MIKSI ihmeessä kukaan käy muualla kaupassa?

  • Viestiketjun aloittaja Lidl on halapa--.
  • Ensimmäinen viesti
Ei joka paikkakunnalla oo Lidliä, tuota ei vissiin jotkut Lidl-fanaatikot tajua. Ne lähimmät Lidlit joissa mä oon käyny on valikoimaltaan sen verran pienempiä, että mielummin meen vaikka samalla paikkakunnalla olevaan Halpahalliin tai Citymarketiin.
 
tykkään
Mä käyn aina ensin Lidlistä suunnilleen määrätyt tavarat ja sitten Prismasta loput tarvittavat. Pyörällä liikun ja matkaa noin 5km suuntaansa, liikunnasta käy. Pari kertaa viikossa työn jälkeen ja viikonlopulla sama reissu.
 
minä--
No jaa, minusta taas Prisma on halvempi monissa tuotteissa. Maito Lidlissä 0,89e, Prismassa 0,79. Leikkele Lidlissä 2,99e (ohuen ohut) Prismassa 2,45. Ruispala Prismassa 1,79e, Lidlissä taitaa olla 1,99 e. Prismassa on myös parempia tarjouksia yleensä. Joskus Lidl oli tosiaan halvempi, mutta ei kyllä enää. Eikä sieltä saa kaikkea mitä haluaisi. Eipä silti, kiva Lidlissä on välillä käydä.
 
äiteeeenä
S-markettiin pääsen autolla ja kantamukset kätevästi kassista suoraan autoon. Valikoima on laaja. Mitä tahansa löytyy. Lisäksi keskittämällä saan bonuksia mukavan summan vuodessa. Veikkaan että enemmän vaikutta se MITÄ ostaa kuin se, MISTÄ ostaa. Kunnon perusruoka ei paljoa maksa.
 
Lidl on paras.
Alkuperäinen kirjoittaja minä--;30224244:
No jaa, minusta taas Prisma on halvempi monissa tuotteissa. Maito Lidlissä 0,89e, Prismassa 0,79. Leikkele Lidlissä 2,99e (ohuen ohut) Prismassa 2,45. Ruispala Prismassa 1,79e, Lidlissä taitaa olla 1,99 e. Prismassa on myös parempia tarjouksia yleensä. Joskus Lidl oli tosiaan halvempi, mutta ei kyllä enää. Eikä sieltä saa kaikkea mitä haluaisi. Eipä silti, kiva Lidlissä on välillä käydä.
Ja tällä mahtavalla viestillä nollattiin ruokakori tutkimukset ja kaikki :)
 
Lidl on paras.
Alkuperäinen kirjoittaja äiteeeenä;30224273:
S-markettiin pääsen autolla ja kantamukset kätevästi kassista suoraan autoon. Valikoima on laaja. Mitä tahansa löytyy. Lisäksi keskittämällä saan bonuksia mukavan summan vuodessa. Veikkaan että enemmän vaikutta se MITÄ ostaa kuin se, MISTÄ ostaa. Kunnon perusruoka ei paljoa maksa.
Niin maksat keskimäärin 100€ enemmän kuussa ruuasta ja saat bonuksena 50 takaisin :)) ei huono diili.
 
Silloin tällöin käyn lidlissä, mutta niin vähän on tuotteita, jotka olisi halvempia kuin muissa kaupoissa, että muutaman kymmenen centin takia viitsisi ajella. Esim vihanneksia, salamia kananmunia ja turkkilaista jugurttia tulee ostettua, mutta leivistä en ole löytänyt mieleistäni ja leivontaan täytyy ostaa tarpeet muualta. Lihaa saatan ostaa, mutta helpommin löydän muualta.
 
ljdo
Koska en saa sieltä kaikkea mitä tarvitsen ja koska usein löytyy parempia tarjouksia muualta. Ja suurin syy on se, että meidän Lidlissä todella huono palvelu ja sieltä ei mahdu ulos kaksosten rattaiden kanssa. Jopa meidän siwasta mahtuu. XD
Mulla vaihtoehdot cittari, prisma tai lidl. Prismasta sais bonukset ja siel ois halvempaa, mutta käyn silti usein cittarissa parhaimpien valikoimien ja maailman mukavimman kauppiaan takia. :)
 
Me ollaan myös todettu, että tällä paikkakunnalla prisma on halvin. Ostetaan sieltä mm. kotimaista-tuotteita, lihat -30% alennuksesta maanantaisin pakkaseen jne. Rainbow-tuotteita on nykyisin paistopisteessäkin.

Jollain toisella paikkakunnalla lidl voi olla halvin, tai toisen tyyppisillä ostoksilla.
 

Yhteistyössä