*** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

Totanoin, olenko mää huono ihminen, jos vien mun kissan löytöeläintaloon? Tässä vähän faktaa: ensinnäkin kissa on tosi touhukas ja vauhdikas, mutta on myös hellyydenkipeä ja muutenkin tosi ihana. Joka tapauksessa pelkään sitä hetkeä, kun vauva tulee taloon, että kissa hyppii esimerkiksi vauvan sänkyyn, nukkuu sen naaman päällä tai raapii vauvaa leikkimielessä, kun ei ymmärrä, ettei niin voi tehdä. Ja toinen syy on se, että mulla on tosi paha allergia. Raskaudentakia en voi syödä allergialääkkeitä ja muutenkaan mun mielestä ei ole hyvä juttu, että ehdoin tahdoin riskeeraan oman terveyteni.. allergiahan voi kehittyä pahimmillaan vaikka astmaksi, kun tarpeeksi kauan itseänsä altistaa.

Olen nyt yrittänyt reilu pari kuukautta myydä kissaa niin netin kautta kuin kauppojen seinillä olevien ilmoituksien kautta. Kaikenkaikkiaan on tullut kolme yhteydenottoa ja kun olen vastannut heille takaisin, niin vastausta ei ole enää herunut. Siksi mietin tuota löytöeläintaloon viemistä. Lopettamisvaihto on kokonaan poissuljettu. En todellakaan halua viedä kissaani lopetettavaksi.
 
Hei vaan kaikille! Mukana ollaan vaikka koneella en olekaan ehtinyt juuri käydä.
Ihan ekaksi Elettaria, hirmu paljon onnea! :heart:

äiti vm 70 :hug:

Painonnoususta on kirjoiteltu ja mulla painoa tullut nyt +4 kg, viimeset +2 kg kuukauden sisään. Kävin eilen neuvolassa ja eipä tuo ollut huolissaan vaikka minä häpeilin että nyt on painoa tullut liikaa. Tästä eteenpäin se 500g viikossa olis kai suotava määrä. Kunpa ei nousis paino ihan hirveesti. Muuten, ensin kävin vaa'alla neulepaita päällä mutta kun otin sen pois niin paino tippui 800g, siis melkein kilon painoi neule mun päällä!
Tänään pitää sitten minun päättää otanko sikarokotteen ja olen päätynyt etten ota, ainakaan nyt heti. Tosi vaikea päättää. :|

Oikein hyvää vointia kaikille! Mun pitänee alkaa siivoamaan ja suunnittelemaan kuopuksen nimppareita.

Alina ja 20+3 :heart: =) Ja perjantaina olis sitten rakenneultra =)
 
marcelina Et ole ollenkaan huono ihminen! :hug: Kyseessä on kuitenkin sun itsesi ja vauvan hyvinvointi, joiden pitääkin olla etusijalla. Helppoa se ei varmasti tule olemaan. Jaksamista :hug:


Ei muutakun että POKS :heart:

Jemppi & unikko 18+0
 
marcelina Kissasta en sen takia luopuisi, ettei se tulisi vauvan kanssa toimeen. Olen itse etsinyt tietoa asiasta paljonkin, koska meillä kotona kolme erittäin vilkasta tapausta. Yhdeltä sivustolta löysin mm. seuraavan tekstin: "Myytti kissa tukehduttaa lapsen vaunuihin tai sänkyyn: kissa saattaa viihtyä lämpimässä, mutta siirtyy varmasti, jos lapsi liikkuu tai alkaa huutaa." Tuon pirullisen allergian takia kyllä luopuisin. Siinä on terveys todella kovilla.
:( Et siis mielestäni ole huono ihminen, jos kissan viet pois allergian takia. :) Voimia päätöksen tekoon. :hug:
 
hei jälleen kaikille! :)

omanapa tänään aihe, käytiin tänään neuvolassa ja voi sitä riemun määrää kun se neukkari sanoi että kuunnellaan sydänääniä!! luulin että nyt vaan otetaan verenpaine yms ei muuta :) siellä se syke löi 160 jälleen.. ja kovasti oli liike kannalla !! oikeen vältteli laitetta, mutta sai se sitten lopuks hetken kuunneltuu niitä tasasesti kun pikkunen pysy paikalla hetken ;D

Kyseltiin painosta.. että paljonko sitä sais sit tähä mennes saanu kertyy.. vastaukseksi tuli, korkeintaan 2 kg.. no ei hätää , viime neukkarista paino oli mulla pudonnu 400g ;D lähtee toi oma "vararavinto" näemmä pois ensin.. hyvä! tykkäsin ennen raskautta juoda siideriä ja niissähän on ihan kamalasti kaloreita.. joten nyt kun sitä ei oo juonu ja limsanki vaihtanu maxiin tai light versioihin niin paino näyttäs täs alus putoavansa itestää :) Mun alku paino oli tosiaan mulle ainakin huimat 75,6, en ole koskaan painanu niin paljon.. ja nyt se on sit 73,8.. joten katsotaan kuinka painavaks täs viel tullaa :D:D

hei ne jotka on ollut rakenneultrassa niin miten teil ollaan lupailtu tyttö vaiko poika vai ootteko ees halunnu tietää? :) me halutaan tietää.. ja ultra on tuossa 28 päivä, jännittää! :)

Mirkelo ja tiitiäinen 18 + 2 :heart:
 
Glow
Pikaisesti lukemassa. Kiitoksia kaikille jotka kertoili liikkeistä

Mulla on jo ihan kauhiat liitos yms kivut. Joskus ei mitään ja sitten iskee yhtä äkkiä. Kiva kiva jo näin ajoissa... taisin ehkä jo tästä aiemminki mainita.

Juu, kyllä
hengästyttää !

Olispa jo maanantai!!! rakenneultra!!!

Glow&Helmi 20+ !!! =)
 
marcelina kyllä allergian takia kissasta luopuisin mutta en muuten..ellei sitten ala osottaan ettei tuu toimeen vauvan kaa, satuttaa tätä..
Meillä tollanen reilu vuoden ikänen kissa,vielä kovin leikkisä ja villi ja huomionkipee mut oon päättäny et niin kauan ku ei vauvaan pahalla koske ni hyvä on :) ja aattelin ostaa pinniksen päälle ja vaunuihin sellasen verkon ettei sinne sitten pääse,ja tietysti vauva on mun valvonnan alla koko ajan ni näkee sit vähä mitä touhuaa..

Rakenneultra ois sit perjantaina :O :D kauheesti jo jännittää, miestä kyllä enemmän se et onko sile kaikki hyvin mut mä kyl vakaasti uskon et on ku vauva liikkuu joka päivä ja sydänäänet kuulee joka päivä et pikkusel ois kaikki hyvin (oonko liian optimisti :S?). Eniten mu jännää et kumpaa sukupuolta siel veikataan :) Et toteutuuko mun ultrauni ja siel näkyy selvät poikien tavarat vai sit onko se pikku tyttö :) Ja torstaina poksuis puolivälikin jo sitten, tää aika menee kyl nyt hurjaa vauhtia :D

Murgu ja pallero rv 19+5 :heart:
 
Tiistaista huomenta :)

Ensimmäiseksi iso :hug: Valdemarialle, jaksamisia!

Krokodiilille voimia pahoinvointiin. Toivottavasti helpottaisi edes hiukan!

Äiti vm70, eikö pottumaisesta esimiehestä voi valittaa jollekulle?? Eihän tuollainen käytös ole edes laillista..ja luottamusmiehen tulisi todellakin puuttua asiaan kerta kuuli keskustelunkin. Todella ikävää!!

Hali87, minullakin on ajoittain vaikea hengittää. Riippuu vähän asennostakin..varsinkin puolimakuulla televisiota katsellessa. Johtunee ihan siitä, että kohtu nostattaa mahamakkaroita ylöspäin mikä taasen pienentää keuhkojen tilavuutta :) Sunnuntaina asiasta juttelin juuri kohtalontoverin kanssa joka kertoi että tilanne pahenee vaan raskauden edetessä.

Marcelina, et tietenkään ole huono ihminen. Oma terveys ennen kaikkea, vaikka luopuminen tiukille ottaakin. Itse olen huomannut allergian herkistyneen entisestään raskausaikana, mutta toivon tilanteen helpottavan synnytyksen jälkeen. Meillä siis pari koiraa joita käsitellessä (esim. pestessä) käytän kumihanskoja. Hengitystieoireita minulle ei onneksi tule vaan enempi ongelma on käsiin tuleva ihottuma. Lisäksi nenä saattaa vuotaa ajoittain, mutta onneksi on allergiasumuja joita voi käyttää raskausaikana turvallisin mielin.

Ja omaa napaa...voi pyhä lehmä tätä vatsan toimintaa. Pyydän anteeksi jo etukäteen, mutta aiemmin loistavasti toiminut vatsa on heittäytynyt ummetukselle ja jokainen "isompi" visiitti tuottaa tuskaa. Ihme ettei vielä ole peräpukamia, se ilo tästä vielä puuttuukin :LOL:

Ja joku mainitsikin jo tuossa aiemmin makeansyönnistä. Kyllä maistuu täälläkin ;) Viime kauppareissulla mukaan tarttui mm. donitseja joita dippailin mansikkasurvokseen. Myös jäätelö tekee kauppansa, varsinkin Daim-sellainen =) Karkista puhumattakaan..mut onneksi melko pienissä määrin. Huomenna on hammaslääkäri..toivottavasti ei olisi tullut reikiä :/

IntoOlivia 18+3
 
marcelina et ole huono ihminen! Mulla mietinnässä koirasta luopuminen ja ajatus tuntuu tosi rankalta :'( Meidän koira on tosi kovaluonteinen ja hirvittävän mustasukkainen. Lisäksi täysin tottumaton lapsiin. Jos on kyläileviä lapsia ja lapsi itkee, koira menee ihan sekaisin ja viimeksi pelkäsin, että tekee jotain äidille, joka piteli itkevää lasta (kai jotenkin heräsi koiran suojeluvaisto). Toivon, että löydetään koiralle joku kiva koti jostain maalaistalosta, yhtä ollaan jo alustavasti neuvoteltu.

Jännää kun ihmisillä alkaa olemaan rakenneultraa ja puoliväli paukkuu =). Kerrottehan sitten uutisia? Itellä ultra 26.10. nimipäivänä.

Kivuista. Nivuset on iltasin tosi kipeet, varsinkin vasen puoli. Tuntuu kuin lonkka olisi sijoiltaan tai jotain. Pistävä kipu alapäässä on helpottanut ja sitä on enää harvakseltaan. Hengenahdistusta on lähinnä kyljellään maaten, pikkasen kun siirtyy sikiöasentoon päin, helpottaa.

Tänään on kolmas päivä ilman vuotoa. Jos istukan reuna on perjantaina tarpeeksi korkeella, pääsen ensi viikolla taas normaalielämään ja samalla myös töihin.

Vauva liikkuu päivittäin :heart:, miestä harmittaa kun liikkeet loppuu aina kun käden laskee masulle.

NinaRinsessa 18+3
 
no niin, jospa mäkin vähän viestiä laittaisin... siis joskus monen monta viikkoa sitten ketjussa piipahdin muistaakseni Kinderille kaksosista kommentoimasta. Lueskellut olen kyllä ahkerasti teidän juttuja, mutta jotenkin muuten vaan on tullut pysyteltyä taka-alalla.
Viikot nyt siis 18+6.
Vauva liikkuu kivasti, mutta etuseinäistukan takia mahan päältä liikeiden bongailu onnistuu vain satunnaisesti, ihanaa kyllä, kun käteen potkii :heart:
Mun paino on noussut huimat 7 kg lähtöpainosta ja se kyllä vituttaa. Mutta syykin on toisaalta ihan selvillä, aivan itse olen lakannut liikkumasta ja mättänyt liikaa ruokaa alusta alkaen.
Hemppa oli romahtanut sadan pintaan, mikä osaltaan selittää sitä, etten ole alkuväsymyksen helpotettuakaan oikein jaksanut kuntoilemaan lähteä. Nyt sitten popsitaan rautaa urakalla. Ja luumuja, ettei kaikki mikä menee sisään, myös jäisi sisään... :/
Neuvolassa kävin viikolla 10 ja seuraavan kerran ajattelin mennä parin viikon päästä, viikolta 22 saisi jo sitten sen todistuksenkin. Syy harvoihin käynteihin on se, että mä todella inhoan sitä neuvolan terveydenhoitajaa :headwall: Aivan todella, ajatuskin neuvolasta ahdistaa sen ihmisen takia. :( Ja toisaalta mulla on kuitenkin perussairauteni takia äitipoliseuranta suhteellisen tiiviisti koko raskauden ajan, eli ei sellaista hinkua sinne neuvolaan ole siksikään.
Ihanaa kun puoliväli jo häämöttää B)
 
Glow
Piti kommentoida vielä tota tissiliivien kokoa, eilen ostin 2 uudet isommat :whistle:
Noin isoo kokoo en viel oo tarvinukaan! 80 DD-E ... Ennen edellistä raskautta oli 75-80 c tai d, nyt ei enää toi d tunnu riittävän, paitsi imetysliiveissä menee 80D. Ostin hyvät kaarituelliset imetysliivit kun vielä pojua imetin ja ne onki reilua kokoa, toiset imetysliivit on kaarituettomat tosi joustavat ja venyvät että nekin onneks nyt menee. Saa liiveissä olla nyt kunnon olkaimet, käyhän se hartioihin näiden kannattelu :D
 
Iloista tiistaita!! :flower:

Elettaria Cardamomum Voi, kuinka ihania uutisia! Paljon onnea odotukseen!!! :flower: :flower:

Omalta osalta ei sen kummempia. Vain, että laiskottaa tosi paljon! :/ Nyt kyl pakotin itseni pesemään kylppärin.

Minna ja pikkuhelmi 19+3
 
Eilen taas iski dementia kesken kirjoittamisen. :xmas:

Hammaslääkäri
Kävin keväällä jokavuotisessa hammaslääkärin tarkastuksessa jolloin paikattiin pari reikää ja poistetiin hammaskiveä. Eli nyt ei sen puolen hammaslääkärissä käydä. Halusin ennen kesää hampaat sellaseen kuntoon etten missään nimessä olis siellä Nigeriassa olis joutunu käymään hammaslääkärissä.

Nyt hampaita vihloo aina välillä mut sen tiesin että se on ihan normaalia raskaana ollessa mut sit mulla on yks ekan kerrran ehkä 10 vuotta sitten juurihoidettu hammas joka kipeyty reilu vuosi sitten, niin että yks sunnuntai se oli niin kipeä etten muuta voinu kun itkeä. Yläleuassa oleva poskihammas on kysessä ja se oli tehny oikein kunnon märkäpesäkkeen poskiluuhun. Hammas tuntu muutaman kuukauden sitä ennen aina välillä "mielenkiintoselta", kävellessä se tuntu ontolta, ei yhtään kipeä ollut mut se vaan jotenkin oli sellanen erillainen kun muuta hampaat.

Toisen juurihoidon yhteydessä todettiin taas sama ongelma kun ekalla kerralla. Yks juurista on niin pitkä, kapea ja mutkalla ettei sitä millään pääse tappamaan kunnolla. No nyt kun hampaat muutenkin on herkemmät niin eiköhön tää hammas taas tunnu "mielenkiinoselta", esim. jos kurkotan jotain kaapin ylähyllyltä niin tuntuu jännä ei kipeä vihlonta hampaassa. Mähän pelästyin heti et nyt se meinaa taas tulehtua ja soitin hammaslääkäriin et nyt se revitään pois vaikka sekin vaihtoehto olis kuinka inhottava tahansa.

Onneks puhelimeen vastannut ihminen sano samantien että mitä suurimmalla todennäkösyydellä nenän ja suun limakalvomuutokset saa tällä hetkellä aikaan nää tuntemukset, et ellei kipeydy niin ei missä nimessä raskaana olevalta aleta kiskoa hampaita suusta. Huh, mikä helpotus.

Huomenna olen menossa terveysaseman ilmaiseen raskausajan jumppaan jossa fysioterapeutti neuvoo lantionpohjan lihastreenit, rentoutumiset, jne.
 
Marcelina Mä en veisi kissaa löytöeläintaloon, koska ne tuntuu pursuavan kissoja varsinkin näin syksyllä. Löytöeläin talossa se voisi joutua viettämään pitkänkin ajan ennen uuden kodin löytymistä ja minun mielestä löytöeläintalo on kuitenkin kissalle joka on tottunut olemaan perheessä aivan eri asia. Ota vaikka vielä yhteyttä Rekku Rescue Ry:hyn tai Pelastetaan koirat ry:hyn jotka auttavat kylläkin kodittomia eläimiä virossa, mutta auttavat varmasti myös suomalaisia kissoja. Allergian takia lemmikista voi luopua, mutta mun mielestä lemmikki ei ole kuitenkaan mikään tavara jonka voi heittää pois kun jotain uutta on tiedossa.

Laitetaan nyt vaikka täällä viidakkorumpu laulamaan, eli laita vaikka lisää tietoa kissastasi tänne niin palstaa lukevat voi kysellä josko joku olisi kiinnostunut tarjoamaan kodin kisulle.
 


Rakenneultra oli tänään! Kaikki hyvin.
Tyttöepäilyt saimme (tytöille on jo ainakin kahdet nimi vaihtoehdot) :heart: Tosin totesi samantien ettei ole nyt 100% varma koska vauveleilla oli jalat enempi ristikkäin/kiinni x) Eivät siis helpolla halunneet näyttää.
Joten tämä ei ole nyt täysin varmaa mutta veikkasi että 2 tyttöä olisi tulossa :D


Tasan viikko vielä ja täyttyis raskauden puoliväli elikkäs 20+0 =)

Kinder- & tiuhti+viuhti 19+0
 
Kinder Onnittelut!! Kaksi pientä prinsessaa - vaikkakin epäily vielä, niin kuulostaa niin suloiselta.

Nyt sain pestyä kylppärin, jee! Avomiehellä on pitkä päivä, koska menee kielikurssille työpäivän päätteeks. Kotona se on vasta noin tunnin päästä. Nyt saan nauttia; illallinen ja 30Rock :D
 
MLL
marcelina seurailin tuola mitäs nyt puolella koirasta luopumis keskustelua, omatkin turret välillä tuottaa pään vaivaa, mutta näillä mennään ja kyllähän se sitten taas toisinaan on helpompaa :) Allergia on tosiaankin hyvä syy luopua lemmikistä, koska siitähän voi seurata vaikka mitä vakavampaakin. Wantsulla oli hyvä pointti tossa löytöeläin kodista, kannattaa tosiaan vielä yrittää etsiä kotia. Ilmoittele kaikilla mahdollisilla netti sivuilla, puhu kavereillesi kisun luovutuksesta sitä kautta voi tulla joku yllättäväkin tarjous, lehtien sivuilla voi myös ilmoitella ja kaupan seinällä, rovaniemellä ainakin mustissa ja mirrissä on ilomotustaulu myöskin. Netti voi olla huono kun ihmiset ympäri suomen sitä lukee, mutta lähikaupan seinältä voi löytyä läheltäkin kodin tarjoaja. Löytöeläinkotiin voi myös soittaa ja kertoa tilanteesta, näin voi olla, että sieltä kysellään tietynlaista kissaa jollanen sun kisu on niin saisit suoraan kotoa luovutettua. Kannattaa kokeilla eri tahoja jos kärsit vielä kissaa pitää jonkin aikaa.

Kinderille onnittelut hyvistä ultra kuulumisista ja onnea tyttö lupauksesta, sehän on sitten enää 50% mahdollisuus kumpi tulee :LOL: sori idiootti huumori :p

Mitäs muuta..anteeksi kun en ikinä muista kaikkia ketä piti kommentoida. Silti luen kyllä ahkeraan mitä täälä tapahtuu, monesti useankin kerran päivässä. Meitä on vaan niin monta, että tahtoo varsinkin harvemmin kirjottavien nickit unohtua :ashamed: Omassa napasessa ei ihmeitä. Maha on taas ollu kipeenä, koirat veemäisiä ja mieski *ituttaa! Nyt kun on kuuma suihku takana ja vähän päästelly höyryjä niin alkaa taas olo normalisoitua ja meidän pesue vaikuttaa huomattavasti mukavammalle :) Onko täälä muita joiden parisuhteessa on paljon rakkautta, mutta silti otetaan yhteen? Musta tuntuu, että kaikki pidemmässä suhteessa olevat on aina niin tasasia, mutta meillä taas kinataan ja piikitellään, sitten sovitaan ja ollaan sovussa kunnes taas tulee jotain kinaa. Heti huomaa, että jos toinen/molemmat on väsyksissä ja hermo tiukalla niin on enempi sanomista. Välillä yritetään sopia, että tänään on kiva päivä, välillä onnistuu, välillä ei :)

MLL :heart: 17+6
 
marcelina onpas suloinen kissaneiti :) kauheesti nyt tekis mieli tulla heti nappaan hänet kainaloon :D onko leikattu? täytyyki taas koittaa laittaa miehen kaa aivoriihi pystyyn jos se suostus et meiän kissalle kaveria saatas enne vauvaa
 
Marcelinan kissaongelmaan sen verran,että löytyöeläintalot tosiaan pursuaa kissoja ja sieltäkin niitä lopetetaan jos eivät löydä kotia.

Mulla on neuvola huomenna! Nyt vaihtui neuvolatäti ja odotan innolla miten tulen uuden kanssa toimeen. Edellisen raskauden aikana meillä oli erimielisyyksiä :headwall:
Vauva potkii KOVASTI. Joka päivä tunnen monta kertaa monotusta ja mieskin on tuntenut mahan päältä. Tuleva isoveli ei ole vielä tuntenut,mutta innolla hänkin odottaa :)

Mysti 18+1
 
Moikka!

äiti vm70 mulla on kanssa ääshole pomo. En ole vielä uskaltanut kertoa. Veikkaan että kuunvaihteessa sitten. Se varmaan repii verkkarinsa ja tästä syttyy semmonen sota, mut ei oo mun ongelma. Laki on mun puolella. Tsemppiä!!

Elettaria cardamomum Mie muistan!!! Onnea tuhannesti ja ihanaa odotusta!!

Krokodiili Kyllä sua nyt koetellaan! Huh! Voimia ja parempaa oloa!!!

Ninni-74 Parane pian!!

Kinder- Onnea tuhannesti pienistä rinsessa uutisista!!

Omaa pömppistä! Se on ainakin kasvanut! Hentoisia liikkeitä tuntuu joka päivä, muttei vieläkään mitään ihan selkeetä. Täälläkin jo kovasti odotellaan sitä rakenneultraa. Tahdotaan niin tietää että kaikki on pienellä hyvin. Ja sen jälkeen sitten tämä on meille ihan julkista, että kerrotaan niille viimeisillekin jotka ei vielä tiedä mm. sille mun äääääshole pomolle. Voih! Pelkkä ajatuskin siitä jo ahdistaa.

Mies yritti eilen kuunnella pää mun masun päällä että kuuluuko/tuntuuko mitään liikettä, mutta ei kuulemma tuntunu muuta kun mun nauru. Nauroin itku silmässä kun se oli niin hölmön näkönen kun yritti niin kovin. Sanoi myös ettei vielä koskaan ole tuntenut itseään niin aikuiseksi kuin nyt viimeisten parin kuukauden aikana. On se vaan niin ihana. Mistä tulikin mieleen galluppi. Onko teillä puolisolla ollu jotain hauskoja/söpöjä/hölmöjä reaktioita raskauteen?

Harakanhattu ja ipanapipana 18+0 *poks*
:heart: :heart:
 
Heipä hei taasen!! Täällä vaan paisutaan ja paisutaan. Huomenna aamulla pitää mennä sokerirasitukseen kun äidillä on sokerin kanssa ongelmia niin joudun kaksi kertaa käymään raskauden aikana ja jos hiemanki koholla niin saan vermeet kotia jotta joudun mittaa päivittäin :( Huomenna myös ylimääräinen neuvolalääkäri kauheiden vatsakipujen ja mahdollisien supistuksien takia. Välillä kipu niin kova etten meinaa sohvasta saada itteeni ylös. Aamut on ollu helppoja mut sit töiden jälkeen oon aivan puhki ja kipee.. Et tällaista pientä "kivaa" ohjelmassa. Toivottavasti pirpanalla kaikki ok.. Päänsärky vaivaa myös mut tuntuu et sen takia pompotellaan vaan puhelimessa ku kukaan ei ota mitää kantaa ja sit itken puhelimessa terveydenhoitajalle et tajuatteko et mulla koskee oikeesti päähän.. Mut vastaus on edelleen et voivoi et asiallle ei voi mitään. No ehkä tää tästä.. Mies on nyt paljon reissussa. Oli vast pari viikkoa belgiassa ja nyt lähtee koht taas viikoks poies ja sit taas kai marraskuussa useaks viikkoo, niin oon ihan poikki ku teen yli 40 tunnin työviikkoja ja siihen vielä tää pieneläintarhan pyörittäminen päälle ja omakotitalon hoito jne.. Aloitin viel opiskelutkin aikuisopistossa :D Ettei vaan liian helpoks kävis! Et täs pieni avautuminen!

Tehtiin eka ostos ja hankittiin hoitopöytä. ostettiin sellainen cam nuvolan ammehoitopöytä. Monet on sitä ylistäneet joten päädyttiin siihen sitten.

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=610&toimittajaid=14

Anteeksi omanapaisuuteni. Oon jo pari päivää raivonnu miehelle väsymystä joten toivottavasti huomenna saisin sairaslomaa koska selkäkin niiiiin kipee, mut kaikista pahinta vatsakipu koska se on välillä pelottavanki kovaa. Mut nyt lähden käyttää koiran iltapisillä ja meen nukkuu kun huomen pitää olla jo 7 jälkeen keskussairaalassa...

Jaksamista kaikille raskauden ihanuuksissa :) Ihanaa tää on silti vaik välillä kipee onkin

:heart:

LM & Pirpana 17+2
 
murgu, joo on leikattu tuo kissa. Eilen illalla on tullut jo pari yhteydenottoa ja kyselyä kissasta. Toivottavasti jompi kumpi tärppää ja kissa löytäisi uuden kodin mahdollisimman pian. :)
Nyt töihin, morjens..
 

Yhteistyössä