Munsta tehtiin varmaan tänään lastensuojeluilmoitus tms...

Aamulla oli vähän hektistä ja viime tingassa lähdettiin autolla viemään eskarilaista eskariin. Mukana siis myös vauva ja 3v.
Oltiin jo vähän myöhässä enkä todellakaan jaksanut, ehtinyt ja viitsinyt alkaa noita pienempiä irrottelemaan istuimistaan ja jätin siksi aikaa autoon että vein pojan eskarin pihalle (ulkoilevat aina aamusta eli jäävät suoraan siihen pihalle). Jo kun lähdettiin autolta yksi nainen lasten kanssa (pph, btw) mulkoili mua pahasti. Ja kun max. 2 minuutin jälkeen tulin takaisin sain taas pahaa silmää ja täti soitti jonnekin ja tiiraili auton rekkaria... Huoh.
t: kriminaaliäiti
 
bud
No enpä usko, että tuosta mitään tulee, vaikka tekisikin. Korkeintaan jotain paasausta. Niin tai no riippuu vähän, missä suhteessa parkkipaikka ja päiväkoti toisistaan ovat. Meidän päikyssä auton saa metrin päähän portista ja ovi on ihan heti siinä. Mutta itse en kyl jättäis yhtään kauemmas.
 
juuuuu
höpö, höpö. en usko että soitti ls. Sitäpaitsi voi olla että piti silmällä lapsiasi.
Kaikkea te hyvät martyyrimammat sitten uskotte ja luulette.

Voi pyhä jysäys sentään!
 
[QUOTE="vieras";27067299]Mua niin ärsyttää nää.. Itse tietää tekevänsä jotain mistä OMA omatunto kolkuttaa ja sitten oletetaan, et koko maailma kyttää... Huoh..

Ehkäpä se ei vaan tykänny sun naamasta, olkootkin btw pph...[/QUOTE]

Itseasiassa mun omatunto ei kyllä ees kolkuta.
Ja todennäköisesti ei pitänytkään mun naamasta, en pidä itsekään :D

Ei kun oikeesti tuntuu että jotkut on viimeistään nyt mennyt ihan sekaisin näitten lastensuojeluilmoitusjuttujen kanssa...
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Jos päiväkodin parkkipaikalla viettäisi yhden aamupäivän ja ilmoittaisi jokaisesta, joka tekee samoin, saisi soitella enemmän kuin kyllikseen :D

Eskarilaisia nimenomaan ns. lentää ovesta/portista sisään ja toinen jalka oven välissä huudetaan "sori tää kiire, vauva oottaa autossa, hauskaa päivää!".
 
"vieras"
en usko, että tuosta mitään tulee.. Itse kattelin kummasti, kun vauva oli jätetty kerhon pihaan autoon. Tie kerhoon on mutkainen ja parkkipaikka ylhäällä. Aikaa vauvan äidillä meni ainakin 10min.
Itsekin kyllä eilen jätin 2 lasta autoon 15 sekunniksi, kun hain lappusen eräältä ulkko-ovelta. Ja siinäkin erän mummo vilkuili minua mutta joo... Nukkuuhan lapset pihalla vaunuissakin, eikä siinä vieressä päivystetä koko ajan.
 
vieras2
Luulen että ton kaltaiset typerät ilmoitukset tulevat lisääntymään viimeaikaisen uutisoinnin takia. Kaikki epäilee kaikkia kaikesta Kohta ei uskalla lastakaan komentaa julkisesti, pitää kantaa vessaan piiloon ja siellä sanoa soo soo:)
 
Phyi
Minusta ajankohta on vähän sellainen, että on mautonta ottaa esille tällaisesta joutavasta tapahtumasta muka aiheutumassa oleva lastensuojeluilmoitus. Eikö ap ole lukenut lööppejä?
 
.,.
Luulen että ton kaltaiset typerät ilmoitukset tulevat lisääntymään viimeaikaisen uutisoinnin takia. Kaikki epäilee kaikkia kaikesta Kohta ei uskalla lastakaan komentaa julkisesti, pitää kantaa vessaan piiloon ja siellä sanoa soo soo:)
No nii just, ja se kun on ihan sama aisa, jättää pari hyvinhoidettua lasta autoon yksin vähäksi aikaa, tai pahoipidellä lasta kodin seinien sisäpuolella.
Tottahan toki, aina kun vaan näkee lpasen ihan missä vaan, täytyy, ja ehdottomasti kannattaakin tehdä siitä ilimoitus!
 

Yhteistyössä