Minkä vaatekappaleen olemassaoloa et ymmärrä?

"vieras"
Minä en ole koskaan ymmärtänyt toppaliivejä, varsinkaan untuvasellaisia. Mitä väliä sillä on jos selällä ja vatsalla on lämmin, kun käsiä paleltaa? :D
Sä et varmaan halunnut kommentteja, mutta sen verran voin omasta puolestani sanoa, että kun on suht herkästi jumiinmenevät niskat ja oon töissä avokonttorissa, jossa paljon muita ihmisiä ja ilmastointi, niin toppaliivi on paikallaan ollessa aika jees. Meillä ei siis käy siellä osassa asiakkaita, eli kun istuu pöytänsä ääressä toppaliivi on hyvin mukava keksintö. Lämmittää niskan ja selän.

No, mut minä itse en oikein ymmärrä niitä aikuisten naisten bodyja. Kun näyttävät jokseenkin hankalilta vaatekappaleilta.
 
"Piia"
No just tuo toppaliivi! Ja mä sain sellaisen ystävältä lahjaksi kun hänestä sellaiset on niiiin ihania ja hän tosiaan käyttää sellaista, mutta mitä mä teen tuolle. Kokeilun jälkeen roikkuu kaapissa... Ja se on kuitenkin rakkaalta ystävältä....
 
"vieras"
Sellaisten keinokuiteuvaatteiden, jotka ei hengitä yhtään vaan tuntuvat päällä muovipussilta.
Paksu, villainen t-paita joka on kesällä liian kuuma ja talvella käsivarret paleltuu.
 
[QUOTE="vieras";27232613]Mun löllömaha ei roiku ulkona korkeavyötäröisistä housuista, on niistä se hyöty :D[/QUOTE]

Sama juttu. Ihmiset kyllä kehuu kauheasti että olen laihtunut, kun mulla on semmoiset housut päällä. Mutta sitten kun illalla kotona avaa sitten ne korkeavyötäröiset housut niin kuuluu wuuushh ja mun mahaläskit pääsee valloilleen.

Säärystimet on mulle semmoinen vaate että niiden käyttö ei ole mulle vielä auennut. Talvella hiihtäessä ne on kätevät kun ei mene kaikki lumet monoista sisään, mutta miksi niitä käytetään sisätiloissakin? :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Siveyden sipuli
En kertakaikkiaan voi käsittää, mitä virkaa on läpinäkyvällä puserolla??
Sen voi pukea tyköistuvan topin päälle, pehmentää ääriviivat mutta ei ole ihan niin "säkki" kuin vaikka väljämallinen paitapusero. Nuo on esim. ainoita empire-mallisia mitä minä rintavana voin käyttää, ilman että näytän sitten pulskalta. Ei ole tullut mieleenkään että niitä alusvaatteiden päällä ainoastaan pitäisi.
 
Sama juttu. Ihmiset kyllä kehuu kauheasti että olen laihtunut, kun mulla on semmoiset housut päällä. Mutta sitten kun illalla kotona avaa sitten ne korkeavyötäröiset housut niin kuuluu wuuushh ja mun mahaläskit pääsee valloilleen.

Säärystimet on mulle semmoinen vaate että niiden käyttö ei ole mulle vielä auennut. Talvella hiihtäessä ne on kätevät kun ei mene kaikki lumet monoista sisään, mutta miksi niitä käytetään sisätiloissakin? :confused:
Mulla palelee sääret todella paljon, niin käytän säärystimiä myös sisätiloissa. Sillain suoraks vedettyinä, ei makkarana nilkassa :D
 
Säärystimet on mulle semmoinen vaate että niiden käyttö ei ole mulle vielä auennut. Talvella hiihtäessä ne on kätevät kun ei mene kaikki lumet monoista sisään, mutta miksi niitä käytetään sisätiloissakin? :confused:
Jos minulla on kylmät jalat, KELLÄÄN ei ole kivaa. Joten minulla on usein paksut sukat+villasukat+vielä säärystimet jalassa, ja elämä hymyilee :D
 

Yhteistyössä