassa rentoudun tän kesän ilman mitään extra hormooneja :D On miehelläkin paljon rauhallisempaa...
 
Moikka!

Hantta, sä oot jo ihan pallo! :D

Mietiskelin tässä kun me lähdetään kesällä espanjaan , heinäkuussa ja oon silloin 21-22 vkolla raskaana, niin mitenköhän sitä jaksaa siinä kuumuudessa. Heinäkuussa kun välimerellä saattaa nousta päivisin jopa 40 asteeseen. Ehkä mä sitten vaan lillun altaassa ja juon alkoholitonta margaritaa.. (oikun tekiskin mieli, thaimaassa tuli niitä litkittyä, mä oon suolan ystävä!)

Mulla on ollut tosi hyvä olo, joka on kyllä onni, vaikkakin hämmentävää, töissä on ollut kiire niin olisi kauheeta oksennella valtoimenaan.

Marzalle halit. Koita jaksaa! Elä vaan suutu, mutta ootteko harkinnut jo lääkärissä käyntiä. Jos sieltä tulisi jotain helpotusta, muodossa tai toisessa että lapsukainen saisi pian alkunsa. Mua niin surettaa kun sua surettaa... :hug:
Ja siisamille ja jentullekkin tsemppiä.
Toivottavasti jentun clomit purisi!

Mulla on muuten maha jo. Turvotustahan toi varmasti on, illalla ollaan aina ihan pallona, aamulla jo laskenut. Pistän kohta mahakuvaa profiiliin ( no, venataan kuitenki muutama viikko...)

Tänään alkoi yhdestoista raskausviikko ja Napa on sitten virallisesti Sikiö!

Hurraa sille.

Emmerdalea katsomaan, mulla on suklaa tuuuttejakin. ( huomaa monikko!)

Lippu korkealla Tytsyt!

Tui ja napa 10+0
 
Moikka taas kaikille! Heti alkuun Marzalle :hug:

Mullakin on profiilissa masukuva, tosin jo muutamia viikkoja vanha...

On niin ihanaa lukea noita Tuitsun viestejä kun sullakin oli niin pitkällistä odotusta. Ja olit välillä niin maassa... Me oltiin talvella reissussa kun olin muistaakseni viikolla 21. Ihan hyvin meni reissu, tosi käveleminen alkoi väsyttää, mutta kun piti riittävästi taukoja. Talvella oli kylläkin huomattavasti viileämpi. Juot vaan runsaasti ja otat tarpeeksi rennosti niin hyvin se reissu menee. Mulla alkoi vasta silloin kunnolla masu kasvaa, toki sitä ennen oli myös.

Mua huvittais nytkin lähteä jonnekin reissuun, mutta eipä ne enää ota näillä viikoill (34) lentämään. ja voi oikeasti olla vaan mukavampi haaveilla kotisohvalla.

Muoks: Huomasin, että tuosta kuvan ottamisestahan on jo kuukausi. Kylläpäs se aika menee...<br><br>
 
kiitos kaikille tsemppi haleista.Niin tuitsu ei olla aateltu mennä lääkäriin kun viimeksi villeä ootellessa olin tutkimuksissa ja ei mulla ollu mitään vikaa ja ei kai ukollakaan kun ville kerran luomusti alkunsa sai =o)
Ollaan aateltu että jos ei tule toista niin ei sitten tule vaikka villinä haaveissa se aatos aina kulkeekin.
Saa olla niin onnellinen tuosta yhestäkin kun se oli tosiaan niin monen vuoden kaivattu huipennus tuo muksun syntyminen 2,5v sitten
On täällä ihania masuja Hantta ja jonina =o)
Ja tuitsulla on niin ihanat olot kun saa nauttia pienen pienestä ihmistaimen alusta omassa masussaan.
Se on niin upea tunne jonka tosiaan tietää joka sen on kokenut.Nauti täysillä ja vallankin jonina ja tuitsu.Nukkukaa paljon ja nauttikaa öistä.Sillä kun lapsi syntyy niin huomaatte miten tärkeää oli kun sai nukkua milloin huvittaa.Oikeesti mulla on ollu niin ihanaa aikaa lapsen kanssa mutta se mitä monasti kaipasin oli justiinsa se että unta olisin kaivannut enemmän =o)
Vauva kun ei katsonut kelloa kun valvotti.Katjuskako se kans kirjoitteli justiinsa siitä unenpuutteesta taannoin jos oikeen muistan.
Pitäkää huoli itsestänne ja masuasukista
Rakkaudella:Maire
 
LaSposa


:hug: Marzalle... Onneksi sä itse vaikutat suht tyyneltä ja osaat suhtautua asiaan niin, että iloitset jo olemassa olevasta lapsestasi, jos kohtalo ei enempää suo. Mutta toivoa ei tosiaan kannata heittää, iloisesti voi yllättyä kun unohtaa vaan koko asian (jos pystyy).

Meil oli kans neuvola torstaina ja siellä ne sydänäänet kanssa vaelteli, että vilkas vauveli se täälläkin masussa asustaa!;) Tänään mulla on ekaa kertaa äippähousut jalassa, vaikka ois omat farkutki viel mahtuneet. Mulla tosiaan toi masu on sellasta palleaturvotuspalloa, jota on ollu ennen raskauttakin. Et alavatsa viel suht normaalissa mitassaan. Katotaan koska pullahtaa!;)

Hyvää äitienpäivää kaikille jo äideille ja meille tuleville!:)

LaSposa & Nyytti rv 15+5 :heart:
 
Jentulle iso lohtuhali :hug:

Meillä kanssa kesällä napsahtaa kaksi vuotta yritystä ja mulla kuumeilua vielä kauemmin. Vaikka sitä kuinka itselleen yritti selittää kun hoidot alkaa, että ei se välttämättä heti tärppää niin pirun korkeelta sitä silti putoo.

Nyt rupee mulla tuleen se vaihe vastaan ettei kauheen aidosti pysty iloitsemaan kavereiden raskaus uutisista. Itku tuli yksi päivä kun kävin vauvapaikassa kylässä. :'(

Ailahtelevaista tää kyllä on. Toiset päivät menee ihan hyvin ja sitten taas putoo.

Hyvää äitienpäivää kuitenkin meidän oleville ja tuleville äideille ja kyllä mekin Jenttu vielä perästä tullaan. Pakko siihen on uskoa :/
 

Yhteistyössä