mies ei päästä lätkämatsiin toisen miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja kiekko
  • Ensimmäinen viesti
"sondersson"
Voiko joku vastata teorian tasolla tähän? Ei ole pakko uskoa, että kyseessä olevalla miehellä olisi taka-ajatuksia, mutta kiinnostaa tietää ylipäätään, kuinka naiset kokisivat tilanteen, jossa heidän miehensä olisi lähdössä viettämään aikaa kahden kesken naisen kanssa, joka on tästä miehestä kiinnostunut.
Mulle ei olis väliä naisen kiinnostuksella, korkeintaan se olis huvittavaa jos yrittelis jotain jne. Luotan mieheeni, en mä sen kanssa muuten edes olisi. Noin ylipäätään musta on kiva jos muut naiset osottaa ihastusta tms. miestäni kohtaan, se on sille mukavaa ja mulle tulee sellanen nännäsnää-fiilis :D
 
"sondersson"
[QUOTE="vieras";26196194]Naiset ovat puolesta ja miehet vastaan.

Eikö kannattaisi mielummin luottaa tässä asiassa miesten puoleen? Luulisi että me miehet tietäisimme tästä miesten ajattelutavasta, niin miehesi että miespuolisen ystäväsi tuntemukset.[/QUOTE]

ja me akat tiietään ettei lipulla saa pildeä :) Toki ap:n pitäis puhua vielä miehensä kanssa ja koittaa päästä johonkin sopimukseen et kummallakin ois hyvä.
 
Hyvä juttu on että miehesi ei epäile että sinä aikoisit tehdä jotain harkitsematonta, vaan että sillä lipuntarjoajalla ei ole puhtaita jauhoja pussissaan.

Sinä olet lätkäfani, ja mikäli SINÄ et ole antanut aihetta epäilyksiin, niin minusta sinun pitäisi saada mennä. Olisi varmaan ihan hyvä juttu myös jos maksaisit tästä lipusta ainakin osan.
 
ryhjyrh
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26196299:
eiköhän mun mielipiteet ovat tulleet esille monta kertaa jo tässä keskustelussa jos vaan jaksaa lukea.
No niin aktiivisesti olet tähänkin asti jaksanut kirjoitella, niin vastaapa yhdellä sanalla vielä, että olisiko ok vai ei?
 
Tönt
No niin aktiivisesti olet tähänkin asti jaksanut kirjoitella, niin vastaapa yhdellä sanalla vielä, että olisiko ok vai ei?
tässä asiassa ei ole tullu ilmi että ap:n kaveri olisi kiinnostunut ap:sta vaan se on teidän mielipiteenne (aika monen näköjään). ap on tehnyt selväksikin että haluu olla vaan kaveri ei muuta. mutta jos haluut vastauksen niin jos joku nainen haluisi mennä mun miehen kanssa katsomaan lätkää ja se akka olisi kiinnostunut mun miehestäni niin mun mies osaisi kyllä sanoa ei kiitos ihan itse. ei siihen mun kahleita tarvitsisi. jos mies haluisi mennä silti niin kysyisin varmaan että miksi. jos sitä jos tätä...eri kysymyksiä eri vastauksia...
 
Tönt
ja mä en käske mun miestä, teen sitä tarpeeks lasten kanssa. sekään ei kiellä mua tekemästä jotain. ja onko ok vai ei, se riippuu motiivista. jos mies vaan haluisi mennä kattoo lätkää niin tottakai se on ok. onhan mies tehnyt selväks sille akallle ettei kiinnosta muu. :D tyhmä se olisi jos silti laittaisi reilu satanen siihen ja elättäisi toiveita. luottamus on niin kauan kunnes tapahtuu jotain epäillyttävää.
 
women
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26196346:
tässä asiassa ei ole tullu ilmi että ap:n kaveri olisi kiinnostunut ap:sta vaan se on teidän mielipiteenne (aika monen näköjään). ap on tehnyt selväksikin että haluu olla vaan kaveri ei muuta. mutta jos haluut vastauksen niin jos joku nainen haluisi mennä mun miehen kanssa katsomaan lätkää ja se akka olisi kiinnostunut mun miehestäni niin mun mies osaisi kyllä sanoa ei kiitos ihan itse. ei siihen mun kahleita tarvitsisi. jos mies haluisi mennä silti niin kysyisin varmaan että miksi. jos sitä jos tätä...eri kysymyksiä eri vastauksia...
Miksi on niin vaikeata vastata kyllä vai ei yksinkertaiseen kysymykseen? Uskomatonta.
 
ryjjry
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26196372:
ja mä en käske mun miestä, teen sitä tarpeeks lasten kanssa. sekään ei kiellä mua tekemästä jotain. ja onko ok vai ei, se riippuu motiivista. jos mies vaan haluisi mennä kattoo lätkää niin tottakai se on ok. onhan mies tehnyt selväks sille akallle ettei kiinnosta muu. :D tyhmä se olisi jos silti laittaisi reilu satanen siihen ja elättäisi toiveita. luottamus on niin kauan kunnes tapahtuu jotain epäillyttävää.
Ei tässä mistään käskemisestä ole kysymys, vaan siitä, että onko se sulle ok. Vaikka olisit hiljaa, etkä kommentoisi tilannetta mitenkään, niin kai sulla kuitenkin olisi mielipide, onko se ok vai ei.
 
ryjjry
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26196393:
miksi kysyä asioita mitkä ei oo tän ketjun ongelmaa?? ja vastasin lisää ton jälkeen, riittääkö vastaukset nyt?
Se liittyy aika olennaisestikin tämän ketjun ongelmaan. Usein mietitään vain tilannetta omalta kantilta ja ollaan huutelemassa tiettyä ratkaisumallia. Sitten kun tilanne olisi toisinpäin, niin eipä enää ollakaan samaa mieltä. Vähintään yhtä relevanttia on spekuloida sitä, että mies on kiinnostunut ap:sta kuin sitä, ettei ole muuten kuin kaverina.
 
"vieras"
Mun mies on kyllä käynyt ties missä ystäviensä kanssa, ja ystävissä on miehiä ja naisia, homoja ja heteroita ja kaikkea siltä väliltä. Sama mulla. En minä käytä aikaani miettimällä että onkohan joku niistä ehkä kenties kiinnostunut mun miehestäni, mitä ihmeen järkeä siinä muka olisi? Jos on niin sitten on, so what? Ei se kiinnostus siitä häviä että alkaisin leikkiä Justiinaa kotona.
 
Tönt
Se liittyy aika olennaisestikin tämän ketjun ongelmaan. Usein mietitään vain tilannetta omalta kantilta ja ollaan huutelemassa tiettyä ratkaisumallia. Sitten kun tilanne olisi toisinpäin, niin eipä enää ollakaan samaa mieltä. Vähintään yhtä relevanttia on spekuloida sitä, että mies on kiinnostunut ap:sta kuin sitä, ettei ole muuten kuin kaverina.
en jättäisi kuitenkaan tilaisuutta väliin vaan sen takia että joku miettii että mitä jos. se olisi sen ajan murhe. jos käy niin että se kaveri yrittää jotain otellussa niin ap voi aina sanoa että tein jo selväksi ettei kiinnosta, taidan miettiä tätä kaverisuhdetta uusiksi. sitten kertoa miehelleen että näin siinä sitten kävi. mun mielestä vaan on älytöntä murehtia etukäteen. se olisi loukkaavaa molempien kannalta, niin ap:n kuin kaverinkin.
 
On se vaikeeta
Oletteko te todellakin niin tahdottomia ihmisiä, että teille riittää, että joku on teistä kiinnostunut ja hyppäätte tämän ihmisen kelkkaan tuosta vaan? Sellaisen käsityksen tästä ketjusta saa.

Edelleen olen sitä mieltä, että jos miehelleni tarjoutuisi tuollainen tilaisuus, kehottaisin ilman muuta häntä lähtemään, miettimättä yhtään sekuntia lippua tarjoavan naisen motiiveja. Kyllä mun mies osaisi sitten kohteliaasti kertoa, että on ihan onnellisesti parisuhteessa mun kanssa, eikä ole kiinnostunut tästä naisesta ja tuli vaan katselemaan lätkää.
 
kiekko
Vautsi ku tullut paljon keskustelua! :) Kiitos kaikille. Hyviä näkökulmia laidasta laitaan. Tällä hetkellä tilanne se, että olen varmaan menossa matsiin. Mies ei ole hyväksynyt asiaa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26196447]Mun mies on kyllä käynyt ties missä ystäviensä kanssa, ja ystävissä on miehiä ja naisia, homoja ja heteroita ja kaikkea siltä väliltä. Sama mulla. En minä käytä aikaani miettimällä että onkohan joku niistä ehkä kenties kiinnostunut mun miehestäni, mitä ihmeen järkeä siinä muka olisi? Jos on niin sitten on, so what? Ei se kiinnostus siitä häviä että alkaisin leikkiä Justiinaa kotona.[/QUOTE]

Sehän panee kaikkea mikä liikkuu (oo)
 

Yhteistyössä