*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

Emmama mulla ei ole yhessäkään raskaudessa ollu tota linea negraa,niinku ei näytä nytkää olevan.

Täällä on taas illan supistellu tosi kipeesti..ärsyttää niin vietävästi kun supistelee jo näin mutta mitää ei tapahdu kumminkaa.Mä oon varmasti vielä joulukuussakin täällä.
 
Onneksi anilja lla kuitenkin kaikki hyvin!
Tsemppiä TT:lle, varmasti H-hetki on tosi lähellä, jos et ole jo synnyttänyt =)

Tuosta rokotteesta; itse en ole osannut kans sanoa juuta enkä jaata, mutta taitaa ollakin mun kohalla myöhäistä kun täällä aletaan rokottaan 2.11, ja mulla tuo LA 3.11. Ehkäpä hyvä niin...

Linea negraa, ei tällä kertaa ole ilmestynyt. Pojista on tainnu molemmista tulla, tytöistä ei. Saapa nähä onko tämä sitten tyttö
=)

Tutalta oli tullut ihania potkareita ja bodeja myyntiin, uusretroja(tutta 50v). Pakko oli punaset potkarit ostaa :D Kyllä ne sopii sekä tytölle että pojalle.

Meillä onkin ollut helpompi arki täällä, kun tytöt jäi viettämään mummolaan syyslomaa ja pojat vaan kotona. Nuo ei vaan ole tottuneet yökyläilyihin niin tahtoo olla esikolla(7v) vähän ikävä. Meijän 5v rämäpää ei paljoa ikävöi :D Tytöt on luonteeltaan kuin yö ja päivä.

Omaan tilaan ei uutta, kaikki ok, mitä nyt normaalit supistelut ja liitoskivut vaivaa. Mulla ei ole edelleenkään kiire synnärille vielä ainakaan 2teen vkoon. Yritän nauttia tästä ajasta 100% kun ei koskaan voi tietää saako tätä enää "kokea". Mä niin tykkään olla raskaana :LOL:

Huomenna kokoarviointiin lääkäriin. Saa nähdä saako lähetettä äitipolille...


Onni ja huomenna poksuu rv 38
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miyaki:
http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/2009101910451625_si.shtml

jokos tää on ollut täällä? tuo uutinen sai ainakin mut 100% varmaksi että en tuota rokotetta ota itselle enkä lapsille.
"Guillain-Barrén oireyhtymän riskitekijöitä ei juuri tunneta, mutta huomattava osa potilaista on hieman aiemmin sairastanut jonkin virus- tai bakteeri-infektion. " Eli tuohon on riski myös jos sairastuu (mihin tahansa, myös sika-)influenssaan. Kummassa riski on suurempi,sitä ei voi tietää. Tekstistä ei myöskään käynyt ilmi onko kyseessä edes sama rokote mitä Suomessa jaetaan, niitähän on useita erilaisia.

http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/2009101910453128_si.shtml

Olisipa tosiaan vaihtoehto ettei tarvitsisi rokottaa eikä sairastaa :(
 
Mä oon pohtinu koko päivän tosiaan tota rokotusasiaa ja taidan olla antamatta kantaani vielä huomena. En kuitenkaan rokotetta vielä saisi vaan menisi ensiviikkoon. Haluaisin ehkä myös kuulla lääkärin kannan...vaikka tiesä osaako nekään täällä sanoa mitään! Neuvolantäti ei ainakaan :kieh:
Mun ensimmäinen reaktio sillon joskus tota rokotetta kohtaanoli kielteinen ja olenkin miettinyt että pitäisikö sitä vaan luottaa tuohon ensi-intuitioon?!
Luultavasti siis jätän rokotteen väliin! :$

Sitten rokotteesta seksiin :whistle:
Miten teillä muilla masut reagoi seksin jälkeen?!
Meillä tämä on ollut niin harvinaista herkkua nyt loppuraskaudessa ja useampi viikko ollutkin väliä! Tänään sitten intouduimme peittoja heilutella :whistle: ja voi herranen aika miten mua on supistellu sen jälkeen :eek:
Tuntuu että masu kiristelee ihan koko ajan eikä rauhoitu nyt ollenkaan :/ Kovasti on myös paineen tunnetta! :eek:
Tosin eipä nämä mitään synnytyssuppareita ole mutta kovin epämukava olo on nyt näiden kiristelyjen kanssa :/ Toivottavasti yön aikana rauhoittuu!
 
Jennyli mulla alkaa supistella jo seksin aikana jos sitä harrastaa,mutta eipä ole oikee uskaltanu just sen takia sitä tehä vaikka haluja löytyy molemmilta.

Muutenki on taas kokoillan vaa supistellu tässä eikä oikee tiiä miten sitä ois kun niin puristaa tota masua.
 
Pikkuruiselle onnea pojan syntymästä! :flower: Ja Valkoliljalle onnittelut toisen pojan kotiutumisesta!

En eilen päässy kirjautumaan, joten poksun sitten tänään 34+1 :heart: Tänään oli tentti, joka mielestäni meni ihan hyvin, ensi viikolla paljon isompi tentti, täytyy alkaa lukemaan :| Hitsi jos oisin ollu töissä ni äitiysloma alkaisi lauantaina! Ei näy kyllä loppua näille koulutehtäville! Vielä 2 tenttiä ja yksi iso ryhmätyö tänä vuonna. Mutta onneksi 1kk joululoma alkaa jo 11.12... No, saa nähdä miten käy opiskelujen ku vauva syntyy! Ois vaan kiva saada noi pakolliset kurssit pois alta ni voin ens vuonna keskittyä gradun kirjottamiseen.
 
Masuviiva löytyy täältä ja ylettyy ihan rintojen alapuolle asti ja poika on tulossa :heart:

Täällä myös kovasti pähkäilen ton rokotteen kans. Huomenna neuvola,täytyy sieltä vähän mielipidettä kysellä. Tällä hetkellä kuitenkin kallistun enemmän siihen etten ottas. En tosiaan jaksa uskoo että sikainfluenssan saan ennen kun vauva syntyy...

Supistuksetkin on loppuneet kun seinään. Kaks viikkoo supisteli päivittäin MONTA kertaa ja osa kipeitäkin. Nyt ei oo tullu enää ollenka. Ehkä joku yksittäinen mahan kovettuminen, siinä kaikki.

Tahtoo jo vauvan! Noh, ihana aatella että korkeintaan joku viis viikkoo niin vauva on sylissä. Sitä odotellessa...

Ellen ja rontti 36+5
 
Pikkuruiselle onnittelut pikkumiehestä :flower: :heart: ! Ja osanotto suruunne :hug: .

Mut on pistäny mietteliääks sellanen asia tähän syntymän ja kuoleman yhteyteen liittyen, että pari kk ennen esikoisen syntymää kuoli mun eno, toista kun odotin niin taas pari kk ennen lapsen syntymää vietettiin hautajaisia, kun mun mummo kuoli. Ja nyt kun kolmas lapsi on tuloillaan niin eikös syyskuussa kuollut mun toinen mummo. Alkaa oikeasti epäilyttää toive kenties vielä neljännestä lapsesta, jos sit saa pelätä, että kenet läheiset sitä menettää. Mutta täytyy yrittää uskotella, että tää on vaan sattumaa, että näin on käynyt.

Isyyslomaa meillä mies pitää teoriassa sen kolme viikkoa mutta käytännössä joutuu kuitenkin tekemään töitä lomankin aikana. On siis yrittäjä, joten puhelin tulee soimaan kotonakin ja töitä pitää työntekijöille järjestellä ja työmailla käydä tarvittaessa. Mutta tietysti toivon, että olis mahdollisimman paljon kotona touhuamassa noiden isompien lasten kanssa ja kuskaamassa niitä kerhoihin ym. Sais itte vähän pehmeämmän laskun elämään kolmen lapsen kanssa =) .

Sikainfluenssarokotusta en varmaankaan ehtisi edes saamaan, kun ei neuvolassakaan ollut vielä mitään tietoa milloin saavat rokotteita. Enkä sitä luultavasti edes ottaisi, kun laskettu aika on jo näin lähellä. Mutta jos juuri synnyttäneetkin rokotetaan niin sitten sitä varmaan harkitsen uudemman kerran. Lapsillekaan en tiedä vielä, että otetaanko rokotus vai ei.

Linea negraa ei mulla ollut ekassa raskaudessa ja syntyi tyttö. Tokassa raskaudessa viiva näkyi loppuraskaudessa hyvin vaaleana ja syntyi poika. Nyt en ainakaan vielä viivaa ole huomannut, katsotaan tuleeko meille siis toinen tyttö...

Joululahjoja tässä olen tilaillut nettikaupoista. Ja vähän muutakin mukavaa löytynyt...kuten mattoja, kreikkalaista hunajaa (kun ei tänä syksynä uskaltanut lähteä tän mahan kanssa enää Kreikasta asti hunajaa hakemaan...), imetysliivit, kestovaippoja, Manducan kantoreppu...Nyt on kivaa odotella postinjakajaa, että pääseekö paketin hakuun =) .

Viikonloppuna käytiin uimassa ja keskiviikkona viedään lapset jääkiekkoa katsomaan. Ja täytyy kehitellä muutakin kivaa tekemistä nyt kun vielä pääsee lähtemään helposti joka paikkaan. Sit kun vauva syntyy niin vietetäänkin varmaan aluksi aika paljon aikaa ihan vaan kotosalla.

Eikös sitä sanota, että monesti vauvat rauhoittuu mahassa kun synnytys lähenee?? Sen perusteella tämä asukas ei ole tulossa yksiöstään vielä piiiiitkään aikaan. Ihan mahoton myllerrys alkanu käymään mahassa, yölläkään ei saa nukuttua, kun möngertää ja potkii niin paljon ja ihan kiitettävällä voimalla :kieh: .

Pelagia 38+1
 
Huoh, taas sitä valvotaan |O Varmaan tunnin pyörin sängyssä kunnes nousin ylös kun ei uni kuitenkaan tule. Tulin oikeastaan vaan toivottelemaan sympatioita :wave: niille jotka myös tästä kärsivät (taitaapi olla jo ennemmin sääntö kuin poikkeus näillä viikoilla).

Linea negraa ei ole muuten tässä raskaudessa tullutkaan, enpä ollut muistanut sitä ennen galluppia. Poikaa odottaessa oli reilusti yli navan ja nyt tyttöä odottaessa ei tosiaan ole yhtään.

Huomenna olis lääkärineuvola, enkä osaa päättää pyydänkö lähetettä kokoarvioon vai en. Periaatteessa vähän on alkanut jännittää vauvan koko, kun reilusti yläkäyrillä menty niin pitkän aikaa ja mullahan on raskausdiabetes, jonka takia vauva saattaa olla suurikin. Ja kun terkka vielä viimeksi sanoi että isolta tuntuu.. Mutta toisaalta, kun ne painoarviot voi heittää vaikka kuinka niin tuntuu turhalta mennä etten sitten huolestu turhaan jos vaikuttaakin tosi isolta mutta syntyykin ihan normaalipainoisena. Sektioon en kuitenkaan millään tahtoisi, luulen että saisivat lupailla 5kg vauvaa ennenkuin sektiota miettisin ja niin suurta en sentään usko kantavani. En osaa päättää..

Aamuöisin terveisin
Mamacita- ja typy 36+3
 
Heipparallaa kaikille =) !

Röh, Röh rokotteesta sen verran et olisi tosi hankala päättää ottaisinko. Me siis työkomennuksella Indonesiassa ja minua asia ei koske. En kyllä osaa sanoa mitä tekisin.

Joo, miunhan ukko se tosiaan suuntaa Balille perjantaina ja olen tyttöjen kanssa yksin koko viikonlopun. Täytyy laittaa autonkuljettaja 24/7 valmiustilaan jos lähtö tulee! Ei kyllä naurata jos synnytys alkais silloin :kieh: ! Pitää varmaan sanoa kotiapulaisellekin et on tavoitettavissa et saan lapsille hoitajan. On tämä elämä täällä kyllä NIIN erislaista, huoh!

Linea negrasta, elikkä kaikissa kolmessa raskaudessa ilmestynyt. Ekalta ylsi 2 cm yli navan, tokalta 4cm yli navan ja tältä kolmannelta 6cm yli navan. Kaikki ovat olleet tyttöjä ja väri tuollainen vaalean ruskea. Seuraavalta varmaan alkaa jo olla tissien alla ;) ...kummallista. Johtuisko meikäläisellä siitä et hormoonitaso nousee aina raskauksien myötä lisää?!

Oli muuten huvittava uni tuossa viimeyönä! Maitoa suihkusi rinnoista niin kuin puutarletkusta ja vauva kattoi mua silmiin ja totesi et 'Äiti en mää voi tästä syödä'! :LOL: . Kyllä on tosiaan hormoonit koholla aivan joka suhteessa!!!

Meikäläisellä jää tällä viikolla lääkärikäynti väliin. Ukko tarttee kun menee lentokentälle (täällä usean tunnin projekti) ja lääkärin vastaanottoaika just siinä samalla aikaa. Sanoi kyllä viime viikolla et nyt seurataan viikottain ja olisihan mulla ne hepatoosin testituloksetkin siellä mut jotenki an jaksais edes mennä sinne. Kaikki on kuiteski varmaan kunnossa ku vauvakin on aktiivinen. Mahaa kyllä kutittaa aivan raivona, mut silti taidan jättää väliin. Menen sitten ens viikolla joku päivä...



Hyvää viikonjatkoa meille kaikille pallukoille

=)

Indo ja Ebba 35+2

P.s. [/b]Isyyslomasta, olisi kyllä ihana jos ukko olis lomalla kun vauva tulee kotiin, mutta miehellä ei ole tietääkseni oikeutta lomaa pitää, vaikka suomalaisen työehtosopimuksen raameja noudatetaankin. Pitänee vielä selvittää. Olen kyllä asiasta kysynyt häneltä, mut veikkasi et ei mahdollista...Täytynee hiostaa vielä :|
 
Huomenet

Kuulumiset kuitattu =)

Täällä taas valvottu yö, ei närästyksen takia, mutta baby piti sensortin mekkalaa massussa, ettei siinä nukkumisesta tullut mitään... :saint:

Masuviivaa ei ole näkynyt

Sikainfluenssarokote mietityttää nyt, kun näitä uutisia lukee mahdollisista haittavaikutuksista, hengenvaarallisesta hermostosairaudesta :eek: kun tieätis, mihin sitä pitäis uskoa :|

Jaksuja kaikille vaivojensa kanssa kamppaileville :hug:

Kuiskaten 35+3
 
huomenta! :wave:

väsymys ei hellitä ollenkaan, siks en jaksa oikeen mitään tehä muuta ku netissä pyöriä, nolottaa ihan ku oon "koukussa" kaikenmaailman fb peleihin ku ei muutakaan tekemistä muka ole.. :D

masuviiva löytyy täältäkin, ilmestyi tosi aikasessa vaiheessa raskautta ja on kasvanu nii et yltää 20cm navan yläpuolelle. jonkun uskomuksen mukaanhan synnytys on lähellä kun viiva on ihan rintoihin asti, sitä ootellessa,heh :p

täällä kans siis supistukset loppunu ihan kokonaan ku aiemmin niitä tuli ihan hirveesti, johtuu ehkä siitäkin etten paljoa jaksa liikkua ku oon nii kömpelökin. Liikkeet on rauhottunu tosi paljo kans, tuntuu ettei ole mitään merkkejä synnytyksen lähestymisestä.. :| ja niinku luulin että syntys pari viikkoa ennen laskettua mut ei taida syntyä.. enää 11 päivää marraskuuhuun jiiihaaa! (hyvä etten ole laskenu tuntejakin jo la:han ) :LOL:

eilen oli vika neuvolalääkäri, kaikki hyvin ja paikat visusti kiinni ja kiinteät.. oli kyl tosi nuori lääkäri ja tuntu ettei se oikein tienny mitä tekee, joutu ultralla kattoo vauvan asennon ku ei tienny onko rt. olihan se, edelleen :)

joulu lähestyy ihanaa, mä oon kans jouluihminen ja musta on ihanaa ku sitä hössötetään kaupoissa jo hyvissä ajoin, voisinki alkaa kotonaki kohta kuuntelee joululauluja. nuei, mut lahjojen ostelu on kivaa kuhan ois rahaa.. täytyyki lähteä joku päivä ostoksille ettei jää taas kaikki hankinnat joulukuulle ja sit on varaa pelkkään puuroon ku on jouluaatto :$ miehen lapset onki tän joulun äitillään nii me ollaan kolmistaan, outoa ja harmillistakin, musta lapset tekee joulun (no onhan meillä vauva mut vähä eri juttu)

sikainfluenssarokotetta en aio ottaa varmaankaan, kattoo nyt aletaanko sitä miten paljo tyrkyttämään mut nyt ainakin semmonen fiilis et ei!

jeh kai se on alettava jotain touhuumaan, jos sais vaikka lähettyä sinne ostoksille =)

tupuna ja pokken 36+2 :heart:

ainiin eilen neuvolassa sanottiin et rv 38 alkaen vauveli on täysiaikainen, eikä rv 37 eli kumpi se nyt sit on?! :whistle:
 
teddybear82 Ei taida tuo linea negra kertoa sukupuolta. Mulla on aikaisemmat olleet tyttö ja poika, joista ei tuota viivaa ole tullut. Nyt on viiva ja tyttö tulossa :)

Pelagia Mäkin aion ehdottomasti hankkia tuon Mandugarepun. Nyt ei vaan anna kukkaron nyörit periksi, mutta myöhemmin toivottavasti.

Rahamenoa on tosiaan ihan liikaa..ja lisää tulee jatkuvalla syötöllä. Tyttären pyörä varastettiin ja nyt pitäis repiä omavastuu 150? ylimääräisenä menona jostain. Autosta pitäis korjauttaa vaikka ja mitä, mutta se pitäis saada myös katsastettua! Lasten bussikortit pitäis uusia ja ne maksaa 60?/kpl...tässä ihan vain pintaraapaisuna näitä menoja...

Täällä käy hermoille yksi murkkuikäinen...kun lusmuaa koulusta...grrrrrrrrrr.....
Mun piti pitää rauhallinen lepopäivä tänään...ja nyt jo hermot menneet....


Zera 38+2

 
Tuosta jouluilusta vielä. En ole jouluihminen ja tunnen siitä jopa huonoa omatuntoa!...lasten tähden nimenomaan. Mä voisin sivuuttaa koko jutun mielelläni.
Olen myös paljon miettinyt, mistä se johtuu ja tullut pariin lopputulokseen.
Itse kun olin lapsi, niin jouluun kuului paljon ihmisiä...meillä koko suku kokoontui ja toi tunnelmaa sen mukana. Olen ollut yksinhuoltajana muistaakseni vuodesta 1995 tai 1996 saakka, joten jouluun ei ole montakaan ihmistä kuulunut. ...vain minä ja lapseni...lisäksi mun äiti tuppasi aikaisimpina vuosina joulukäynnille...ja se vasta ahdistavaa olikin...siis en ole nykyään hänen kanssaan missään tekemisissä. Toisekseen rahallisesti on ollut aina niin tiukkaa, että on joka joulu ollut tuskahiki ihan pelkästään jouluruuan hankinnasta...saatikka lahjoista!!!....joten se on tuonut enemmän ahdistusta ja stressiä kun mukavaa fiilistä tullessaan.
 
Hyvää huomenta kaikille! täällä poksutaan 38+0 eli 39. rv alkaa. Loppu häämöttää, jippii. Mulla on supistellu lähes koko ajan viime aikoina samasta kohdasta eli keskeltä mahaa ja vähä vasemmalta puolelta ja maha on silloin ihan vinkuran mallinen. Ikäänkuin vauvan selkä tulis mahasta läpi. Supistus tuntuu siltä kuin vatsa repeäisi ja tosiaan sitä supistaa usein. Muuta uutta ei vieläKÄÄN tänne.
 
Masuviiva ei ole täällä tullut. Mulla ollut vain pojasta viiva napaan asti. Tyttöjä on 2 ja nyt kolmas tulossa.

Rokotetta en aio ottaa, kun synnytys jo niin lähellä.Enkä mä edes käy missään :LOL:

Joulu krääsää olis kiva laitella :D ja täälläkin lähinnä lasten takia, ne siitä innoissaan on =)

Tässä oli hetki tosiaan kun oli ihan malttamaton et syntyis jo. Ja kun sitä niin odotti niin oli ihan tunne et tulee iha just. Nyt se on mennyt ohi :whistle: Tässä nyt vaan sitten ollaan ja ei enää ootella et tulis lähtö. Tulee kun on tullakseen.. kunhan ei yli mene :D
a
Seksistä ja masust mulla ei supistele eikä muutenkaan tuu sen ihmeempiä tuntemuksia jollen ite sit saa o:ta. Sillon se kyllä aiheuttaa supistuksen :whistle:

Neuvola vasta perjantaina ja sillon enää viikko l.a:aan.

Nyt kattoo Vauva tulossa..nelkulta. :wave:
 
POKS 38+0

Täällä(kin) vietetty rikkonainen yö. Supisteli alkuyön aika tiheään. Ei tietenkään niin, että synnytys olisi käsillä, mutta sopivasti herätti vähän väliä. Jossain vaiheessa ne loppui ja sain paremmin nukuttua, mutta näin niin sekopäisiä unia, että heräilin koko ajan ja olin ihan sekaisin. Yhdessäkin pätkässä taistelin suden kanssa voiveitsen kanssa. Taistelu oli minulle menestyksekäs, mutta unessa harmittelin, kun voiveitsi likaantui. Sitten olin puolihereillä ja mietin, että täytyy siivota se sudenraato sängynalta ennen kuin lapset huomaa. Eli hohhoijaa mitä unia.

Rokotuksesta ajattelin alunperin, että totta kait sen otan. Nyt luulen, ettei asia tule edes ajankohtaiseksi, kun aikataulut vaan venyy ja venyy. Tietysti myös riskit mietityttää. Tuosta hermostojutusta en kovin huolissani osaa olla, kun minun mielessäni se kääntyy enemmän rokotevastaiseksi hössötykseksi. Sama uutinen uutisoidaan "sata kertaa" ja toisaalta tuon syndrooman voi saada tosiaan myös minkä tahansa flunssan jälkitautina ja ilmeisesti myös mistä tahansa muusta rokotteesta. Enemmän mietin sitä voisiko rokotteesta tulla jotain ihan odottamatonta seurausta. Varsinkin lasten kohdalla tämä mietityttää. Toisaalta eihän juuri mitään rokotteita ole tutkittu niin, että voisi sanoa ettei rokotteesta tule jotain haittaa esim 15 vuoden päästä. No tätä voisi pyöritellä ikuisuuden. Se päätös on vaan tehtävä sitten, jos kohdalle sattuu. Luultavasti päätyisin ottamaan rokotuksen, vaikken enää riskiryhmään kuuluisi ihan jo sen takia, että sillä omalta osaltani vähentäisin myös riskiryhmiin kuuluvien sairastumista. Ikävä juttu kaikenkaikkiaan.

Nyt pitäisi lähteä vähän töitä tekemään. Vauvaa odotellessa...

Emmama 38+0 (tai 38+6)
 
Huomenta!

Mikä mua vaivaa kun ei oo ollenkaan ruokahalua? Varsinkin liha ällöttää ja esim. kananmunat on ällöttäny koko raskauden. Eilen en syöny iltapäivän jälkeen muuta kun suklaata... Se kyllä maistuu! Ei ihme että painokaan ei nouse, vasta 4 kg tullu tähän mennessä...

Miehen isyyslomasta: Ollaan miehen kans molemmat opiskelijoita, eli isyysloman mies pitää vaan jossain välissä et saadaan isyysrahat, mut todennäköisesti tulee olemaan ekat viikot paljo kotona. Ja onhan niillä varmaa 1 kk joululomakin...

Miehen juomisesta on puhuttu. Mies juo niin harvoin et ei huolta, itekin juon vaan muutaman kerran vuodessa. En oo ees nähny miestä kännissä ku pari kertaa täs 5 vuoden aikana...

Sikainfluenssarokotteesta: En aio ottaa, neuvolassakin sano et todennäköisesti siitä on enemmän haittaa ku hyötyä!

Nyt on varmaa pakko mennä syömään aamupalaa, saa nähdä saanko jotain alas!
 
Huomenta! :wave:

Pirun huonosti nukuttu yö takana, eka, oikeastaan kun ei tuntunut saavan ollenkaan unen päästä kiinni. :/ Normaalisti herää vaan vessakäynteihin ja kyljenvaihtoon, nyt oli ihmeellisen levoton olo, ei pystynyt ollenkaan olemaan paikoillaan.


Onnittelut tämän päivän poksujille! :flower:

tupuna21 kyllä tuo 37+0 eli RV 38 on täysiaikaisuuden virstaanpylväs, kun sitä täällä aiemmin selvittelin. Tarkoitti ehkä juuri niitä täysiä raskausviikkoja, sullahan alkaa seuraavaksi RV 38.

Masuviiva oli edellisestä pojasta napaan asti, eikä se ehtinyt lähteä ennen uudelleen raskautumista. Nyt tyttöä odotellessa viiva on kivunnut ihan viime viikkoina tisseihin asti. :saint:

Rokotuksesta auki on täälläkin vielä - katsotaan ehdinkö tosiaan edes ottamaan...

Seksistä peesaan CB:ta, ilman isoa O:ta ei ole vaikutusta, sitten saakin kyllä kärvistellä tovin. Luitkos Jennyli tuon muutaman sivu sitten laittamani linkin aiheesta seksi raskauden aikana? Siinä oli ihan mielenkiintoista asiaa aiheesta.

Omassa navassa ja navan alapuolella kärvistellään kovasti odotuksesta jo. Sain tähän loppuun sitten mukavasti uuden h*tin kipeän peräpukamankin!
Kaameaa tuskaa istua ja toimia, ei kun voidetta vaan urakalla!

thor ja rinsessa 38+4

 
moi!

Linea negraa täältä ei löydy. Eikä ole ollut aiemmissakaan raskauksissa.

Isyyslomasta, mies pitää varmaan ihan palkallisen talvilomansa vauvan synnyttyä. Sitten isyyslomaviikot pitää osissa myöhemmin..

Seksi ja supistelut. Mullakin tosiaan niin, että ilman o:ta ei ole mitään vaikutusta. Mutta o:n jälkeen kyllä sitten aiheuttaakin mojovan supistuksen :whistle: Ei kipeän, mutta todella epämukavan...
 
ainiin ja piti vielä kysellä onko muilla tullut takaisin pahoinvointi? Mulla on ollut nyt useamman päivän tosi huono olo ja eilen oksensin |O laittelin keittiössä ruokaa kaappiin kun ihan yhtäkkiä tuli fiilis että nyt tulee ylös, poika oli juuri isänsä kanssa pöntöllä (siis mies piti pojalle seuraa ja vahti ettei tipu kun oli pöntönsupistajalla) kun mä ryntään vessaan että nyyyyyt nopeesti ulos. Kiva kun pojalla oli pönttöily kesken mutta enhän mä voinu lattiallekaan oksentaa :LOL: onneksi meillä oli potta toisessa huoneessa niin siirtyivät sinne jatkamaan kun äiti oksentaa..

 
Heituska Kylläpäs teillä venyi käynti. Meillä noiden vasta-aineiden takia oli viime viikon tiistaina käynti ja huomenna keskiviikkona mennään taas. Silloin vasta-aineet olivat titteriltään 8 ja huomenna saadaan uudemmat tulokset samalla kun taas ultraillaan yms. Tiistaina oli siis kaikki kunnossa, mutta lääkäri kyllä meitä varoitteli mahdollisesti nopeastikin muuttuvasta tilanteesta. Saa nähdä mitä huominen tuo tullessaan ja pääseekö sairaalasta vielä kotiin.

 
Tänään kävin viimeistä kertaa vasta-aineiden takia labrassa, ja tulipa samalla reippailtua raikkaassa syysilmassa, jotain sählinkiä tietojen laiton suhteen, kun ruutu näytti tyhjää, lähetteellä siis menin, mutta ei ollutkaan mitään infoa, mitä kokeita piti ottaa, pari puhelinsoittoa, ja homma eteni onneksi, kun tuli jo istuttua se 40 min odotustilassa. Nyt ei enää pistellä, paitsi sitten toivonmukaan kivunlievityksen muodossa synnärillä...

Oli muuten vaarallisen liukasta aamusella, siinä liukasteli yksi jos toinenkin pyöräilijä koulumatkallaan, ja autot jarrutteli liukkaalla tiellä, itselläkin oli täysityö pysyä pystyssä, sen päätin, etten enää fillarin satulaan aio nousta.

Kuiskaten 35+3
 

Yhteistyössä