mies ei päästä lätkämatsiin toisen miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja kiekko
  • Ensimmäinen viesti
"sondersson"
En ole sitä väittänytkään, etteikö mies ja nainen voisi olla pelkästään kavereita. Ehdottomasti voivat. Kritisioin vain tuota kyseistä tilannetta, että siinä on palaneen käryä liiaksi ollakseen puhdas miehen puolelta. Jos tilanteesta heitetään pikagallup satunnaisille miespuolisille henkilöille, niin pomminvarmasti prosentit ovat murskaavat sen kannalle, että lippua tarjoavalla miehellä on taka-ajatuksia.
Ällöjä miehiä tunnet sitten. Mua ei oo koskaan yritetty ostaa millään. Pillua haluavat on osanneet sen ilmasta ihan muulla tavoin. Sit taas esim. leffaan halunneet on, omg, halunneet leffaan.
Kaippa tuollasia kuvailemiasi miehiä on, mutta ei ehkä niin paljon kuin kuvittelet? Ja ihan takuulla kaikki ei ole sellasia. On paljon, paljon miehiä joilta löytyy munaa sanoa asiat suoraan ja jotka eivät pidä naisia huorina.
 
"elämä on"
Erittäin typerää on oikein pistää itsensä tilanteisiin jotka ovat epäilyttäviä.

Tämä siis kommenttina siihen että rajoittaminen ei estä pettämistä. Valitettavasti jotkut ihmiset on niin hyväuskoisia hölmöjä että joidenkin pitää käyttää järkeä heidän puolestaan.
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26189855:
millä tiedoilla?? ap ja sen kaveri jutskaili miten kivaa olisi mennä, tää kaveri osti liput ja kysyi haluaako ap tulla mukaan. ap on tehnyt selväksi että kaveri on muttei muuta. menikö multa jotain tosi hurjaa ohi? :popcorn:
Meni. Sä et ymmärrä tosta tilanteesta etkä miehistä näköjään mitään.
 
ssss
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26189855:
millä tiedoilla?? ap ja sen kaveri jutskaili miten kivaa olisi mennä, tää kaveri osti liput ja kysyi haluaako ap tulla mukaan. ap on tehnyt selväksi että kaveri on muttei muuta. menikö multa jotain tosi hurjaa ohi? :popcorn:
Naiset on joskus niin naiveja:)
 
"sondersson"
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26189855:
millä tiedoilla?? ap ja sen kaveri jutskaili miten kivaa olisi mennä, tää kaveri osti liput ja kysyi haluaako ap tulla mukaan. ap on tehnyt selväksi että kaveri on muttei muuta. menikö multa jotain tosi hurjaa ohi? :popcorn:
Ehdottomasti näillä tiedoilla on selvää, että kaverilla posahti pillunkuva mieleen kun puhui ap:n kanssa puhelimessa, ja lätkästä juteltaessa sai loistoidean ostaa pillua lipulla! Aikoo nusauttaa ap:ta erätauolla vessassa (jos ei jono ole liian pitkä, sitte pitää funtsia joku toinen paikka).
 
Tönt
[QUOTE="mies";26189869]Meni. Sä et ymmärrä tosta tilanteesta etkä miehistä näköjään mitään.[/QUOTE]

sen verran tiedän etten menisi luulemaan mitään ellei siihen olisi syy. kuten sanoin, luotan ihmisiin kunnes ne antaa aihetta muuhun. ja se olisi sen ajan murhe. :D ja mun mielestä olisi myös todella loukkaavaa jos mies ei voisi luottaa muhun sillon kun en ole tehnyt mitään epäillyttävää.
 
-
Annettujen tietojen perusteella emme voi mitenkään tietää, onko miehellä jotain "taka-ajatuksia" vai ei, enkä ymmärrä sitäkään, miten ne taka-ajatukset ovat tilanteen kannalta edes olennaisia.

Itse aiheeseen, en katselisi hetkeäkään, jos mun mies alkaisi ulista jostain lätkämatsissa käymisestä. En kestä enkä jaksa mitään turhaa rajoittamista, mustasukkaisuutta ja kyttäystä. Onneksi miehelläni on terve itsetunto.
 
"sini"
Mä mietin että onko tää lipun tarjoaja myös ap:n miehen kaveri?

Me ollaan omani kanssa molemmat lätkä hulluja joten jos mä lähtisin katsomaan ottelua vaikka hän ei pääsis niin se loukkais sitä todella paljon. Mutta tässä tapauksessa ap:n mies ei jääkiekosta tykkää, niin silloin minä menisin.
 
ssss
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26189964:
ja kyllä, olen mielummin naiivi kuin ennakkoluuloinen.
Ihanko totta?

Mä olen mieluiten ennakkoluuloinen joka merkitsee mulle tietynlaista varovaisuutta tämän maailman asioiden suhteen. Sinisilmäiset saa usein kärsiä.
 
"vieras"
Ai jaksa lukea kaikkia viestejä läpi, mutta mulla tuli heti mieleen että miestä vaan vituttaa ettei itse pääse matsia katsomaan?

Kaikilla ei ole varaa/ halua maksaa noin törkeitä kiskurihintoja matsista.
Mutta tietenkin siis menet,miehesi on väärässä tässä asiassa.
 
"senja"
Ei mene mun päähän että mies ostaa kalliit liput ja pyytää NAISTA sinne mukaan jos on tarjolla mieslätkäfanejakin!

Ei ole ihan normaalia. Joko on homppeli tai pyrkii saatille.
 
"sondersson"
[QUOTE="senja";26190038]Ei mene mun päähän että mies ostaa kalliit liput ja pyytää NAISTA sinne mukaan jos on tarjolla mieslätkäfanejakin!

Ei ole ihan normaalia. Joko on homppeli tai pyrkii saatille.[/QUOTE]

Millä vuosisadalla sä oikein elät?
 
"sondersson"
Kyseessä joko kohtuu säälittävä mies, kun joutuu naista pyytämään jääkiekkoseuraksi tai sitten erittäin nerokas pelimies :p
Alkaa tulla kohta jo surullinen olo näistä viesteistä, siis miksi ihmeessä te aattelette naisista noin? Että on oikeen säälittävää kun mies JOUTUU menemään naisen kanssa johonkin?!

Ja tästä on nerokkaat pelimiehet kaukana. Jos pelata tarvii niin sen osaava tekee sen huomaamattomasti, ei näin.
 
kiekko
Niin, en minä tiedä, miksi kaverini pyysi juuri minua. Ehkä vain satuin kohdalle sopivalla hetkellä. :) Mutta tuo kyllä muakin ärsyttää, jos ajatellaan, että miesseura on miehelle lätkämatsissa paljon parempaa ja arvokkaampaa kuin naisseura!!! Miksi ihmeessä miesseura olisi ykkösvalinta??
 
Tämä ketju on ihana hervoton. Mutta toisaalta sopii palstan tyyliin - täällä on perinteiset roolit arvossaan - vaimo kotona ja mies tuo leivän taloon, pojalle ei saa laittaa vaaleanpunaista päälle ettei tuu homoa, miehet vain pettävät , miespuolinen ystävä tarkoittaa vain ja ainoastaan pillunkaipuuta toisen puolelta.

Mutta ajatelkaa, millaisen roolimallin iso osa palstalaisista antaa lapsilleen?
 
minmin
Tämä on kyllä todella hervoton ketju! Meillä ainakin miestä vituttaisi jos mä pääsisin matsiin ja hän ei, mutta ei silti olisi sitä mieltä että munkaan ei pitäisi mennä jos hän ei pääse. Ei niin ilkeä saa olla puolisoa kohtaan. Ja siis hei haloo, mitä oikein kuvittelette että lätkämatseissa tapahtuu? Orgiat katsomossa erätauolla?
 
"rrr"
APUA tätä ketjua. :D

Tulisin varmaan hulluksi jos olisin parisuhteessa jossa mies vahtisi kaikkia menojani ja jossa minä vahtisin miehen menoja.


Mitä ihmettä te ölisette... AP:n kaveri on pyytänyt häntä matsiin. AP ei ole ihastunut tähän kaveriin. JOS olisikin niin että kaveri on salaa ihastunut ja lätkämatsi on nerokas juoni päästä AP:n housuihin, AP varmaan toimintakykyisenä aikuisena voi sitten pistää stopin tälle.

AP, pistä päällesi joku tosi kreisi fanitusasu niin kamerat kuvaavat sua useaan otteeseen matsin aikana. Miehesi voi sitten kotona vahtia telkkarista. :D
 

Yhteistyössä