MIKSI ihmeessä kukaan käy muualla kaupassa?

  • Viestiketjun aloittaja Lidl on halapa--.
  • Ensimmäinen viesti
hmph
No kyllä ässältä saa ihan saman verran kamaa vähintään tuohon hintaan :D

Mutta siksi käyn ässässä, että siellä on aikalailla noin niinkuin HUOMATTAVASTI suurempi ja laajempi valikoima kuin liidelissä.
 
66666666
Lidlissä ei kyllä kovin hyvä valikoima ole.. Ei ole esim. meidän lidlissä kunnon täysjyväleipää, ei tarpeeksi leivontatarpeita ja mausteita, ei tiettyjä rahkoja, tiettyjä tuorejuustoja jne. Mutta sieltä saa hyvin jauhot, maidot, leikkeleet, jugurtit, rehut ja hedelmät ja pesuaineet.

Ja minä kävin Lidlissä, ostin 2 isoa kassillista perus terveellistä pöperöä, ja vielä oli mukana turhake herkkujakin, niin maksoi kaks kassia ruokaa 36e. Teinpä niin, että otin sen Lidlin kuitin, ja merkkasin S-ryhmän kaupasta, paljonko siellä olisi maksanut samat tuotteet (vastaava paahtoleipä, paketti jauhelihaa, 3 purkkia maitoa, jne) ja olisihan tullut jo reilusti lisää hintaa!!!
 
vieraskin.
Harvoin tulee lidlissä käytyä. Ei valikoimaa mulle. Ostan snellmannin lihaa ja snelmannin ja atrian muitalihavalmisteita. Niitä ei siellä ole. Jogurtit on niitä tosi makeita tai sitten maustamattomia. Huonot jäätelöt ja muut herkut (tulee syötyä 1-2 kertaa viikossa) Leipävalikoima huono eli ei mulle hyvää leipää. Maustevalikoima huono.

Kuivatuotteet on tietty edullisia ja joitain niistä käydään välillä hamstraamassa esim. jauhot, sokerit. Plussaa kasviksista. Löytyy hyvin ja selliasta mitä ei täällä pikkukaupungissa joka paikassa ole.
 
Pihi kasvissyöjä
Jos tekee perusruokaa perustarvikkeista, Lidl on lyömätön. Hyvät kotimaiset juurekset, kotimainen maito, hedelmissä löytyy luomua, jne. Lihat kuulemma ovat huonoja, mutta itse syön kasvispainotteisesti.

Silloin tällöin haen kasviproteiinit, mausteet, erikoistuotteet ym. cittarista. Yksi kassillinen noita maksaa saman kuin 3-4 kassillista Lidlistä.
 
Lidl on halapa--.
Lidlissä ei kyllä kovin hyvä valikoima ole.. Ei ole esim. meidän lidlissä kunnon täysjyväleipää, ei tarpeeksi leivontatarpeita ja mausteita, ei tiettyjä rahkoja, tiettyjä tuorejuustoja jne. Mutta sieltä saa hyvin jauhot, maidot, leikkeleet, jugurtit, rehut ja hedelmät ja pesuaineet.

Ja minä kävin Lidlissä, ostin 2 isoa kassillista perus terveellistä pöperöä, ja vielä oli mukana turhake herkkujakin, niin maksoi kaks kassia ruokaa 36e. Teinpä niin, että otin sen Lidlin kuitin, ja merkkasin S-ryhmän kaupasta, paljonko siellä olisi maksanut samat tuotteet (vastaava paahtoleipä, paketti jauhelihaa, 3 purkkia maitoa, jne) ja olisihan tullut jo reilusti lisää hintaa!!!
Juu kyllä itsekkin joutuu jotain hakemaan muualta.. mutta saman tempun olen tehnyt itsekkin ja lidl oli selvästi halvempi.
 
hmph
kaksi/kolme on vähemmän kuin neljä!
Toi matikka ei varmaan olekkaan sun vahvinta alaa sittenkään :D Jos viikossa käyn kaupassa sen 3 kertaa ja joka kerta tuon sieltä vaikka sen 2 kasillista ruokaa, se tekee viikossa 6 kassillista ruokaa. Ja kun meidän budjetti viikolle on 70€, se tekee jo 2 kassia enemmän mitä sinä olet samalla rahalla saanut.

Mutta tosiaan, se riippuu paljolti siitä mitä ostaa.
 
"minna"
Mä käyn lidlissä osittain ja kyllä ehdottomasti on halvempaa kuin s-marketissa. Ostan siis tietyt tuotteet sieltä. Mutta olen samaa mieltä, että valikoima siellä ei ole kauhean monipuolinen. Mutta ruokalaskussa ollaan selvästi säästetty, kun haetaan tietyt perustarvikkeet sieltä.
 
Lidl on halapa--.
Toi matikka ei varmaan olekkaan sun vahvinta alaa sittenkään :D Jos viikossa käyn kaupassa sen 3 kertaa ja joka kerta tuon sieltä vaikka sen 2 kasillista ruokaa, se tekee viikossa 6 kassillista ruokaa. Ja kun meidän budjetti viikolle on 70€, se tekee jo 2 kassia enemmän mitä sinä olet samalla rahalla saanut.

Mutta tosiaan, se riippuu paljolti siitä mitä ostaa.
Juuh muokkaus toiminto olisi kova sana ;:))) Huomasin heti kun olin entteriä painanut..
Niinhän se riippuu esim tossa 78€ oli kalliina tuotteina Kahvia +KG oltermannia + skyrrin rahkoja eli ilman noita se 4 kassia olisi tullut huomattavasti halvemmaksi.
 
Lidl on halapa--.
muut pistäneet merkille niin LIdlin vihannevalikoima on parantunut todella paljon viimeisen parin vuoden aikana?
Myös paistopisteestä saa litukka ison plussan.
 

Yhteistyössä