Mitähän helvettiä mäkin oikein ajattelin kun sen sikainfluenssarokotteen lapsilleni otin?

"Mari"
No mä en kyllä jaksa tommosia miettiä. Teen edelleenkin mitä käsketään enkä ajattele omilla aivoillani mitään. En ole lääketieteen ammattilainen, jotenka miksi kyseenalaistaisin sitä mitä käsketään tehdä? Tokihan kaikki oli tietoisia siitä, että mahdollisia sivuvaikutuksia on? Onhan niitä buranassakin..
 
Marin väärinkäyttäjä
[QUOTE="Mari";21925572]No mä en kyllä jaksa tommosia miettiä. Teen edelleenkin mitä käsketään enkä ajattele omilla aivoillani mitään. En ole lääketieteen ammattilainen, jotenka miksi kyseenalaistaisin sitä mitä käsketään tehdä? Tokihan kaikki oli tietoisia siitä, että mahdollisia sivuvaikutuksia on? Onhan niitä buranassakin..[/QUOTE]


Äläpäs häpäise Mari-nimeä enempää aivottomilla lausahduksillasi.
 
"jaa"
[QUOTE="Mari";21925572]No mä en kyllä jaksa tommosia miettiä. Teen edelleenkin mitä käsketään enkä ajattele omilla aivoillani mitään. En ole lääketieteen ammattilainen, jotenka miksi kyseenalaistaisin sitä mitä käsketään tehdä? Tokihan kaikki oli tietoisia siitä, että mahdollisia sivuvaikutuksia on? Onhan niitä buranassakin..[/QUOTE]

olis varmast i helppo elämä.
Itse tajusin miten tyhmiä kaikki ovat siinä ala-asteiässä. tajusin silloin että päin helvettiä mennään, kun ymmärsin hissankirjoista, että ihaillaan miehisiä tekoja, röyhkeyttä, toisilta varastamista. kukaan ei välitä, vaikka syödään kohta paskaa kaikki ja vesi on loppunut maapallolta ja eläinlajit kuollleet ja lapset kuolevat nälkään. kunhan vaan me ihailemme tätä tekniikkaa ja ostamme lisää itselleemme.

siitä lähtien vähän kuin itse tehnyt kaiken. eli kaiken mietin itse. ei meillä kukaan sikarokotuksia tarvinnut. kai sen jokainen näki heti, että ahneet lääketehtaiden osakkeenomistajat haluavat lisää rahaa.
 

Yhteistyössä