***Maaliskuussa ministyvät***

"hippo"
Polkupyöräily on kivaa :)

Mä olen opettanut oman mieheni ulkoilemaan tuon isomman muksun kanssa ja saapa viedä ulos pientäkin, kun se vähän kasvaa. Piti kyllä ensi alkuun jokusen kerran pukea tenava valmiiksi ja lyödä pulkka kouraan, että ulos nyt.

Se sujuu jo nykyään, mutta laihdutuskaveriksi miehestä ei ole. Olen joskus pyytänyt. Mutta sillä on "muuta tekemistä" jos pyydän sitä vaikka kävelylle. Eikä se malta olla ruokavaliolla. Pientä miestä siitä ei saa tekemälläkään, on noin 182-senttinen ja päälle 125-kiloinen. Iso osa on lihasta, mutta ei tietenkään kaikki. Mulle hän kelpaa ulkonäöllisesti justiinsa tasan tuollaisena, mutta mulla on monta elämäntapamuutosta jäänyt kesken, kun hän ei ole alkanut mukaan. Nythän mä päätin, että voin huolehtia itseni hoikemmaksi ilman miestäkin, mutta silti yksi asia kaivelee. Toivoisin hänen pudottavan painoa terveyssyistä. Se tässä rassaa, että hän on nyt päälle kolmenkymmenen ja mä haluan pitää hänet ainakin 80-vuotiaaksi asti, enkä luopua viidenkymmenen hujakoilla. Sukurasitetta sydän- ja verisuonitauteihin löytyy, kuten multakin. :|

Mutta luennoiminen ei auta. Sen sijaan olen välillä pakkomaistattanut tekemiäni karppiruokia ja osasta hän on oikeasti tykännytkin. Siispä meillä on välillä koko perheelle tarjolla vain karppiruokaa. Töissä hän syö leipää, mutta jääpä edes osa hiilarikuormasta pois ja ennen kaikkea, ruokavalioon saa samalla ympättyä enemmän kasviksia. Yritän saada miehen koukuttumaan terveellisiin herkkuihin, niin ettei hän pane pahakseen tarjoomuksiani. Pikku hiljaa, kyllä siitä hyvä tulee.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
"MaMa"
[QUOTE="hippo";25806507]Polkupyöräily on kivaa :)

Mä olen opettanut oman mieheni ulkoilemaan tuon isomman muksun kanssa ja saapa viedä ulos pientäkin, kun se vähän kasvaa. Piti kyllä ensi alkuun jokusen kerran pukea tenava valmiiksi ja lyödä pulkka kouraan, että ulos nyt.

Se sujuu jo nykyään, mutta laihdutuskaveriksi miehestä ei ole. Olen joskus pyytänyt. Mutta sillä on "muuta tekemistä" jos pyydän sitä vaikka kävelylle. Eikä se malta olla ruokavaliolla. Pientä miestä siitä ei saa tekemälläkään, on noin 182-senttinen ja päälle 125-kiloinen. Iso osa on lihasta, mutta ei tietenkään kaikki. Mulle hän kelpaa ulkonäöllisesti justiinsa tasan tuollaisena, mutta mulla on monta elämäntapamuutosta jäänyt kesken, kun hän ei ole alkanut mukaan. Nythän mä päätin, että voin huolehtia itseni hoikemmaksi ilman miestäkin, mutta silti yksi asia kaivelee. Toivoisin hänen pudottavan painoa terveyssyistä. Se tässä rassaa, että hän on nyt päälle kolmenkymmenen ja mä haluan pitää hänet ainakin 80-vuotiaaksi asti, enkä luopua viidenkymmenen hujakoilla. Sukurasitetta sydän- ja verisuonitauteihin löytyy, kuten multakin. :|

Mutta luennoiminen ei auta. Sen sijaan olen välillä pakkomaistattanut tekemiäni karppiruokia ja osasta hän on oikeasti tykännytkin. Siispä meillä on välillä koko perheelle tarjolla vain karppiruokaa. Töissä hän syö leipää, mutta jääpä edes osa hiilarikuormasta pois ja ennen kaikkea, ruokavalioon saa samalla ympättyä enemmän kasviksia. Yritän saada miehen koukuttumaan terveellisiin herkkuihin, niin ettei hän pane pahakseen tarjoomuksiani. Pikku hiljaa, kyllä siitä hyvä tulee.[/QUOTE]

Mulla on kans ongelmana tuo mies, joka muka kauheasti tukee, mutta oikeasti ei ajattele tuon taivaallista, mitä suuhunsa pistää. Ei "osaa" (lue: ei kiinnosta) laittaa terveellistä ruokaa, esikoiseni (kohta 8v) on parempi ruuanlaittaja kuin hän. Lisäksi häntä ei saa innostumaan muusta liikunnasta kuin juoksusta. Sitä hän on nuoruudessaan harrastanut, mutta harrastus jäi kun tapasi minut. :( Ja tuo tosissaan kaipaisi salitreeniä, niin saisi vähän lihaksia. Kauheat ripakintut sillä vatsa on iso omena. Mutta eipä kukaan voi toisen puolesta niitä päätöksiä paremmasta elämästä tehdä, joten meidän täytyy hippo nyt vain keksittyä sitten itseemme ja varmistamme, että ainakin me hoikistumme! :D
 
Sivusta seuraava ministyjä
Joo tuota mä juuri kaipaan, täydellistä ruokalistaa mitä syödä paljonko ja milloin.. En mä osaa yhtään soveltaa ite ruokia :( ja oon ihan tunari laskee kaloreita yms.
Mä käyn kaupassa lapun kanssa, mut sitten kattelen tarjouksia ja tulee sellanen pakko ostaa fiilis.. tuntuu, että oon ihan tuhoon tuomittu :D

En mä osaa ajatella tuolleen, että poika ja isä sais kashdenkeskistä aikaa, kun tiedän mitä se on.. poika kattoo piirrettyjä ja mies istuu tietokoneella.. ei ne vietä aikaa leikkien.. poika on välillä viikolla kotona isänsä kans ja sitä ne puuhaa.. poitsu kattoo piirrettyjä sen 8 tuntia ja sitten mies istuu koko ajan tietokoneella tai puhuu puhelimessa.. surullista mutta totta.. :/
En nyt tähän osaa ehdottaa muita diettejä, kun en niin tutustunut ole, mutta oma äitini ja pari ystävää on saanut hyviä tuloksia Go fat go- dietillä ja siinä on hyvin selkeesti ja yksinkertasesti kerrottu mitä saa syödä millonkin ja kuinka paljon. Ei tartte itse miettiä tai soveltaa mitään, kunhan vaan punnitsee ruokansa, etti syö liikaa tai liian vähän. :) Sillä sais ainakin alkusysäyksen ja oppii hyvän ateria rytmin. :)
 
Eilen jouduin pitämään kevyttoppatakkia sisällä, että kehoni lämpötila pysyisi yli 36 asteen. Normaali ruumiinlämpöni on kyllä matala, mutta jatkuva palelu hieman riepoo minua. Vai pitäskö vaan antaa palella ja se kuluttaisi enemmän kaloreita? Ruokailuvälit eilen 4,5 tuntia, 6,5 tuntia ja 3 tuntia; neljä ateriaa siis.
 
En oo hetkeen edes vaakalla käyny.... Eilen tuli ylläri. Miä voitin yhen niistä Ruotsin hiihtokeskus reissupalkinnoista mitä kaksplussalla oli se kilpailu :LOL: Lähtö on lauantai-iltana RUotsiin :O Nyt pähkääminen pakkaamisen kanssa. Meillä on sellanen huoneisto siellä missä on pikku keittiö joten ei tarvii ravintolassa joka päivä syyä. Ajattleinkin että hyvä liikuntaloma tiedossa, jos vaikka painais sen alle 112 kkun tullaan takas ;) Pelkään kyllä että nyt on tullu vähän takapakkia, pitää huomenna yrittää muistaa punnata. Oon vaan aamusta niin pöpperössä että ennen kahvia ja aamupalaa en osaa tehä mitään.... Vaistolla kohti keittiötä ja kahvipannua :LOL:
 
"MaMa"
En oo hetkeen edes vaakalla käyny.... Eilen tuli ylläri. Miä voitin yhen niistä Ruotsin hiihtokeskus reissupalkinnoista mitä kaksplussalla oli se kilpailu :LOL: Lähtö on lauantai-iltana RUotsiin :O Nyt pähkääminen pakkaamisen kanssa. Meillä on sellanen huoneisto siellä missä on pikku keittiö joten ei tarvii ravintolassa joka päivä syyä. Ajattleinkin että hyvä liikuntaloma tiedossa, jos vaikka painais sen alle 112 kkun tullaan takas ;) Pelkään kyllä että nyt on tullu vähän takapakkia, pitää huomenna yrittää muistaa punnata. Oon vaan aamusta niin pöpperössä että ennen kahvia ja aamupalaa en osaa tehä mitään.... Vaistolla kohti keittiötä ja kahvipannua :LOL:
Onnittelut voitosta! Mä en ikinä voita mitään, paitsi PartyLitelta, siellä oon aina voittaja kaikissa arvonnoissa. :D

Täällä oli kiva yllätys taas aamulla vaa'assa 94,2kg. :D Alaspäin mennään ja siitä saa koko ajan lisää energiaa kun tietää olevansa oikealla tiellä. :) Aloin muuten tänään käyttää vastaavaa tuotetta kuin se obesimed, niin tulee paremmin täyteen tuosta pussiruuasta. Siinä kun annokset on tosi pieniä. Nyt vain odotan, että tuo pakkanen laskikisi, niin pääsisi lenkille. En viitsi mennä 20 asteen pakkaseen, kun tiedän että keskipäivällä ollaan jo lähellä nollaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
"hippo"
Mun pitäisi lähteä hakemaan liikunta- ja päivänpaisteannos ulkoa, kun muksut saavat syötyä. Jos tappelisivatkin siellä vähemmän. Eilisestä paino oli tullut vielä 200g alas, kivaa. :) Heti aamusta nenän eteen on kasattu kiusauksia. Kysyin alle kolmevuotiaalta aamulla, että mitä tehdään tänään ja vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä: "Kakku isille!"

Ennen kuin ehdin alkaa neuvotella asiasta, muksu ryntäsi intoa täynnä kaapille hakemaan kipon ja kaulimen. En raatsinut enää kieltäkään, joten tuolla on nyt toistakymmentä leivospohjaa, pannaan niihin vattuhilloa ja jäätelöä, kun mies tulee kotiin. Mua itseäni varten on kalapihvejä tulossa, uskottelen itselleni, että mulla on parempaa. :)

Ulos joka sorkka, siellä on kevät!
 
  • Tykkää
Reactions: chef
[QUOTE="MaMa";25806822]Mulla on kans ongelmana tuo mies, joka muka kauheasti tukee, mutta oikeasti ei ajattele tuon taivaallista, mitä suuhunsa pistää. Ei "osaa" (lue: ei kiinnosta) laittaa terveellistä ruokaa, esikoiseni (kohta 8v) on parempi ruuanlaittaja kuin hän. Lisäksi häntä ei saa innostumaan muusta liikunnasta kuin juoksusta. Sitä hän on nuoruudessaan harrastanut, mutta harrastus jäi kun tapasi minut. :( Ja tuo tosissaan kaipaisi salitreeniä, niin saisi vähän lihaksia. Kauheat ripakintut sillä vatsa on iso omena. Mutta eipä kukaan voi toisen puolesta niitä päätöksiä paremmasta elämästä tehdä, joten meidän täytyy hippo nyt vain keksittyä sitten itseemme ja varmistamme, että ainakin me hoikistumme! :D[/QUOTE]

Meillä se tilanne on vähän päinvastainen...mä en syö mielelläni kasviksia (pupujen ruokaa), eikä mua saa kyllä ilman koiria lenkille edes pakottamalla. Mutta nyt olen siis opetellut vähän uudenlaista tapaa olla ja elää.

Muakaan ei ihan loputtomiin jaksa sapuskojen sisältö sen kummemmin kiinnostaa, eikä oikeastaan liikunnankaan an alysointi. Niinpä olen sitten päätynyt siihen, että koska miehelle sekä ruoka, että liikunta on jollakin tasolla intohimo, niin mä siten syön ja liikun siten, miten mies käskee. Eiköhän sillä synny tuloksia, kun se on itsensäkin kuosiin saanut :)

Ja tiedostan kyllä sen, että tyytyväinen saan olla. Kuten muutama muukin on todennut, diettaaminen on helpompaa kun joku kertoo mitä syöt, milloin syöt ja miten liikut. Mä en kyllä sitä miehen ohjeistamaa sapuskalinjaa vielä suostu syömään, kun päällimmäinen tavoitteeni on laihtua ja vasta sitten keskittyä siihen lihasmassan kasvattamiseen. Katson siis syömiset sitten paremmin, kun alan niitä lihaksia oikeasti kasvattelemaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sivusta seuraava ministyjä;25810345:
En nyt tähän osaa ehdottaa muita diettejä, kun en niin tutustunut ole, mutta oma äitini ja pari ystävää on saanut hyviä tuloksia Go fat go- dietillä ja siinä on hyvin selkeesti ja yksinkertasesti kerrottu mitä saa syödä millonkin ja kuinka paljon. Ei tartte itse miettiä tai soveltaa mitään, kunhan vaan punnitsee ruokansa, etti syö liikaa tai liian vähän. :) Sillä sais ainakin alkusysäyksen ja oppii hyvän ateria rytmin. :)
Sama kävi mulla mielessä. Ja tähän diettiin on tehty myös kuntosalitreeni ja kotitreeni, eli siihen saa halutessaan liikunnankin vielä mukaan :)
 
Eilen jouduin pitämään kevyttoppatakkia sisällä, että kehoni lämpötila pysyisi yli 36 asteen. Normaali ruumiinlämpöni on kyllä matala, mutta jatkuva palelu hieman riepoo minua. Vai pitäskö vaan antaa palella ja se kuluttaisi enemmän kaloreita? Ruokailuvälit eilen 4,5 tuntia, 6,5 tuntia ja 3 tuntia; neljä ateriaa siis.
Mä söisin enemmän. Tarkoitus kun ei kuitenkaan varmaan ole näännyttää itseään siinä määrin, että palelluttaa?!

Ehken ole paras ihminen puhumaan terveellisen laihduttamisen puolesta, mutta on mullakin rajani. Ja ne kulkee siinä, että kroppa toimii ja on hyvä olo. Eikä silloin mielestäni enää ole hyvä olo, jos palelluttaa sisällä niin paljon, että pitää kulkea toppatakki päällä.
 
En oo hetkeen edes vaakalla käyny.... Eilen tuli ylläri. Miä voitin yhen niistä Ruotsin hiihtokeskus reissupalkinnoista mitä kaksplussalla oli se kilpailu :LOL: Lähtö on lauantai-iltana RUotsiin :O Nyt pähkääminen pakkaamisen kanssa. Meillä on sellanen huoneisto siellä missä on pikku keittiö joten ei tarvii ravintolassa joka päivä syyä. Ajattleinkin että hyvä liikuntaloma tiedossa, jos vaikka painais sen alle 112 kkun tullaan takas ;) Pelkään kyllä että nyt on tullu vähän takapakkia, pitää huomenna yrittää muistaa punnata. Oon vaan aamusta niin pöpperössä että ennen kahvia ja aamupalaa en osaa tehä mitään.... Vaistolla kohti keittiötä ja kahvipannua :LOL:
WAU! Onnea :D :D

Ja hyvää reissua :)
 
No sitten ei muuta, kuin syömään :) Noi himothan on varsin hyviä himoja. Toista se on tällä plussapallolla, joka naputtelee mun läppärini näppiksiä...tää herkkuperse haaveilee niistä mokkaruuduista ja aleksanterinleivoksista :D :D
Jos ja kun pääsen 50 kg tavoitteeseen, niin saatan suoda itselleni korvapuustin. Sellaisen oikein suuren, joka tirisee rasvaa ja on voilla paistettu. Paljon sokeria ja kanelia. Ja kyytipojaksi joku todella syntinen valkosuklaakaakao tms. Ehkä tuplana, koska pulla niin iso. Ja seuraavana päivänä vaaka sanookin 51kg! :D
 
Jos ja kun pääsen 50 kg tavoitteeseen, niin saatan suoda itselleni korvapuustin. Sellaisen oikein suuren, joka tirisee rasvaa ja on voilla paistettu. Paljon sokeria ja kanelia. Ja kyytipojaksi joku todella syntinen valkosuklaakaakao tms. Ehkä tuplana, koska pulla niin iso. Ja seuraavana päivänä vaaka sanookin 51kg! :D
Eiköhän sinne normaalipainosen ihmisenkin sapuskoiin aina välillä mahdu ne pullat ja kaakaot ilman, että ne näkyy seuraavana päivänä vaa-alla :)

Siskoni kanssa (pudotti 30 kg ja on nyt hoikka) on paljon juteltu tuosta painon ylläpitämisestä ja hänellä se sujuu ns. itsestään. Ei hän siis juuri syömisiään joudu miettimään...ja kyllä siellä puheissa vilisee ne pizzat ja pullatkin :)
 
Eiköhän sinne normaalipainosen ihmisenkin sapuskoiin aina välillä mahdu ne pullat ja kaakaot ilman, että ne näkyy seuraavana päivänä vaa-alla :)

Siskoni kanssa (pudotti 30 kg ja on nyt hoikka) on paljon juteltu tuosta painon ylläpitämisestä ja hänellä se sujuu ns. itsestään. Ei hän siis juuri syömisiään joudu miettimään...ja kyllä siellä puheissa vilisee ne pizzat ja pullatkin :)
Oon miettinyt paljon tota ylläpitohommelia. Ite oon ajatellut, että yksi ateria lisää päivään ja jos jättää treeneistä osan pois, niin se on siinä. Min on helpompi kieltäytyä kokonaan kuin ajoittain nauttia. Toisaalta, olen myös ollut etsimässä terveellisempiä vaihtoehtoja. Uuden Yhteishyvän ruokaliitteessä ollut kesäkurpitsalasagne esmes just tällanen hyvä idea. Ja kastikettakin voi keventää. :)

Loppuelämän projekti, ei lyhyeksi aikaa pikadieettejä.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
noni.. ei voi sanoa enää muuta kuin tää on niin mun tuuria :D

Eilen olin töitten jälkeen menossa salille, niin kas kummaa, kun koko salia ei enää ollut! :D voi helvetti sentään :headwall:
Se oli 1.3 laitettu kokonaan kiinni, kun on omistajan vaihdos menossa ja siihen ei tuu enää kuntosalia ollenkaan.. että kiitti vaan, sinne meni 5 kk salikortti kankkulan kaivoon :D ei ois kuulema saanu enää myydä mitään kk-kortteja helmikuussa, kun otin kortin.. :)
Laitoin aamulla tulenkatkusen valituspalautteen niille menemään tuosta kortista, kun en saa käytettyä sitä sit... ja sinne meni sit 200 € edestä kulttuuriseteleitä mitkä oisin voinu käyttää sit johonki muuhun, jos oisin tiennyt ton, että se menee kiinni...
no huoh, mutta sentään hyvää on se ettei kotona oo enää herkkuja mun naposteltavana :) ainostaan pojan karkit ja miehen pahat salmiakit :) jos tästä nyt taas pääsis elämään kiinni.. :)
 
noni.. ei voi sanoa enää muuta kuin tää on niin mun tuuria :D

Eilen olin töitten jälkeen menossa salille, niin kas kummaa, kun koko salia ei enää ollut! :D voi helvetti sentään :headwall:
Se oli 1.3 laitettu kokonaan kiinni, kun on omistajan vaihdos menossa ja siihen ei tuu enää kuntosalia ollenkaan.. että kiitti vaan, sinne meni 5 kk salikortti kankkulan kaivoon :D ei ois kuulema saanu enää myydä mitään kk-kortteja helmikuussa, kun otin kortin.. :)
Laitoin aamulla tulenkatkusen valituspalautteen niille menemään tuosta kortista, kun en saa käytettyä sitä sit... ja sinne meni sit 200 € edestä kulttuuriseteleitä mitkä oisin voinu käyttää sit johonki muuhun, jos oisin tiennyt ton, että se menee kiinni...
no huoh, mutta sentään hyvää on se ettei kotona oo enää herkkuja mun naposteltavana :) ainostaan pojan karkit ja miehen pahat salmiakit :) jos tästä nyt taas pääsis elämään kiinni.. :)
Ota yhteys nyt jonnekin kuluttajasuojaan tms. Ei toi noin voi mennä! Siis et varmastikaan jätä tätä juttua nyt tähän, vaan vaitat niin kauan, että saat rahat takaisin!

Ja vaikka nyt on vastoinkäymisiä, niin koita ajatella positiivisia asioita :)

Jos tämän päivän pystyt olemaan herkuttelematta, niin sitten sulla on jo yksi herkuton päivä takana. Se on paljon enemmän, kuin mitä esim mulla on ollut viimeiseen 4 vuoteen ennen tätä diettiä :)

Mä la ja su söin kakkua ja arvaa vaan oliko eilinen päivä vaikea! Teki NIIN mieli herkkuja (meillä on 2 levyä suklaata kotona) ettei tosikaan. Mutta en syö!!! Mä tiedän että tästä himosta ei pääse eroon herkuttelemalla vaan nimenomaan sillä, ettei herkuttele vaikka mieli tekee. Niinpä purin hampaita yhteen ja irvistin.

Tänäänkin on näköjään vielä vähän vaikeaa, mutta jo helpompaa kuin eilen :)
 
noni.. ei voi sanoa enää muuta kuin tää on niin mun tuuria :D

Eilen olin töitten jälkeen menossa salille, niin kas kummaa, kun koko salia ei enää ollut! :D voi helvetti sentään :headwall:
Se oli 1.3 laitettu kokonaan kiinni, kun on omistajan vaihdos menossa ja siihen ei tuu enää kuntosalia ollenkaan.. että kiitti vaan, sinne meni 5 kk salikortti kankkulan kaivoon :D ei ois kuulema saanu enää myydä mitään kk-kortteja helmikuussa, kun otin kortin.. :)
Laitoin aamulla tulenkatkusen valituspalautteen niille menemään tuosta kortista, kun en saa käytettyä sitä sit... ja sinne meni sit 200 € edestä kulttuuriseteleitä mitkä oisin voinu käyttää sit johonki muuhun, jos oisin tiennyt ton, että se menee kiinni...
no huoh, mutta sentään hyvää on se ettei kotona oo enää herkkuja mun naposteltavana :) ainostaan pojan karkit ja miehen pahat salmiakit :) jos tästä nyt taas pääsis elämään kiinni.. :)
No huh huh millaisia toimijoita taas!!! Tosi ikävää kuulla tommosesta. Ite oon ollu saman saliketjun jäsen vuodesta 2003 (ei pakollisia jäsenmaksuja) ja heiltä jopa saanut kausikortista rahat takas, jos vaikka elämäntilanteen takia ei oo salille päässyt. Tee ihmeessä valitus!
 
Ota yhteys nyt jonnekin kuluttajasuojaan tms. Ei toi noin voi mennä! Siis et varmastikaan jätä tätä juttua nyt tähän, vaan vaitat niin kauan, että saat rahat takaisin!

Ja vaikka nyt on vastoinkäymisiä, niin koita ajatella positiivisia asioita :)

Jos tämän päivän pystyt olemaan herkuttelematta, niin sitten sulla on jo yksi herkuton päivä takana. Se on paljon enemmän, kuin mitä esim mulla on ollut viimeiseen 4 vuoteen ennen tätä diettiä :)

Mä la ja su söin kakkua ja arvaa vaan oliko eilinen päivä vaikea! Teki NIIN mieli herkkuja (meillä on 2 levyä suklaata kotona) ettei tosikaan. Mutta en syö!!! Mä tiedän että tästä himosta ei pääse eroon herkuttelemalla vaan nimenomaan sillä, ettei herkuttele vaikka mieli tekee. Niinpä purin hampaita yhteen ja irvistin.

Tänäänkin on näköjään vielä vähän vaikeaa, mutta jo helpompaa kuin eilen :)
Joo katotaan mitä ne vastaa mun palautteeseen, et alkavatko hyvittään sitä mitenkään. Jos ei niin sit menen eteenpäin asian kanssa.. ja kaikista hauskinta tässä on, että niillä ei oo ollu siellä salilla näkyvillä minkäänlaista ilmoitusta siitä, että se on menossa kiinni kokonaan.. ja kaks eri ohjaajaa on mun kans ollut tekemisissä sillon, kun otin sen kortin ja kumpikaan ei oo puhunut mitään salin sulkemisesta.. Ihmeellistä toimintaa...

Tästä sitä mennään eteenpäin herkutonta päivää :) toivottavasti saan pidettyä itteni kurissa.. :) Pitää tosiaan yrittää ajatella, että kilo kerrallaan tästä mennään alaspäin.. eikä ajatella sitä kauheaa määrää mikä pitää saada pois... :)
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe ja chef
No huh huh millaisia toimijoita taas!!! Tosi ikävää kuulla tommosesta. Ite oon ollu saman saliketjun jäsen vuodesta 2003 (ei pakollisia jäsenmaksuja) ja heiltä jopa saanut kausikortista rahat takas, jos vaikka elämäntilanteen takia ei oo salille päässyt. Tee ihmeessä valitus!
Mä oonki miettiny, et miten siellä niin vähän porukkaa käy :D tossahan se syy sit selvis :D Ja tieto on kuulema aikasemmin menny postituslistalla oleville ja mähän en oo missään postituslistalla ollenkaan..
No, valitus on laitettu.. katotaan mitä ne siihen vastaa :)
 
"MaMa"
Oon miettinyt paljon tota ylläpitohommelia. Ite oon ajatellut, että yksi ateria lisää päivään ja jos jättää treeneistä osan pois, niin se on siinä. Min on helpompi kieltäytyä kokonaan kuin ajoittain nauttia. Toisaalta, olen myös ollut etsimässä terveellisempiä vaihtoehtoja. Uuden Yhteishyvän ruokaliitteessä ollut kesäkurpitsalasagne esmes just tällanen hyvä idea. Ja kastikettakin voi keventää. :)

Loppuelämän projekti, ei lyhyeksi aikaa pikadieettejä.
Hei meidän äiti teki meille viime torstaina tota kesäkurpitsalasagnea ja se oli ihan taivaallisen hyvää! :p Suosittelen ehdottomasti! :D Itse en oo oikeestaan koskaan tykännyt oikeasta lasagnesta, lasagnette on mennyt joskus alas. Mutta tuo oli sellainen herkku, että pakko saada sitä vielä joskus lisää!
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Noni nyt ne oli vastannu sieltä salilta mun valitukseen..
Pahoittelivat kovasti, että näin on käynyt ja ovat kuulema jo viime vuoden lopulla alkaneet myymään lyhyemmän ajan kortteja, jottei tällaista tapahtuisi.. myös yksittäiset ohjaajat eivät ole tienneet milloin sali menee kiinni kokonaan, siksi on mulle myyty 5 kk kortti helmikuussa vielä..
Vaihtoehtoina on joko mennä sali82:lle tai LeafAreenalle sillä salikortilla, jos jompikumpi sopii paremmin. Mutta kun alunperin halusin tuonne, koska se on kodin lähellä eikä tarvi lähteä montaa kilsaa kulkeen salille töitten jälkeen! Törkeää touhua. Myös jumppakorttiin sen voin vaihtaa ja saisin tuossa länkkärillä käydä jumpassa.. hyvitykseksi saisin 1 h kerran personal trainerin kanssa, joka suunnittelisi mulle vaikka jumpat missä käydä.. MUTTA jumpat alkaa vasta 19.3, joten mulla menee siitä mun kortista kuitenkin 2 viikkoa hukkaan.. :headwall:
Pitää laittaa tosta 2 viikosta jokin vastine sinne kunhan pääsen kotiin.. en pääse töistä mailiin ja puhelimella on vaikea kirjottaa :)
 
"hippo"
Eilen jouduin pitämään kevyttoppatakkia sisällä, että kehoni lämpötila pysyisi yli 36 asteen. Normaali ruumiinlämpöni on kyllä matala, mutta jatkuva palelu hieman riepoo minua. Vai pitäskö vaan antaa palella ja se kuluttaisi enemmän kaloreita? Ruokailuvälit eilen 4,5 tuntia, 6,5 tuntia ja 3 tuntia; neljä ateriaa siis.
Mitä sä olet syönyt?

Mua alkaa palella, kun kroppa menee ketoosiin, kun on syönyt vain niukasti hiilareita. Tosin juuri nyt ei palele, kun risoo niin, että lämpenen ihan vain ärsytyksen voimalla. Tein niitä kalapiffejä ja olin viittä vaille aikeissa alkaa lounastaa, kun pudotin annoksen tiskialtaaseen.

En mä niitä olisi halunnutkaan. Pyh. :|
 

Yhteistyössä