mies ei päästä lätkämatsiin toisen miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja kiekko
  • Ensimmäinen viesti
Pelottavaa miten moni on sitä mieltä että miehellä pitää olla valta naisensa menemisistä ja ystävyys-/kaverisuhteista. Toimiiko homma tosiaan molemmin päin? Kumpikaan ei saa tehdä mitään missä voi joutua tekemisiin edes isossa väkijoukossa vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa jonka tuntee entuudestaan, koska aina on riski pettää. Aikamoinen luotto kumppaniin ja parisuhteeseen..

Meillä ei tulisi kuuloonkaan että kumpikaan kieltäisi tuollaista toiselta. Miksi helvetissä kieltäisi?! Vai onko tämä ap:n miehen kosto jostain mitä hän ei ole saanut tehdä? Ihan naurettavaa. Lapsellista ja järjetöntä.. Millaisia parisuhteita teillä oikein on jos homma "pelittää" noin? Ei luottamusta eikä kavereita, vaan rajoituksia ja kieltoja. Ahdistaa jo ajatuskin..

Sori nyt mutta itse miettisin muutamaan kertaan mitä rajoituksia seuraavaksi on tulossa jos mies tuollaisessa saa tahtonsa läpi. Pelkääkö se näkevänsä telkkarissa miten te nussitte katsomossa? Eijummarra..
 
  • Tykkää
Reactions: rtee
Olenko nyt jotenkin tyhmä, kun minusta lätkämatsi ei vaikuta mitenkään loistavalta iskemispaikalta? Okei, en ole koskaan ollut niin en voi tietää. Ehkä siellä flirtataan hulluna ja jollain erätauolla vai mitä ne on niin pannaan vessakopeissa. tjtn
 
[QUOTE="mies";26185347]No tässä nyt vaan valitettavasti on kyse niin "epätavallisesta" tilanteesta, että miehen motiiveja on pakko kyseenalaistaa. Mies nyt ei vaan osta 150-200€ hintaista lippua, anna sitä naiselle ilmaiseksi ja pyydä tulemaan hänen kanssaan katsomaan mm-lätkää ilman taka-ajatuksia. Piste.

[/QUOTE]

No mun yks miespuolinen kaveri osti mulle festarilipun, koska sillä on monta kertaa paremmat tulot ku mulla. Vaimonsa taas ei ko. musiikinlajista välitä ollenkaan. Mentiin yhdessä, biletettiin, sen jälkeen vedettiin kännit ja mies tuli vielä meille yöksi. Sohvalle.

Ei vihjailuja, ei yrittelyjä, ei kähmintää. Kenenkään taholta. Eikä kohtausta vaimolta.

Mutta ehkä jotkut sit vaan ei osaa leikkiä sievästi vastakkaisen sukupuolen kanssa...
 
dsfa
niin ja mitä tekemistä lipun hinnalla on motiivien kanssa, siis jos mies vie ostaa sulle elokuvalipun, on ok, voit mennä muta 115 euron lipun perusteella odotetaan vastapalveluksia? oh hoh

se 115 euroa voi sille miehelle olla pikkuraha, mut ehkä hän ei koskaan laittais samaa rahaa johonkin merkkilaukkuun, kenellekään naiselle
 
en tiedä en kyllä menisi jättäisin väliin vaikka kuin olis mielenkiintoinen matsi.
Jos ei mieheni lähtis mukaan niin en kyllä menis toisen miehen kanssa matseihin.
Ja sama se on että jos mieheni tahtois mennä toisen naisen kanssa esim jonnekkin leffaan niin kyllä mulle tulis paha mieli.
 
"vieras"
Mieheni ei ole huoltajani joten hänellä ei ole mitään valtuuksia päästää tai olla päästämättä minua johonkin. Käyn muuten lätkämatseissa parhaan ystäväni miehen kanssa, käynyt jo vuosikausia. Mun miestä ja mun ystävää ei lätkä hirveästi kiinnosta ja meitä taas kiinnostaa. Harvemmin kyllä kahdestaan matsissa olemme, yleensä on muitakin mukana. Jos jotain iskupaikkoja miettiin niin lätkämatsi ei todellakaan tulisi ensimmäisenä mieleen...
 
"mies"
Mulla ei tulis miehenä mieleenkään tehdä mitään kahdenkeskistä varattujen naispuolisten kavereiden kanssa. Sen verran löytyy kunnioitusta naisten avo/aviomiehiä kohtaan.
 
ssss
[QUOTE="vieras";26189549]Mieheni ei ole huoltajani joten hänellä ei ole mitään valtuuksia päästää tai olla päästämättä minua johonkin. Käyn muuten lätkämatseissa parhaan ystäväni miehen kanssa, käynyt jo vuosikausia. Mun miestä ja mun ystävää ei lätkä hirveästi kiinnosta ja meitä taas kiinnostaa. Harvemmin kyllä kahdestaan matsissa olemme, yleensä on muitakin mukana. Jos jotain iskupaikkoja miettiin niin lätkämatsi ei todellakaan tulisi ensimmäisenä mieleen...[/QUOTE]

Mielestäni tässä ei ole kyse päästämisestä tai pitääkö lupa saada. Kyse on siitä tehdäänkö asioita vaikka tiedetään sen pahoittavan puolison mielen. Siitä tässä ainakin pitäisi olla kyse.
 
Tönt
[QUOTE="mies";26189587]Mulla ei tulis miehenä mieleenkään tehdä mitään kahdenkeskistä varattujen naispuolisten kavereiden kanssa. Sen verran löytyy kunnioitusta naisten avo/aviomiehiä kohtaan.[/QUOTE]

mihin sitä nyt muutenkaan tarvi kavereita jos on parisuhteessa. parempi vaan hylätä kaikki ettei vaan loukkaa sitä puolisoa. :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Tönt
Mielestäni tässä ei ole kyse päästämisestä tai pitääkö lupa saada. Kyse on siitä tehdäänkö asioita vaikka tiedetään sen pahoittavan puolison mielen. Siitä tässä ainakin pitäisi olla kyse.
mielestäni tässä on taas kyse siitä että saako puoliso rajoittaa toisen tekemisiä vaikkei ole perusteita. ap on luotettava (omien sanojensa mukaan) eikä tällä kaverilla ole taka-ajatuksia, ap on tehnyt selväksi sille kaverillekin että kaverin saa ei muuta. mun mielestä se on sekä loukkaavaa että kohtuutonta rajoittaa toisen menemiset jos siihen ei ole syytä.
 
"senja"
Selkeästi ketjussa näkee kellä on erisukupuolisia kavereita ja kellä ei. Ne kellä niitä ei ole niin pitävät outona ajatusta matsiin lähtemisestä miehen kanssa, varsinkin jos oma mies on sitä vastaan. Ja sitten ne jotka haluavat mahdollisimman vapaasti seurustella kenen tahansa kaverinsa kanssa vaikka ollaan varattuja, ihmettelevät kuinka joku suostuu elämään "häkissä"..

Mun mielestä oleellista on miten saada tuo parisuhde raiteilleen taas matsin jälkeen. Sillä haluaa tai ei, tämä mies on varmasti pahoittanut mielensä. Ja musta tässä tilanteessa ei riitä lausahdus "oma moka jos on noin rajoittunut" tms.

Itse kannatan luottamusta suhteessa mutta en lähde sitä kokeilemaan jos mieheni olisi jyrkästi vastaan. Mietin tilannetta jossa jokin minulle tärkeä asia jyrättäisiin noin vain.
 
kfk
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26189617:
mielestäni tässä on taas kyse siitä että saako puoliso rajoittaa toisen tekemisiä vaikkei ole perusteita. ap on luotettava (omien sanojensa mukaan) eikä tällä kaverilla ole taka-ajatuksia, ap on tehnyt selväksi sille kaverillekin että kaverin saa ei muuta. mun mielestä se on sekä loukkaavaa että kohtuutonta rajoittaa toisen menemiset jos siihen ei ole syytä.
No tässä nyt on vaan kyse siitä, että tuo toimintamalli ja tilanne on sellainen, ettei mies kyseistä tee ilman taka-ajatuksia. Ap ei ole edelleenkään vastannut siihen, miksi mies on valinnut juuri hänet katsomaan tätä peliä, vaikkei kuulu parhaimpiin miehen kavereihin?

Jääkiekon mm-kisat kiinnostavat järkyttävän suurta osaa suomalaisista miehistä ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä tämänkin miehen kavereista löytyy sellaisia, jotka olisivat innolla tulossa mukaan, etenkin kun mies on ilmaiseksi huippukalliita lippuja jakelemassa. Mutta mies päättääkin valita Ap:n. Miksi(köhän)? :)
 
Tönt
No tässä nyt on vaan kyse siitä, että tuo toimintamalli ja tilanne on sellainen, ettei mies kyseistä tee ilman taka-ajatuksia. Ap ei ole edelleenkään vastannut siihen, miksi mies on valinnut juuri hänet katsomaan tätä peliä, vaikkei kuulu parhaimpiin miehen kavereihin?

Jääkiekon mm-kisat kiinnostavat järkyttävän suurta osaa suomalaisista miehistä ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä tämänkin miehen kavereista löytyy sellaisia, jotka olisivat innolla tulossa mukaan, etenkin kun mies on ilmaiseksi huippukalliita lippuja jakelemassa. Mutta mies päättääkin valita Ap:n. Miksi(köhän)? :)
toi on pelkkää spekulaatiota..missään ei oo faktaa siitä että tää mies haluisi muuta. no kyllä mä elän vieläkin siinä uskossa että mies ja nainen voi olla ystäviä ilman sen kummosempia taka-ajatuksia. eikö ihmiset luota yhtään itteensä että voisi pysyä pelkästään kaverina vai? luotan ihmisiin niin kauan kuin on luottamisen arvoinen.
 
"Leona Y"
Jos olisin kiinnostunut lätkästä ja saisin kaverilta lipun hyvään matsiin niin menisin. Ilmoittaisin miehelle ja mies sanoisi että okei. Sama jos saisin lipun vaikka 30STM konserttiin, kiittäisin ja menisin, tarjoaisin vielä kahvit tauolla.
Kyllä minä ihan itse SAAN päättää menoistani.
 
kfk
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26189690:
toi on pelkkää spekulaatiota..missään ei oo faktaa siitä että tää mies haluisi muuta. no kyllä mä elän vieläkin siinä uskossa että mies ja nainen voi olla ystäviä ilman sen kummosempia taka-ajatuksia. eikö ihmiset luota yhtään itteensä että voisi pysyä pelkästään kaverina vai? luotan ihmisiin niin kauan kuin on luottamisen arvoinen.
En ole sitä väittänytkään, etteikö mies ja nainen voisi olla pelkästään kavereita. Ehdottomasti voivat. Kritisioin vain tuota kyseistä tilannetta, että siinä on palaneen käryä liiaksi ollakseen puhdas miehen puolelta. Jos tilanteesta heitetään pikagallup satunnaisille miespuolisille henkilöille, niin pomminvarmasti prosentit ovat murskaavat sen kannalle, että lippua tarjoavalla miehellä on taka-ajatuksia.
 
"Leona Y"
En ole sitä väittänytkään, etteikö mies ja nainen voisi olla pelkästään kavereita. Ehdottomasti voivat. Kritisioin vain tuota kyseistä tilannetta, että siinä on palaneen käryä liiaksi ollakseen puhdas miehen puolelta. Jos tilanteesta heitetään pikagallup satunnaisille miespuolisille henkilöille, niin pomminvarmasti prosentit ovat murskaavat sen kannalle, että lippua tarjoavalla miehellä on taka-ajatuksia.
Mistä sitä ikinä kenenkään ajatuksista tietää ja niinkauan kuin ei tuo niitä julki, niillä ei ole merkitystä. Voihan sillä postilaatikolla tapaamallasi naapurillakin liikkua jotain sopimatonta päässä? Elämä menee vaikeaksi jos arvuuttelee ja pelkää muiden ajatuksia. :)
 
iryw
[QUOTE="Leona Y";26189752]Mistä sitä ikinä kenenkään ajatuksista tietää ja niinkauan kuin ei tuo niitä julki, niillä ei ole merkitystä. Voihan sillä postilaatikolla tapaamallasi naapurillakin liikkua jotain sopimatonta päässä? Elämä menee vaikeaksi jos arvuuttelee ja pelkää muiden ajatuksia. :)[/QUOTE]

Joo mutta ei ole mitään syytä olla naiivi, jos tilanne on selvä.
 
Tönt
En ole sitä väittänytkään, etteikö mies ja nainen voisi olla pelkästään kavereita. Ehdottomasti voivat. Kritisioin vain tuota kyseistä tilannetta, että siinä on palaneen käryä liiaksi ollakseen puhdas miehen puolelta. Jos tilanteesta heitetään pikagallup satunnaisille miespuolisille henkilöille, niin pomminvarmasti prosentit ovat murskaavat sen kannalle, että lippua tarjoavalla miehellä on taka-ajatuksia.
korostan vieläkin sitä luottamusta. muulla ei pitäisi olla väliä..ja siitä miehestä ei tiedetä mitään joten en menisi tuomitsemaan.
 

Yhteistyössä