LaSposa ja muut *tutut*

Moikka kaikki :wave:

Ultrassa tänään oli 6 munasolua mistä kolme oli niin isoja, että voi olla etteivät kestä tiistaihin asti. Saa nähdä kuinka käy. Lisäksi mä puupää olen saattanut unohtaa ottaa yhden synarela sumun mikä saattaa aiheuttaa liian aikaisen munasolujen irtoamisen. Hyvä mä :headwall:

Ei kauhean suuret odotukset punktiolle :( .

Olisi kyllä oikeasti kiva nähdä ihmisiä ihan livenä. Suurin osa taisi olla kohtuullisen etelästä Jos en ihan väärin muista niin Triine taisi olla pohjoisesta??
 
Hei kaikille
Ja alkuun saan onnitella tuitsua =o)
Voi sua onnekasta siellä.Iloitse ja nauti raskaudesta ihan kunnolla se on ihana asia maailmassa.
Hantalla se masu näyttää kans vaan kasvavan ihan hurjaa kyytiä =o)
Lasposalle ja joninalle miljoona kiloa kans terkkuja ja siisami sun muut täällä palstalla.
olette mielessäni aina aika ajoin ja olen käynyt teitä täällä lueskelemassa vaikken ole jaksanut oikeen mitään järkevää kirjoitellakkaan.
Mielelläni minäkin tapailisin kuumeilijoita eli meitä kaikkia täällä.
Milloinkas treffataan? piettäskö meillä tapaaminen?
Meillä on iso huusholli joten sopis kyllä ja ulkona vois grillailla sun muuta,Oikeesti ilmotelkaa jos joku olis innostunut asiasta.Olis ihana nähdä teitä :hug:
 
:wave: :wave: Minä minä - siis mukana jos jotain tapaamista järkätään!

Päivämäärä vaan kehiin ja paikaks käy ainakin mulle Marzan koti. Autolla olisin tulossa, joten Helsingin suunnasta mahtuis neljä mun kyytiin.
 
Ihanaa jos on jo ensimmäinen innokas tapailija Jonina =o)
Niin meillähän on hesaan vaan se 37km joten ei ole pitkä matka ja ajattelin just että olis rennompaa olla meillä kun etsiä jotain kahviloita tms.
Jos saadaan porukka kasaan niin sovitaan vaan päivämäärä milloin tavattas.
Ja sitte vaan laitan yv:nä ajo ohjeet ja mun osotteet ja puh numerot sun muut.
 
juu minä olen täällä pohjoisessa ja toivottavasti pian räjähdän :LOL: tänään on kyllä niin makoisasti supistellu. vihdoin ja viimein pakkailin sairaalakassia vähä valmiiksi. mut eiköhän tässä vielä vähä aikaa kärvistellä.

pitäkää mukava tapaaminen :wave:

ja hirveesti plussatuulia täältä tulee, taitaa muuten ollakin pohjoistuuli :D

triine 37+3

p.s. 20 kiloa rikki, arvatkaa olenko valas?
 
katjuska, jos vaan oot kiinnostunu meille tulemaan niin olet lämpimästi myöskin tervetullut mukaan.
Toivotaan vaan että kaikille sopii meille tuleminen.Mulla kun on sillain hankala lähtee minnekkään hesaan ajeleen kun on ihan vierasta ja suurta kaikki joten takuulla eksyisin ja sitten kun on toi muksu niin on helpompi olla kotosalla ja kahvittaa vieraat sitten täällä ja vaihdella aatoksia
 
Marza...sopii tottakai että teillä ois se tapaaminen...enhän mä olekaan kun kohta vuoden tullut teille piipahtamaan :whistle: :kieh: :ashamed:

Matkaa meillä täältä salosta sinne on, mutta kyl tuo ukko silloinkin viime vuonna oli ihan innokas sinne lähteen ajeleen, mutta sitte se oli niin paljon töissä ettei oikeen koskaan tullu sopivaa rakoo...

mä oon tosiaan niin surkee suuntavaistoltani ja autoakaan en osaa kunnolla ajaa niin pitää sitte ottaa tuo puolisokin mukaan kuuntelemaan akkojen juttuja :kieh: Mutta mä oon hyvä kartturi :D
 
Täältä kans siisamille tsempit tiistaille :wave:

Täs päiväs on jotain mätää...mulla on kolme muksuu täällä ja kaks eskarilaista on totellu mua ihan hyvin...söivät reippaasti ja kumpikaan ei oo känänny...nuutti sitte nukkui ensin aamulla kaks tuntii tossa meidän sängyssä ja sitte söi...sitte se nukkui kolme tuntii ulkona ja heräs syömään ja nyt nukkuu taas rauhaisasti ulkona.... kyl on maailman kirjat oikeesti sekasin kun oikeesti ukko ja anoppi ja mun vanhemmat oli kaikki huolissaan, että miten mä pärjään täällä noiden kanssa :whistle: Mähän oon ehtiny koneellakin notkua vaikka kuinka ja ruoanki sain tehtyy ja tiskattuuki ja pakata valmiiks kamat ku anoppilaan mennään käymään ja puhelimessa oon ehtiny juoruumaan ja vaatteetki mulla on päällä ja hiuksetki laitettu...eli mitä täs päiväs oikeen on kun tuntuu liian täydelliseltä :eek:
 
LaSposa


Munarikasta pääsiäistä siskoille!:) Ihanaa, kun aurinko porottaa vaik kylmä onkin! Mulla tauti alkaa vähitellen kaikota (no, eilen viel oli 37,1, että sitkeetä laatua tää on!?!?) ja kai sitä tiistaina ois töihin mentävä pitkästä aikaa (koko viikon olin poissa töistä).

Tapaaminen kuulostais tosiaan hauskalta idealta! Johan tässä on vaihdettu ajatuksia vaikka millaisista asioista, niin kasvokkain vois olla kiva jatkella! Etelässähän mäkin asustelen, joten suurin osa taidetaan täällä suunnalla olla! Kunhan vaan saadaan sopiva viikonloppu löydettyä (mulla alkaa pian todistuskiireet, sit hääkiireet jne.). Mut sit syksyllä viimeistään kun oon äippälomalla voin keritä osallistua tapaamisiin, jos intoudutte niitä useemmankin järkkäämään!;)

Nauttikaa vapaista ja auringosta!:)

LaSposa & Nyttti rv 10+6 :heart:
 
Niin ja Jonina ja triine =o)
Ihanaa olisi jos saatas mahd suuri sakki kasaan.
Hantta, joo meille olen ehdottanut tapaamista ja ilmeisesti kaikille se onkin olut ihan ok juttu. Joten mukaan vaan kaikki niin saadaan pian lyödä tiskiin joku päivämäärä joka on kaikilla sitten tavoitteena tapaamista ajatellen, eikö niin.
minä tein ite pashaa ja hitto kuulkaas että osaa olla hyvää :p
 
Siis tarkoitin että Tuitsu ja Jonina on kans mukana tapaamista aatellen eikä Triine kuten edellä kirjoitin.
Toki ilman muuta Triinekin on tervetullut mutta itse kirjoittelikin jotta matkaa vaan on pitkä.
Ja toivotaan että triine pian laittaakin jo vauvauutisia meidänkin ketjuun ?
 

Yhteistyössä