~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

Täällä myös sitä selittämätöntä hengästymistä ollut satunnaisesti. Toki siis rappusissa hengästyn ihan normiraskauden tavoin mutta välillä hengästyy kun pelkästään puhuukin :eek:

Meillä myös rakenneultra takana, käytiin perjantaina. Kaikki Tirpillä hyvin, oli vaan vähän turhan vilkas sille ultraajalle, oli kuulemma vaikeuksia välillä saada selviä kuvia :LOL: Äitinsä lapsi! :heart: Mulle myös kävi "vahinko" perjantaina kun lipsautin innoissani vahingossa tulevan vaavin sukupuolen omalle äidilleni. Äh, pisti muuten harmittamaan ihan älyttömästi. Mies vaan pyöritteli päätään ja sano että kauanhan toi salailu sitten kestikin

:LOL: . Otti siis hyvällä huumorilla asian ja vielä lohdutteli mua lopun iltaa kun ite olin niin harmissani asiasta.

Täällä muuten puhuttiin aikasemmin noista tunnemyrskyistä...mä olin tossa viikko-kaks sitten koko ajan ihan järkyttävän pahalla päällä. Ja kun muutenkin päästelee sammakoita suustaan (siis kotosalla), niin voi tota mies parkaa. Onneks se on niin tasanen ja rauhallinen että se vaan nakkeli niskojaan mun kiristelylle. Aika ihana mies kun ei oo moksiskaan. Jos se huutelis mulle yhtä pahasti, ni olis herne niin pitkällä nenässä että sitä tuskin sais enää pois :D

Mulla muuten tänään oli aamusta toinen lonkka aika herkkä, mahtaakohan alkaa tulla ensimmmäiset kipuilut tonne lantion suuntaan...?

Mutta eipä täällä mitään muuta kummallista. Jostain syystä olen saanut vimman ostella vaatteita itelleni ja esikoiselle, mutta en oo ostanu tulevalle kaverille vielä mitään. Ehkä oon vaan taikauskoinen... :heart:

Keukeu ja Tirppi 22+0
 
Moikkelis!
Oltiin eilen pikumiehen kanssa koko päivä Lahdessa kiertelemässä kirppiksiä ja lastentarvikeliikkeitä. mukaan lähti taas iso pussillinen kivoja vaatteita. Tosin tuntui olevan tyttöjen markkinat, kun ainaskin liki 80 prossaa oli vaaleenpunasta tarjolla. Nyt löysin niitä kaipaamiani puolipotkareita ihan enemmänkin ja kivoja haalareita.

Olikohan se Viikari-niminen lastentarvikekirppis, missä oli laaja valikoima vaunujakin. Hyviä merkkejä ja tosi siistikuntoisia edulliseen hintaan. Iskin silmät heti yksiin Gessleneihin, mutta ne oli kolmipyöräiset, niin en sit ostanu niitä. Oli F kutosetkin, mut niissoli jarrut rikki. Halvat oli, mut ei viititä alkaa korjaamaan.
Siistit Emmaljungatkin oli, mutta ne missä on ratas- ja vaunuosa erikseen (en muista mallia) ja en haluu venkslaa niitten kans.
Tuplavaunujaki oli, et menkää ihmeessä kattoo jos vaan mahkuja on ja käytetty kelpaa!!

Ensi viikolla maanantaina onkin seurantakäynti äpolilla ja varmaan pääsee taas kurkkaa Masukkiakin :heart:
Perjantaina sitten edessä ihanuus nimelta sokerirasitutesti.. yäk jo valmiiksi! :x

Onnitteluita taas hyvistä ultrakuulumisista ja voimia lisäselvityksiin meneville!
Pian alkaa pikkuhiljaa koko poppoolla olla puoliväli saavutettu, sitten ollaan voiton puolella kaikki B)

Nuista särkylääkkeistä Mä käytän Panadol poretta. Mulla on muutenkin nuita nieltäviä pillereitä, niin kiva kun voi ees särkylääkkeet nestemäisenä ottaa ja taitaa vaikuttaakin vähän nopeammin.
Päänsäryt on vähentynet huomattavasti, kun nyt oon ollu kotona. Selvästi noi duunihöyryt aiheuttaa niitä

Noista Eesti vaunuista...Olikohan se beebi24.ee missä on esimerkiksi tosi edullisia vaunuja. Sieltä saa esim Gessleinin Futuren tai F6 koko setin vieläkin halvemmalla, kuin Saksasta esim pingpongilta pelkän ratasosan.. Eilen katoin yhes liikkeessä kun Futuret oli tarjouksessa 747e

Et tämmöstä tänään :flower:

:wave: Puskis ja Onni 23+0 tasan :heart:
 
Hellou!!!
Olipa urakka lukea muutaman päivän tarinat, taisteltiin tossa joka asiasta viime viikon ke-la miehen kaa ja v***tti niin paljon etten viittiny ees konetta käyttää... Nyt sekin on onneks oppinu puhumaan asioista (toivottavasti rehellisesti...) joten edistystä aiempiin aikoihin. meillähän on melkoisen värikäs historia, joka ei ole ku reilut 2v vanha tai noin 2,5 vuotta, mutta sitäkin... öööh... tapahtumarikkaampi. Välillä ihmettelen että oon selvinny jotenkin järjissäni kaikessta mita mulle on järjestetty...

Oltiin sitten lauantaina kun saatiin rauha aikaan, hänen äitinsä mökillä porin suunnalla ja jopa kahdestaan, wau. Tai siis ilman lapsia. Sunnuntaina tulikin äkkilähtö kotiapäin, kun tein anopin varastoista löytyneellä multistickilla pissikokeen ja leukkarit näytti 4+ ja punasolut 2+. Reseptiä ei saannu poriin Riihimäeltä, koska oon raskaana ja oli muitakin oireita. Verenpaine ok 117/79 ja tää tolkuton turvotus ihan ok kanssa, ikäkin vaikuttaa eri raskauksien aikaiseen turvotukseen sun muuhun :p jee jee. Katotaan kuin turpo mä oon syksyllä, nyt jo sormus jättää hirveet jäljet.

Eilen oli sitten rakenneultra. Kaikki osat oli paikoillaan, painoarvio 325g. pari päivää pienempi kuin aiemman ultran mukaan. sitten lopuksi rohkaistuin kysymään että näyttäisköhän kaveri vinkkiä kumpi on... Ultraaja oikeen kattomalla alkoi sitten kattoa, eikä näkynyt mitään pojalle kuuluvaa roikkumassa, vaan ennemminkin sitten jotain tyttömäisempää juttua. arviona siis että suuremmalla todennäköisyydellä tyttö. kuulemma sitten selviää kun hän syntyy
:LOL: . Juu, yleensä ;)

Mama-L laitatko mulle tyttöolon, en lupausta halua kun ei kukaan ole luvannu mitään ja alun poikaolon jälkeen tää raihnasuus on lisänny fiilistä tytöstä.

NYT SIIVOAMAAN!!!! En ees muista koska täällä on viimeks siivottu kunnolla... :whistle:

Höplömmöö 20+2 (että paremmalla puolella jo minäkin)
 
Jestas,olin viemässä tärkeitä papruja kuntaan ja nousin autosta ni luulin että tipahdan siihen,huimasi ja pyörrytti :/ karmee tilanne,oli sitten pakko istua takas autoon ja hörppiä vettä että tiesi taas missä päin maailmaa oli.....hyi ku pelästyin.....onko muilla ollut tällasia huippauksia......

Mama-L ,mä muistan kanssa ku eilisen päivän sen että esikko meni kerhoon ja tais olla nimenomaan joku 3h ja kerran viikkoon,toinen meni niin iloisesti leikkien ja mä menin sitten autoon vollottaan....juurikin näin.....se jotenkin tuntui vaan hetkeltä että mun pikkunen ei ookkaan enää niin pieni ja pärjää tosiaan ilman mua......ainakin sen hetken.....näin jälkeenpäin ihan huvittaa koko tilanne mutta silloin se ei ollut mukavaa :ashamed:

täällä muuten sataa taas vaihteeksi....ukko lähtee tontille hommin ja mä saan taistella kahden silmätulehduksesta kärsivän pojan kanssa...mistähän lie saivat tuonkin....

sutulii 20+6 :heart:
 
Ultrakuulumisia täältäkin! Kaikki oli hyvin pienellä, kokoarvio muistaakseni jotain 350g tai jotain sinne päin :) Käsiä piti jatkuvasti kasvojen edessä ettei kasvokuvaa saatu, mutta alapäätä suostui hetken näyttämään ja poikanenhan meille olisi tulossa :heart: Pää oli alhaalla lantiossa :eek: ja kippurassa tykkäsi olla tuolla alavatsalla. Välillä oli oikein vaikea saada mittoja, kun oli niin sykkyrällä. Mutta mahtavaa oli olla taas ultrassa ja kaikki hyvin, ihanaa!! Tänään menen kyllä ostamaan pari vauvanvaatetta, ihan pakko :heart:
mama-L voisikin laittaa mulle sen poikalupauksen =)

Ensi viikolla olisi taas neuvola. Muuten ei tänne ihmeempiä, kesästä nautitaan ja kasvavasta masusta.

Kaikille hyviä vointeja ja toivottavasti kaikkien vauvoilla olisi kaikki hyvin!

Mintukas 20+4
 
Onnea kaikista ultrakuuluumisista! :flower:

Meillä olikin eilen aika vauhdikas päivä, yhdeltä mentiin kattomaan yhtä unelma asuntoa, ja juuri ennen kuin lähettiin neuvolaan saatiin soitto että kämppä on meidän <3 Heinäkuun alusta asutaan siis aivan ydinkeskustassa, 82 neliöisessä 2007 valmistuneessa kerrostalon ylimmässä kerroksessa. 3h+k+s+lp ^^ kaks vessaakin löytyy, ja se iso kylppäri.. oijoi! Kädet ihan syyhyää kun oottaa niin pääsevänsä laittamaan uutta kotia :D

No joo, kuitenkin neuvolaan päästiin, (vihdoinkin ekaa kertaa omaan neuvolaan!) ja se täti oli todella mukava :) Harmi vaan että saatiin tietää tän neuvolatädiltä toiselle pomputtelun jatkuvan.. Joka on noh.. suoraan sanottuna perseestä. Ihana ylläri oli, että siellä oli paikalla myös pikkuinen ultra, joten päästiin taas moikkaamaan pikkuista!

Paino +200g/vko ( Yllätyin onnellisesti kun hyppäsin vaalle!)
RR 131/70 :ashamed:
SF 21
Syke +
Liikkeet ++
Pissa puhdas

Sain myös tietää miks miun sairauspäivärahat ei oo tullu, mokoma lääkäri oli unohtanu laittaa b-lausunnon menemään.... :/

Menhit ja Mr. Hyde 22+3
 
Heipä hei, pitkästä aikaa!

Täälä taitellaan edelleen alhaisten verenpaineiden kanssa, joten ei ole jaksanu koneella paljon istuskella kun on tässä perus kuviossakin pyörittämistä. Edelleen ylpaine satasen pintaa tai alle ja ala paine sitten kuudenkympin hujakoilla. Mulle siis alhaset. Mutta lääkekkin on se terveellisin eli aski salmiakkia jos täytyy lähtä kauppaan tms. Jotain on keksittävä että jaksaa.

Nyt sitten meillä on myös tämä kesä flunssa, ja jälleen keuhkoja ulos yskien mennään. Tytöllä onnneksi alkaa jo helpottaa, mä alottelin vasta eilen.

Vatsansisäinen asukki voi hyvin ja kasvaakin hyvin oli sf-mitta 22cm viime viikolla, että mikähän mötkötin sieltä tulee oli miehen ensimmäinen kommenntti kun kyseli neuvola kuulumiset. J apainoa ei ole vielä tullut kuin muutama garmma. Täti sanoi että syön ns. hyvin kun kaikki mikä tulee menee myös kasvuun.

Omanapa kirjotus mutta nyt ei muuta jaksa, menen pitämään soffaa paikallaan kuin neiti on hetken mummolassa miehen kanssa.

Taikamyrsky ja Malakias rv23+ (meillä tuo tekonimi muuttuui ultran jälkeen ;) )
 
Heippa!

Turvakaukaloa ja jalustaa kävin tuossa katsomassa eräässä perheessä, jota siis en todella tunne entuudestaan, pongasin neuvolan seinältä ilmon, olisivat myyneet 6kk käytössä olleen recaron kaukalon ja jalustan, mutta kaupan teko tyssäs siihen kun jalustan kiinnitys onnistuu vain isofixillä jota ei meidän kakkosautosta löydy.

Noh, siinä ei mitään ihmeellistä, mutta kun olin jo ovella menossa pois, niin tämä äiti juoksi perääni ja kysyi että kelpaako kassillinen vauvan tarvikkeita mukaan kuitenkin. Kertoi pussissa olevan mm. hoitolaukun, toppahaalarin ja unipussin sekä jotain vaatteita, sanoin et voinhan minä ostaa paljon otat hintaa, ja ootko ihan tosissas, ei suostunut ottamaan mitään sano et työnnä roskiin kotonas jos ei kelpaa. Tulin kotiin ja avasin muovipussin, sieltä löytyi käyttämätön iso hoitolaukku josta saa vaipanvaihto alustan ja tosi paljon taskuja/lokeroita, aivan ihana 62/68 kokoinen unipussi ( Alvi-merkkinen, kertoi ostetun lastentarvikeliikkeestä ), Travallen 56cm vaalenasininen toppahaalari sekä tutan puolipotkareita ja bodyja pari kpl kutakin :eek: Kaikki aivan iskemättömiä!! Arvatkaa mikä pakokauhu tuli, et näin kalliita tavaroita ilmaseks menin ottamaan! Toivottavasti ei tule jälkeen laskua tai jotain puheita. Yritin kyllä rahaa tarjota, muttei suostunu siis ottamaan ja siinä vaiheessa en tienny mitä pussi sisältää. Kaikenlaisia kauppiaita sitä, huh...

Mulla on kauhee stressi nyt tuosta kaukalosta... Sen ois pakko olla semmonen jalusta jonka saa auton vöillä myös kiinnitettyä. Ei se auta kun jatkaa ettimistä. Muuta ei tällä kertaa, piti vain jakaa tämä kummallinen kaupustelu-kokemus kanssanne :D

Signature83 21+4
 
Kävin siellä lääkärissä tänään.. Paikat oli auenu sormelle ja supistukset jatkuu koko aika vaan kipeempinä.. Kohdunkaulaa oli viis senttiä onneks. Kävin siis joskus pari viikkoa sitten viimeks lääkärissä ja sillon oli piukasti kaikki kiinni mut parissa viikossa jo sormelle auki.. Nyt en saa enää tehdä yhtään mitään muuta kun makoilla loppu ajan jippii..
Masennuksesta se sano et soita neuvolaan niin saat lääkkeet eikä muuta ja mä en haluis alkaa syömään niitä lääkkeitä.

Niin joo unohdin sanoo että sillon aikasemmin neuvolassa sf oli 24,5 ja painoo tullu n. 8kg.
Kelan paperit on vielä täyttämättä ja taysille pitäisi netin kautta täyttää joku esitietolomake.

Mulla oli noita huippauskohtauksia tuli alussa harvasen päivä, sitten ne katos ja nyt tulee semmosia ehkä pari kolme kertaa kuussa. Ei muu auta kun istahtaa ja juoda ja syödä jotain.

Huomenna tutun tuttu tuo hoitopöydän ja itkuhälyyttimet, kustantaa 45? ja englannista saan tutulta jonkin moiset vaunut heinäkuussa :)

Multatassu 23+1
 
signature
Ohhho! Olipas sulla ostosreissu :)
Noita vöillä kiinnitettäviä tuntuu olevan hirveän vähän markkinoilla. Olisko se sen verran uusi keksintö isofixin rinnalle.
Niitä jalustojahan saa ostettua erikseen. Eli jos löytäisit jostain kivan kaukalon ja jalustan sitten liikkeestä tai ulkomailta.
Jollain oli niitä linkkejä mm. saksalaisiin kauppoihin.

sutulii
Täällä vaivaa myös pyörrytys!! Ihan järkyttävää.. Yritetään pärjätä :hug:

Bubbeli 20+5
 
huimauksesta kärsivät mulla oli tuota samaa vaivaa esikoista odottaessa ku verenpaineet oli tosi alhaalla. olin seisomatyössä ja näin asioita monena ja välillä kävelin pitkin seiniä. oli tosi inhottavaa ku ei siihen oikein mikään auttanu, salmiakkia vaan naamariin. nyttenki aamusin saa olla koko ajan syömässä et ei tulis tuota huimausta. tsemppiä teille

eilen päätin et meille ostetaan kunnolliset tuplat! nyt tarttis alkaa tekeen vertailuja. kyllä meille kunnolliset käytetytkin kelpais. Puskajussi katoitko oliko ne tuplavaunut minkä hintasia? hirvee hinku ois lähtee lastentarvikeliikkeitä kierteleen...

PikkuPrinssi kiitos! :flower:

ny aamupuuron keittoon.

mahassa on muuten ollu mahotonta menoa eilen ja viime yönäkin :heart:

justiina ja masukki 21+2
 
Signature oho! Aika mahtavat "kaupat"! :D Mäkin olin ihan monttu auki kun puistossa yks 2 pojan äiti jota hädin tuskin tunsin sano heti kun kyseli et kumpi meille tulee että heeiii meiltä saa sitten kaikki vaatteet ja mitään maksua en ota. Tjaah... :D

Taikamyrsky, mulla on ihan sama juttu paitsi että 100/58 verenpaineen lisäks vielä hemppakin oli romahtanut 100... Ja aivan TÖÖT olo puolet ajasta. Aluks ajattelin että sitä multiväsymystä tekee vaan toi hemppa mut nyt oon ollu kohta 2 vkoa rautakuurilla ja pakkohan sen hempan on ees vähän nousta sillä... Niin olisko noi paineet sit mitkä sököää edelleen. Ylihuomenna hemoglob. kontrolli... :$

Puurohommiin,

mama-L &

 
Huomentapäivää!

Onkin paljon tullut ultrakuulumisia ja onneksi enimmäkseen myönteisiä.
Onnittelut niistä kaikille! :flower: =)

merette tsemppiä! :hug:

ja Menhit onnea uudesta kodista! :flower:

Täällä on jo "toivuttu" hyvistä uutisista.. ja nyt jo kinataan miehen kanssa mahdollisista pojan nimistä :) Vauvan vaatteitakin olen taas uskaltanut katsella kaupoista ja netistä, mutta ihan vielä en ole ostanut.

Huimaus ja hengästyminen en ole itsellä havainnut kuin tuota huimausta. Välillä on aika sumuinen olo ja kaikkia äkkiliikkeitä pakko välttää, ettei vintissä pimene.

Täällä myös kovasti jo kesälomaa odotellaan. Enää kaksi kokonaista työviikkoa jäljellä ja sitten kolmen viikon loma. Sen jälkeen olisi vielä 1,5 kuukautta äippälomaan. Saa nähdä vaan miten jaksaa töissä, kun lonkat kiukuttelevat ja paljon joutuu töissä seisomaan ja kävelemään. No, päivä kerrallaan mennään!

Tänään taas iltavuoro kutsuu ja seuraavat kolme päivää Sauna Open Air! =)

Minkuli ja pikkuheppu 21+3

 
Huomenta!

multatassu90, onpa sulla jo paikat kypsyny. Maltathan pysyä nyt lepäilemässä, niin ei supistuksia tulis ja pikkunen pysys mahassa mahdollisimman pitkään!

Signature83, oletpas sinä tavannut anteliaita turvakaukalon myyjiä! Mut ei sun tarvii sitä harmitella, ettet tajunut mitä otit vastaan. Itsepähän mielellään antoivat, eivätkä rahaa vastineeksi ottaneet. Mut jos sua oikein häiritsee, niin leivot vaikka pikku piirakan ja käyt viemässä sen kiitokseksi, tai lähetät kiitoskortin postissa. :) (Itku, nyt mä kuulostan ihan mun äiskälle. Sillä on aina tollasia ehdotuksia... :) )

Mun eilinen opiskelupäivä ei oikein sujunut. Tein gradua ehkä puoli tuntia ja sitten kaikkee muuta. :ashamed: Tänäänkään ei kauheesti tuu opiskeltua, kun pitäis koti siivota ja rueta valmistautumaan viikonlopun reissuun. (Lähdetään siis huomenna pohjanmaalle häihin.) Illalla tulee vielä mun kaveri käymään - mikä on kyllä mukavaa. Sekin odottaa nimittäin syysvauvaa ja on kiva nähdä, miten sen masu on kasvanut sitten viimenäkemän vapusta. :)

Eipä muuten mitään uutta... pikkuisen kanssa elo menee samaan malliin. Välillä masua ei enää edes erityisesti huomaa, se on jo niin luonnollinen osa minua. Onneksi tirriäinen muistuttelee möyrinnällään olemassa olostaan aina aika ajoin. :D


Tatara ja tirriäinen 23+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zeena:
Mitä pisteitä Lara tänne jakelee? :D
:LOL:

Merkkaan mihin asti olen lukenu!! :)

En ole jaksanu kirjotella, pää on särkeny niin pirusti, että olin eilen ensiavussa saamassa kipupiikkejä kankkuun... Tramalia ja Voltarenia... Ja tänään ollut sitten aika jäätävä "krapula", joka johtunee tosta tramalista... Epäilivät rmykytystä, kun oli proteiinitkin yhellä plussal mut oli väärä hälytys koska tänään näyte oli ok...

Olen siis nukkunu ja nukkunu, ja mun tarinat ei oo ihan tästä maailmasta :D Niin merkkailin sitten että minkä oon lukenu kun vähän väsähtäneenä ei aina muista mihin jäi.. :)

Lara- Nuna rv24+6
 
Vapaiden jälkeen oli kamala palata töihin, taas olen iltaisin väsynyt ja kärttyinen. Mun kaikki vaivat taitaa siis johtua töistä. Vapaapäivillä olo oli mitä parhain ja olin pirteä kuin peipponen mutta nyt kun olen ollut 2 päivää töissä niin taas väsyttää, ahdistää, kiukuttaa, itkettää, vihloo, supista jne.

Pystyn nukkumaan viellä ihan miten päin vain. Esikoista odottaessa ei tarvinut tässä vaiheessa nukkua enään kuin kyljellään.

Mun mies on auto asentaja, meillä autot on ainakin kunnossa ja kulkee :D

uni ja poju 23+6

huomenna taas poksuu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zeena:
Mitä pisteitä Lara tänne jakelee? :D

:LOL: Mä kans ihmettelin että mitäpä tuossa pitäisi näkyä kun on kolme pistettä :LOL:

Neuvolassa eilen käyty:
Paino 70,9kg Melkein 2kg tullut 3viikossa.
Verenpaine 102/60
SF-mitta 20.
Syke 140
Liikkeet ++
Hemoglobiini 95!!!!

Tänään valmistin sitten nokkosruokaa :D Koko perhe sai nauttia nokkosta..Mä en vaan tiedä mitä kävi kun neiti meni ruoan jälkeen olkkariin ja hetken kuluttua sieltä kuului vaimeaa kuorsausta..Hän sitten päätti sammua sohvalle. Meillä syödään ehkä jatkossa joka päivä nokkosta :LOL:

Onnittelut kaikille taas ultrakuulumisista! :flower:

Mulla on seuraavaksi ( 7.7.2010 ) neuvolalääkäri. Tarvii muistaa pyytää lääkäriltä sitten lähete sinne istukkakontrolliin viikolla 30.

Navan pullahtamisesta Mulla on kyllä napa pienentynyt mutta ei tainnut ekassakaan raskaudessa pullahtaa ulos.

Nyt meen katsomaan vieläkös se typy koisii.

MUKSU ja monni 23+3
 
Moikka!!

Täällä vaivannut aivan järkyttävä alaselkäkipu jo muutaman päivän :kieh:
Poikaa nostaessa tuntuu että jalat lähtee alta, lavuaari-pesut on yhtä tuskaa!!
Pelko hiipii persaukseen, et miten jaksan loppuajan olla töissä :eek:

Kelan päätökset tuli tänään!! :D
Yllättävän nopeeta toimintaa kun viime viikolla niitä hampaat irvessä täyttelin sähköisesti!
Pakkaus saapuu kahden viikon sisällä B)

Meillä poikaa vaivannut reilun puoli vuotta useat korvatulehdukset, vajaa kaksi vkoa sitten käytiin korvapolilla ja eilen soitettiin että saa tälle aamulle putkitus/kitarisanpoistoajan :eek:
Aamu meni siellä, puolen päivän aikaan jo päästiin pois ja pojasta ei huomaa tarkkanäköinenkään että olis ollut jossain operaatiossa tänään :eek: :heart:

Valvoin melkein viime yön ja jännitin hirmuisesti, mutta pikkuinen oli tosi reipas eikä tuntunut olevan kipeäkään operaation jälkeen!!

Vihdoin saatiin asiaan piste ja nyt vaan toivotaan että tuo jatkuva sairastelu ja korvatulehduskierre olis historiaa!!

Anteeksi omanapainen teksti.. Oli vaan pakko tulla kertomaan hyviä uutisia, koska nyt on huojentunut olo!

Tulen huomenna lukaisemaan tarkemmin muiden kuulumiset, nyt rämmin saunan kautta nukkumaan univelat pois.. zz...zz...

Hoikkalori ja rusina 23+4
 

Yhteistyössä