Nyt mä en ole onnellinen :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
:hug: Tosi rumasti tehty :kieh: Tiesikö sun lapset tästä vielä?
Kyllä toi vanhempi tietää, että serkut pääsee ja hän ei. :| En mä sille mitään osaa edes sanoa, on ihan turha sanoa, että hän on liian pieni sinne, koska sehän on valehtelua. Ja kun ei toi siskonkaan nuorempi lapsi ole niin paljon isompi/vanhempi.
Sitten tuo on jo julmasti ja törkeästi tehty :kieh: Lähde sinne just huomenna ihan ilman siskoa ja mummia.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja nakki:
aika ihmeellistä, ja eihän se sisäänpääsy mitään maksa, ja turha pienille lapsille on rannekkeita ostaa, vaan muutaman lipun laitteisiin
Öö, laiteliput on 6 egee, joten todellakin kannattaa ostaa ranneke. Kolmi- ja nelivuotiaatkin on ihan tyytyväisiä vielä minihupilaitteisiin, joihin ranneke maksaa 18 euroo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No siis selittelikö mitenkään muuten? Mitäs sun sisko tähän?
Ei mun sisko ole mulle puhunut mitään koko reissusta. Ja huomautteli kyllä tänään, että hänen nuorempi lapsensa on selvästi mustasukkainen mun lapsille mummista. Jotenkin tuli haisu, että sisko on tässä takana mutta en tietty varmaksi tiedä.
No sekin vielä :/ :/

Aika häijyä siltikin, varmast olis koko porukalla ollut mahtava reissu
No sitä mä just ajattelin.... että olis ollut kaikilla kivaa. :'( Mä tykkään hurjasti mun siskonlapsista ja siskosta, ja haluaisin itsekin tehdä heidän kanssaan jotain kivaa joskus, välimatkan takia se on vaan yleensä aika mahdotonta. Ja mun lapset viihtyy hirveän hyvin serkkujensa kanssa, heillä on hauskaa yhdessä. Varsikinkin siskon vanhemmalla lapsella, joka on myös mun kummilapseni, synkkaa pikkutyttöjen kanssa tosi hyvin. Ja mä olisin halunnut käydä kummipojan kanssa kaikki kivat laitteet läpi. :D
 
tahditon mummi
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
:hug: Tosi rumasti tehty :kieh: Tiesikö sun lapset tästä vielä?
Kyllä toi vanhempi tietää, että serkut pääsee ja hän ei. :| En mä sille mitään osaa edes sanoa, on ihan turha sanoa, että hän on liian pieni sinne, koska sehän on valehtelua. Ja kun ei toi siskonkaan nuorempi lapsi ole niin paljon isompi/vanhempi.
Sitten tuo on jo julmasti ja törkeästi tehty :kieh: Lähde sinne just huomenna ihan ilman siskoa ja mummia.
Mummin olisi pitänyt sanoa siskollesi, että on jo luvannut sinulle että teidän poppoo tulee mukaan! Ei tommoinen venkoilu ole hyväksyttävää!!
 
Mikähän tässä nyt on takana :/ meinaan että teidän äiti kyllä tykkää susta ja tytöistä ihan varmasti ihan kympillä...että ei varmaan ole siitä kiinni ettei seura kelpaa :hug:

Jos nyt on joku osapuoli käsittänyt väärin...jos he vaikka luulee ettet sä halua mukaan tjtn?
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mikähän tässä nyt on takana :/ meinaan että teidän äiti kyllä tykkää susta ja tytöistä ihan varmasti ihan kympillä...että ei varmaan ole siitä kiinni ettei seura kelpaa :hug:

Jos nyt on joku osapuoli käsittänyt väärin...jos he vaikka luulee ettet sä halua mukaan tjtn?
No kyllä mä sanoin ihan selvästi, että kyllä me mielellään lähdettäisiin ja sanoin, että uskon, että lapset siellä viihtyy kun äiti (=lasten mummi) intti että lapsille ei ole siellä mitään. :'( Ja äsken autossa äiti sanoi, että hän lähtee siskon porukan kanssa yhdessä.
 
Jos jotain olen tässä elämässä oppinut niin sen, että en yhtään spekuloi vaan otan puhelimen käteen, soitan ja kysyn. Kun kysyt suoraan, pääset kaikkein helpoimmalla. Sanot vaan että sulle tuli sellainen olo että teitä ei haluta mukaan, onko tästä kyse? Siellä takana voi olla vaikka mitä oikeita syitä ja jopa sellaisia, jotka eivät tarkoita sinulle mitään pahaa. Ei asioiden selvittämistä kannata pitkittää ja sitten tuntea vihaa ja surua kun ei voi olla varma :hug:
 
Mä varmaan soittaisin äidilleni et viettää samalla sitten hauskan juhannuksen ilman meitä, et meidän perhettä ei kiinnosta viettää sitä heidän seurassa kun kerran tollain heivattiin joukosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mikähän tässä nyt on takana :/ meinaan että teidän äiti kyllä tykkää susta ja tytöistä ihan varmasti ihan kympillä...että ei varmaan ole siitä kiinni ettei seura kelpaa :hug:

Jos nyt on joku osapuoli käsittänyt väärin...jos he vaikka luulee ettet sä halua mukaan tjtn?
No kyllä mä sanoin ihan selvästi, että kyllä me mielellään lähdettäisiin ja sanoin, että uskon, että lapset siellä viihtyy kun äiti (=lasten mummi) intti että lapsille ei ole siellä mitään. :'( Ja äsken autossa äiti sanoi, että hän lähtee siskon porukan kanssa yhdessä.
No mitäs jos me sitten tehtäis huomenna aamupäivällä jotain kivaa? Auttaisko se yhtään? :D

Jos vaikka jätän vauvan iskälle ja otan tuon keskimmäisen mukaan matkaan? Ei mulla paljoa ole aikaa, kun kotona pitää olla takaisin klo 13, mutta ehtis siinä jotain pientä tekemään.

 
Guugle
Se on varmaan sitten niin, että siskosi haluaisi, että hänen lapsensa saisivat mummin jakamattoman huomion yhden päivän ajan. Ja ehkä sitten myös mummi haluaa viettää päivän ainoastaan siskosi lasten kanssa.
 
sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Jos jotain olen tässä elämässä oppinut niin sen, että en yhtään spekuloi vaan otan puhelimen käteen, soitan ja kysyn. Kun kysyt suoraan, pääset kaikkein helpoimmalla. Sanot vaan että sulle tuli sellainen olo että teitä ei haluta mukaan, onko tästä kyse? Siellä takana voi olla vaikka mitä oikeita syitä ja jopa sellaisia, jotka eivät tarkoita sinulle mitään pahaa. Ei asioiden selvittämistä kannata pitkittää ja sitten tuntea vihaa ja surua kun ei voi olla varma :hug:
Juuri näin minäkin tekisin. Asiat selviää aina puhumalla parhaiten, jos vaikka väärinkäsitys olisi takana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja No mieti! :
Siskos asuu jossain kauempana? te 4km päässä? Kumpi viettää enemmän aikaa äitis kanssa?
No en ole minuuttikellon kanssa laskenut, mutta toki varmaan sisko ja siskonlapset vähemmän meidän vanhempia näkee. Ymmärrän kyllä sinänsä, että tänne tullessaan he haluavat viettää isovanhempien kanssa aikaa keskenään, ja siihen ihan mielellään suon mahdollisuudenkin. Mä olisin ihan mielellään pysynyt kotona, että he saisivat olla keskenään siellä mummilassa ja mennä vaan Lintsille mukaan. Tuleehan tässä nyt sellainen olo, että kannattaako sinne juhannukseksikaan mennä, jos se on heille niin tärkeää olla vaan keskenään.
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja No mieti! :
Siskos asuu jossain kauempana? te 4km päässä? Kumpi viettää enemmän aikaa äitis kanssa?
ehkä he haluavat viettää aikaa keskenään jos näkevät harvoin välimatkan takia, ei sen kummenpaa :) Ja se sun pitää hyväksyä, loukkaantumatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Guugle:
Se on varmaan sitten niin, että siskosi haluaisi, että hänen lapsensa saisivat mummin jakamattoman huomion yhden päivän ajan. Ja ehkä sitten myös mummi haluaa viettää päivän ainoastaan siskosi lasten kanssa.
Mäoon sitä mieltä et senkus haluavat, mutta se on väärin ensin lupailla ja sitten perua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja No mieti! :
Siskos asuu jossain kauempana? te 4km päässä? Kumpi viettää enemmän aikaa äitis kanssa?
ehkä he haluavat viettää aikaa keskenään jos näkevät harvoin välimatkan takia, ei sen kummenpaa :) Ja se sun pitää hyväksyä, loukkaantumatta.
Haloo tämä mummi oli itse ensin ehdottanut reissua :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Guugle:
Se on varmaan sitten niin, että siskosi haluaisi, että hänen lapsensa saisivat mummin jakamattoman huomion yhden päivän ajan. Ja ehkä sitten myös mummi haluaa viettää päivän ainoastaan siskosi lasten kanssa.
No jos noin on, niin sitten mä ihmettelen, että miksi mut piti väkisellä saada sinne mummilaan eilen ja tänään. :| Mä olisin ihan hyvin voinut olla kotona koko viikon jos se siitä on kiinni, että yksi tai vaikka useampikin päivä pitää saada jakamatonta huomiota.
 
Tosi kurjaa :/

Ei se liene ongelma, että mummi viettää nyt aikaa siskon perheen kanssa (jos he asuvat kauempana ja näkevät harvemmin)...vaan se, että ensin ehdottaa Linnanmäelle menoa ja sitten peruu tuolla lailla tylysti kun toiset on jo ehtineet innostua. Minuakin suututtaisi ja surettaisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja No mieti! :
Siskos asuu jossain kauempana? te 4km päässä? Kumpi viettää enemmän aikaa äitis kanssa?
ehkä he haluavat viettää aikaa keskenään jos näkevät harvoin välimatkan takia, ei sen kummenpaa :) Ja se sun pitää hyväksyä, loukkaantumatta.
Haloo tämä mummi oli itse ensin ehdottanut reissua :headwall:
No sehän siinä just on, että kun ensin pyydettiin meitä mukaan ja sitten vedettiinkin pyyntö pois. :| Miksi sitten ehdottikaan alunperin. Ei se mua loukkaisi, jos he vaan menisi keskenään vaan se, että ensin pyydettiin mukaan, ja sitten kävikin niin, ettei päästäkään. Kun mä olin jo innostunut ja sopinutkin asioista ja lapset tiesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mikähän tässä nyt on takana :/ meinaan että teidän äiti kyllä tykkää susta ja tytöistä ihan varmasti ihan kympillä...että ei varmaan ole siitä kiinni ettei seura kelpaa :hug:

Jos nyt on joku osapuoli käsittänyt väärin...jos he vaikka luulee ettet sä halua mukaan tjtn?
Niinpä. :/ Mä just sanoin et ap:n äiti vaikuttaa niin mukavalta ja hyväntahtoiselta, että vaikea uskoa sen tahallaan loukkaavan ap:ta ja lapsia. Ehkä sisko on asiasta jotain valittanut tms.

Mutta

:hug: :hug: multakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mikähän tässä nyt on takana :/ meinaan että teidän äiti kyllä tykkää susta ja tytöistä ihan varmasti ihan kympillä...että ei varmaan ole siitä kiinni ettei seura kelpaa :hug:

Jos nyt on joku osapuoli käsittänyt väärin...jos he vaikka luulee ettet sä halua mukaan tjtn?
No kyllä mä sanoin ihan selvästi, että kyllä me mielellään lähdettäisiin ja sanoin, että uskon, että lapset siellä viihtyy kun äiti (=lasten mummi) intti että lapsille ei ole siellä mitään. :'( Ja äsken autossa äiti sanoi, että hän lähtee siskon porukan kanssa yhdessä.
No mitäs jos me sitten tehtäis huomenna aamupäivällä jotain kivaa? Auttaisko se yhtään? :D

Jos vaikka jätän vauvan iskälle ja otan tuon keskimmäisen mukaan matkaan? Ei mulla paljoa ole aikaa, kun kotona pitää olla takaisin klo 13, mutta ehtis siinä jotain pientä tekemään.
Mitähän me keksittäis? :D Voishan sitä ehkä jotain keksiä... ei mulla vaan leikkaa nyt kun jotenkin on niin matala mieli. :p Yritän just keksiä jos mentäis jonnekin muualle juhannukseksi. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja No mieti! :
Siskos asuu jossain kauempana? te 4km päässä? Kumpi viettää enemmän aikaa äitis kanssa?
ehkä he haluavat viettää aikaa keskenään jos näkevät harvoin välimatkan takia, ei sen kummenpaa :) Ja se sun pitää hyväksyä, loukkaantumatta.
Haloo tämä mummi oli itse ensin ehdottanut reissua :headwall:
Niinpä. Ja kaikkein pahinta on, että tytötkin jo odottaa reissua. :( Yhtä lailla varmasti ap haluaa viettää aikaa siskonsa ja kummipoikansa kanssa ja lapset tätinsä ja serkkujensa kanssa. Ihan ok mennä keskenään, JOS sitä ei kuuluteta niillekin, jotka ei pääse ja aluksi pyydetä/luvata, että pääsee mukaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mikähän tässä nyt on takana :/ meinaan että teidän äiti kyllä tykkää susta ja tytöistä ihan varmasti ihan kympillä...että ei varmaan ole siitä kiinni ettei seura kelpaa :hug:

Jos nyt on joku osapuoli käsittänyt väärin...jos he vaikka luulee ettet sä halua mukaan tjtn?
No kyllä mä sanoin ihan selvästi, että kyllä me mielellään lähdettäisiin ja sanoin, että uskon, että lapset siellä viihtyy kun äiti (=lasten mummi) intti että lapsille ei ole siellä mitään. :'( Ja äsken autossa äiti sanoi, että hän lähtee siskon porukan kanssa yhdessä.
No mitäs jos me sitten tehtäis huomenna aamupäivällä jotain kivaa? Auttaisko se yhtään? :D

Jos vaikka jätän vauvan iskälle ja otan tuon keskimmäisen mukaan matkaan? Ei mulla paljoa ole aikaa, kun kotona pitää olla takaisin klo 13, mutta ehtis siinä jotain pientä tekemään.
Mitähän me keksittäis? :D Voishan sitä ehkä jotain keksiä... ei mulla vaan leikkaa nyt kun jotenkin on niin matala mieli. :p Yritän just keksiä jos mentäis jonnekin muualle juhannukseksi. :whistle:
Miten ois seikkailupuisto? Me ei olla ainakaan oltu siellä tuon keskimmäisen kanssa koskaan :)

Jos et saa herra J:ltä autoa lainaan, niin eikö sinne pääse bussillakin täältä suoraan? Mein autoon kun ei mahtu kolmea turvaistuinta :(
 
Semmonen pieni varaus sitten, että tuon keskimmäisen nokka on vuotanut nyt 2 päivää...tänään oli siinä ja siinä että oliko lämpöä vai ei. Eli vasta aamusta sitten tiedän varmaksi päästäänkö lähtemään vai paukahtaako meille joku nuhakuume päälle.
 

Yhteistyössä