mies ei päästä lätkämatsiin toisen miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja kiekko
  • Ensimmäinen viesti
kiekko
Ehkä jengi ei niinkään ajattele, että siellä matsissa mitään konkreettista tapahtuisi, mutta että tunnetasolla olisi/tulisi jotain vipinää. Tai että riski siihen on ainakin olemassa. Vaikka tässä tapauksessa ainakni tiedän, ettei ole.
 
Ehkä jengi ei niinkään ajattele, että siellä matsissa mitään konkreettista tapahtuisi, mutta että tunnetasolla olisi/tulisi jotain vipinää. Tai että riski siihen on ainakin olemassa. Vaikka tässä tapauksessa ainakni tiedän, ettei ole.
Vipinää siis ei pysty tulemaan töissä, mutta niinkin romanttisessa paikassa kuin lätkämatsi, lempi roimahtaa heti tuleen? Työkaverista siis tässä oli kyse?

Mitäs sitten tehdään, jos töissä joku ihastuu - ihan samalla tavalla joutuu torppaamaan kuin lätkämatsissakin :D
 
Mä päästän kyllä miehen lätkämatsiin kaverin kanssa. Jos kaveri olisi naispuolinen, saattaisin tuntea oloni epämukavaksi, mutta en kieltäisi menemästä. Jonkin verran silti ihmettelisin jonkun muun naisen pyytämistä, koska mä kyllä menen todella mielelläni matsiin ja etenkin jos olisi MM-kisoista kyse!

Itseasiassa mun mies sanoi että hänen kaverinsa kysyi josko lähtisivät katsoon pelejä. Siinä nikottelin hetken aikaa ja sanoin että mä sit tuun mukaan kans, ette varmasti lähde ilman mua. :D No, mies sano että hän jo kieltäyty ku liput on nii järjettömän hintaset. Näkee ne telkkaristakin.
 
"mies"
Oletko tämän miehen paras kaveri? Tulee vain mieleen ,että kun kyseessä on jääkiekon mm-kisat, niin Suomesta löytyy about 2,5 miljoonaa miestä, jotka sinne haluaa lähtee ja tämä mies valitsee sinut seurakseen ihan vaan kaverimielessä.
Koko tarina haisee. Ei kukaan mies tuhlaisi lippua siihen että veisi naisen kisamatsiin pelkästään, vain ja puhtaasti kaverina. Jotain taka-ajatuksia hänellä on ja vaikkei mitään yrittäisikään niin motivaatio saada nainen mukaan on se että se on vähän jännää ja siitä tulee kiva fiilis koska nainen kiinnostaa jollain tapaa.

Miehenä voin sanoa että mitään muuta selitystä ei ole ja ap:n mies on aiheesta epäluuloinen. En epäile yhtään että kisareissulla ei mitään tapahtuisi mutta on aivan turha kuvitella että liput tarjonneella miehellä on pelkkiä kaverijauhoja pussissa. Aivan turha.
 
"ykä"
On sillä kaverilla muutakin mielessä kuin vain saada seuraa matsiin. Kokemuksesta tiedetään, että naiset kiihottuvat katsellessaan miesurheilua. Tuollainen kiihottunut nainen on helppo saalis.
 
Mun mielestä on ihan ok mennä, enkä näe siinä mitään outoa, tehän olette kavereita. Tiedän kyllä tuon miestyypin, joka ei päästä mihinkään ja kyttää kaikkia tekemisiäsi suurennuslasin kanssa. Tsemppiä sulle, ne on hankalia tapauksia.
 
Wippy
Totta helvetissä menet sinne matsiin. Itse olen monesti mennyt naispuolisten varattujen ystävieni kanssa leffaan ja minä haluan tarjota joka kerta. Leffaliput ei tietenkään yhtä kalliita ole, mutta yhteensä olen varmasti tuhlannut monia satoja toisten ihmisten lippuihin. Vielä jos tuo mies tienaa enemmän kuin minä perusduunari, niin tuskin on kova kolaus lompakkoon tommonen 150e, joka kuluu minultaki ties mihin turhuuksiin joka kuukausi.

Olen sinkku, jolla on naispuolisia varattuja ystäviä ja pidän heitä oikeasti vain ystävinä ja lähinnä naurattaa miten täälläkin joku nimemerkillä "mies" luulee puhuvansa kaikkien miehien puolesta. Ehkä sinä et pysty olemaan naisen kanssa vain ystävä, mutta minä ja monet muut pystyvät. Älä yritä esittää täällä jotain typeriä yleispäteviä mielipiteitä, joita muka jokainen mies edustaa.
 
Totta helvetissä menet sinne matsiin. Itse olen monesti mennyt naispuolisten varattujen ystävieni kanssa leffaan ja minä haluan tarjota joka kerta. Leffaliput ei tietenkään yhtä kalliita ole, mutta yhteensä olen varmasti tuhlannut monia satoja toisten ihmisten lippuihin. Vielä jos tuo mies tienaa enemmän kuin minä perusduunari, niin tuskin on kova kolaus lompakkoon tommonen 150e, joka kuluu minultaki ties mihin turhuuksiin joka kuukausi.

Olen sinkku, jolla on naispuolisia varattuja ystäviä ja pidän heitä oikeasti vain ystävinä ja lähinnä naurattaa miten täälläkin joku nimemerkillä "mies" luulee puhuvansa kaikkien miehien puolesta. Ehkä sinä et pysty olemaan naisen kanssa vain ystävä, mutta minä ja monet muut pystyvät. Älä yritä esittää täällä jotain typeriä yleispäteviä mielipiteitä, joita muka jokainen mies edustaa.
Joo, samaa mieltä olen. Minulla on myös useita miespuolisia YSTÄVIÄ, joiden kanssa käyn millon missäkin. Kävin myös silloin, kun olin varattu. Heillä ei todellakaan ole ollut mitään taka-ajatuksia koskaan, vaan haluavat olla minun kanssa ihan puhtaasti siitä syystä, että olen heidän mielestään mukava ihminen.

Ei kaikkeen vastakkaisen sukupuolen kanssa kaveeraamiseen aina liity jotain pokailua ja panemista, ihan naurettavaa jo ajatuksenakin.
 
1. mies
Olen sinkku, jolla on naispuolisia varattuja ystäviä ja pidän heitä oikeasti vain ystävinä ja lähinnä naurattaa miten täälläkin joku nimemerkillä "mies" luulee puhuvansa kaikkien miehien puolesta. Ehkä sinä et pysty olemaan naisen kanssa vain ystävä, mutta minä ja monet muut pystyvät. Älä yritä esittää täällä jotain typeriä yleispäteviä mielipiteitä, joita muka jokainen mies edustaa.
No joka asiassahan on poikkeuksia. Tämä nyt on vain sellainen asia, että pomminvarmasti järkyttävä enemmistö noin toimivista miehistä omaisi vastaavassa tilanteessa taka-ajatuksia. Sen takia asia on syytä nostaa esille, koska ap tästä halusi mielipiteitä kuulla. Ja se, että naisena kokee jollakin miehellä olevan puhtaat jauhot pussissa niin ei vielä kerro yhtään mitään. Useat naiset vastaisivat varmasti minustakin, että olen täysin vailla taka-ajatuksia, koska en ole koskaan mitään kaverimeininkiä kummempaa yrittänyt, mutta tietäisivätpä vain :)

Mitä tulee tuohon nimimerkin "mies" käyttöön niin sitä käytti muutkin kuin vain minä, joka sitä käytin ensimmäistä kertaa tässä ketjussa.
 
No mun miespuolinen ystävä osti mulle synttärilahjaks lentoliput lontooseen, jonne sit mentiin kaksin viikonlopuks. Mut oikeasti ollaan läheisiä ystäviä, vähän kummaksuisin, jos joku vieraampi tarjoais/antais jotain yhtä arvokasta enkä varmaankaan lähtis.
 
Itse en edes henkilökohtaisesti kysyisi lupaa mieheltä, vaan menisin jos tuollainen tilaisuus. Ei aikuisten parisuhteessa pitäisi olla tilannetta, että toinen "ei päästä". Vai onko näillä kotiarestitkin käytössä? Meillä asioista ilmoitetaan ja JOS on aiemmin sovittu jotain yhteistä ko. ajankohdalle niin sitten neuvotellaan.

Sitä paitsi jos sillä miehellä olisi jotain taka-ajatuksia, niin mikä pakko niihin on lähteä mukaan, siinäpähän vonkaa? Paitsi että ketjun miesten mielestähän jokainen kaksilahkeinen on sellainen lahja maailman naisille, että varatuiltakin lohkeaa, kun vähän kiinnostusta osoittaa tai lippua vilauttaa.
 
"sondersson"
[QUOTE="mies";26192602]Koko tarina haisee. Ei kukaan mies tuhlaisi lippua siihen että veisi naisen kisamatsiin pelkästään, vain ja puhtaasti kaverina. Jotain taka-ajatuksia hänellä on ja vaikkei mitään yrittäisikään niin motivaatio saada nainen mukaan on se että se on vähän jännää ja siitä tulee kiva fiilis koska nainen kiinnostaa jollain tapaa.

Miehenä voin sanoa että mitään muuta selitystä ei ole ja ap:n mies on aiheesta epäluuloinen. En epäile yhtään että kisareissulla ei mitään tapahtuisi mutta on aivan turha kuvitella että liput tarjonneella miehellä on pelkkiä kaverijauhoja pussissa. Aivan turha.[/QUOTE]

Joo ja yhtälailla voitasiin sanoa että kaikkia miehiä kiinnostaa urheilu ja autot, kaikki miehet juo kaljaa ja tykkäävät isotissisistä blondeista. Tajuatko pointin?
 
fgfu
Yksi tämän ketjun ydinpointteja on mielestäni myös tämä: Onko teille ok päästää miehenne naispuolisen kaverinsa seuraan kahdestaan, jos tiedätte tai edes epäilette, että tällä naisella on taka-ajatuksia miestänne kohtaan?
 
Lätkävaimo
Tää on aivan uskomaton ketju, onko täällä tosiaankin aikuisia ihmisiä vastailemassa.

Kyseessä on LÄTKÄMATSI, ei erotiikkamessut tai kylpyläreissu. Ja kyllä, päästäisin oman mieheni, jos kiekosta kiinnostunut naispuolinen, edes tuttutasoa, tarjoaisi lipun miehelleni ja pyytäisi kaveriksi.

Miten epävarmoja parisuhteistaan ihmiset voi olla, uskomatonta.
 
kfuf
Yksi tämän ketjun ydinpointteja on mielestäni myös tämä: Onko teille ok päästää miehenne naispuolisen kaverinsa seuraan kahdestaan, jos tiedätte tai edes epäilette, että tällä naisella on taka-ajatuksia miestänne kohtaan?
Voiko joku vastata teorian tasolla tähän? Ei ole pakko uskoa, että kyseessä olevalla miehellä olisi taka-ajatuksia, mutta kiinnostaa tietää ylipäätään, kuinka naiset kokisivat tilanteen, jossa heidän miehensä olisi lähdössä viettämään aikaa kahden kesken naisen kanssa, joka on tästä miehestä kiinnostunut.
 
"vieras"
Naiset ovat puolesta ja miehet vastaan.

Eikö kannattaisi mielummin luottaa tässä asiassa miesten puoleen? Luulisi että me miehet tietäisimme tästä miesten ajattelutavasta, niin miehesi että miespuolisen ystäväsi tuntemukset.
 

Yhteistyössä