Luettele keitä julkkiksia oot nähny livenä?

  • Viestiketjun aloittaja Julkkisgallup
  • Ensimmäinen viesti
En ikinä muista julkkisten nimiä:D
Olen nähnyt aika monia tv:stä tuttuja koska olen työskennellyt/ tehnyt sivurooleja koko elämäni. Hmm..ja kyllä muutamaan täällä Helsingissä olen törmännykkin:)
 
m
Jari Litmasta meni tyhmänä kättelemään baarissa noin vuosi sitten.. Kimi Räikkösen kanssa nähny baarissa ja hipaisin sen henkivartijaa "vahingossa".. Hahaha, minäkö muka epätoivonen!? :D
muita ei nyt äkkiseltää tu mielee isoista julkuista..
 
nää tuli mieleen
Big Brotherin kilpailijoita Prismassa (siis yksittäisiä kertoja), Suurin pudottaja-Hardy MCDONALD´SISSA (mun entinen työpaikka), Uniklubin Jannea näen monesti kesäisin, Martti Syrjän näin juuri (en kyllä muista missä), Jari Kurria päin kävelin lapsena lentokentällä, Krisse Salmisen näin kerran H&M:n kassalla.
 
+
entisen crashin bändin jäsenet (oltiin samassa lukiossa)
ressu redford asuin sen kanssa vuosia, vuosia sitten saman kadun varrella.
kakia (bb) näkee harvase päivä turun keskustassa.
satu silvo näin joskus vuosia sitten espoon ikeassa.
 
Hm
Jasper Pääkkönen onlyssa...

Ria Kataja, Juha Veijonen, Vänskä siis Kari Väänänen, sitten se yks nainen joka oli puhtaissa valkeissa lakanoissaki...öö Sari Havasa ja sitten Kwanin Tidjan...

Vieläköhän niitä muita oli...Ei vissiin
 
vieras
Antti Pääkkösen kanssa olin kerran samassa hississä laivalla :LOL:

Ruoskan basisti (vai oliko se kitaristi...:ashamed: ), se pullea.vietti kanssani jutellen kerran koko illan Ruoskan keikan jälkeen :D. Oli huippukiva tyyppi :D.
 
Simon.
Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Täällä meilläpäin niitä näkyy lähes joka päivä, ja monia asuukin tässä lähistöllä. Muualta muuttaneena silti ilman muuta noteeraan julkkikset kun heitä näen. :whistle: =) Ninja Sarasalon, Matleena Kuusniemen( näyttelijä) ja Pelle Miljoonan näen usein, joskus myös Hannu-Pekka Björkmanin ja vaimonsa Minna Haapkylän.
Vieläköhän Ninja tekee mallin hommia? Vitsi mä tykkään sen neidin ulkonäöstä!!! =)


Sillähän on vinon silmat?
ja sellanen vittumainen ilme aina päällä?
 
vieras
-Elisabeth Rehn
-Jari Kurri
-Ville peltonen
-salkkarien Aamu (en tiedä oikeaa nimeä, en seuraa sarjaa)
-Henry saari
-Mike Monroe
-Göran joku (Linda Lampeniuksen ex )
-Riitta Väisänen
-Tanja Karpela

tässä muutama äkkiseltään muisteltuna, suurin osa työn kautta törmännyt (asiakaspalvelu)
 
sattuma
ei siitä oo montaa viikkoa kun olin pukukopissa marskyssä ja tarja halonen tuli sinne tyttärensä kanssa uimaan. tuntui jotenkin hassulta kun siinä vieretysten vaihdettiin uimapukuja :)
 
kiusattu
Alkuperäinen kirjoittaja Simon.:
Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Täällä meilläpäin niitä näkyy lähes joka päivä, ja monia asuukin tässä lähistöllä. Muualta muuttaneena silti ilman muuta noteeraan julkkikset kun heitä näen. :whistle: =) Ninja Sarasalon, Matleena Kuusniemen( näyttelijä) ja Pelle Miljoonan näen usein, joskus myös Hannu-Pekka Björkmanin ja vaimonsa Minna Haapkylän.
Vieläköhän Ninja tekee mallin hommia? Vitsi mä tykkään sen neidin ulkonäöstä!!! =)


Sillähän on vinon silmat?
ja sellanen vittumainen ilme aina päällä?
se paskiainen on kuolu kiusaaja!!!!!!! mua kiusasi yläasteella minkä kerkes!!!!!!!!!
Allö ninja sanon minä.

 
**
Mä olin teininä ihan armoton Tehis- ja Otto-fani. Sit kun mä sain eka kertaa lähteä yksin Helsinkiin, niin kävi sillain, että mä myöhästyin bussista jolla mun piti lähteä takasin kotiin, ja kun mä olin hypänny seuraavaan bussiin, just ennen ku se käynnisty, Otto käveli aseman poikki :heart: Vähän mä hykertelin siellä, idiootin näkösenä nenä kiinni ikkunassa :D
 
sattuma
ilmeisesti tähän laitetaan niitä jotka on nähnyt sattumalta?? ei varmaan niitä joiden esim keikalla on ollu?
Eli siis sattumalta: (mitkä nyt äkkiseltään tulee mieleen)
eija vilpas
henry saari
pelle miljoona
jasper pääkkönen
tarja halonen (kirjotin sen jo äsken, eli uimassa)
antti törmänen
hunksin 2 tyyppiä, nimiä en muista
suomen "fäb fai" tyypit
salkkareiden miia
rasmuksen lauri
paavo arhimäki
kalle siira
ninja sarasalo
riku riihilahti
en muista enempään mutta onhan niitä.
 
LaskentaKooBee
Duudsonit
Tommi Korpela
Mc Ruudolf
Justimusfilmsin Juho
Sara Jauhiainen
Mikael Gabriel
Miikka Salomäki
Joonas Donskoi
Matti Vanhanen
Jutta Urpilainen
Antti Kaikkonen
Wilson Kirwa
 
"Vieras"
Aika monta.
Mutta mainittakoon ne joiden kanssa olen vaihtanut muutaman sanasen, tyon puolesta tosin mutta kuitenkin :D
Van Morrison
Jason Donovan
Paul McCartney
Heh, musiikin mahtimiehiä :) Kuka ei kuulu joukkoon :)

Helsingissä asuneena ja maailmaa kiertäneenä julkkiksia on tullut vastaan todella paljon. Kaikki elävät Suomen pressat on tullut nähtyä vähintään kerran, kahden kanssa tullut juteltuakin. Mutta ehkä kaikkien kovimmat julkkiskohtaamiset on kansainvälisiä tähtiä: Michael Schumacher, Bruce Dickinson ja Salma Hayek.
 
"vieras"
Pari kuukautta sitten esiinnyin samalla keikalla mm. Pepe Willbergin, Mari Rantasilan, Tumppi Varosen ja Heinäsirkan kanssa. Lisäksi olen ollut samalla keikalla aikanaan Tiktakin, Juicen, Pelle Miljoonan yms. kanssa.:)
 

Yhteistyössä