Luettele keitä julkkiksia oot nähny livenä?

  • Viestiketjun aloittaja Julkkisgallup
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Täällä meilläpäin niitä näkyy lähes joka päivä, ja monia asuukin tässä lähistöllä. Muualta muuttaneena silti ilman muuta noteeraan julkkikset kun heitä näen. :whistle: =) Ninja Sarasalon, Matleena Kuusniemen( näyttelijä) ja Pelle Miljoonan näen usein, joskus myös Hannu-Pekka Björkmanin ja vaimonsa Minna Haapkylän.
Vieläköhän Ninja tekee mallin hommia? Vitsi mä tykkään sen neidin ulkonäöstä!!! =)

Viimeksi kun näin duunia olisi ollut vain XXXXL mallina. Ja paljon ennen äitiyttä.
Aijaa! :(

Mä törmään sillontällön Ahoseen ja sitten siihen Apulannan kaljuun tyyppiin, en muista nimeä.



 
Asken juuri Jani ja Esa Sievisen. Susannakin kavi kannustamassa poikiansa.

Floridassa asuessa asui muutama suomalainen NHL-pelaaja samassa asuinalueella kuin me.

Halosen seka Yhdysvalloissa etta Singaporessa(2 X)

AC/DC Angus Youngin Yhdysvalloissa Burger Kingissa. Ihastui meidan nuorimmaiseen poikaan niin etta antoi meille liput heidan keikalle. Olivat silloin Yhdysvaltain kiertueella.

Onhan naita nyt vaikka kuinka paljon....js jaksaisi alkaa miettia.
 
Nipsu
Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Ollessani huoltoaseman kassalla töissä Jari Kurri tuli maksaa bensat...meni pasmat niin sekasin että jouduin huutaa pomon paikalle palvelee. :ashamed:
Oi että :D mulle olis voinut käydä samanlailla!
Tästä tulikin mieleeni, et näin Esa Tikkasin myymässä pastaa yms. City Marketissa joulun jälkeen:)
 
vieras
David Beckham, olin eturivissä katsomassa kun herra ja kaikki muutkin Milanin pelaajat käveli ohitse reilun metrin päästä. Esko Aho oli vaimonsa kanssa samassa lentokoneessa, näin heidät lentokenttäbussissa kun mentiin portilta bussilla lentokoneelle. Bomfunk MCsin Raymond oli kerran myös samalla lennolla, huomasin kun odotteli koneen lähtöä portin luona. Iiro Seppäsen taikashowssa olin 12-vuotiaana. Kävin lapsena myös Onnenpyörän kuvauksia katsomassa eli näin Janne Porkan ja Susan Sirenin.

Ainakin nuo tuli mieleen.
 
vieras
No onhan noita tähän ikään jo tullut Suomessa ja pk-seudulla asuessa paljon nähtyä.

Ulkomaalaiset voisi jo mainita:

Näyttelijätär Cameron Diazin näin Heathrow'n lentokentällä.
 
llll
En muista kaikkia näkemiäni, niitä on niin paljon. olisit mieluummin kysynyt keiden kanssa on jutellut, niin vois jotain listaa tehdäkin...Paavo Lipponen, Lauri Tähkä, Duudson-tyypit, Aki Sirkesalo ;( Stefan Lindfors, Eva Wahlström....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
No mut se J!Ä!R!K!Y!T!T!Ä!V!Ä tekorusketus näyttää niiiiiiiiiiiiiiiiiin hirveeltä suomalaisella vaaleaveriköllä vieläpä talvella *YRJÖÖ*
Ihan kuin lapsi olis sotannu naamansa kenkälankilla *YRJÖÖ LISÄÄ*
En panis
:snotty:
Se on kyl ihan karsee.. Vielä ku se tosissaan on kasvoiltaan niiiiiiiiiiiiiin kulahtaneen näkönen, mun mummullakaan ei ollu niin paljo ryppyjä naamas! :LOL: :LOL:

Enkä panis minäkään.. :x
 

Yhteistyössä