Nyt mä en ole onnellinen :(

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mikähän tässä nyt on takana :/ meinaan että teidän äiti kyllä tykkää susta ja tytöistä ihan varmasti ihan kympillä...että ei varmaan ole siitä kiinni ettei seura kelpaa :hug:

Jos nyt on joku osapuoli käsittänyt väärin...jos he vaikka luulee ettet sä halua mukaan tjtn?
No kyllä mä sanoin ihan selvästi, että kyllä me mielellään lähdettäisiin ja sanoin, että uskon, että lapset siellä viihtyy kun äiti (=lasten mummi) intti että lapsille ei ole siellä mitään. :'( Ja äsken autossa äiti sanoi, että hän lähtee siskon porukan kanssa yhdessä.
No mitäs jos me sitten tehtäis huomenna aamupäivällä jotain kivaa? Auttaisko se yhtään? :D

Jos vaikka jätän vauvan iskälle ja otan tuon keskimmäisen mukaan matkaan? Ei mulla paljoa ole aikaa, kun kotona pitää olla takaisin klo 13, mutta ehtis siinä jotain pientä tekemään.
Mitähän me keksittäis? :D Voishan sitä ehkä jotain keksiä... ei mulla vaan leikkaa nyt kun jotenkin on niin matala mieli. :p Yritän just keksiä jos mentäis jonnekin muualle juhannukseksi. :whistle:
Miten ois seikkailupuisto? Me ei olla ainakaan oltu siellä tuon keskimmäisen kanssa koskaan :)

Jos et saa herra J:ltä autoa lainaan, niin eikö sinne pääse bussillakin täältä suoraan? Mein autoon kun ei mahtu kolmea turvaistuinta :(
Teidän pitäisi lähteä kimpassa sinne Lintsille hauskaa pitämään :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mikähän tässä nyt on takana :/ meinaan että teidän äiti kyllä tykkää susta ja tytöistä ihan varmasti ihan kympillä...että ei varmaan ole siitä kiinni ettei seura kelpaa :hug:

Jos nyt on joku osapuoli käsittänyt väärin...jos he vaikka luulee ettet sä halua mukaan tjtn?
No kyllä mä sanoin ihan selvästi, että kyllä me mielellään lähdettäisiin ja sanoin, että uskon, että lapset siellä viihtyy kun äiti (=lasten mummi) intti että lapsille ei ole siellä mitään. :'( Ja äsken autossa äiti sanoi, että hän lähtee siskon porukan kanssa yhdessä.
No mitäs jos me sitten tehtäis huomenna aamupäivällä jotain kivaa? Auttaisko se yhtään? :D

Jos vaikka jätän vauvan iskälle ja otan tuon keskimmäisen mukaan matkaan? Ei mulla paljoa ole aikaa, kun kotona pitää olla takaisin klo 13, mutta ehtis siinä jotain pientä tekemään.
Mitähän me keksittäis? :D Voishan sitä ehkä jotain keksiä... ei mulla vaan leikkaa nyt kun jotenkin on niin matala mieli. :p Yritän just keksiä jos mentäis jonnekin muualle juhannukseksi. :whistle:
Miten ois seikkailupuisto? Me ei olla ainakaan oltu siellä tuon keskimmäisen kanssa koskaan :)

Jos et saa herra J:ltä autoa lainaan, niin eikö sinne pääse bussillakin täältä suoraan? Mein autoon kun ei mahtu kolmea turvaistuinta :(
Teidän pitäisi lähteä kimpassa sinne Lintsille hauskaa pitämään :kieh:
Muuten hyvä, mutta 1v ei kyllä tosiaan tee siellä mitään ja kun paluu on klo 13, niin eipä jää hurvitteluun juuri aikaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Semmonen pieni varaus sitten, että tuon keskimmäisen nokka on vuotanut nyt 2 päivää...tänään oli siinä ja siinä että oliko lämpöä vai ei. Eli vasta aamusta sitten tiedän varmaksi päästäänkö lähtemään vai paukahtaako meille joku nuhakuume päälle.
Tuota, saisinko mäkin tulla teidän kanssa Seikkikseen? :whistle: (Jos menette). Mukaan tulisi mun 10kk ja 7v serkut. :D

Ymmärrän kyllä, jos haluatte mennä keskenänne. :) Mä vaan kaipaisin vähän seuraa välillä, samoin lapset (etenki toi 7v). :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Semmonen pieni varaus sitten, että tuon keskimmäisen nokka on vuotanut nyt 2 päivää...tänään oli siinä ja siinä että oliko lämpöä vai ei. Eli vasta aamusta sitten tiedän varmaksi päästäänkö lähtemään vai paukahtaako meille joku nuhakuume päälle.
Tuota, saisinko mäkin tulla teidän kanssa Seikkikseen? :whistle: (Jos menette). Mukaan tulisi mun 10kk ja 7v serkut. :D

Ymmärrän kyllä, jos haluatte mennä keskenänne. :) Mä vaan kaipaisin vähän seuraa välillä, samoin lapset (etenki toi 7v). :D
Tietenkin saatte tulla :D
 
Ina harmaan
Kyllä muakin harmittaisi tuollainen käytös. eikä mun luonteella todellakaan mentäis jussia viettämään mummolaan...

Lintsillä taas viihtyy ihan pienikin (kaikkia ihania valoja ja laitteita kateltavana). Meidän kesän ohjelmaan kuuluu lintsillä käyminen ja pienin mukana ollut vauva on ollut 2kk. Nyt nuorin on 7v. ja meno sen kun kiihtyy...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Semmonen pieni varaus sitten, että tuon keskimmäisen nokka on vuotanut nyt 2 päivää...tänään oli siinä ja siinä että oliko lämpöä vai ei. Eli vasta aamusta sitten tiedän varmaksi päästäänkö lähtemään vai paukahtaako meille joku nuhakuume päälle.
Tuota, saisinko mäkin tulla teidän kanssa Seikkikseen? :whistle: (Jos menette). Mukaan tulisi mun 10kk ja 7v serkut. :D

Ymmärrän kyllä, jos haluatte mennä keskenänne. :) Mä vaan kaipaisin vähän seuraa välillä, samoin lapset (etenki toi 7v). :D
Tytsi! Koskas me nähään? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mikähän tässä nyt on takana :/ meinaan että teidän äiti kyllä tykkää susta ja tytöistä ihan varmasti ihan kympillä...että ei varmaan ole siitä kiinni ettei seura kelpaa :hug:

Jos nyt on joku osapuoli käsittänyt väärin...jos he vaikka luulee ettet sä halua mukaan tjtn?
No kyllä mä sanoin ihan selvästi, että kyllä me mielellään lähdettäisiin ja sanoin, että uskon, että lapset siellä viihtyy kun äiti (=lasten mummi) intti että lapsille ei ole siellä mitään. :'( Ja äsken autossa äiti sanoi, että hän lähtee siskon porukan kanssa yhdessä.
No mitäs jos me sitten tehtäis huomenna aamupäivällä jotain kivaa? Auttaisko se yhtään? :D

Jos vaikka jätän vauvan iskälle ja otan tuon keskimmäisen mukaan matkaan? Ei mulla paljoa ole aikaa, kun kotona pitää olla takaisin klo 13, mutta ehtis siinä jotain pientä tekemään.
Mitähän me keksittäis? :D Voishan sitä ehkä jotain keksiä... ei mulla vaan leikkaa nyt kun jotenkin on niin matala mieli. :p Yritän just keksiä jos mentäis jonnekin muualle juhannukseksi. :whistle:
Miten ois seikkailupuisto? Me ei olla ainakaan oltu siellä tuon keskimmäisen kanssa koskaan :)

Jos et saa herra J:ltä autoa lainaan, niin eikö sinne pääse bussillakin täältä suoraan? Mein autoon kun ei mahtu kolmea turvaistuinta :(
Teidän pitäisi lähteä kimpassa sinne Lintsille hauskaa pitämään :kieh:
Mä jo ehdotin tota ap:lle. :D Mentäis samalla moikkaamaan ninaTT:tä. Ja tietty oikein mainittais ap:n äidille reissustamme. :kieh: :saint:

 
vieraana
No en todellakaan tommosesta suuttuisi. Mäkin vähän luulen, että siskollasi on sormensa pelissä, mutta mun mielestä ihan hyvästä syystäkin. Sit taas siskosi eihän sinua mukaan pyytänyt vaan mummi. Ja jos sisko sitten jälkikäteen on mummille puhunut, että olisin halunnut, että oltais menty vaan keskenään niin mitkäs oli mummin vaihtoehdot?

Mun miehen sisko asuu kauempana ja meille se on itsestäänselvyys, että ei mennä silloin harvoin kyläilemään, kun siskon lapsi on isovanhemmillaan. Me asutaan lähempänä ja voidaan käydä koska tosiaan koska vaan.

Toki ymmärrän senkin, että sun mielestä matka olisi varmasti ollut kiva ja mukava, mutta koita asettua siskosi/siskosi lasten asemaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
No menkää ite sinne lintsille samaan aikaan. :D
No joo... totakin mä kiukuissani vähän ajattelin, mutta jotenkin mulle se pointti oli se, että saa seuraa ja on mullakin aikuisten kanssa kivaa. Saanhan mä kolmestaan olla lapsieni kanssa aina. :eek: Toinen on se liikkuminen, yksin jos menen niin pitää mennä bussilla ja junalla, ja täältä tarvitaan kaksi bussia että pääsee edes rautatieasemalle, ja ne matkat menee musta kohtuuttoman hankaliksi. Yksin kahden lapsen kanssa. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Semmonen pieni varaus sitten, että tuon keskimmäisen nokka on vuotanut nyt 2 päivää...tänään oli siinä ja siinä että oliko lämpöä vai ei. Eli vasta aamusta sitten tiedän varmaksi päästäänkö lähtemään vai paukahtaako meille joku nuhakuume päälle.
Tuota, saisinko mäkin tulla teidän kanssa Seikkikseen? :whistle: (Jos menette). Mukaan tulisi mun 10kk ja 7v serkut. :D

Ymmärrän kyllä, jos haluatte mennä keskenänne. :) Mä vaan kaipaisin vähän seuraa välillä, samoin lapset (etenki toi 7v). :D
Tytsi! Koskas me nähään? :D
Heti, kun sulle sopii. Mulle sopii koska vaan. :D Heinäkuun loppuun asti olen lastenhoitajana. :)

 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
No menkää ite sinne lintsille samaan aikaan. :D
No joo... totakin mä kiukuissani vähän ajattelin, mutta jotenkin mulle se pointti oli se, että saa seuraa ja on mullakin aikuisten kanssa kivaa. Saanhan mä kolmestaan olla lapsieni kanssa aina. :eek: Toinen on se liikkuminen, yksin jos menen niin pitää mennä bussilla ja junalla, ja täältä tarvitaan kaksi bussia että pääsee edes rautatieasemalle, ja ne matkat menee musta kohtuuttoman hankaliksi. Yksin kahden lapsen kanssa. :|
Muuttakaa Keravalle niin pääsette junalla lintsille vaikka joka viikko :D
 
no
ehkä sisko + mummi (teidän äitkö?) haluaa viettää aikaa ilman teitä muita? ilmeisesti te asutte lähellä ja sisko perheineen ei, joten mummi tuskin näkee niitä muita lapsenlapsia yhtä usein kuin sun. antakaa nyt niillekin tilaa ja aikaa yhdessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Toki ymmärrän senkin, että sun mielestä matka olisi varmasti ollut kiva ja mukava, mutta koita asettua siskosi/siskosi lasten asemaan...
No joo, ymmärrän kyllä tämän, että haluavat viettää aikaa keskenään. Mutta toisaalta siskokaan ei sitten asetu mun asemaani. Koska mähän saan olla täällä aina keskenään noiden lasten kanssa. Ihan jokaisena vuoden päivänä. Me ei myöskään koskaan olla päästy mummin, saati siskon ja serkkujen kanssa "kivoihin paikkoihin", vaan mummi hoitaa lapsia ainoastaan silloin kun mulla on joku meno. Siskonlapsien kanssa sen sijaan käyvät aina esim Hoplopissa, retkeilemässä, vesipuistoissa jne. Toki munkin lapset haluaisivat tehdä joskus jotain "extrakivaa" mummin kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
ehkä sisko + mummi (teidän äitkö?) haluaa viettää aikaa ilman teitä muita? ilmeisesti te asutte lähellä ja sisko perheineen ei, joten mummi tuskin näkee niitä muita lapsenlapsia yhtä usein kuin sun. antakaa nyt niillekin tilaa ja aikaa yhdessä.
No tätä mä just olen tässä ketjussa ihmetellyt moneen kertaan, että miksi he erikseen pyysivät minut ja lapset sinne (mummilaan)eilen ja tänään, jos haluavat kerran olla keskenään. Ja en kai mä sitten juhannukseksikaan sinne voi mennä, jos keskenään haluavat olla? Olisivathan he voineet vietää kaikki muut viikon 6 päivää ihan keskenään ja sitten ottaa meidät sinne Lintsille mukaan. Ja kuten sanottua, suurin ongelma tässä oli se, että ensin pyydettiin mukaan ja sitten mieli vaihtuikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ihmetyttää, kuka porukasta ei halua teitä mukaan ja miksi ihmeessä! Mä en keksi ketään niin mieleistä seuraa, kuin oma sisko.
No niin. En minäkään. Me nähdään siskon kanssa 1-2 kertaa vuodessa ja silti tuntuu ettei seura kelpaa. Mummiahan sisko lapsineen näkee paljon useammin, parin kuukauden välein mummi on siellä 4-7 päivää kerrallaan.
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Toki ymmärrän senkin, että sun mielestä matka olisi varmasti ollut kiva ja mukava, mutta koita asettua siskosi/siskosi lasten asemaan...
No joo, ymmärrän kyllä tämän, että haluavat viettää aikaa keskenään. Mutta toisaalta siskokaan ei sitten asetu mun asemaani. Koska mähän saan olla täällä aina keskenään noiden lasten kanssa. Ihan jokaisena vuoden päivänä. Me ei myöskään koskaan olla päästy mummin, saati siskon ja serkkujen kanssa "kivoihin paikkoihin", vaan mummi hoitaa lapsia ainoastaan silloin kun mulla on joku meno. Siskonlapsien kanssa sen sijaan käyvät aina esim Hoplopissa, retkeilemässä, vesipuistoissa jne. Toki munkin lapset haluaisivat tehdä joskus jotain "extrakivaa" mummin kanssa.
No sellaista se usein on, että isovanhemmat korvaa sitä poissaoloaan sit noilla huvitteluilla. Uskon kuitenkin, että siskosi lapset mieluummin näkisivät mummia useammin arkisissa tapahtumissa kuin kerran vuoteen jossain erikoisemassa :(
 

Yhteistyössä