MAALISMASUT 2008

Siis tää on jotain ihan uskomatonta. Mulla on siis tunnin välein nälkä. Vaikka olisin juuri syönyt kunnon aterian niin silti alkaa tunnin päästä tulla huono olo ja vatsa kurnii. Sitten on ihan pakko taas syödä kunnes kesken syömisen iskee kuvottava olo ruoan hajusta. Keskellä yötäkin on pakko nousta syömään. Onko jollain muulla näin voimakkaasti tätä nälkä oiretta?
 
Joo,oon tosiaan ollu jonnin aikaa nettipimennossa ja olihan sillä välin tullu tekstiä,jonkin aikaa kesti lukee... :)

UUSILLE TERVETULOA :flower: :heart: minunkin puolestani!!

Vastailen kysymyksiiin joita muistan....
Me ei aateltu kestovaippailla,vaan käytetään kertiksiä pikkukakkosellakin.
Aateltiin ottaa äippäpakkaus,kun se kuitennii on niinkin kattava paketti
ja ainaki viime pakkaukseen olin tyytyväinen. =) Kivalta näytti tääki. :heart:
En oo VIÄ alottanu osteskelua,jonnin verran kun oon kaikkee säästäny esikoiselta. Mutta toki sitä tulee ihan varmasti kaikennäköstä ostettua ennen masuasukin maailmaan tuloo... ;) Itteni kun tunnen... :LOL:
Tytölle on nimi mietittynä,mutta pojan nimi on vielä hakusessa, jotain hajua silti jo on siitäkin... :)
Me asutaan omassa (pankin ;) ) omakotitalossa,asuinpinta-alaa on 146neliöö,4mh jne. Muutettiin maaliskuussa,ulkoo talo on viä kesken, mutta kaikki aikanaan... :whistle:
Mulla on ikää on 26.v. Loppuvuodesta täytän 27.v. Mies vielä 24.v,mutta täyttää viä tänä vuonna 25.v. Ja pikkumies siis täyttää syyskuussa 2.v

Vuotaville OIKEIN PALJON JAKSUJA JA ISOOOOOT :hug: !!!!
Toivotaan,että masukit pysyy mukana menossa!!! :heart:

JENSKU ONNITTELUT HUOMISEN SYNTYMÄPÄIVÄN JOHDOSTA!! :flower: =)

Nyt meen nukkuun.Oon koko ajan niiiiin väsynyt,ettei mitään rajaa... |O
Muita oireita on vattan nippailu, koko rintojen arkuus ja sillon tällön kuvottaa.... :x

Eipä kai muuta tällä kertaa...Palaan taas asiaan! :wave:

Voimia ihan jokaiselle odotuksen odotukseen! =)

Mamuliini ja masuasukki 8+0
 
Voi kun helpottaiskin, mutta nyt olen jo tuntevinani supistuksia mutta kivuttomia sellaisia! Alkaa olemaan ne vkot(6-9)jotka mun pitäs viettää syväjäädytyksessä etten kaiken aikaa vaan hermoilis mutta mulle vuoto on aina ollut huono enne enkä osaa siitä ajatuksesta päästää irti!!! Torstaina mulla olis se ultra kättärillä, mutta mene sinä RHEA mun puolesta! Mä taidan livistää koko jutusta tässä vaiheessa :( Muisti, että meillä olis Turkin reissukin reilun vkon päästä ja yhtään ei nyt huvittas lähteä mutta olishan se vähän vaihtelua tähän kattoon sylkemiselle :LOL:
 
Mahtuuko uusi mukaan?! Tänään testailin plussan ja päivä menny aika sumussa! Toinen tulossa,poika synt 12/05,hoitovapaalla olen siis vielä.
Laskettu aika kait 27.3.pelottaa vaan ku ei oo oireita,väsyttää vaan,kun ekasta oli mahoton pahoinvointi.Neuvolaan soittelen ehkä ens viikolla.jaaha,taidan mennä saunaan mietiskeleen tätä uutta elämää,on tää hurjaa ja ihkua!!!
 
TERVETULOA uudet! Olette listalla :) :flower: :flower:

Mitä ihmettä mä höpisin tuolla aikasemmin, ei mul huomenna mitään ultraa ole vaan keskiviikkona! On sitä horisko :LOL: Niin muuten, just kun pääsin sanomasta että olo on ihan mainio, sit alkoi samantien heikottamaan ja kesti ainaki kaks tuntia ja pommac-mehujäätelön voimin se meni sitten ohi.... :whistle:

PAPAGENA mitä kuuluu? =)

Mulla tosiaan se turvotus on laskenut ihan silmissä, sillon rv6 näytin ihan siltä ku olisin ollu jo vaikka kuinka pitkällä!! Nyt on ihan normaali maha. Jospa parin viikon päästä vois laitella jo ekat masu-kuvat tähänkin ketjuun ;)

Gardenia ja Helmiäinen 8+6
 
Tänään on sitten käyty ekassa neuvolassa ja ultrassa. Kyllä siellä kohdussa oli pieni sikiö, sydän läpätti ja pikkuinen myös heilu siellä. :) Kyllä tuli helpottunut olo, kun näki pienen. :heart: :heart: :heart:
Viikot on nyt 8+6, vaikka kierron mukaan olis 8+4, joten la aikaistu muutamalla päivällä (26.2). Eli oikeasti kuuluisin sitten tuonne helmikuun odottajiin, mutta jos vaan kaikille sopii niin jään tänne? :attn:
Kerrottiin sitten tänään kummankin vanhemmille ja sisaruksille uudesta tulokkaasta, tuli paljon onnitteluja!

Tervetuloa vaan kaikille uusille ja onnea paljon plussasta. :flower: :flower:
Niille joilla vuotoja, niin oikein paljon tarrasukkia pienille matkaan. :hug:

Mutta nyt nukkumaan, meni aika myöhään tää kirjoutus kun tuli ensin kahlattua kaikki monen päivän kirjoitukset läpi. =)
 
Viikkoja kasassa nyt jotain 6+5 (kai). Ollaan oltu viikko Roomassa ja en kylla suosittele matkustamista nailla viikoilla. Aamuisin ja iltaisin on valilla todella huono olo. Hotellin minibaariin ei mahdu kunnolla omia evaita ja nalka on koko ajan. Ravintolassa ei koskaan tieda tarkkaan mita annos sisaltaa. Vasyttaa kauheasti ja mitaan ei jaksa tehda. Taalla on ihan kauhea helle. Koko viikon on ollut +35 astetta. Muutenkin ruumiinlampo on korkealla niin nyt se on jossain sadassa asteessa.

Otin suomesta mukaan voileipakekseja ja niita olen rouskutellut Colosseumilla ja muilla kivikasoilla. Pakkasin laukkuun myos Bonan luumusosetta ja sen avulla vatsa on toiminut hyvin.

Valilla tuntuu, etta en olisi lainkaan raskaana. Olo on jotenkin liian normaali. Vuotoja ei ole enka ole oksennellut. Pitaa jaksaa odotella neuvolaa ja ultraa niin asia varmistuu.

Ostin Ferrari kaupasta aivan ihanat pienet punaiset "ajo" kengat talle meidan toukalle. Niilla on sitten hyva ottaa ekoja askelia.

Odotan innolla, etta paastaan takaisin Suomeen. Ei tata helletta enaa jaksa.
 
Huomenta heräsin tavanomaiselle vessa reissulle.Polttava kipu alapäässä(lähde tuntematon)on yltynyt lähes sietämättömäksi eikä uni tule enää! Yritän kerätä rohkeutta ja lähteä aamulla heti naistenpolille, kyllä pelottaaaa |O Olen yrittany valmistautua pahimpaan jo eilisestä, mutta ei siihen voi valmistautua edes näin monen epäonnen jälkeen! Yrittäkää te muut nauttia elämästä ja raskaudesta ja kesästä(mistä kesästä?)ja vaikka mistä!
 
:wave: hei!!!

Täällä 27- vuotias jo 2en lapsen äiti ilmoittautuu maaliskuisten pinoon. Laslurilla sain LA:ksi 31.8.2008 eli nipinnapin täällä ollaan, mutta odotellaan neuvolan laskettua ja katsotaan pysytäänkä täällä!

Eilen plussasin :heart: Lapsia entisestään 2 kappaletta (tyttö ja poika), taloa rakennetaan ja häät 3:en viikon kuluttua :heart:

Projektia pukkaa mutta toivotaan, että kaikki menee hyvin!

:heart: kleopatra & joeljuulia :heart:
 
Huomenta!

Olettepa kirjoitelleet kauheasti, kun sai parina aamuna lukea ihan urakalla =)
:hug: kaikille vuodoista kärsiville ja tervetuloa uudet! :flower:

Täällä ei vieläkään oireita, mutta en kyllä niitä kaipaakkaan, kun lukee joidenkin oksujuttuja. Pitäis varmaan koettaa vastailla niihin kysymyksiin, jotka vielä muistan.
* Kertiksillä mennään tämänkin kanssa, inhoan pyykin pesua.
* Pakkaus otetaan, kuten edellisillekin, kerkesin antaa/ myydä vauvan vaatteet.
* Asutaan rivari kolmiossa ja tähän aiotaan sopia, jos ei "unelmakämppää" tule vastaan.
* Mulla ikää 32v, miehellä 34v ja Neiti 6v ja Veikka 1v10kk joten taidan kuulua siihen nestoriosastoon B)

Nyt Veikka huutelee hakemaan ja kohta Neitiä herättelemään, sit lapset hoitoon ja mutsi duuniin, olen ravintola-alalla ainakin syksyyn saakka.

Korven tyttö ja pikku3 7+6
 
Margit ja kleopatra tervetuloa :wave: Itsekkin vasta eilen tänne liittyneenä :)

Tuttelille :hug: toivotaan et pikkuinen kuitenkin ois vielä matkassa mukana ja pysyisi siellä loppuun asti.

Muumi82 varmasti ihanaa,kun pääsee kuulemaan sykkeen :heart:

Mä tos mietin tota kestoilua ja ehkä sitä vois kokeilla,ku esikko oli "kertakäyttönen" :D
Omakotitalossa asustelaan,täyden remontin keskellä :headwall: mut ehkä tämä tästä joskus valmistuu,tosin nyt näyttää huonolle,ku ukko tekee ihan hulluna ylitöitä,mut kait seki joskus helpottaa.
Oireita mulla ei oo ollu ku mieletön väsymys,kahvi teki eilen aamul tiukkaa saas nähä kuin koht käy,joo ja yks p...a hätä on koko ajan :LOL:
 
Uusille tervetuloa =) ja Tuttelille :hug:

Suvitus: Huomasin että me mennään samoilla päivillä :attn:

Täällä pieniä oireita: Välillä vatsan ja nännien nipistelyä, rinnat ei ole arat eikä kasvaneet :( Oksu oloja on välillä, esim aamukahvin jälkeen ja silloin, jos ei ole kerennyt syömään.

Harmittaa niin suunnattomasti, kun en ole pystynyt lopettamaan tupakilla käyntiä, 4-8-röökiä palaa päivässä. Lopettaminen on aivan suunnattoman vaikeata, 14 vuotta kun on polttanut enemmän tai vähemmän päivässä. Huomattavasti olen kyllä vähentänyt. Kamala stressi alkaa asiasta tulemaan. Täytyy vaan yrittää ja jos täältä sais tukea asian suhteen???

Niin ja ikä gallupiin: Itse olen 30 vee ja ukko 33 vee.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille

Terkuin Pikkulintu+salamatkustaja 5+3
 
Hei kaikille, ilmoittaudun mukaan ketjuun. Olen enemmänkin tällainen takapiru täällä lueskelemassa.
Plussa tuli tikkuun kuun vaihteessa ja alkuraskauden ultrassa kävin viikolla 6+, siellä pikkuruisen sintin sydän sykki vimmatusti. :heart:
Laskettu aika on noin 9.3.

Hieman meidän perheestä:

Toinen lapsi tulossa, poika syntyi 04/06. Minä 36 v, mies 35 v. Perheeseemme kuuluu myös kaksi kissaa.
Syyskuun alussa muutetaan rivari neliöön tästä kaksiosta.
 
Huomenia.. pahoinvointi jyllää.. eipä tee Nicorettee mieli. Nyt alkaa toinen täysin nikotiiniton päivä. Tupakoimatta 1kk ja 2vko. Ja mulla takana 17v ketjupolttoa takana, kerrasta lopetin puolen vuoden harkinnan jälkeen. Koin että oli helpompaa lopettaa kuin luulin. Ekoista 2 viikosta kun selviää niin sit helpottaa.

Ikägallup: Molemmat 30v.
Listaan: Mun La on 20.3 ja synnytyssairaalasta ei vielä hajua..

hope08+sintti rv5+5
 
Huomenta kaikille :wave:

Jennah: Et oo ainoa, täällä ainakin yksi jonka maha kurnii iltei koko ajan :/ Ja tuntuu tosi pahalta. Ite yritän saada sen pois useimmiten hedelmillä. Nyt taas maha kipee mutta erilailla, inhottavaa. Kohta varmaan pitää juosta vessaan :whistle:

Hyvää synttäriä Jensku :flower:

Tervetuloa ja onnittelut margit :flower:

Muumille onnittelut hyvistä ultrauutisista :heart: Pääsispä jo iteki.. Ja mäki haluun päästä jo kertoo :eek:

Voi ei tutteli, tule kertomaan sitten kuin kävi :( :hug:

Tervetuloa ja onnittelut kleopatra :flower: Ja laskettu aika on varmaan 31.3.? :D

Pikkulintu: Joo! Ja taisin mainitakin siitä joskus kun saavuit joukkoomme =) Kyllä sä siitä röökistä eroon pääset, pääsinhän mäkin :D Mä kans poltin ennen esikoista lähes 9vuotta ja lopetin heti ku sain tietää et oon raskaana. Mut viime uutena vuotena ku imetyski oli loppunu ni miehen kans sorruttiin ja puol vuotta nyt poltettiin ihan ku mitään 'taukoo' ei ois koskaan ollukaan :| Mut nyt mies syö purkkaa ja mä meen jo toista viikkoa täysin savuttomana B) Tuut vaan tänne purkaa ni yritetään auttaa sut pahimman yli :hug:

Mutta nyt tekee aamupalaa :)

Suvitus+Yrsa 5+3
 
Tervetuloa uusille minunkin puolesta!

tutteli78: Toivottavasti kaikki on hyvin! Mene ihmeessä käymään lääkärissä niin saat varmuuden!

suvitus: Täällä kanssa ihailtiin h&m kuvastoa... Teksi mieli tilata jo valmiksi, mutta täytyy malttaa vielä odottaa...

muumi82: Ihanaa, kun ultrassa kaikki oli hyvin :)

pikkulintu77: Tsemppiä tupakan polton lopettamiseen!

Paha olo täällä senkun jatkuu. Ärsyttää, kun mitään ei pysty tekemään... Sit on sellanen olo, et en sais valittaa kun tätä raskautta niin kauan toivottiin ja hoidoilla vihdoin onnistuttiin...
Eilen oli hieman parempi päivä ja käytiin asuntomessuilla ihailemassa taloja.
Ensi viikon maanantaina eka neuvola! :heart:
 
Menin kättärin polille tasan klo 8 ja käännyttivät pois kun en vuoda kirkasta verta! Aika kummallista touhua ja kotimatkalla tuntu, että pöksyt olis verestä märät mutta...ei ollut vaikka sitä nyt jotenkin jo odottelen! Tämä epävarmuus on kaikista rankinta ja mielellään saisi tähän asiaan jonku selvyyden, että joko raskaus päättyy tai sitten jatkuu ja olis himpun verran mukavampaa ja kivuttomanpaa olemista :whistle: Sain ajan tohon terkkarille, mutta osaako ne siellä mitään tälle ytehdä?? Ärsyttävää juosta sadassa eri paikassa hoidattamassa vaivojaan!!! Jos tämä raskaus onnistuisi, osaisin olla todella KIITOLLINEN =) Olkaa tekin kiitollisia lisääntymiskyvystänne ja miellyttävästä raskausajasta, joka sellasesta saa nauttia ;) Missähän Papagena luuraa kun ei ole kuulunut? Toivottavasti kaikki on hyvin! Tupakoitsijoille...itselläni loppui vuosia sitten tupruttelu raskauspahoinvointiin, kerran ku röökin jälkeen laattasin ei sen koomin mieli tehnyt! Joskus hermosavuja tosin vedelly ja nytkin maistuis mutta puren mieluummin vaikka kynsiä! Kerran eräs lääkäri totesi, että jos on ylivoimasta lopettaa polttaminen raskausaikana, on parempi polttaa pvässä max 5 tupakkaa kuin kymmenen ja mieluusti ei tietty ollenkaan.Kannataa yrittää lopettaa asteittain tai vähentää ainakin ensim.3kk sauhuttelua!
 
Nyt ei kuulu hyvää :'( Eilen illalla alkoi verinen vuoto ja aamulla kun kävin vessassa tuli pari pientä verihyytymää :( Lähden tässä käymään äippäpolilla kun lastenvahti tulee hoitamaan lapsukaisia.Pahoin pelkään et siirryn tänään pois täältä maalismasuista :'(
 
Mä kirjoittelen taas piitkästä aikaa. Me käytiin ultrassa viime keskiviikkona. Masusta löytyi voimakas syke :heart: Ja raskaus vastasi melkein kuukautiskiertoa. Vaikka luulin, että ovulaatio oli tullut paljon myöhemmin. Nyt siis viikkoja jo 7+6 =)

Kätilö oli aivan ihana, oli koko ajan antamassa neuvoja, miten lievennän pahoinvointia. Neuvoi näin: Jos pahaa pahoinvointia, niin apteekista voi ostaa jotain matkapahoinvointilääkettä. Sitä on käytetty 40v. myös raskauspahoinvointiin. Voi kokeilla juoda myös sitruunavettä. Eli puristaa sitruunaa veteen, tai kai sitä sitruunaa voi raakanakin syödä, ihan miten tykkää :D Mä kokeilin tuota sitruunaa ja ihan oikeasti auttoi:) Niin ja kätilö "käski" syödä appelsiineja, niin saa joitain tärkeää vitamiinia, en nyt muista mitä

Tupakoinnista: Itse lopetin nyt tupakoinnin. Ja TIEDÄN, että kuinka vaikeaa se on:( Tässä raskaudessa se on ollut ihmeen helppoa =) Vaikka KUINKA PALJON TEKISI MIELI, niin pitää vain keksiä joku tekosyy, että miksei halua tupakille. VAikka tuleva lapsi olisi kuinka rakas, niin jostain syystä joillekin tupakoinnin lopettaminen on todella vaikeaa. Itse en onnistunut esikoisen kohdalla ja se harmittaa :ashamed: Mutta onneksi sain vähennettyä. Olen aina ollut niin iloinen niiden puolesta, jotka vain lopettavat sen polttamisen heti. Ja olen tyytyväinen itseeni, että nyt sain lopetettua, ilman mitään apukeinojakaan.

Niin ja siitä syömisestä :) Mulla oli ihan alussa alussa aivan järkyttävä nälkä koko ajan. Kyllä nytkin ois, mutta kun ei voi syödä, eikä juoda mitään, koska on tuota pahoinvointia :'( Pitäis vissiin käydä ostaan niitä pahoinvointilääkkeitä. Ja musta on tullut ihme "terveysihminen" :saint: EI tee yhtään mieli mitään roskaruokaa, jopa puuro maistuu HYVÄLTÄ :D Outoa! Kaipa se johtuu tuosta pahoinvoinnista, että yrittää syödä vain terveellisesti, ettei tulis niin paha olo. :D

Joo, mutta nyt lähden pois sepostamasta :D Kukaan kuitenkaan jaksa lukea mun lorinoita =) Voimia kaikille vuodoista kärsiville, toivotaan että kaikki hyvin :hug: :hug: :hug:

Niin ja vielä siitä, kun joku kertoi miettineensä, että miten aikaa ja rakkautta riittää useammalle lapselle, niin kyllä se luonto hoitaa sen:) Ja sen takia sitä punnitsee, sulattelee ja käsittelee noita asioita raskausaikana, ettei olisi sitten yllätys syntymän jälkeen. Eikö olekin niin, että hyvin suunniteltu on puoleksi tehty työ :) Muistan itsekin, että käsittelin noita asioita mielessäni, että voinko rakastaa pienempää, koska rakastan niin paljon esikoista ja, että onko se esikoiselta pois? Ei ole, jos tekee asiat niin, ettei ole =) Kyllä me ÄIDIT pärjätään, ollaanhan aina pärjätty :hug: Jos ei pärjättäis, niin tuskin voitais edes saada useampaa lasta :saint: Siis kaipa evoluutio olisi jo hoitanut asiansa. Joo, mutta nyt moi :D :D :D :D

Vointeja kaikille :hug:
 
LapsetOvatElämäni: kivoja kuulumisia!

Jos käyt ostamassa sitä matkapahoinvointilääkettä, kerrothan sen nimen meillekin. Kävin nimittäin viime viikolla apteekissa ja kyynelsilmin piti pois tulla, kun sanoivat, ettei mitään matkapahoinvointilääkettä saa käyttää raskaana ollessa. Inkiväärilastut ja -tee (sitruunaisesta aromistaan huolimatta) eivät minulle tepsineet ~ haluaisiko joku siis ostaa melkein tuoretta inkivääriä jääkaapistani :D

Tänään onkin näköjään hyvä aamupäivä. Aamulla ihan hyvä olo, nyt välillä pitää vähän painella massua mutta pahoinvoinnin tunne ei nouse sieltä ylemmäksi. Ruokakin maistui. Koko aikana muuten ei ole minulle karkkihiirelle maistunut ei kovin suolainen eikä makea: siis sipsit ja karkit ovat saaneet olla rauhassa. Omituista!

Papagena tulit sitten näistä mieleen (anteeksi taas öllöjutut): ei mullakaan mitään autuasta raskausoloa ole, ihmetyttää ja välillä kovastikin mietityttää, että mitäs tästä nyt oikein tuleekaan. Enkä ole ostellut vauvalle vielä mitään, en edes katsellut, vaatteita tai varusteita nimittäin. Ei ole sellaista 'vauvaoloa' vielä ollenkaan, kunhan nyt vaan on nuo menkat jääneet tulematta ja olon perusteella kai sitä sitten raskaana ollaan. Että älä huoli, et ihan ainokainen ole!! Parempaa mieltä sinulle :wave:

~Tiila ja Nyytti 7+4
 
Mä en oo niinkään miettiny sitä että riittääkö mulla rakkautta kahdelle(+miehelle,kissalle,itselle) lapselle, kun tiedän että riittää ja onhan täällä kaksi syliä,onneksi :) Mua mietityttää enemmän kaikki jutut mitä tehdään yhdessä esikoisen kanssa, kuten kun sängylle menee makaamaan tulee tyttö heti siihen ja painitaan, istuu rintakehän päälle ja muuta.. Mutta kun vauva tulee ja esim. imetän häntä sängyssä niin tyttö tulee painimaan ja joudutaan kieltämään ja mietin vain kuinka hänelle tulee tästä paha mieli ja muuta :ashamed: Mutta kaipa kaikki suttaantuu ja tosiaan, enhän ole ainoa kenelle on toinen lapsi tässä maailmassa tulossa :whistle: Tyttö onneksi kasvaa ja saahan hän siitä uuden leikkikaverin ja muuta.. Joo kyllä kaikki järjestyy!

Mulla taas ihan päinvastainen olo! Oon tosi innoissani tästä raskaudesta ja kun tämä on vasta niin alussa niin tuntuu että tämä paikka on ainoa missä voi onneaan oikein kunnolla hehkuttaa :heart: Ja hypistelen vauvanvaatteita ja muuta.. Kaikki helpottuu sitten kun asiasta pääsee kertomaan muille =) Sori vaan innotusvuodatukseni :p

Nyt jatkaa nukuttamista :|

Suvitus+Yrsa 5+3
 
Hei vaan kaikille, olipahan reissu tänään! Menin terkkarin kautta uudelleen lähetteellä kättärille ja siellä sitten odottelin ties kuinka kauan, että ihan usko meinasi loppua! Kun katsoin itkusilmässä olevia äitejä tai siis äidinalkuja, jotka olivat saaneet huonoja uutisia nousi minullakin pala kurkkuun ja ajattelin jo kesken lähteä kotiin ja säästyä edellämainitulta! Urheasti istuin ja odottelin kuitenkin ja lääkäri oli tällä kertaa mielettömän mukava ja rauhallinen.Kun tutki ultralla ei ensin puhunut mitään(olen sitä aina pitänyt huonona merkkinä) ja ehdin jo pelästyä, mutta sitten selitti että löytyy sikiö ja sydänäänetkin, jotka tosin hennot mutta johtuneeko viikoista kenties joita nyt siis 6+4! Totesi että emättimen limakalvot aristavan näköiset ja vuoto ja kipu mahdollisesti siitä johtuvaa! Olo on nyt jokseekin helpottunut, mutta ei tässä täysin voi hyvään oloonkaan tuudittautua!

Sain hyvältä ystävältä uutisia, että on myöskin raskaana ja se oli tietysti loistava uutinen ja olis kiva yhdessä voida paksusti, mutta....jotenkin tuli paha mieli kun itsellä ei mitään takeita, että tästä mitään nyyttiä koskaan syliinsä saa ja mua alko kamalasti itkettämään :ashamed: Onko kellään vastaavanlaista kokemusta???
Papagena juuri taustoistani johtuen en minäkään oikein uskalla iloita tai hössöttää, mutta minusta on kiva olla positiivisessa seurassa täällä, koen että se taas rauhoittaa minun mieltäni :) Ensimmäiset lapseni kun sain 90-luvulla olin niin nuori ja kokematon, ettei sillon semmosta intoa ja paloa ollut siihen raskauteen ja lapsen saamiseen, mutta toki lapset haluttuja oli! Olis kyllä ihanaa edes keran elämässä päästä vähän hössöttämään ja leikkimään uudestaan äitiä, kun luulen että tekisin niin monen asian toisella tavalla kuin ennen.Saa nähdä jääkö nämä kaikki haaveeksi vai toteutuuko vielä joku kaunis pvä ;) Aurinkoista mieltä kaikille :D
 

Yhteistyössä