*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

Terveiset ultrasta!

Kaikki masussa hyvin! Kovasti oli vaavi kasvanut sitten viime ultrasta (tehty 2 kk:tta sitten) :D
Vastasi viikkoja, korkeintaan päivän heitto. Paino n. 410 g, syke 151. Istukka etuseinässä, joten ei mikään ihme, että liikkeet olleet vaimeita. Veikkasi poikaa, varmaksi ei tosin sanonut ja vain pikaisesti kurkkasi jalkoväliin (en kyllä itsekään havainnut tyttöön viittaavia piirteitä). Olen siis edelleenkin epätietoinen sukupuolesta, joten vaatteita aion hankkia vain neutraaleissa väreissä. No, viimeistään se sitten näkee marraskuussa.

Pikkasen jäi ultrasta huono fiilis. Ultrauksen teki sijainen, joten heti aluksi tuli sellainen olo, että uusi ultra-aika on saatava. Kuvaa emme saaneet mukaamme ja isäkään ei pysynyt alkuunkaan mukana missä kohtaa ultraaja kulloinkin kuvasi (mutisi pääasiassa itsekseen), joten varasin ajan 4D:hen heti töihin päästyäni. Elokuussa siis näemme masuasukin jälleen!!!

Pikaisesti kävin vaan kertomassa terveiset, luen illalla muiden kuulumiset!

Esikko77 ja Möhköfantti 21+0 POKS POKS
 
caribbee :hug:
ihan kamalaa, en osaa edes kuvitella miten pahalta tuo tuntuu :'( Paljon voimia ja jaksamista koko perheelle.

Neuvola kyselyistä, mulla ollut vasta 2 neuvola käyntiä (8+5, ja 18+3), ja toisen kinusin että sain sen ennen kesälomaa, kovin oli nihkeä aikaa antamaan... :eek: Lääkärineuvolaa ei vielä ole edes varattu.

Saya ja tyty? 20+0
 
Caribbee :hug: Tosi ikava uutinen, syvat pahoittelut perheellenne. Olin itsekseni toivonut, etta jotenkin se Sinni olisi osoittautunut ihan terveeksi alun ongelmista huolimatta. Mihin paatokseen paadyttekaan, on se varmasti oikea. Hurjan suuri taakka on teille annettu kannettavaksi. Voimia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valkolilja:
Jennyli, yksi kaveri oli ainakin ostanut Vegasista aika hulppean timangisormuksen jollain parilla sataa. :whistle: Menivät siis siellä naimisiinkin samalla reissulla.
Siellä sillalla sitten kihlaudutte tai Alcatrazissa, siinä olis jo jälkipolville kertomista. Ja olishan se vertauskuvallista, kun kuitenkin siinä tulee samalla elinikäinen tuomio. ;)
Aikas ihana ajatus :heart:
Mä isännälle heti kerroinkin mitä oon tuuminu ja eipä tuo ainakaan hanttiin pannu ;) :D Olishan tuo tosiaan ainutlaatuista ne sormukset matkalla vaihtaa jos kerran muutenkin ollaan niitä hankkimassa ;)
Ikuistaa sit vaan jotenki sinne sormuksen sisällekin tuo paikka missä kihlat on vaihdettu!!
Ja isännän mielestä sormukset täytyy ehdottomasti ostaa sit sieltä San Franciscosta ja onhan se mustakin niin että eipä se sama asia oo jos ne täältä mukaansa rahaa :whistle: Ja jos vaikka jostain syystä ei matkalle sitten pääsiskään! Kaiverrukset voi ottaa kyllä sitten jälkeenpäin ;)
Ja onhan tuo hintasuhdekin sielä edullisempaa joten voi sit satsata johonki kivaan sormukseen =)

Hyvinhän tää päivä on kulunut...suurimmaksi osaksi koneella istuen :whistle: Ja välissä vähän siivoten!
Kohta hakemaan pojat hoidosta ja miltei saman tien viemään mummulaan yökylään.
Siitä sitten isännän kanssa wiihtymään kotiteollisuuden tahtiin :heart:
Mikä parasta täällä paistaa aurinko nyt ihan täysillä


(.) Nyt on netissä tehty kaikki vanhempainvapaa/avustus/lapsilisähakemukset...täytyy vaan liitteet vielä toimittaa Kelaan =) Äitiysloma alkaa sitten 5.10!! Huih, ei tässä montaa työviikkoo ole enää jäljellä!!
Poitsu on ollu aika aktiivisella monotustuulella, saas nähdä mitä sitten kovasta musiikista tykkää :D

Mukavaa viikonloppua kaikille!! :wave:
 
caribbeelle suuret pahoittelut. :hug: Täälläkin niin kovasti uskottiin pieneen Sinniin. Paljon voimia teille suuren ja vaikean päätöksen edessä. Oli se mikä tahansa, uskon, että te osaatte tehdä oikean valinnan. :hug: :hug: :hug:
 
Tuppaudun tähän pinoon nyt sinun takiasi, koska meillä on lähipiirissä 3-vuotias poika joka on käynyt nyt läpi nuo kolme leikkausta. Puhuttiinko sinulle "hlhs"-diagnoosista? Sisarpuolen lapsella kaikki todettiin vasta kolme päivää synnytyksen jälkeen (vaikka oli käynyt seulat ja ultrat ilman hälyjä ), ja ensimmäinen leikkaus olikin sitten kun vauva oli 6 vrk. Hänen kohdallaan leikkaukset toki ovat olleet raskaita lapselle ja perheelle, mutta hän on niistä kuitenkin selvinnyt ja on oikein hyvinvoiva ja reipas ihana nuori mies. Suomessa on maailman huipputasoa oleva sydänyksikkö helsingissä.

Jos googletat hlhs -kirjaimilla, saat lisää tietoa asiasta. Vielä kymmenen vuotta sitten ei näillä lapsilla ole ollut toivoakaan, mutta nykyään ennuste on jo hyvä. Olen tosi pahoillani puolestanne, koska tosi vaikean ja raskaan asian kanssa joudutte nyt painiskelemaan :hug:

Voimia teille!

Mirkku

ps. siksi huomasin viestisi, kun itse olen "marrasmamma" myös , oma la on 8.11. vaikkakin sectio jo sovittu Lokakuun lopulle. Olen seurannut teidän odotusta sivusilmällä, kun menette niin samoissa, itse en kerkeä koskaan kirjoitella, neljäs meille tulossa, ja tiedän että olisin kuitenkin tosi laiska palstailija...


 
caribbeelle paljon voimia täältäkin ja iso lohtu :hug: . Mirkun viesti sentään oli aika positiivinen, jos ei kaikkea toivoa olisi vielä menetetty. Kuten edellä on sanottu, vaikea kuvitella perheenne tilannetta. :'(
 
RV 25 = 24+0 POKS! :saint:

Jennylille hyviä rokkeja! Ihan loistavia bändejä oot menossa katsomaan...
Ja kihlaus reissulla kuulostaa tosi romanttiselta. :heart:

Paljon onnea kaikille ultrakuulumisista jälleen! :flower: Niitä tulee nyt niin tiuhaan, ettei perässä meinaa pysyä. :D

Valkolilja mä NIIN tiedän miltä susta tuntuu. :x Just kävin tänään lääkärillä hakemassa lähetteen akupunktioon helpottamaan liitoskipuja ja lantion löystymistä. Vasta elokuussa on vapaita aikoja, joten sinne asti pitää odottaa ja sitten saadaan selville auttaako sekään. :/

Viikonloppuna ollaan miehen siskon häissä, olipa kiva etsiä vaatetta tähän megamasuun... :LOL: :ashamed:

Mukavaa viikonloppua masusille! :wave:
 
Jennyli, aivan ihania suunnitelmia teillä reissullenne on. Muksaa musailtaa!

Joku kyseli neuvolakäyntien määrää. Itselläni on käyntejä neuvolassa 2 ja ultrassa 2. Puolentoista viikon päästä 'kela-papru' neuvola.

Aurinkoista viikonloppua marrasmammoille!

Esikko77 ja Möhköfantti 21+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saya:
caribbee :hug:
ihan kamalaa, en osaa edes kuvitella miten pahalta tuo tuntuu :'( Paljon voimia ja jaksamista koko perheelle.

Neuvola kyselyistä, mulla ollut vasta 2 neuvola käyntiä (8+5, ja 18+3), ja toisen kinusin että sain sen ennen kesälomaa, kovin oli nihkeä aikaa antamaan... :eek: Lääkärineuvolaa ei vielä ole edes varattu.

Saya ja tyty? 20+0
Huh, mahtavaa että löyty toinenkin jolla ei ole lääkäriä ollut joten mullakaan ei sit hätää, tosin mulla ollu vaan yksi neuvola mutta nuo kaksi ultraa kuitenkin ja vauva on voinut ja kasvanut hyvin. =)



Caribbee lle: sanaton olen, paljon voimia ja jaksamisia koko teidän perheelle! :hug:
 
carribbeekovasti jaksuja ja lohtu :hug: kovasti mirkun kirjoituksessa oli myös positiivista asiaa,kovasti jaksamista teille suurissa päätöksissä!


jennyli ihania suunnitelmia,toivottavasti kaikki onnistuu tahtomallanne tavalla!

painoarvioista ollut puhetta,meidän pikkumies :heart: painoi rv 21+1, 400g.

mukavaa viikonloppua muillekkin masuille =) meillä on juhlia tiedossa,huomenna häät ja sunnuntaina ristiäiset!
rv 21+5
 
rv 21 :heart:

Mä oon kummissani siitä miten vähän vauva taas liikkuu :eek: onko sinne tilaa tulluu lisää, vai mikä on?? Kamala huoli tietty, kun tässä on niiiin tottunu panikoimaan :whistle: sitä kun luuli että panikoinnin voi lopettaa kun liikkeet alkaa tuntumaan..joopajoo :D

Harhis ja neitinöpö, 21+0
 
:wave:

caribbeelle :hug:

en ole ehtinyt kirjoitella oikeen,lukenut olen kyllä. Mulla hirveästi ollut supistuksia jotka ovat pahentuneet,nyt jo tuntuvat selässä :/ keskiviikkona meen näytille,toivottavasti mitään ei ole tapahtunut!

vilma potkii ihan päivittäin ja selvästi menee iltaisin nukkumaan kun minäkin,saa nähdä meneekö enään kun syntyy :D
muuten kaikki hyvin,tuntuu että aika loppuu kesken,miten on mahdollista että se menee niin nopeeta?!

muuten seisomalaudoista tietäjät,sopiiko esim.brion-lauta vaan brion vaunuihin,vai onko olemassa jotain lautaa joka sopii "kaikkiin" vaunuihin? Aattelin ostaa sellasen,meillä on kyllä uudet emmaljungat mummulassa mut niillä ei varmaan ole niin paljon käyttöä..

Niina ja vilma 23+2
 
Caribbeelle kovasti voimia!!! :heart:

Täällä poksutaan taas ja sen kunniaksi pikkukavei on nytkin kovissa jumppapuuhissa :D Aamullakin alkoi niin kipakka myllääminen kun koiralle huusin B) Ihanaa!

Ylihuomenna vihdoin rakenneultra!!! Jessus että mua pelottaa....

Ompa meillä oudon hiljaista ja rauhallista kun tyttö on hoidossa B) Kohta lähden ratsastuskisoja katsomaan ja huomenna pitäis äidin mökillä mennä käymään,kiva kun kerkiää kerrankin jutella rauhassa eikä tarvitse koko ajan olla silmät selässä mitä tyttö tekee tai missä menee..

hannanmamma 21+0 :heart: :heart:
 
Piti käydä vau.fi:llä tarkistaamssa poksuiko oikeesti jo 24 viikkoa :D
Totta se on :p Mä oon jo pessy niitä vaatteitakin mitä olen ostellut ( lieneekö siitäkin jo kirjotellut, muisti mennyt :D ) niitä olis vielä yks koneellinen menossa. Koko ajan jotain tekemistä ja tuntuu jos ei noita nyt tee niin ei kerkeekään, tai jos tuleekin vaikka ennenaikanen synnytys niin pitäähän nuo olla valmiina. :D

Synnyttämään sitten yksin menen, sen päätin.Toivottavasti sossun kautta saas itten jonkun lapsenvahdin, koska sellasta ei täällä ole. Yks kaveri olis mutta silläkin l.a kuukauden päästä musta ja edellinen lapsi oli syntynyt n. kk aikasemmin..

Eipä täällä ihmeelisiä.. vauva liikkuu ja potkii aika mojovasti jo.
 

Yhteistyössä