Mä nyt kerron teille miksi mä en kykene töihin.

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ravitsemusterapeuttien koulutuksessa on paha virhe, kun eivät tiedä, että just maltodekstriini on nopeiten imeytyvää hiilihydraattia - vai oliko glukoosifruktoosisiirappi - täytyisi selvittää paremmin, koska levittävät virheellistä tietoa ja ne sapuskat, mitä sairaille tyrkyttävät, ovat usein jopa vaarallisia!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Mä en kykene töihin, koska mun pottuvarpaan kynsi hiertää ja painaa sinne varmaan ihon alle ikävästi. Sen takia mä tarvin olutta ja panacodeja. Sen takia valtio on mulle velkaa sohvan ja netflixin.
 
vierailija
Minua taas närästää ja sen takia en voi tehdä mitään työtä. Mutta voin ehkä syödä nakkikastiketta muussilla, juoda pari kepukkaa ja käydä uimahallilla saunassa valtion kustannuksella.
 
vierailija
Ei oo haiman toimintaa tutkittu. Ainakaan tietääkseni. Verikokeita on tosin otettu vaikka kuinka paljon enkä tiedä mitä kaikkea niistä on katottu.

Tutkimuksissa joita on tehty on todettu kilpparin vajaatoiminta ja suurentunut kilpirauhanen, joka on kyllä tyroksiinista huolimatta silminnähden suurentunut lisää.

Lisäksi b12 on koholla. Sisätautilääkärin mukaan sillä ei ole merkitystä. Mutta ainakin vaasan sairaalan labran sivuilla sanotaan näin: "Kohonneita pitoisuuksia tavataan B12-vitamiinihoidoissa, KML:ssa, maksataudeissa ja munuaisinsuffisienssissa"
Diagnostiikka on valtavaa businessta, mutta vierasaineita ei selvitä kukaan - paitsi jos niitä löytyy luomutuotteesta, lähtee evira liikkeelle. Tekeekö mitään, on eri asia:ROFLMAO:
 
vierailija
Ravitsemusterapeuttien koulutuksessa on paha virhe, kun eivät tiedä, että just maltodekstriini on nopeiten imeytyvää hiilihydraattia - vai oliko glukoosifruktoosisiirappi - täytyisi selvittää paremmin, koska levittävät virheellistä tietoa ja ne sapuskat, mitä sairaille tyrkyttävät, ovat usein jopa vaarallisia!
https://teknologiateollisuus.fi/fi/ajankohtaista/uutiset/tule-toihin-teknologiateollisuuteen-etsimme-asiakaspalvelukoordinaattoria
 
vierailija
vierailija

Yhteistyössä