Luettele keitä julkkiksia oot nähny livenä?

  • Viestiketjun aloittaja Julkkisgallup
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Täällä meilläpäin niitä näkyy lähes joka päivä, ja monia asuukin tässä lähistöllä. Muualta muuttaneena silti ilman muuta noteeraan julkkikset kun heitä näen. :whistle: =) Ninja Sarasalon, Matleena Kuusniemen( näyttelijä ) ja Pelle Miljoonan näen usein, joskus myös Hannu-Pekka Björkmanin ja vaimonsa Minna Haapkylän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Henry Saari :heart:
Mä oon nähny kans. Kerran Rocksissa juteltii.. :D

Ei niitä kaikkia voi muistaa, onhan noita nähny vaikka ketä..
IRL se kuitenkin aika kulahtanut :D

Mut kukapa meistä ei olis :D
No on kyllä, tooooodella kulahtanut, en ois uskonu.. :D Onhan sillä tietenki ollu aika kuluttava ja "mehut-vievä" duuniki.. et tiiä sit miten vaikuttaa.. :xmas: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Täällä meilläpäin niitä näkyy lähes joka päivä, ja monia asuukin tässä lähistöllä. Muualta muuttaneena silti ilman muuta noteeraan julkkikset kun heitä näen. :whistle: =) Ninja Sarasalon, Matleena Kuusniemen( näyttelijä) ja Pelle Miljoonan näen usein, joskus myös Hannu-Pekka Björkmanin ja vaimonsa Minna Haapkylän.
Vieläköhän Ninja tekee mallin hommia? Vitsi mä tykkään sen neidin ulkonäöstä!!! =)

 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Täällä meilläpäin niitä näkyy lähes joka päivä, ja monia asuukin tässä lähistöllä. Muualta muuttaneena silti ilman muuta noteeraan julkkikset kun heitä näen. :whistle: =) Ninja Sarasalon, Matleena Kuusniemen( näyttelijä) ja Pelle Miljoonan näen usein, joskus myös Hannu-Pekka Björkmanin ja vaimonsa Minna Haapkylän.
Vieläköhän Ninja tekee mallin hommia? Vitsi mä tykkään sen neidin ulkonäöstä!!! =)
Taisin jokin aika sitten työnnellä vaunuja Ninjan perässä. =) Käsittääkseni keskittyy nyt ihan äitiyteen, taitaa olla jättänyt mallinhommat. Saa korjata jos olen väärässä. Pukeutuu kivan erikoisesti, tykkään hänen tyylistään. =)
 
Non compos mentis
Viimeksi näin Jari Kurrin tyttärensä kanssa leffateatterissa. Istuivat meidän takana. Jostain syystä olen aiemminkin osunut julkkisten kanssa samaan leffasaliin. En jaksa listata kaikkia tapaamiani/näkemiäni julkkiksia. Työpaikalla olen törmännyt mm. Nicke Lignelliin, Sami Garamiin sekä Marianne Heikkilään.
 
Tytteli
Voinhan joitain mainita.

Lauri Ylönen + muut Rasmukset tuli nähtyä koulussa aikoinaan usein ja sitten myöhemminkin kotikonnuilla.

Nykyisen kotipaikan lähellä Maija Vilkkumaa, Pelle Miljoona; Ninja Sarasalo kanssa.

Taksijonossa kerran näyttelijä Antti Reini hirveessä kännissä, yritti jotain sanoa kun huomas että me ohitettiin jonossa joku toinen yhtä känninen.

Apulannan Toni oli aikoinaan usein kattomassa samaa leffaa.

Kirka oli kerran kaverin äidin synttäreillä.

Enempää ei jaksa nyt alkaa miettiä, Helsingissä noita tulee aika usein tietty vastaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Täällä meilläpäin niitä näkyy lähes joka päivä, ja monia asuukin tässä lähistöllä. Muualta muuttaneena silti ilman muuta noteeraan julkkikset kun heitä näen. :whistle: =) Ninja Sarasalon, Matleena Kuusniemen( näyttelijä) ja Pelle Miljoonan näen usein, joskus myös Hannu-Pekka Björkmanin ja vaimonsa Minna Haapkylän.
Vieläköhän Ninja tekee mallin hommia? Vitsi mä tykkään sen neidin ulkonäöstä!!! =)

Viimeksi kun näin duunia olisi ollut vain XXXXL mallina. Ja paljon ennen äitiyttä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Henry Saari :heart:
Mä oon nähny kans. Kerran Rocksissa juteltii.. :D

Ei niitä kaikkia voi muistaa, onhan noita nähny vaikka ketä..
IRL se kuitenkin aika kulahtanut :D

Mut kukapa meistä ei olis :D
No on kyllä, tooooodella kulahtanut, en ois uskonu.. :D Onhan sillä tietenki ollu aika kuluttava ja "mehut-vievä" duuniki.. et tiiä sit miten vaikuttaa.. :xmas: :LOL:
No mut se J!Ä!R!K!Y!T!T!Ä!V!Ä tekorusketus näyttää niiiiiiiiiiiiiiiiiin hirveeltä suomalaisella vaaleaveriköllä vieläpä talvella *YRJÖÖ*
Ihan kuin lapsi olis sotannu naamansa kenkälankilla *YRJÖÖ LISÄÄ*
En panis
:snotty:
 
Vieras
Joo täytyy sanoa tosta Ninja Sarasalosta, että ainakin itte viimeks kun näin sen niin oli kyllä pulskistunut reippaasti, ja tämä viimeisen vuoden sisällä. En nyt kuitenkaan sanois ihan XXXXL-malliksi vaan tollaseksi normaaliksi pulleahkoksi suomalaiseksi.
 
Vieras
Leikittiin kakarana erään näyttelijän kanssa, Kari Salmelaisen kans oltiin samassa hississ Hesas eräässä hotellissa, Spede tuli vastaan Mäntsälän shellillä eläessään...wuhuu, miten julkkisrikasta elämää...
 

Yhteistyössä