LaSposa ja muut *tutut*

Voi kun olis ihana jos sais oikeen paljon kasaan väkeä mutta eihän meitä ees oo loppujen lopuksi tässä ketjussa mitenkään paljoa muutenkaan jotka kirjoittelee aktiivisesti saati että tulis tapaamiseen.Se on niin että lopun lopuksi ees tuskin saadaan mitään tapaamista aikaan.Aina menee niin että kaikki kaatuu just siks kun ei kukaan tuukkaan paikalle :/
Mutta aina ei käy tietenkään se on selvä.
Mutta jos ei muita niin vaikka yksin meille saapi tulla, ovet on aina avoinna =o)
Ja katjuska, toki kaikki saapi tulla miehesikin, sehän on sovittu jo aika päivää sitten että jäätte yöksi
 
Tänään mä tilasin raskaustestejä. Pitkästä aikaa pääsi senkin tekeen :D

Mulle kävisi se 19.5 päivä tapaamiselle ellei mua sitten rupea jänistämään :D

Tänään mittailin jo lämpöjä ja ei ne nyt kauheen hyvää luvannut 36,9 ja kurkku kipee eli voi olla ihan flunssaa pukkaamassa. Tissit ei ole enään kipeet ja musta ne on muutenkin pienenemään päin. Olen siis taas päässyt puristelun makuun :LOL:

Tänään ei siis ole positiivinen päivä. Mutsin kanssa puhuin puhelimessa ja se kertoi, että minua odottaessa oli testi näyttänyt plussaa vasta kun menkat oli kolme viikkoa myöhässä. Arvaatka vaan kuka jää negan jälkeen miettimään ,että jos kuitenkin
:headwall: Testit on tosin saattanut herkistyä liki 33 vuodessa ;)
 
Siisamille pajljon tsemppiä ja odotamme jännäillen mitä ilta tuo tullessaan =o)
Ihanaa kyllä.
On siellä kyllä aika huikeat oltavat varmaan ja jännitys päällä hirmuinen.
Palaan taas illalla kurkistelemaan kuulumisia
 
Marza: Mä olen ainakin tulossa, vaikka sitte vaan iltakaffeelle. Näin jo äitiyslomalle jääneenä tätä aikaa onkin yllättäen aika paljon. Tosin olen alkanut jo urakalla täyttämään kalenteria ja pitäishän sitä vähän vaatekaappeja siivota, vauvan vaatteita pestä, keittiötä järjestellä...

Siisami: nyt alkoi ihan jännittämään sun puolesta! Täällä pidetään peukkuja!

Jenttutonttu: Joo mä arvaan ja uskon (ja muistankin vielä omasta yritysajasta) että välillä se on sellasta melkein kellon kanssa olemista. Ja nyt vielä kun teillä alkoi se lääkitys, niin helposti lipsahtaa vähän suorittamiseksi. Siksi laitoinkin sen tsemppausviestin! Ja toivotaan kuiteskin onnistunutta lopputulosta!
 
Heippa.

Minä oon töissä silloin 19 pvä. Joten en sitten pääse.

hö.

Muuten kuuluu ihan hyvää, täällä mennään jo kohta yhdeksännellä viikolla ja ens keskiviikkona on sitten neuvolan paikka.
Mitähän sielläkin tehdään? Ei varmaan mitään hirveen jännää...

Olot on ollut ihan kohtalaiset, pikkaisen etoo välillä ja puhti on ihan poissa. mUt positiivisella mielellä mennää.
En varmaan meekkään sinne toiseen ultraan klinikalle vaan oottelen sitten siihen niskapoimu. ultraan, onhan sekin jo ihan melkeen kohta.
Vaikka olishan se kiva nähdä pikkuinen uudestaan, oli se sen verran huisia.

Siisamille nyt peukut pystyssä! Tuut heti kertoo illalla!
Mihinkäs aikaan saa sitten tulla katsomaan tulokset? :D

Tui ja napa
 
Nega sieltä tuli jälleen kerran :'(

Ei taida meidän perheeseen vaan lasta tulla. Jotenkin on ihan huijattu olo.

Aamulla nyt vielä testaan mutta en mä usko sen tosta mihinkään muuttuvan kyllä se ihan puhdas nega oli.

Huomenna lähden reissuun ja lauantaina palaillaan taas maisemiin.
 
Tervehdys ja halaus kaikille ihan tasapuolisesti!!! :heart:

Pitkästäaikaa taasen annoin itselleni luvan poiketa palstalla ja oli tosi ihanaa löytää teidät vielä täältä! B) Ja todella mahtavaa lukea miten paljon plussia on saatu tähän pinoon. :heart: :lliset onnittelut odottajille ja isot tsemppihalit piinaajille!!!

Olen yrittänyt pitää taukoa koko perheenlisäyksen ajattelemisessa,kun tuntuu että järkihän tässä lähtee muuten.Paikallisella lapsettomuuspolilla olen nyt käynyt kaks kertaa ja perus tutkimukset on tehty niin mulle kuin siipallenikin.Viimeviikon TSSG (aukiolotutkimus) oli aikas epämiellyttävä kokemus,mutta antoi sekin onneksi hyviä tuloksia.Sain Clomit neljän kuukauden kuurina ja näillä nyt sit jatketaan eteenpäin syksyyn saakka.Sit uudemman kerran polille jos ei toivottua tulosta ole kuulunut.
Vaan tietystikkin toivomme että tulosta kuuluisi.... ;)
 
Mukavaa Taisku kuulla sinustakin pitkästä aikaa... ja mukava kuulla, että ainakin eteenpäin asioissa mennään =)

ei teitä muuten Jenttutonttu ja Taisku kiinnoistais vaikka joskus lähtee jonnekin kahvilaan vaikka tuonne meitin kauppakeskukseen... Mietin vaan, että ois kiva nähdä teitäkin ja teillä tuntuu olevan aika sama tilannekin niin teidänkin vois olla kiva vaihdella ajatuksia...tää nyt on tällänen heitto vaan, mutta laittakaas harkintaan...ku muistaakseni kaikki täällä pikku tuppukylässä asustellaan ;)

Olikos se niin että siisami läks nyt jonnekin reissuun... mutta tulehan heti kertoo kuulumisia kun vaan pystyt... tääl ollaan hengessä mukana... :hug:

ja kaikille muillekin iso :hug:
 
Maisemiin on taas palattu... Reissu meni ihan ok ja lämmintä piisasi. Erittäin kaunis kaupunki on Budapest. Lämpimästi voin suositella.

Mieliala on jo hiukan kohonnut. Torstai aamuna tein testin ja puhdas nega se oli edelleen. Menkat ei ole vielä alkanut mutta se varmaan johtuu siitä, että lopetin luget vasta tänään kun ajattelin, että ne pitää menkat reissussa pois. Lämmöt mittasin äsken ja ne kyllä oli pudonnut ihan normaaleihin lukemiin joten en mä jaksa siihen raskauteen uskoa.

Nyt mä jään odottelemaan menkkoja ja täytyisi soitella polille, että pääseekö toukokuulle vielä PASsiin niiden pakkaseen menneiden kanssa vai lykätäänkö seuraava yritys syksyyn. Jos nyt toukokuussa ei pääse niin sitten ihan mielelläni siirrän syksyyn ja otan vähän kesälomaa.

Ai niin, siitä Marzan luona vierailusta niin mä taidan kanssa nyt jättää väliin. Ei nyt taas ole semmoinen fiilis :\|
 
Huhuu kaverit!
Missäs kaukana kaikki on kun ketään ei oo päiviin näkynyt?

Mulla on tämä viikko ihan super jännä!
Mulla on eka neuvola keskiviikkona ja torstaina on ultra, kun päätinkin mennä sinne pällistelemään vielä.
Mua kun huolettaa ihan kauheesti.Kokoajan pelottaa ja vähän on semmonen stressi kun olokin on jo selvästi helpottanut (voi johtua noista inkiväärikapseleista joita syön..) ja on jotenkin ihan hyvä olo.

sit sen taas näkee...

palaillaan!
 
Hauskaa vapun päivää kaikille!!!!

Meillä oli eilen rakenneultra, vauvalla kaikki hyvin, laskettu aika varmentui 12.9.2007 ja sukupuolikin mahd. selvä, mutta se pysyköön salaisuutena :p

Hantta+"heppu" 20+6 <br><br>
 
Hauskaa Vappua kaikille :attn:

Menkat alkoi ja tänään oli maha niin kipee ettei ikinä ole ollut. Kolme särkylääkettä piti ottaa ennen kuin oli toivookaan tokenemisesta.

Eilen vetäsin kunnon koomakännin ja se kieltämättä teki hyvää tähän väliin :kieh:

Huomenna pitäisi yrittää soittaa lekurille. Kiirettä kyllä huomenna pukkaa mutta kai sitä jossain välissä ehtii.

 

Yhteistyössä