Mies ei suostu viemään lastamme lääkäriin...

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
No niin. Työmatka on sitten takanapäin ja tulin juuri tyhjään kotiin. Ei näy sen enempää miestä kuin lastakaan. Miehen autoa ei näy missään eikä lapsen päiväkotireppua. Vessassa on ämpärissä lapsen vaatteita likoamassa. Mitä veikkaatte tapahtuneen?


:eek: No, tiedätkö jo, että MITÄ on tapahtunut?!
 
Meillä on käytössä ventoline ja flixotide, flixotiden vaikutus alkoi näkyä kunnolla parin viikon käytön jälkeen, mutta jo muutamassa päivässä mielestäni se vähensi räkäisyyttä.

Mitä Kauris71 pojallesi nyt kuuluu? Toivottavasti kaikki on hyvin :hug:
 
päivien viemää
Onko jotain selvinnyt.Eikös se mies ilmoittanut sulle mitenkään että ovat poissa sinun tullessasi kotiin.
Jospa vienyt lapsen lääkäriin ja sieltä ohjattu sairaalaan.
Kummaa ettei mies mitään ole ilmoitellut
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, mies varmaan ajattelee, että lapsen saamat astmalääkkeet rupeavat tehoamaan vasta parin viikon päästä ja perjantaina sinä palaat ja viet lapsen lääkäriin, jos tarvii.
ja usko pois, mies vie hänet jos tosi hätä tulee..
Usko pois, että mun mies ei tiedä lääkkeistä mitään - etenkään astmalääkkeistä. Toivottavasti ne astmalääkkeet ovat sellaisia, että ne tehoavatkin vasta kun niitä on popsittu vähintään viikko.

Varaan nyt kuitenkin soittoajan sille lääkärille tiistaiksi, joka määräsi ne lääkkeet. Toivottavasti sitten saadaan jotain apuja.

Ei tiedä pojan lääkkeistä mitään?
Ei halua viedä poikaa lääkäriin?
Anteeksi, mut mä en ikimaailmassa jättäisi kipeää saati edes tervettä lasta tuollaiselle ihmiselle.
 
ÄITI JA TYÖNTEKIJÄ
Äidin olisi pitänyt perua työmatka, koska perhe ensin ja sairas lapsi eikä siirtää vastuuta isälle. Me äidit kuitenkin olemme lapsillemme ne tärkeimmät ihmiset.Tuossa nyt on kyse vähän samasta asiasta kuin esim. renkaiden vaihto(pakko osata tai ajele sitten kesärenkailla) Toivottavasti kyseessä oli provokeskustelu. Kyllä äiti on nyt vähän urasuuntautunut liikaa kun lapsen terveydellä leikkii. Onpa kiireitä ollut kun ei ole ehtinyt työmatkalla kysellä lapsen vointia!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI JA TYÖNTEKIJÄ:
Äidin olisi pitänyt perua työmatka, koska perhe ensin ja sairas lapsi eikä siirtää vastuuta isälle. Me äidit kuitenkin olemme lapsillemme ne tärkeimmät ihmiset.Tuossa nyt on kyse vähän samasta asiasta kuin esim. renkaiden vaihto(pakko osata tai ajele sitten kesärenkailla) Toivottavasti kyseessä oli provokeskustelu. Kyllä äiti on nyt vähän urasuuntautunut liikaa kun lapsen terveydellä leikkii. Onpa kiireitä ollut kun ei ole ehtinyt työmatkalla kysellä lapsen vointia!!!
Olet kyllä aika pöllö. Eikös perusajatus ole se, että jos perheessä on kaksi vanhempaa, niin vastuu jaetaan tasapuolisesti. Äideilläkin voi joskus olla menoja :headwall: .

 
Alkuperäinen kirjoittaja ompus:
Olet kyllä aika pöllö. Eikös perusajatus ole se, että jos perheessä on kaksi vanhempaa, niin vastuu jaetaan tasapuolisesti. Äideilläkin voi joskus olla menoja :headwall: .
Jos äiti on valinnut elämän miehen kanssa, joka ei osaa edes lastaan hoitaa, niin silloin äidillä ei vaan saa olla sellaisia menoja joiden takia lapsi jätetään isän hoiviin eli käytännössä heitteille.

(isä ei suostu viemään lasta lääkäriin, isä ei edes tiedä lapsen lääkityksistä, jne)
 
Äiti kans x 3
Alkuperäinen kirjoittaja ompus:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI JA TYÖNTEKIJÄ:
Äidin olisi pitänyt perua työmatka, koska perhe ensin ja sairas lapsi eikä siirtää vastuuta isälle. Me äidit kuitenkin olemme lapsillemme ne tärkeimmät ihmiset.Tuossa nyt on kyse vähän samasta asiasta kuin esim. renkaiden vaihto(pakko osata tai ajele sitten kesärenkailla) Toivottavasti kyseessä oli provokeskustelu. Kyllä äiti on nyt vähän urasuuntautunut liikaa kun lapsen terveydellä leikkii. Onpa kiireitä ollut kun ei ole ehtinyt työmatkalla kysellä lapsen vointia!!!
Olet kyllä aika pöllö. Eikös perusajatus ole se, että jos perheessä on kaksi vanhempaa, niin vastuu jaetaan tasapuolisesti. Äideilläkin voi joskus olla menoja :headwall: .

Peesi!!!

Ihmeellistä äidin syyllistämistä, no tää palsta on just tämmönen :( Siks täältä ei viitti mitää neuvoja kysyäkkää....

 
ÄITI JA TYÖNTEKIJÄ
NIIN TASAPUOLISESTI, EI ISÄLLE SIIRTOA JA MYÖS TILANNEKOHTAISESTI ELI ASIAT TÄRKEYSJÄRJESTYKSEEN. SITÄPAITSI PÖLLÖ ON VIISAS LINTU ETTÄ KIITOS KOHTELIAISUUDESTA..
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI JA TYÖNTEKIJÄ:
NIIN TASAPUOLISESTI, EI ISÄLLE SIIRTOA JA MYÖS TILANNEKOHTAISESTI ELI ASIAT TÄRKEYSJÄRJESTYKSEEN. SITÄPAITSI PÖLLÖ ON VIISAS LINTU ETTÄ KIITOS KOHTELIAISUUDESTA..
Haluaisinpa nähdä pomoni ilmeen, jos kieltäytyisin työmatkasta tuommoisen syyn takia.
 
ÄITI JA TYÖNTEKIJÄ
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI JA TYÖNTEKIJÄ:
NIIN TASAPUOLISESTI, EI ISÄLLE SIIRTOA JA MYÖS TILANNEKOHTAISESTI ELI ASIAT TÄRKEYSJÄRJESTYKSEEN. SITÄPAITSI PÖLLÖ ON VIISAS LINTU ETTÄ KIITOS KOHTELIAISUUDESTA..
Haluaisinpa nähdä pomoni ilmeen, jos kieltäytyisin työmatkasta tuommoisen syyn takia.
no mä oon 10 vuotta ollut jo työelämässä ja joutunut jäämään hoitamaan sairaita lapsia kotiin kymmeniä kertoja. Meillä pomot sanoo vaan että ilman muuta, perheellisiä miehiä kun ovat itsekin ja ymmärtävät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI JA TYÖNTEKIJÄ:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI JA TYÖNTEKIJÄ:
NIIN TASAPUOLISESTI, EI ISÄLLE SIIRTOA JA MYÖS TILANNEKOHTAISESTI ELI ASIAT TÄRKEYSJÄRJESTYKSEEN. SITÄPAITSI PÖLLÖ ON VIISAS LINTU ETTÄ KIITOS KOHTELIAISUUDESTA..
Haluaisinpa nähdä pomoni ilmeen, jos kieltäytyisin työmatkasta tuommoisen syyn takia.
no mä oon 10 vuotta ollut jo työelämässä ja joutunut jäämään hoitamaan sairaita lapsia kotiin kymmeniä kertoja. Meillä pomot sanoo vaan että ilman muuta, perheellisiä miehiä kun ovat itsekin ja ymmärtävät.
Kyllä meillä jää mieskin lapsia kotiin hoitamaan jos lapset on sairaita. Ne todellakin on ihan yhteisiä lapsia, vastuu jaetaan yhdessä. Sinä saat minun puolestani pitää marttyyrin viittasi, tosin olis se sun ukkos varmaan ihan kiitollinenkin jos joskus saisi lapsiaan hoitaa vai eikö sen hoito täytä sun standardejasi?!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ompus:
Olet kyllä aika pöllö. Eikös perusajatus ole se, että jos perheessä on kaksi vanhempaa, niin vastuu jaetaan tasapuolisesti. Äideilläkin voi joskus olla menoja :headwall: .
Jos äiti on valinnut elämän miehen kanssa, joka ei osaa edes lastaan hoitaa, niin silloin äidillä ei vaan saa olla sellaisia menoja joiden takia lapsi jätetään isän hoiviin eli käytännössä heitteille.

(isä ei suostu viemään lasta lääkäriin, isä ei edes tiedä lapsen lääkityksistä, jne)
Kai se isä osaa normaalisti lastaan hoitaa, tuskin oli äidin ensimmäinen työmatka. Samaa mieltä olen kyllä, että on aika pässi äijä, jos ei sairasta lastaan lääkäriin vie. Väärä aika ja paikka osoittaa mieltään.

Meillä nuoremmalla lapsella on kaksi astmalääkettä ja mies kyllä lääkitsee poikansa annettujen ohjeiden mukaisesti, mutta tuskin kunnolla tietää mitä lääkettä lapselleen antaa. Tietää kuitenkin, että oranssi annetaan aamuin illoin ja lisäksi vihreää, jos poika on tukkoinen.... :whistle:

 
.
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Mä soittaisin sille anopille ja pyytäisin viemään lapsen lääkäriin. Vois ukko sitten siinä selitellä, miksi ei suostu omaa lastaan viemään lääkäriin. Totta kai se lapsi täytyy lääkäriin saada ja jos ukkosi ei sitä tee, niin sitten joku muu hoitamaan homma. Ihme ukko kyllä, voi vain kummastella...
näin mäkin tekisin.
 
Kaksinaismoralismi kunniaan!
Eiks tuossa toisessa ketjussa just taivasteltu ettei äiti voi jäädä kotiin hoitaan sairasta lasta kun mies on raksalla eli huvittelemassa. Ja tässä ketjussa pitäisi äidin perua työmatka vaikka isä olisi hoitamassa lasta. Aika ristiriitasta, hyvät naiset!
 
ÄITI JA TYÖNTEKIJÄ
KAI LUITTE MYÖS KOHDAN ETTÄ VESSASSA OLI LAPSEN VAATTEITA ÄMPÄRISSÄ LIKOAMASSA. PAHA ISI NE ON VISSIIN SINNE LAITTANUT ETTEI HYVÄ ÄITI KUN SUVAITSEE SAAPUA KOTIA PILLASTU. LUKEKAA NYT JO RIVIEN VÄLISTÄKIN JOTAIN.JA SIITÄ MUN MARTTYYRIN ROOLISTA SEN VERRAN ETTÄ KANNATAN TASA-ARVOA ENKÄ TYKKÄÄ MAIKKARIN LAUANTAI-ILLAN KLO 21.00 SARJASTA.
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
V*ttu mikä isä :eek:
Veit sanat suustani!

Yksi syy tietysti taitaa tietysti olla se, että olen poissa peräti 4 päivää, joten omapahan on syyni. Mitäs en ole täällä käyttämässä poikaa lääkärissä. Eli kosto ilmeisesti työmatkastani? :eek:
Hullu ukko. Lapsen hyvinvoinnin kustannuksella kostaa sulle TYÖMATKAN?? Ei Herranjestas.

Mikä näitä tällasia palstan naisia vaivaa, miksi te siedätte noita idiootti-miehiä?? En ymmärrä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä