MIKSI ihmeessä kukaan käy muualla kaupassa?

  • Viestiketjun aloittaja Lidl on halapa--.
  • Ensimmäinen viesti
logiikan riemuvoitto
Niin niin, jokainen Lidlin liikehän onkin ihan täsmälleen samanlainen ja yhtä hyvin hoidettu... Hohhoi. Niissä on kuule ihan hirveitä eroja, enkä ala ajamaan naapurikaupunkeihin siinä toivossa että niissä asia olisi paremmassa kunnossa.
Itse tuomitset kuitenkin kaikki Lidlit huonoiksi vain, koska oma lähi-lidlisi on huonosti hoidettu?
 
Muutama syy
[QUOTE="12345";30223447]Tämänkin ketjun viesteistä näkee, että suurin syy on monella asenteellisuus ja väärä tieto. Mut mikäs siinä on S- ja K-kauppiaiden rahapusseja lihottaessa, jos kerran ylimääräistä massia on. Itse käytän säästyneet rahat mieluummin esim. matkusteluun.[/QUOTE]

TAI sitten sellainen kummastuttava asia, että ihmiset tykkää erilaisista tuotteista, eikä kaikkien makuun passaavia löydy lidlistä. Voisiko SE mitenkään olla syynä?

Onhan fakta, että Lidlin valikoima on pienempi kuin esim. Prisman. Pakostikin silloin käy joillekin niin, että ne omat lempituotteet on vain sen isomman kaupan valikoimissa. En minä ainakaan ala syömään mielestäni pahaa ruokaa, vaikka se olisikin jonkun sentin halvempaa.
 
Lidl
[QUOTE="12345";30223447]Tämänkin ketjun viesteistä näkee, että suurin syy on monella asenteellisuus ja väärä tieto. Mut mikäs siinä on S- ja K-kauppiaiden rahapusseja lihottaessa, jos kerran ylimääräistä massia on. Itse käytän säästyneet rahat mieluummin esim. matkusteluun.[/QUOTE]

Juu todellakin huomaa että on käyty joskus monta vuotta sitten viimeksi lidlissä ja arvioidaan sitä vanhoilla tiedoilla.. Löytyy maustamatonta lihaa. löytyy laktoosittomat perustuotteet. Löytyy 100% ruisleipää..
perusrahkat löytyy valikoimasta + erikoisempaakin. Litukassa nykyään on melkein kaikki muiden kauppojen myydyimmät tuotteet myynnissä kuten reissumiehet / realit ymym
 
lidlin asiakas
Mun mielestä sieltä saa kaikki perusruokatarvikkeet. Kaikki maitotuotteet meillä laktoosittomia ja ihan kaikki tarvittava löytyy Lidlistä. Rahkaa, maitoa, jogurttia maustamattomana ja maustettuna, kermaa kermaviiliä yms. Kanaa marinoimattomana yms. Moni tuote on sama kuin muualla, mutta ennakkoluuloiset ihmiset maksaa mieluummin vähän enemmän S- tai K-kaupassa, josta saa bonuksia. Ainut vaan, että ei tule halvemmaksi edes bonusten kautta.
 
livian
Me ei enää käydä ruokakaupassa ollenkaan, vaan tilataan ruoka neitstä ja vain noudetaan kassalta. Meillä päin vain Prisma tarjoaa tähän mahdollisuuden, joten ostamme sieltä. Aiemmin asioimme Lidlissä, mutta kyllä tuo noutopalvelu on vaan niin kätevä, etten enää muulla lailla halua ruokaostoksia tehdä. Tilausta tehdessä voin koko ajan seurata ostosten loppusummaa ja tarpeen tullen harkita, jätetäänkö jotain turhaa pois. Tulee sitä säästöä niinkin. Samoin hintojen vertailu onnistuu ihan yhtä hyvin kuin itse kaupassa asioidessa.
 
Muutama syy
Juu todellakin huomaa että on käyty joskus monta vuotta sitten viimeksi lidlissä ja arvioidaan sitä vanhoilla tiedoilla.. Löytyy maustamatonta lihaa. löytyy laktoosittomat perustuotteet. Löytyy 100% ruisleipää..
perusrahkat löytyy valikoimasta + erikoisempaakin. Litukassa nykyään on melkein kaikki muiden kauppojen myydyimmät tuotteet myynnissä kuten reissumiehet / realit ymym
Viimeksi kävin 3 viikkoa sitten. Liekö hirveästi sen jälkeen muuttunut.

Voit olla vapaasti uskomatta, mutta mun kaupungin Lidlissä on maustamatonta broileria tuurilla yhtä laatua. Maustamatonta possua joskus, jos on joku kampanja. Ei viitti lähtee kauppaan johon mennessään ei varmaksi tiedä että sieltä saa haluamansa.

Rahka (maustamaton) on pahaa, viimeksi maistoin kuukausi sitten. Se voi olla jonkun mielestä hyvää, mutta minä en siitä tykännyt. Lisäksi reissumies ja real EIVÄT ole 100% ruista... Jos tarkoitit jotain muuta leipää, niin olisiko merkkiä jotta voin ensi kerralla ostaa. Ei se kuitenkaan niitä muita puutteita korvaa joka tapauksessa...
 
Lidl
Viimeksi kävin 3 viikkoa sitten. Liekö hirveästi sen jälkeen muuttunut.

Voit olla vapaasti uskomatta, mutta mun kaupungin Lidlissä on maustamatonta broileria tuurilla yhtä laatua. Maustamatonta possua joskus, jos on joku kampanja. Ei viitti lähtee kauppaan johon mennessään ei varmaksi tiedä että sieltä saa haluamansa.

Rahka (maustamaton) on pahaa, viimeksi maistoin kuukausi sitten. Se voi olla jonkun mielestä hyvää, mutta minä en siitä tykännyt. Lisäksi reissumies ja real EIVÄT ole 100% ruista... Jos tarkoitit jotain muuta leipää, niin olisiko merkkiä jotta voin ensi kerralla ostaa. Ei se kuitenkaan niitä muita puutteita korvaa joka tapauksessa...
Hahhah montaako maustamatonta broiler laatua sitä pitää olla??
Siellä on myös Suomen myydyin rahka ehrmann valikoimissa jos ei tykkää milbonan rahkoista.. On siellä joku 100% ruiskin.
 
Pihi kasvissyöjä
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30223471:
siksi, koska haluan hyvää ja monipuolista ruokaa. en mitään lidlin paskoja
Pieni vinkki. Ei ole aina pakko ostaa valmisruokia. Kaupasta voi ostaa myös ainekset ja valmistaa niistä itse sen ruoan. Silloin siitä saa juuri niin hyvää kuin osaa.
 
määä
Hahhah montaako maustamatonta broiler laatua sitä pitää olla??
Siellä on myös Suomen myydyin rahka ehrmann valikoimissa jos ei tykkää milbonan rahkoista.. On siellä joku 100% ruiskin.
Ihmeellistä tinkaamista! Tässä kysyttiin miksi joku ei käy lidlissä. Syitä on kerrottu. Jokaisella on syynsä. Kaikki eivät halua syödä reissumiestä ja realia. Lidlin leipävalikoima on ainakin täällä todella suppea ja me halutaan välillä vaihdella leipää. Lisäksi haluan tukea paikallista leipomoa, niiden tuotteita ei lidlistä saa.
 
Haluan tukea suomalaisuutta ja suomaliaisia tuotteita. Prismat, cittarit jne työllistävät PALJON enemmän henkilökuntaa verratunaa lidliin. Se on yksi syy siihen että tuotteet ovat halvempia. Lisäksi haluan valikoimaa enemmän. Minusta lidl on yleisesti ottaen epäsiisti, vierekkäisissä laareissa banaaneja ja vaatteita. Ei mun makuun.
 
Lidl on paras.
Maksetaanko sulle tuosta Lidlsin mainostamisesta, vai miksi et hyväksy että muut näkee asiat toisin kuin sinä?
Kyllä! No onhán se nyt ihan oikeasti huvittavaa jos selitellään ettei käydä lidlissä koska siellä ei ole laktoosittomia tuotteita ja ne onkin siellä...
Seuraavaksi selitetään että en voi käydä kun siellä ei ole raakaa ahventa!! JOhon joku vastaa että onhan siell'ä niin sitten ei enää keksitä muuta kuin että no ei ole kuin yhtä lajia.
 
"Mariska"
Käyn kyllä Lidlissä välillä hakemassa paistopisteestä leipää ja jätskejä, jotain hedelmiä välillä ja jätskiä ym. Askartelutavaroita tytölle ja sellaista. Mutta pääasiallisesti käyn kuitenkin prismassa tai s-marketissa, koska myös ne on suht edullisia ja valikoima on moninkertainen. Lidlissä on aika paljon ulkomaisia tuotteita ja monia juttuja puuttuu kokonaan, lihaa tai kalaa on ihan mitä sattuu olemaan jäljellä, usein ei saa aineksia siihen ruokaan mitä oli ajatellut tehdä. Ja tykkään ostaa niitä tuttuja tuotteita, enkä jotain korvikkeita...

Lidlistä puuttuu joitain ihan perusruoka-aineitakin kokonaan, varsinkin leipomisjuttuja, mutta en nyt muista esimerkkejä. Olen kuitenkin joutunut lähtemään toiseen kauppaan hakemaan, joten isompia ostoksia en koskaan lähde tekemään Lidliin.
 
Niin, itse käytän prismaa/ s-markettia. Kun ostaa kuukauden ruuat sieltä n. 1000e niin tulee n. 50e tilille rahaa. Ei ehkä niin paljon kun säästäisi jos kävisi lildissä mutta on sekin kuitenkin jotain. :)
 
Viimeksi muokattu:
.vieras.
Haluan tukea suomalaisuutta ja suomaliaisia tuotteita. Prismat, cittarit jne työllistävät PALJON enemmän henkilökuntaa verratunaa lidliin. Se on yksi syy siihen että tuotteet ovat halvempia. Lisäksi haluan valikoimaa enemmän. Minusta lidl on yleisesti ottaen epäsiisti, vierekkäisissä laareissa banaaneja ja vaatteita. Ei mun makuun.
Löytyisikö vielä pösilömpiä perusteita, tällä kertaa faktaperäisiä?
 
vierass
Koska sinne on matkaa ja sieltä ei saa kaikkea mitä tarvitsee. Mies käväisee usein kotimatkalla Lidlissä, ostaa lähinnä paistopisteen tuotteita, kun tykkää saada tuoretta leipää päivittäin.

Vihannesvalikoima on parantuntu paljon siitä, mitä oli joku vuosi sitten, samaten lihavalikoima näyttää kasvavan.
 
Ken guru
Alkaa naurattaa noi lidl mainokset vielä enemmän kun lukee näitä juttuja :)) Hemmetti ihan oikeasti on sen mainoksen äijän kaltaisia ihmisiä olemassa.
Mitä ihmeen väliä sillä on jos ei tykkää käydä lidlissä? Miten joku voi olla noin oman pään sisällä elävä ettei kykene hyväksymään toisten tapoja ajatella, esim. tuo banaani/vaate juttu.

Flippaatko samalla tavalla muidenkin liikkeiden kohdilla joita itse kannatat?
 

Yhteistyössä