Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

Onnea frankk plussasta! :love:

Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :(

+++ Plussatuulia kaikille! +++
 
Tervehdys taas pitkästä aikaa! Täällä menty vähän meiningillä *tuleejosontullakseen*.. Mut nyt kp 26 ja tekis mieli jo testata, vaikkei menkat kai ole vielä edes myöhässä. Että siinä se mun stressitön suhtautuminen asiaan. :ROFLMAO:

Onnea plussasta frankk!

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja paljon plussatuulia uuteen kiertoon! :love:
 
Onnea frankk! Ja nerppanen toivotaan että vahvistuu (y)

möhköfanttii tsemppiä uuteen kiertoon <3

ON: torstaina testasin negan, menkat ei oo vielä alkanu mutta mulla onkin epäsäännöllinen kierto. Tänään kp32 ja viime kierto oli 35 päivää. Että uskoisin alkuviikosta alkavan :) Ainaki tissit on kipeet niinku ennen menkkoja ja ärtyneisyyttä havaittavissa :D
 
nerppanen minkä merkkisiä testejä siis ollu käytössä sulla?
Mä oon ainaki todella hyvä bongaileen olemattomia haamuja ja viivanpaikkoja, mutta Pregcheckeihin en oo viivanpaikkoja toistaseksi saanu. Kiinasta tilattuihin halpistesteihin oon saanut kuten myös RFSU:n testeihin. Apteekin omia en oo käyttäny.
Onhan seki mahollista että kiinnittymisyritys näkyy testissä haamuna.
 
Suomessa myytävät testit ei pitäs haamuja antaa kyllä. o_O

Jos testi käy väärin päin, siis näytetikkupuoli ylhäällä niin haalea viiva voi tulla. Testien ohjeissa yleenä lukee näin. Tai jos virtsaa roiskuu testi-ikkunaan niin sama haamu tai viivan paikka ilmestyy herkemmin.

nerppanen tsemppiä jos menee uuteen kiertoon!
 
Täällä eletään väliaikaisesti koneettomana ja päivittelen aloitusviestiä kunhan tekniset ongelmat on selätetty :)

Täällä on nyt kp7 ja letrot tälle kiertoa syöty, onneksi! Sivuoireita oli minulle pienen kiireen keskellä aivan riittämiin ja toivon, että ensi kerta olisi helpompi tai en tarvitsisi näitä syödä kauaa vaan tulisi se plussa. Säälittää tuo miesparkakin.. :D
 
nerppanen, teitkö uutta testiä?

frankk, mitä kuuluu? Siirrytkö plussanneisiin?

Siim, alkoiko uusi kierto?

Ja kaikki muut? Onko uutisia, tuntemuksia, piinailua? :D Halkean uteliaisuudesta ja malttamattomuudesta!
 
Raskauskeijun testeihin en vieläkään oo saanut tasavahvoja viivoja, mutta menkat ei oo alkanu ja kai tässä plussanneihin vois siirtyä :rolleyes:. Piti töitten jälkeen käyä apteekissa hakemassa digi, mutten jaksanu. Jospa huomenna sitte.
Kolme päivää nippaillu alavatsaa välillä tosi kovastikkin, kai tää kuuluu asiaan.
Jotenki todella epätodellinen olo o_O
 
  • Tykkää
Reactions: iitata
Mulla ei oo alkanu menkat mutta testi nega :( Ärsyttää kun haluis vaan uuteen kiertoon. Edelleen menkkaoireita joten toivoa on että alkais pian. Saakohan kiertoo millään lyhennettyä omin keinoin eli siis ovista aikaistettua :D Viime kierrot olleet epäsäännöllisiä 33-39pv ja ovis ollu siis kp20 jälkeen. Tosi vaikee ennakoida myöskään ovista ilman tikuttamista. Olispa vaa säännöllinen kierto :unsure:
 
frankk, voi että, varmasti! Havahduin juuri ajatukseen että jos meilläkin olisi tärpännyt ensimmäisellä yrittämällä, meillä olisi nyt 1v 4kk ikäinen lapsi o_O Tosi hurjaa. Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin ja pystyt nauttimaan raskaudesta ♥

Siim, voi ei :( Tiedän tunteen epäsäännöllisten kiertojen tuskasta..
 
Täällä kp 63 ja huomenna syön viimesen terolutin. Joten luultavimmin viikonlopulle menkat tiedossa :). Jotenkin unohtuu koko vauvakuume kun ei oo pitkään aikaan pystynyt tekee mitään asian suhteen. Kun menkat alkaa niin teen kunnon ovistikkutilauksen
 
Täällä kp 63 ja huomenna syön viimesen terolutin. Joten luultavimmin viikonlopulle menkat tiedossa :). Jotenkin unohtuu koko vauvakuume kun ei oo pitkään aikaan pystynyt tekee mitään asian suhteen. Kun menkat alkaa niin teen kunnon ovistikkutilauksen
Samoja fiiliksiä oli ensimmäistä yrittäessä, kun kierto vaan venyi. Nyt vähän into laantunut tässä pahimmasta, alunperin olin ajatellut etten haluais kesävauvaa. Nyt kuitenkin jos tärppää niin just se kesävauvahan sieltä tulisi mitä todennäköisimmin :D Kyllä tässä nyt silti mennään ilman ehkäisyä. Nyt mulla ois kp 24 ja viimeistään ens viikon alkuun menkkoja odottelen... Katsotaan tuleeko :)
 
Heipähei! Minäkin liityn nyt mukaan kuumeilemaan ja seurailemaan :)
Ikää löytyy itseltä 19 (3 viikon päästä 20) ja mieheltä 31. Tilanne tällä hetkellä kp 27/30 ja varsinaista yritystä ei ole sillä ollaan miehen kanssa tapailtu/tunnettu vasta kuukausi. Kuitenkin seksiä harrastettu ensimmäisten muutamien kertojen jälkeen ilman kondomia joten raskautumisen mahdollisuus tottakai on. Asioista ollaan juteltu ja tultu siihen tulokseen, että jos sieltä nyt kaksi viivaa testiin paukahtaa niin lapsi pidetään.
Mulla itsellä ollut kova vauvakuume jo todella pitkään eikä 9kk:n ikäisen kummitytön hoitaminenkaan sitä ole lieventänyt. Oma elämäntilannekin on sellainen, että vauva olisi aivan tervetullut.

Olen tässä omaa kehoa kuulostellut ja nyt vähän ihmetyttääkin kun ovulaation jälkeen alkoi tiputteluvuoto jonka jälkeen vähän enemmän tuhrumaista ja nyt eilen täytyi jo side laittaan alushousuihin kun vuoto on niin runsasta. Lieviä menkkakipuja koko alaselän alueella sekä alavatsassa myös. Menkkani ovat olleet pitkän aikaa säännölliset ja kierto 30 päivää. Menkkojen ensimmäinen päivä alkaa aina järkyttävällä kivulla jommalla kummalla puolella ja buranaa täytyy ottaa että pystyy mitään tekemään, vuoto on runsasta ja kestää 4-5 päivää.

En tiedä oliko tässä nyt aivan liikaa informaatiota heti alkuun tai muutenkaan, mutta tässä katsellaan miten asiat etenee. :D
 
Oli pakko käydä ostamassa pieni taskukalenteri, että pysyn kärryillä kierroista yms. Muisti on kyllä uskomattoman huono ja ajantaju ilmeisesti samaa luokkaa :ROFLMAO: samalla ostin niitä follaatteja kun ei ollut pahan hintasia (y) Tänään ilmeisesti kp9 ja pientä liman tynkää oli aamulla havaittavissa :whistle:
 
Tervetuloa Selja_ :)

lilja_93 mulla on kalenterina sellanen sovellus kuin Ovia! Sinne voi merkata tosi tarkasti kaiken kiertoon liittyvän, jopa oireet ja valkovuodon koostumuksen yms.:D Se sovellus näyttää sit hedelmällisen ajan ja ilmottaa siitä.

Mulla kp36 eikä menkkoja näkyvissä. Tissit kipeet ja mielialat menee vuoristorataa eli perus menkkaoireet kyllä löytyy. Testi nega. :mad: Pitäis vitamiinivarastoja täydentää ja mietin jos ostaisin niitä Gelee Royale -kapseleita myös vaikka en nyt ihan niiden tehoon raskautumisessa uskokaan mutta kaikkeahan saa kokeilla ;)
 
Tervetuloa Selja_, lisäsin listoille mutta jos "tulee jos on tullakseen" maininta särähtää omaan korvaasi pahasti niin korjataan mieluisaksi :)

Täällä on käytössä niinkin kivikautinen systeemi kuin muistio, johon merkkaan aina kp1 päivämäärä, kierron pituus xx vuorokautta :D Nyt voisi olla aiheellista myös aloittaa merkkaamaan oviksia, oon aika huonosti tikutellut ennen tätä.
 

Yhteistyössä