Minkä vaatekappaleen olemassaoloa et ymmärrä?

Mulla palelee sääret todella paljon, niin käytän säärystimiä myös sisätiloissa. Sillain suoraks vedettyinä, ei makkarana nilkassa :D
Okei, kiitos. Jotain nilkkojen palelua arvailinkin syyksi. Mutta nyt tuli taas uutta tietoa, eli että ne voi vetää suoriksi säärien päälle, mitä en ole huomannutkaan. -Nyt alan kyttäämään kaikkia säärystimien käyttäjiä että mitä ne tekee sisätiloihin tultaessa. :D
 
Sama juttu. Ihmiset kyllä kehuu kauheasti että olen laihtunut, kun mulla on semmoiset housut päällä. Mutta sitten kun illalla kotona avaa sitten ne korkeavyötäröiset housut niin kuuluu wuuushh ja mun mahaläskit pääsee valloilleen.

Säärystimet on mulle semmoinen vaate että niiden käyttö ei ole mulle vielä auennut. Talvella hiihtäessä ne on kätevät kun ei mene kaikki lumet monoista sisään, mutta miksi niitä käytetään sisätiloissakin? :confused:
Säärystimet on hyvät lisälämmikkeet villasukkien kanssa tällaselle vilukintulle. Sisälläkin. Stringejä ja toppaliivejä en miäkään käsitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
7thHeaven
Tää ei oo yks vaatekappale, vaan kahden järkyttävä yhdistelmä:
MIKSI HOUSUJEN (nimenomaan HOUSUJEN tai housuiksi tarkoitettujen jegginsien) kanssa pitää pukea MEKKO. Tunika tietty menee, mutta ihan MEKKO.
Näkee sellasilla rastapäisillä hippiäisihmisillä usein. :x

Nojoo, on noi housuhameetkin aika kammottavia, mullakin oli ala-asteella :D
 
Hei mun on aina pitäny kysyä, miksi joku käyttää sellasia mahan päälle meneviä pikkareita raskausaikana? Ihan puhtaasti mielenkiinnosta. Eikö pikkarit pysy jalassa vai miksi? Mulla oli tosi alhaalla masu ja pysy tosi hyvin ja siksi olen miettinyt tätä elämää suurempaa kysymystä.

:confused:
 
Hei mun on aina pitäny kysyä, miksi joku käyttää sellasia mahan päälle meneviä pikkareita raskausaikana? Ihan puhtaasti mielenkiinnosta. Eikö pikkarit pysy jalassa vai miksi? Mulla oli tosi alhaalla masu ja pysy tosi hyvin ja siksi olen miettinyt tätä elämää suurempaa kysymystä.

:confused:
Mul oli sellasia löysiä mahanpäälle meneviä.Matalammat rullas aina ja jotenki paino. Samat oli sitte kivat sektiohaavan kanssa.
 
Ihan pakko puolustaa haaremihousuja ja sentyyppisiä löysähaaruksisia housja, kun niin moni ei niitä tajua.

Ihan selväähän on se, että ne on mukavan ilmavat päällä. Toisekseen, mä oon huomannut että saan niillä aikaan kapeamman vyötärön illuusion. Mulla on tanakka vyötärö ja kapea lantio, joten näytän joltiseenkin tasapaksulta. Mutta kun housujen levein osa painottuu lantion alapuolelle, se ikään kuin kaventaa keskiosaa. Mtiä, ehkä leveä hame ajaisi saman asian, mutta en tykkää sellaisista, vaikka hameista pidänkin.

Legginsejä hameen kanssa en ymmärrä lainkaan. Se on sukkahousut tai ei mitään! Tai sitten käyttäkää housuja.
 
Hei mun on aina pitäny kysyä, miksi joku käyttää sellasia mahan päälle meneviä pikkareita raskausaikana? Ihan puhtaasti mielenkiinnosta. Eikö pikkarit pysy jalassa vai miksi? Mulla oli tosi alhaalla masu ja pysy tosi hyvin ja siksi olen miettinyt tätä elämää suurempaa kysymystä.

:confused:
Jaa mummoalkkarit? No kun tavalliset alkkarit rullautuivat matalavyötäröisten farkkujen kera alamahaan niin siellä oli semmoinen puristava panta sitten, varsinkin autolla ajaessa sen huomasi. Samat hehtaarialkkarit toimi sektion jälkeenkin, eli eivät hiertäneet sektiohaavaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: tiiru
tyrsk
Naisten juhlakoltuissa on toisinaan vain toiselle kädelle hiha ja toinen käsi ja olkapää jäävät paljaaksi. Kangas loppunut kesken? ;) Se on ruma joka tapauksessa.
Sitten sellaiset mekot, joissa kiertää kangaslenkki niskan takaa. Mulla tulee aina länget mieleen niistä.
 
"vieras"
Korkeavyötäröiset housut (kammottavan tuntuiset jalassa)
verkkopaidat
valmiiks reikäiset jättipaidat
liivit
mamma-alkkarit
vauvojen farkut jäykästä kankaasta
nahkatakit (sorry, en vaan tykkää)
 
Minä en ole koskaan ymmärtänyt toppaliivejä, varsinkaan untuvasellaisia. Mitä väliä sillä on jos selällä ja vatsalla on lämmin, kun käsiä paleltaa? :D
Se salaisuushan onkin siinä että niitä käsiä nimenomaan ei palele. Tai varmaan palelee, jos pakkasta on 10 eikä siellä alla ole mitään. Mutta esim fleecetakin kanssa toimii.
Mä en oo oikein koskaan älynnyt, mihin tarvitaan niitä sormikkaita, mitkä on niinku puolikkaat hanskat. Siis että kämmenen kohdalla on hanska ja sitten sormenpäillä ei olekaan. Se kun ei taas toimi ollenkaan niinku toppaliivi, sormet on jäässä aina.
Varsinkin niissä, joissa ei oo sitä "huppua", jonka vois kääntää siihen päälle.
 

Yhteistyössä