Nyt iski paniikki, miten mä liikun huomenna 2 pienen lapsen kanssa?

Kaverin lapsi tulossa mulle hoitoon, mökkihöperöksi tulee sisällä aivan varmasti mutta milläs liikut himpun vajaa 1v ja 1v 3kk ikäisen kanssa? :O Meidän likka kyllä kävelee sujuvasti myös ulkona, MUTTA se on eri että tahtooko kävellä...

Liinakin löytyisi, mutta voin vain kuvitella mitä toteaa neiti kun koitan hänet siihen ujuttaa :LOL:

Kaiken lisäksi asutaan aivan ydinkeskustassa, lähin puisto 600m päässä, koko ajan vilkas liikenne ympärillä joten likan kävelemään laittaminen aika arveluttavaa vaikka kuinka kädestä pitää kiinni, muutenkin kapeat jalkakäytävät ja varmasti paljon ihmisiä liikenteessä...

Noh, kyllä mä jotai keksin, äsken vasta iski vasten kasvoja tuo ulkoilu "ongelma" :D
 
Kantoreppu olis kova sana.
Tai kuten edellä jo sanottu, että selkänoja alas (jos on tavalliset rattaat) ja siihen mukelot peräkkäin =) Silleen meillä kuskattiin joskus hätätilassa omia 2v ikäerolla olevia =)
 
karvakorvakettu
Laita se kaverin lapsi liinaan ;) Kokeilin joskus, kun ei kädet riittäneet useamman kanssa. Kaveri sanoi jälkikäteen, ettei lapsi tykkää olla liinassa. Mun kanssa tuo taisi säikähtää niin, ettei edes protestoinut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vl:
Millaset rattaat sul on? kyl 2, 1 vuotiasta saa istutettua rattaisiin molemmat, mikäli ei ole ihan jotku matkaratas kolmipyörä desing city viritelmät..
Meijän juoksurattaisiin ei pysty, ku selkänoja on nepeillä ja tarroilla kiinni, just myin kaverille meidän "kunnon rattaat" kun liikutaan paljon autolla, ja muuten likka kävelee lyhyitä matkoja/kannetaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Molemmat rattaisiin,tai pienempi lapsista syliin ja toinen rattaisiin.
Riippuen tietty olitteko menossa muuallekin ku puistoon:D
Kyllä se on oma neiti kun syliin saisi tulla, "pienempi" kun on vaan iältään nuorempi, muuten on kyllä mein likkaa paljon isompi ja 3kg painavampi. :D

Ja eipä uskalla kun puistoon korkeintaan lähteä, sisälläkään ei oikein voi olla kun meidän likka ainakin tottunut paljon ulkoilemaan, ja sisällä "pomppii seinille" jo puolen päivän aikaan jos ei ole aamupäivällä päässyt ulos. Eikä nuku päikkäreitä ja illalla nukkumaan meno on ihan tuskaa jos ei olla oltu ulkona..
 
vieras
Ulos vaan ja menoks rattaiden kanssa ja kyllä ulkona löytyy vaikka mitä ihmeteltävää ja vaikka ei rattaisiin mahtuisi kuin toinen, niin kyllä siinä pientä tekemistä ja ihmeteltävää riittää ihan pihassakin ja kadulla, sanoo kivikaupungin kasvatti itse.

Ei tarvitse mennä merta edemmäs kalaa, sanoo sananlaskukin.



 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti09:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No millaset rattaat kaverilla? Jos se tois ne mukanaan.
Mä en tiedä, jotku rattaat tuo siis ainakin mukana, mutta viimeksi ainakin sillä oli vaan matkarattaat.. Pitää kyllä kysyä vielä..
Kyllä matkarattaista saa selkänojan alas, ja molemmat lapset sinne istumaan. 600 m taittuu sillä lailla nopeasti :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti09:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No millaset rattaat kaverilla? Jos se tois ne mukanaan.
Mä en tiedä, jotku rattaat tuo siis ainakin mukana, mutta viimeksi ainakin sillä oli vaan matkarattaat.. Pitää kyllä kysyä vielä..
Kyllä matkarattaista saa selkänojan alas, ja molemmat lapset sinne istumaan. 600 m taittuu sillä lailla nopeasti :)
Mahtaako ne kestää? Kun painoa kuitenkin naperoista jo 24kg.. :S Pitää koittaa kuitenkin..
 
tuplamutsi
Kyllähän 600m kantaa vaikka sylissä :). Ja jos teidän lapsi kävelee mielellään, niin laitat toisen lapsen rattaisiin ja annat tytön kävellä/työntää rattaita. Hitaastihan matka etenee, mut ei kai teillä minnekään kiire ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
kielletty, mites reissu sujui? Yrittivätkö pikkuiset karkailla eri suuntiin?
No tää nyt oli vähän ot :D Kun alkuunsa mentiin kolmen lapsen kanssa tuplarattailla ja yksösrattailla leikkipuistoon johon tuotiin vielä nämä kaksi muuta. Aidattu leikkipuisto oli ainoa mikä tuli kysymykseenkään, mutta koko reissu meni yllättävän hyvin kun pakattiin mukaan evästä ja pidettiin päät kylmänä :D
 

Yhteistyössä