Lokakuun lapsoset -15 ~*Heinäkuu*~

Kuin säännönmukasta teillä on vauvan liikehdintä? Hirvee huoli, kun parin viikon ajan ollu tosi kaavamaista ja voimakkuus aina sama samaan aikaan, niin nyt kolmatta päivää tosi laiska eikä mitään säännönmukasuutta aiempaan. Ei yhtää semmosta "mahan läpi mylläystä" mitä ennen ollu päivittäin. Eilen ja toissapäivänä oli myös koko vatsa kipee ja tosi tukala olo. Ei reagoi sokeripommeihinkaan mitenkään vaikka aiemmin on pistäny sirkuksen käyntiin. Voihan olla, että on kääntynyt esim selkään päin niin tuntuu huonosti, mutta kun huolettaa (n) Liikkuu kumminkin, mut tosi vähän...

Metsis ja pätkä 26+6
 
Metsis: Mietin itsekin samaa jokunen aika sit, ja luultavasti liikkeiden vaimeus johtui vaan vauvan asennosta. Tänään ainakin on taas ollut vattanahka kovilla. Kokeile vaik olla kontillas vähän aikaa, jos se napero kääntyis siellä. Pääasia, et liikkeitä kuitenkin tuntuu. Ja ainahan neuvolaan voi soittaa jos oikein arveluttaa. Itse kävin jossain vaiheessa ylimääräsellä kuuntelulla.
 
Metsis, täällä ainakin liikkeet vaihtelee paljon päivien mukaan.
Toki niissäkin saattaa olla oma "säännönmukaisuutensa" mutta siis eilen esimerkiksi vauva potki koko päivän niin että vatsa oli illalla kipeä :D
Mutta tänään taas on ollut hyvinkin rauhallinen, enemmänkin vain "venytellyt" pitkin päivää ja siinä kaikki.
Ja näin se menee mulla aina, muutama tosi kovin liikkuvainen päivä ja sen jälkeen muutamia hiljaisempia päiviä.
Aluksi mietin itsekin hiljaisempien päivien kohdalla, että onkohan kaikki hyvin, mutta niinkuin sanoin niin onhan tässä jonkinlainen säännönmukaisuus ja ole jo tottunut hiljaisempiinkin päiviin.

Mutta niinkuin marmosetti sanoi, voihan sitä aina soittaa neuvolaan, jos siltä tuntuu.

Ja sitä liikelaskentaakin suositellaan vasta 30 viikon jälkeen kai juuri senkin takia, kun alle 30 viikkoisen liikkeet voi vielä olla niin pieniä/huomaamattomiakin.

Kosmo ja tälläkin hetkellä vain venyttelevä papu :)
 
Heippa!
Tulin tännekin vähän huutelemaan, että onko KYSissä synnyttäviä mammoja linjoilla ja olisiko kiinnostusta KYSin talvivauvojen 2015-2016 salaiselle faceryhmälle?

Olen perustanut sellaisen ja toivotan sinne tervetulleeksi kaikki halukkaat :)
Minulle yksäriä täällä ja vaikka viestiin oma sähköposti, jonne voi kutsun ryhmään laittaa.

Onnea vielä odotukseen kaikille!
 

Yhteistyössä