Miksi täällä on niin ilkeitä tyyppejä?

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hei sovitaanko niin, et sä voitki alkaa alottaan mun puolesta keskusteluja, jos kerran tiiät kaiken mitä mä milloinkin ajattelen?

Pitäs alottaa kaikki keskustelut harmaana varmaan.
totuus on se että kukaan muu ei tee yhtä paljon ulkonäköön liittyviä aloituksia kuin sinä niin onko nyt ihme että ihmiset saa tietyn kuvan susta. :whistle:
Ai sekö on totuus?

Viimeksi kun mua haukuttiin, se oli joku ihan muu, joka teki alotuksen, musta. Ai niin, mutta tehän aina TIEDÄTTE, milloin se olen minä itse, harmaana. :xmas: Alkaa tuntua siltä, että haluatte minut vain täältä pois. Kun en tajua lähteä, ilkeily jatkuu, keinolla millä hyvänsä.
 
Ehkä haukutaan ulkonäköä, koska ollaan niin aseettomia puhumaan siitä varsinaisesta asiasta, jota keskustelu koskee, ja halutaan saada viimeinen sana miten tahansa. Tai sitten ollaan vielä vihaisia jostain menneestä/menneistä ketjusta/ketjuista, ja halutaan kostaa, ja yritetään tehdä se haukkumalla.

Samaa olen ihmetellyt, ja sitä, että täällä on muutenkin niin vihaista porukkaa. Vähän väliä jotain haista paska, haista sinä vittu, painu helvettiin, syö pääsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ja kysymykseen vastaten, olen aivan varma että ne aikuiset ihmiset jotka netissä haukkuvat muita ihmisiä (olivatpa itse miehiä tai naisia) purkavat omaa pahaa oloaan toisiin. Naurettavinta on halveksua toisia ulkonäön vuoksi.

Ja onhan joillakin selkeästi syynä se, että pidetään toista nättinä niin aletaan haukkua että "Sä olet niin itserakas ja sulla on suuret luulot itsestäsi". Kun moni tuntuu näkevän sen itserakkauden jo pärstäkertoimesta ja sitten haukkuvat pinnalliseksi, vaikka se se taitaa vasta pinnallista ollakin, että analysoidaan toisen luonne ulkonäön perusteella.
Hyvä Emilyn!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se onkin tekopyhää, kun tuntuu pahalta jonkun toisen puolesta. Mutta se se on sitä aitoa pyhyyttä, kun viittaa kintaalle sille, kun jonkun itsetuntoa yritetään oikein urakalla lytätä. :xmas: Hurraa.
Tuskin susta aidosti tuntuu toisten puolesta pahalta.
Jotkut katsos näkee sun läpi.
Tosi surullista, että peilaat kaikkea noin kyynisesti.
Ja tästäkin olen samaa mieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hei sovitaanko niin, et sä voitki alkaa alottaan mun puolesta keskusteluja, jos kerran tiiät kaiken mitä mä milloinkin ajattelen?

Pitäs alottaa kaikki keskustelut harmaana varmaan.
totuus on se että kukaan muu ei tee yhtä paljon ulkonäköön liittyviä aloituksia kuin sinä niin onko nyt ihme että ihmiset saa tietyn kuvan susta. :whistle:
Ai sekö on totuus?

Viimeksi kun mua haukuttiin, se oli joku ihan muu, joka teki alotuksen, musta. Ai niin, mutta tehän aina TIEDÄTTE, milloin se olen minä itse, harmaana. :xmas: Alkaa tuntua siltä, että haluatte minut vain täältä pois. Kun en tajua lähteä, ilkeily jatkuu, keinolla millä hyvänsä.
tuskin kukaan pois ketään haluaa, mutta älä aina syytä muita, ehkä sinussa on myös vika? :hug:
 
mä olen ainakin sun kaveri
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Merili:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin. Tämähän kääntyi taas muhun, koko keskustelu, vaikka aina valitetaan, että käännän kaiken itseeni. Nonni. :|
Niin, sähän et yhtään ajatellut itseäsi kun aloit asiasta keskustelemaan.
Hei sovitaanko niin, et sä voitki alkaa alottaan mun puolesta keskusteluja, jos kerran tiiät kaiken mitä mä milloinkin ajattelen?

Pitäs alottaa kaikki keskustelut harmaana varmaan.
Jos tunnet että nikkisi aiheuttaa sen ettet saa haluamaasi laajempaa keskustelua aikaiseksi niin kyllä se kannattaa. =)
No oikeesti, alotin yhtenä päivänä keskustelun yhdestä ihmissuhteesta, mikä mulla on. Aiemmin, kun olen asiasta maininnut mustana, olen saanut hirveitä haukkuja, mutta tällä kertaa pelkkää ymmärrystä. Näin se menee.

Tässäkin nimenomaisessa ketjussa happamasti kommentoineet olivat siinä niin maireaa että. =)
AI oliko se se ketju...mä taidan tietääkin mikä....
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Ehkä haukutaan ulkonäköä, koska ollaan niin aseettomia puhumaan siitä varsinaisesta asiasta, jota keskustelu koskee, ja halutaan saada viimeinen sana miten tahansa. Tai sitten ollaan vielä vihaisia jostain menneestä/menneistä ketjusta/ketjuista, ja halutaan kostaa, ja yritetään tehdä se haukkumalla.

Samaa olen ihmetellyt, ja sitä, että täällä on muutenkin niin vihaista porukkaa. Vähän väliä jotain haista paska, haista sinä vittu, painu helvettiin, syö pääsi.
Olisikohan näin aina ollut jo aina ja kaikkialla?

Tulitkohan lausuneeksi ihmiskunnan ikiaikaisimman totuuden.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hei sovitaanko niin, et sä voitki alkaa alottaan mun puolesta keskusteluja, jos kerran tiiät kaiken mitä mä milloinkin ajattelen?

Pitäs alottaa kaikki keskustelut harmaana varmaan.
totuus on se että kukaan muu ei tee yhtä paljon ulkonäköön liittyviä aloituksia kuin sinä niin onko nyt ihme että ihmiset saa tietyn kuvan susta. :whistle:
Ai sekö on totuus?

Viimeksi kun mua haukuttiin, se oli joku ihan muu, joka teki alotuksen, musta. Ai niin, mutta tehän aina TIEDÄTTE, milloin se olen minä itse, harmaana. :xmas: Alkaa tuntua siltä, että haluatte minut vain täältä pois. Kun en tajua lähteä, ilkeily jatkuu, keinolla millä hyvänsä.
tuskin kukaan pois ketään haluaa, mutta älä aina syytä muita, ehkä sinussa on myös vika? :hug:
Niin, mussa on sillon vika, kun jotain palstalaista haukutaan vaikka naaman perusteella? No totta kai se on hei mun vika, mikäpä ei ois.

:headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Kyllä mä luulen että negatiiviset kommentit jonkun ulkonäöstä kumpuavat enemmän henkilön kirjoituksista. Harvemmin palstalla "nobodyt" saavat vihamielisiä kommentteja naamastaan.
Mutta onko se sitten fiksua haukkua toisen pärstää, kun ei pysty enää loogisesti perustelemaan miksi on ko. henkilön kanssa jostain asiasta eri mieltä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Kyllä mä luulen että negatiiviset kommentit jonkun ulkonäöstä kumpuavat enemmän henkilön kirjoituksista. Harvemmin palstalla "nobodyt" saavat vihamielisiä kommentteja naamastaan.
Mutta onko se sitten fiksua haukkua toisen pärstää, kun ei pysty enää loogisesti perustelemaan miksi on ko. henkilön kanssa jostain asiasta eri mieltä?
Tähän se usein menee :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Kyllä mä luulen että negatiiviset kommentit jonkun ulkonäöstä kumpuavat enemmän henkilön kirjoituksista. Harvemmin palstalla "nobodyt" saavat vihamielisiä kommentteja naamastaan.
Mutta onko se sitten fiksua haukkua toisen pärstää, kun ei pysty enää loogisesti perustelemaan miksi on ko. henkilön kanssa jostain asiasta eri mieltä?
Se on merkki puutteellisista keskustelutaidoista (ja muustakin kyllä ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Kyllä mä luulen että negatiiviset kommentit jonkun ulkonäöstä kumpuavat enemmän henkilön kirjoituksista. Harvemmin palstalla "nobodyt" saavat vihamielisiä kommentteja naamastaan.
Mutta onko se sitten fiksua haukkua toisen pärstää, kun ei pysty enää loogisesti perustelemaan miksi on ko. henkilön kanssa jostain asiasta eri mieltä?
Mun mielestä on pahempaa se että hyökkää viattoman kimppuun eli alkaa haukkua kohteen lasta.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Miksi sä ap tuot sitä pärstää jatkuvasti esille,kun et kestä minkäännäköistä edes rakentavaa kritiikkiä sun kuontalosta?
Hei herää nyt pahvi vähäsen, en mä tuo muiden palstailijoiden naamaa esiin. Siitä tässä oli kyse, ei minun naamasta.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Miksi sä ap tuot sitä pärstää jatkuvasti esille,kun et kestä minkäännäköistä edes rakentavaa kritiikkiä sun kuontalosta?
ja miksi sä kommentoit jatkuvasti rukoilijasirkkaa.? kommentoisit ketjun aihetta.
 
sääli sääli
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hei sovitaanko niin, et sä voitki alkaa alottaan mun puolesta keskusteluja, jos kerran tiiät kaiken mitä mä milloinkin ajattelen?

Pitäs alottaa kaikki keskustelut harmaana varmaan.
totuus on se että kukaan muu ei tee yhtä paljon ulkonäköön liittyviä aloituksia kuin sinä niin onko nyt ihme että ihmiset saa tietyn kuvan susta. :whistle:
Ai sekö on totuus?

Viimeksi kun mua haukuttiin, se oli joku ihan muu, joka teki alotuksen, musta. Ai niin, mutta tehän aina TIEDÄTTE, milloin se olen minä itse, harmaana. :xmas: Alkaa tuntua siltä, että haluatte minut vain täältä pois. Kun en tajua lähteä, ilkeily jatkuu, keinolla millä hyvänsä.
tuskin kukaan pois ketään haluaa, mutta älä aina syytä muita, ehkä sinussa on myös vika? :hug:
Niin, mussa on sillon vika, kun jotain palstalaista haukutaan vaikka naaman perusteella? No totta kai se on hei mun vika, mikäpä ei ois.

:headwall:
mitä helvetin pääntaputuksia ja sääli pisteitä sä nyt oot hakemassa? olet aika surkee tapaus.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Miksi sä ap tuot sitä pärstää jatkuvasti esille,kun et kestä minkäännäköistä edes rakentavaa kritiikkiä sun kuontalosta?
ja miksi sä kommentoit jatkuvasti rukoilijasirkkaa.? kommentoisit ketjun aihetta.
Nii, siksi, koska BV:llä on jotain mua vastaan, en vaan tiedä mitä. Surulliselta kyllä tuntuu, jos se jokin liittyy naaman esilletuomiseen, koska sehän kuulostaisi... Miltä? Hmm.
 

Yhteistyössä