Luettele keitä julkkiksia oot nähny livenä?

  • Viestiketjun aloittaja Julkkisgallup
  • Ensimmäinen viesti
mammma
Mikäs sen nimi on joka näyttelee kotikadussa, käkkäräpää mies bensiksellä. Sen näin baaris ja juteltiin ja kuunneltiin bändii, vähän oli outoo..ja tietysti kännis solkkasein ihan tyhmiä, kun vaan muistais mitä..
 
Varmaan herkuin juttu oli ku Tommi Läntisen basisti yritti iskee.. Oli niiiiiiiin suurta tähtee ja tyyliin mun kaverilta vetäs tuopin kädestä ja joi ja vinku röökiä jne jne.. Päätettiin pitää tyypin kustannuksella sit hieman hauskaa.. :whistle: Hemmetti et oli hauskaa! :LOL:
 
viers
Alkuperäinen kirjoittaja mammma:
Mikäs sen nimi on joka näyttelee kotikadussa, käkkäräpää mies bensiksellä. Sen näin baaris ja juteltiin ja kuunneltiin bändii, vähän oli outoo..ja tietysti kännis solkkasein ihan tyhmiä, kun vaan muistais mitä..
Hessu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Ollessani huoltoaseman kassalla töissä Jari Kurri tuli maksaa bensat...meni pasmat niin sekasin että jouduin huutaa pomon paikalle palvelee. :ashamed:
Oi että :D mulle olis voinut käydä samanlailla!
Tästä tulikin mieleeni, et näin Esa Tikkasin myymässä pastaa yms. City Marketissa joulun jälkeen:)
Ai että, uulalaa :D Mun mielestä sekin on melkoinen hönö.
 
:)
Hynysen oon viimeks nähny (asun lpr:ssa), sit edesmenneitä Aki Sirkesalo ja Gösta Sundqvist ihan kaupassa. Esa ja Jani Sievinen kännäämässä baarissa kun asuin 'nummelassa, samoin Ile Jokinen + Markus Selin, Sari Tamminen asui mun seinän takana. Hjallis Harkimo yritti pokaa mun kaveria aikoinaan (yöks), Kurre samoin...
 
mammma
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja viers:
Alkuperäinen kirjoittaja mammma:
Mikäs sen nimi on joka näyttelee kotikadussa, käkkäräpää mies bensiksellä. Sen näin baaris ja juteltiin ja kuunneltiin bändii, vähän oli outoo..ja tietysti kännis solkkasein ihan tyhmiä, kun vaan muistais mitä..
Hessu?
Hannes tietenkin :D
Aivan, Hannes!! Ja noin 12 v. sitten Matti Nykänen tuli baaris pummiin röökii. No jätkät siihen, et voi sit tosta tiskiltä ostaa? Matti siihen, et vittu rahaa on!! Makso jätkälle satasen, siis markkoja, yhdestä tupakasta,huh huh, et me naurettiin!
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Joo täytyy sanoa tosta Ninja Sarasalosta, että ainakin itte viimeks kun näin sen niin oli kyllä pulskistunut reippaasti, ja tämä viimeisen vuoden sisällä. En nyt kuitenkaan sanois ihan XXXXL-malliksi vaan tollaseksi normaaliksi pulleahkoksi suomalaiseksi.
Joo ei tosiaan ole XXXXL-mallin kokoinen, olen tosiaan nähnyt ihan läheltä, ja entisenä vaatemyyjänä arvioin että on kokoa 42. Eli ei mitenkään kamalan iso. Ja todella kaunis, omalla persoonallisella tavallaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
AC/DC Angus Youngin Yhdysvalloissa Burger Kingissa. Ihastui meidan nuorimmaiseen poikaan niin etta antoi meille liput heidan keikalle. Olivat silloin Yhdysvaltain kiertueella.
No tästä olen kyllä kateellinen.
 
yks vaan
Mm. lukiossa oon aika monen julkkiksen kanssa ollut samaan aikaan ja sitten on näitä suvun urheilijoita.
Työn puolestakin tapaan julkkiksia, mutta vaitiolovelvollisuus sitoo.
 
aika monta
Ja kaikki ihan arkielämässä, ei keikoilla tms.:

Vesku Loiri, 2 kertaa
Janne Tulkki
Kikka
Pate Mustajärvi, 2 kertaa
Curt Lindström, nimmarin sain
Olli Jokinen (jääkiekkoilija)
Markku Aro
Eila Roine
Martti Syrjä (junassa näin)

on niitä muitakin, nyt ei tule mieleen enempää!
 
mii
Jone Nikula neuvoi minulle tietä Tavastialle. Frederikin kanssa olen rupatellut ja Rainer Frimanin kanssa ollut samoissa juhlissa. Yksi tangokunikaallinen on soitellut minulle. Nämä ja sitten ne muut tietenkin päälle jotka jollain keikoilla nähty.
 
onhan näitä
Virve Rosti (keikalla), Jean S (keikalla) Maarit ja Sami Hurmerinta (työpaikallani) Lenni-Kalle Taipale ( työpaikallani) Jari Sarasvuo ( piti luentoa ) Jhallis Harkimo (Jäähallilla) Jokereiden lähes kaikki pelaajat (matseissa) Scandinavian Hunksit ( keikalla) Matti Nykänen (keikalla ) Esa Tikkanen, Kristian Ruuttu, Jari kurri, Teppo Numminen (urheilu tapahtumassa) Laura Voutilainen (baarissa) Outi Alanen ( baarissa) ja viimeisenä itseni, tosin en itseäni minään julkkiksena pidä :D
 

Yhteistyössä