***Maaliskuussa ministyvät***

"MaMa"
JEE! Kivasti antaa uskoa tähän EasyDietiin kun ensimmäisen päivän saldo on -1,5kg! :D Tiedän, ei sais ravata vaa'alla joka päivä, mutta se on ollut mulla jo vuosia tapana, joten mihinkäs sitä tiikeri raidoistaan pääsee. :D Mutta kyllä tuli hyvä mieli, nyt se ensimmäinen tavoite >90kg ei oo enää niin kaukana!

Hyvin muuten riitti energia noilla pelkillä pusseilla ja sai syödä kuitenkin normaalissa rytmissä, niin ei tuntunut siltä, että ois jäänyt jostain paitsi. Oon siis ennenkin ollut pusseilla, ekalla kerralla peräti 10 viikkoa, mutta silloin ei sit rahkeet riittäny pitemmälle ja kilot tulivat takas. Nyt en ajatellu olla noin pitkään pelkillä pusseilla vaan aloittaa jo sellaisen kevyen syömisen aikaisemmin. Ei kerkeä himot kasvaa niin isoksi, että menis läskiks sen takia. :) Viime syksynäkin olin pari viikkoa, mut sillon oli liikaa juhlia joka vloppu, että jäi sit leikki kesken.. Nyt kuitenkin on tosiaan ihan eri fiilis ja tiedän, että nyt onnistun. Päässä tapahtunut sen verran hyviä muutoksia, että en kuvittele tämän olevan oikotie onneen, vaan tiedän, että tästä saadaan vaan alkusysäys pysyvään painonhallintaan. :D
 
"MaMa"
[QUOTE="MaMa";25789319]JEE! Kivasti antaa uskoa tähän EasyDietiin kun ensimmäisen päivän saldo on -1,5kg! :D Tiedän, ei sais ravata vaa'alla joka päivä, mutta se on ollut mulla jo vuosia tapana, joten mihinkäs sitä tiikeri raidoistaan pääsee. :D Mutta kyllä tuli hyvä mieli, nyt se ensimmäinen tavoite >90kg ei oo enää niin kaukana!

Hyvin muuten riitti energia noilla pelkillä pusseilla ja sai syödä kuitenkin normaalissa rytmissä, niin ei tuntunut siltä, että ois jäänyt jostain paitsi. Oon siis ennenkin ollut pusseilla, ekalla kerralla peräti 10 viikkoa, mutta silloin ei sit rahkeet riittäny pitemmälle ja kilot tulivat takas. Nyt en ajatellu olla noin pitkään pelkillä pusseilla vaan aloittaa jo sellaisen kevyen syömisen aikaisemmin. Ei kerkeä himot kasvaa niin isoksi, että menis läskiks sen takia. :) Viime syksynäkin olin pari viikkoa, mut sillon oli liikaa juhlia joka vloppu, että jäi sit leikki kesken.. Nyt kuitenkin on tosiaan ihan eri fiilis ja tiedän, että nyt onnistun. Päässä tapahtunut sen verran hyviä muutoksia, että en kuvittele tämän olevan oikotie onneen, vaan tiedän, että tästä saadaan vaan alkusysäys pysyvään painonhallintaan. :D[/QUOTE]

Ja heti hypppäs tavoite väärin päin! Tarkoitus on tietenkin päästä ALLE 90kg:n!! :D
 
[QUOTE="MaMa";25789319]JEE! Kivasti antaa uskoa tähän EasyDietiin kun ensimmäisen päivän saldo on -1,5kg! :D Tiedän, ei sais ravata vaa'alla joka päivä, mutta se on ollut mulla jo vuosia tapana, joten mihinkäs sitä tiikeri raidoistaan pääsee. :D Mutta kyllä tuli hyvä mieli, nyt se ensimmäinen tavoite >90kg ei oo enää niin kaukana!

Hyvin muuten riitti energia noilla pelkillä pusseilla ja sai syödä kuitenkin normaalissa rytmissä, niin ei tuntunut siltä, että ois jäänyt jostain paitsi. Oon siis ennenkin ollut pusseilla, ekalla kerralla peräti 10 viikkoa, mutta silloin ei sit rahkeet riittäny pitemmälle ja kilot tulivat takas. Nyt en ajatellu olla noin pitkään pelkillä pusseilla vaan aloittaa jo sellaisen kevyen syömisen aikaisemmin. Ei kerkeä himot kasvaa niin isoksi, että menis läskiks sen takia. :) Viime syksynäkin olin pari viikkoa, mut sillon oli liikaa juhlia joka vloppu, että jäi sit leikki kesken.. Nyt kuitenkin on tosiaan ihan eri fiilis ja tiedän, että nyt onnistun. Päässä tapahtunut sen verran hyviä muutoksia, että en kuvittele tämän olevan oikotie onneen, vaan tiedän, että tästä saadaan vaan alkusysäys pysyvään painonhallintaan. :D[/QUOTE]

Onnea pudotuksesta! :D

Mulla on ollut nyt päivittäin käytössä yksi nutrilet-pussi. Ei tosin tarkoituksella, vaan vahingoissa. On ollut niin kiirus, etten ole oikein ehtinyt panostamaan syömiseen joten se on ollut helppo heittää huiviin :)
 
Tänään on sitten muuten ihan älyttömän vaikea päivä...meillä on pikkutyttöjen synttärit.

Olen tehnyt heille ihanan kakun, jonka teon aloitin jo edellispäivä ja joka toivottavasti valmistuu pian. Olen tehnyt kakkua nyt jo KAHDEKSAN tuntia ja tänään menee vielä 1-2 tuntia...joten mä EN VOI olla syömättä sitä. Se olisi hullua!

Aamupaino 66,7 kg, eli -200g eilisestä. Tsemppaa kummasti pidättäytymään vain pienessä kakkuviipaleessa.








Toivottavasti.
 
"hippo"
Onko muilla sellasta, että peilistä näyttää aina samalta, vaikka vaatteiden perusteella painoa olisikin lähtenyt?
On! Mulla ei kyllä muutenkaan varmaan ikinä ole kehonkuva vastannut todellisuutta, mutta nyt taas sen huomaa, kun tutut ihmettelevät mun laihtuneen ja mä en vain näe sitä itse.

Huomiseksi pitäisi pudottaa puoli kiloa, että tulokseksi jäisi pyöreä nolla, mutta taitaa tosiaan tulla plussaviikko nyt. Olen sitä odottanutkin ja ollut tosi tyytyväinen, etten ole repsuillut matkan varrella enempiä.

Huomenna tai maanantaina alan taas ketokarpata, jos saisi rysäyttämällä painon taas lähtemään reippaammin alas.
 
"hippo"
[QUOTE="hippo";25789732]Huomenna tai maanantaina alan taas ketokarpata, jos saisi rysäyttämällä painon taas lähtemään reippaammin alas.[/QUOTE]

Korjaus. Aloitankin jo tänään. Huomasin sortuneeni jokaisen ikilaihduttajan perisyntiin, eli siihen, että teen asialle jotakin huomenna. :|
 
"hippo"
Vuoden eka plussaviikko, +400g eli paino on tänään 76 kiloa. Tavoite oli 75 kiloa, joten mulla ja vaa'alla on kilon verran erimielisyyttä. No, ensi sunnuntaina taas miinusta, mulla on ruokalista laadittuna, kun en ilman näemmä osaa olla lipsumatta.
 
[QUOTE="hippo";25796174]Vuoden eka plussaviikko, +400g eli paino on tänään 76 kiloa. Tavoite oli 75 kiloa, joten mulla ja vaa'alla on kilon verran erimielisyyttä. No, ensi sunnuntaina taas miinusta, mulla on ruokalista laadittuna, kun en ilman näemmä osaa olla lipsumatta.[/QUOTE]

Melko pitkälle kyllä pötkit ennen sitä plussaa, siitä hatunnosto :)

Ja ruokalista on hyvä...on paljon helpompi pitää syömiset kurissa, kun on selvät säännöt mitä saa syödä ja mitä ei :)
 
"MaMa"
Ja pudotus senkun jatkuu! :D Tänään oli kilo vähemmän kuin eilen! Eli nyt sunnuntain painoksi piirtyi vakaan 94,5kg! HURRAA! HURRAA! :D Eilinen oli sit niiiin vaikea päivä pysyä kurissa, kun lapset söi karkkeja, mitä oltiin laivalta ostettu. Kateellisena katselin sit vierestä.. Mutta onneksi selvisin ja kyllä oli hieno tunne aamulla vaa'alla todeta, että kyllä kannatti! Tietenkin tämä tahti tästä varmasti ensimmäisen viikon jälkeen hidastuu, mutta pääasia, että putoaa koko ajan. :D Tänään olisi ollut eräät 8v. synttärit juhlittavana, mutta jäävät nyt väliin, kun oma poika on kipeänä. Parempi toisaalta niin, ettei tartte sitten kuolata kakkua siellä. :)
 
[QUOTE="MaMa";25796390]Ja pudotus senkun jatkuu! :D Tänään oli kilo vähemmän kuin eilen! Eli nyt sunnuntain painoksi piirtyi vakaan 94,5kg! HURRAA! HURRAA! :D Eilinen oli sit niiiin vaikea päivä pysyä kurissa, kun lapset söi karkkeja, mitä oltiin laivalta ostettu. Kateellisena katselin sit vierestä.. Mutta onneksi selvisin ja kyllä oli hieno tunne aamulla vaa'alla todeta, että kyllä kannatti! Tietenkin tämä tahti tästä varmasti ensimmäisen viikon jälkeen hidastuu, mutta pääasia, että putoaa koko ajan. :D Tänään olisi ollut eräät 8v. synttärit juhlittavana, mutta jäävät nyt väliin, kun oma poika on kipeänä. Parempi toisaalta niin, ettei tartte sitten kuolata kakkua siellä. :)[/QUOTE]

Onnea pudotuksesta, mutta onnea vielä enemmän siitä, ettet retkahtanut :D Ei varmastikaan helppo paikka seurata vierestä, kun muut mässää herkkusia :)
 
"MaMa"
Onnea pudotuksesta, mutta onnea vielä enemmän siitä, ettet retkahtanut :D Ei varmastikaan helppo paikka seurata vierestä, kun muut mässää herkkusia :)
Juu, ei oo ei. Mulle vielä aina on ollu heikko kohta tuo lasten karkkipäivä. En tiedä edes miksi, sillä en erityisemmin pidä karkista. Siitä tulee aina huono olo ja mitään suuria makuelämyksiä on turha odottaa pelkistä keinotekoisista aineista. Mutta silti se on juuri se vaikein paikka. Mutta selvisin ja tiedän, että selviän jatkossakin. :D
 
  • Tykkää
Reactions: chef
"Fiona"
Onko teillä joku tietty punnituspäivä? En ole päässy puntarille asti vielä, tai oikeastaan muistanu. Tässä taas lääkekuurilla ollaan tämän flunssan kans... Kyllä odotan päivää, kun pääsen taas juoksumatolle nousemaan, nyt menny jo 3kk:tta etten ole päässyt juokseen. Sen olen huomannu, että juoksu tekee ihmeitä minun kriittisimpiin paikkoihin. Vielä kun tosiaan tämän syömispuolen saan kuntoon, niin toivottavasti tuloksia alkaa ropisemaan :)

ONNEA Chef mahtavasta saavutuksestasi!! Toivottavasti minäkin pääsen tavoitteeseen vielä joskus :)
 
[QUOTE="Fiona";25796751]Onko teillä joku tietty punnituspäivä? En ole päässy puntarille asti vielä, tai oikeastaan muistanu. Tässä taas lääkekuurilla ollaan tämän flunssan kans... Kyllä odotan päivää, kun pääsen taas juoksumatolle nousemaan, nyt menny jo 3kk:tta etten ole päässyt juokseen. Sen olen huomannu, että juoksu tekee ihmeitä minun kriittisimpiin paikkoihin. Vielä kun tosiaan tämän syömispuolen saan kuntoon, niin toivottavasti tuloksia alkaa ropisemaan :)

ONNEA Chef mahtavasta saavutuksestasi!! Toivottavasti minäkin pääsen tavoitteeseen vielä joskus :)[/QUOTE]

Kaikki punnaa itsensä silloin, kun punnaa. Meistä melko monella on sunnuntaina viikkopunnituspäivä, mutta ei misään nimessä kaikilla :)
 
Hienoa Chef!

Mulla on sunnuntaina punnistuspäivä ja etusivulle saa korjata 69kg. Se oli tämän viikon tavoite ja ensi viikolla pääsen 68 alkavaan numeroon. Siinä ollaan oltu viimeksi synnytyksen jälkeen viime vuoden kesäkuussa. On se hyvä että olen merkannut Kiloklubiin nuo lukemat,sieltä paljastuu karu totuus että syömällä ne kilot olivat synnytyksen jälkeen tulleet,melkein 5 kg. Järkkyä.

Huomenna on aamulla laihisklubin hlökohtainen tapaaminen ja illalla joku yhteisjumppa,mukavaa.

Nyt taidan suunnata aamupumpiin.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Dior
Heippa pitkästä aikaa! Täällä sujuu painonpudotus kivasti ja repsahduksilta on vältytty.

Chef: Mulle saa laittaa etusivulle, että paino on tippunut tähän mennessä 9,3kg. Painan nyt siis 63,4kg. Tällä viikolla paino putosi 1,1kg :) vielä olisi matkaa suunnilleen saman verran tavoitteeseen. Liikuntaa en ole painonpudotuksen aikana harrastanut oikeastaan yhtään, mutta nyt on aika salille varattuna :D
 
  • Tykkää
Reactions: chef
"hippo"
Tuosta chefin iloisesta blogipäivityksestä tuli mieleeni asia, jota olen aikonut kysyä jo aiemmin. Onko teillä mitään "oheiskohennuksia" menossa painonpudotuksen ohessa? Mä itse ajattelin, että ikäänkuin samalla vaivalla yrittäisin hoitaa rutikuivat takatassuni säälliseen kuntoon ennen kesää. Omasta ulkonäöstä huolehtiminen on välillä tuntunut tosiaan ihan turhalta ja koipiparat ovat kärsineet eniten.

Oheiskohennusten lisäksi olisi kiva kuulla, onko teillä jotain palkkiota ajateltuna, kun pääsette tavoitteeseen?

Mulle iski tuossa tunti sitten "kolmenkympin kriisi" kun muistin täällä jossakin ketjussa innostuneeni siitä, että saisin itseni ihmismäiseen kuosiin synttäreihini mennessä. Ne ovat toukokuussa ja nyt on jo maaliskuu, apua!!! 11 viikkoa jotakuinkin aikaa tikistää. Siitä syystä saattaapi olla, että jätän kymmenen miinuskilon palkinnoksi lupaamani karppipizzankin valmistuksen hamaan tulevaisuuteen. (kunhan nyt eka edes pääsisi sinne -10:een) :whistle:

Asenne on taas kohdallaan, toivottavasti se kantaa edes muutaman viikon, eikä sitä perinteistä muutamaa tuntia... :D
 
Heippa pitkästä aikaa! Täällä sujuu painonpudotus kivasti ja repsahduksilta on vältytty.

Chef: Mulle saa laittaa etusivulle, että paino on tippunut tähän mennessä 9,3kg. Painan nyt siis 63,4kg. Tällä viikolla paino putosi 1,1kg :) vielä olisi matkaa suunnilleen saman verran tavoitteeseen. Liikuntaa en ole painonpudotuksen aikana harrastanut oikeastaan yhtään, mutta nyt on aika salille varattuna :D
Onnittelut hyvästä pudotuksesta!

Ja pidähän hauskaa salilla! :D
 
[QUOTE="hippo";25798157]Tuosta chefin iloisesta blogipäivityksestä tuli mieleeni asia, jota olen aikonut kysyä jo aiemmin. Onko teillä mitään "oheiskohennuksia" menossa painonpudotuksen ohessa? Mä itse ajattelin, että ikäänkuin samalla vaivalla yrittäisin hoitaa rutikuivat takatassuni säälliseen kuntoon ennen kesää. Omasta ulkonäöstä huolehtiminen on välillä tuntunut tosiaan ihan turhalta ja koipiparat ovat kärsineet eniten.

Oheiskohennusten lisäksi olisi kiva kuulla, onko teillä jotain palkkiota ajateltuna, kun pääsette tavoitteeseen?

Mulle iski tuossa tunti sitten "kolmenkympin kriisi" kun muistin täällä jossakin ketjussa innostuneeni siitä, että saisin itseni ihmismäiseen kuosiin synttäreihini mennessä. Ne ovat toukokuussa ja nyt on jo maaliskuu, apua!!! 11 viikkoa jotakuinkin aikaa tikistää. Siitä syystä saattaapi olla, että jätän kymmenen miinuskilon palkinnoksi lupaamani karppipizzankin valmistuksen hamaan tulevaisuuteen. (kunhan nyt eka edes pääsisi sinne -10:een) :whistle:

Asenne on taas kohdallaan, toivottavasti se kantaa edes muutaman viikon, eikä sitä perinteistä muutamaa tuntia... :D[/QUOTE]

Ei mulla ole mitään oheiskohennuksia sinänsä suunnitellusti...mutta kummasti sitä on alkanut se ulkonäkö kiinnostamaan ja sitä kautta niitä kohentamisia on sitten tullut :)

Mulla on palkintoja ollut tässä matkanvarrella useampikin...muistaakseni 5kg, vai olikohan se 8 kg kohdalla ostin soda streamin. Olin sen hankintaa jo hetken pohtinut, mutten ollut raaskinut ostaa. Mutta koska vesi maikstuu ihan kakkalta, mutta kuplavesi törkeän hyvältä, niin kun sain muutaman kilon pudotettua, palkitsin itseni sillä :D

Kun pääsen 62 kiloon, olen päättänyt palkita itseni kasvohoitolakäynnillä...mies saa hankkia mulle lahjakortin palkinnoksi. Muttei se tiedä sitä vielä. Haittaakse? :D

Ihana kuulla, että sulla on asenne kohdallaan. Tosi kiva että tsemppiä löytyy :) Mullakin on vielä tietä edessä, koska mä en vielä mahdu pukuuni...mutta toivottavasti toukokuussa mahdun :D
 
Heips, pääsisinkö minäkin mukaan?
Pituutta 160(ei ole kyllä viiteen vuoteen tarkistettu, mut ei varmaan uskallakaan....kutistunut kumminkin). Painoa 65,7 kg. Nuorimman lapsen synnytyksen jälkeen se normaalipaino ei ole vaan tullut takas!!! Pentele, on se pakko tehdä itse jotain. Paino ennen raskautta oli 61,5 joten se ois tähtäimessä ennen töihin paluuta (elokuu). Välitavoite 64 toukokuussa lomareissulle.
Kait se noita syömisiä tarkkailemalla lähteen, liikunnalla myös. Että tehostamista.

Niin ja chefille onnea rajapyykistä!
 
"MaMa"
Täällä on niin ihana ilma, että oli aivan pakko lähteä lenkille! Kiersin vielä sen vähän pitemmän vaihtoehdon, about 4km. :) Meiltä menee tosi huonosti vaihtoehtoja, oikeastaan vain tuo yksi, jonka voi tehdä joko 3 tai 4 km:n lenkkinä. Ja maantien varressa siis nekin pitää tehdä, ei oo mitään oikeita lenkkipolkuja ollenkaan tässä lähellä. Siksipä ei talvella pimeällä huvita paljoa lenkkeillä, mutta nyt kun aurinko paistaa niin tulee ihan hinku sinne pihalle. :D
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Heips, pääsisinkö minäkin mukaan?
Pituutta 160(ei ole kyllä viiteen vuoteen tarkistettu, mut ei varmaan uskallakaan....kutistunut kumminkin). Painoa 65,7 kg. Nuorimman lapsen synnytyksen jälkeen se normaalipaino ei ole vaan tullut takas!!! Pentele, on se pakko tehdä itse jotain. Paino ennen raskautta oli 61,5 joten se ois tähtäimessä ennen töihin paluuta (elokuu). Välitavoite 64 toukokuussa lomareissulle.
Kait se noita syömisiä tarkkailemalla lähteen, liikunnalla myös. Että tehostamista.

Niin ja chefille onnea rajapyykistä!
Sut on lisätty listalle :)
 
IhanaValo
Meillä oli kavereiden häät juhlittavana eilen ja tulihan siellä syötyä, koitin kyl pysyä kohtuudessa (kerran vaan otin sekä ruokaa että kakkua enkä santsannu) ja juotuakin tuli jonkin verran. Ja tää päivä on menny mässytessä ja loikoillessa...
Uskaltaakohan aamulla vaa'alle ees...
 

Yhteistyössä