Nyt mä en ole onnellinen :(

Ei, mies ei oel tehnyt mitään pahaa. :D

Mutta mun sisko tuli siis lapsinensa eilen tänne, ei mun luo vaan mun vanhempieni luo jotka asuvat tästä n. 4km:n päässä. No, eilen oltiin sitten kaikki mummilassa, mummi pyysi meidätkin sinne, ja yhdessä vietettiin siellä kaikki aikaa. Tänään olin ajatellut, että annan siskon ja siskonlapsien olla ihan rauhassa mummilassa, mutta he sieltä aamulla soittivat ja kysyivät, että jos kuitenkin mentäisiin. No, sekavaa. :p

Homma oli siis niin, että eilen mummi jutteli, että voitaisiin kaikki yhdessä lähteä Linnanmäelle. Olin siitä sitten heti innoissani, että tottakai mä ja tytöt mielellään lähdetään mukaan, kuulostaa hauskalta reissulta. Sovittiin lähtöpäiväksi keskiviikko, ja iloiselle mielillä aloin odottamaan lähtöä. Sovin yhden hesalaisen kaverinkin kanssa tapaamisen sinne. Tänään mummi sitten rupesikin puhumaan, että eihän siellä mun lapsille ole yhtään mitään kun ne on niin pieniä ja on se niin kallistakin, kun 26? maksaa nuo pienetkin, sisko oli kuulemma netistä katsonut. :( Alkoi olla ilmiselvää ettei meitä haluta mukaan. Tuossa vaiheessa mummi kuitenkin vielä sanoi, että tottakai voitte tulla mukaan jos haluatte.

No, nyt sitten illalla, kun mummi toi meitä kotiin, niin hän sanoi, että aikoo lähteä mun siskon ja siskonlapsien kanssa keskenään. :(

Paska mieli, paha olo, itkettää. :'( Kiitti vaan ja hei. Ei huvita mennä juhannukseksikaan sinne, tuntuu jotenkin, ettei seura kelpaa. :|
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Ei, mies ei oel tehnyt mitään pahaa. :D

Mutta mun sisko tuli siis lapsinensa eilen tänne, ei mun luo vaan mun vanhempieni luo jotka asuvat tästä n. 4km:n päässä. No, eilen oltiin sitten kaikki mummilassa, mummi pyysi meidätkin sinne, ja yhdessä vietettiin siellä kaikki aikaa. Tänään olin ajatellut, että annan siskon ja siskonlapsien olla ihan rauhassa mummilassa, mutta he sieltä aamulla soittivat ja kysyivät, että jos kuitenkin mentäisiin. No, sekavaa. :p

Homma oli siis niin, että eilen mummi jutteli, että voitaisiin kaikki yhdessä lähteä Linnanmäelle. Olin siitä sitten heti innoissani, että tottakai mä ja tytöt mielellään lähdetään mukaan, kuulostaa hauskalta reissulta. Sovittiin lähtöpäiväksi keskiviikko, ja iloiselle mielillä aloin odottamaan lähtöä. Sovin yhden hesalaisen kaverinkin kanssa tapaamisen sinne. Tänään mummi sitten rupesikin puhumaan, että eihän siellä mun lapsille ole yhtään mitään kun ne on niin pieniä ja on se niin kallistakin, kun 26? maksaa nuo pienetkin, sisko oli kuulemma netistä katsonut. :( Alkoi olla ilmiselvää ettei meitä haluta mukaan. Tuossa vaiheessa mummi kuitenkin vielä sanoi, että tottakai voitte tulla mukaan jos haluatte.

No, nyt sitten illalla, kun mummi toi meitä kotiin, niin hän sanoi, että aikoo lähteä mun siskon ja siskonlapsien kanssa keskenään. :(

Paska mieli, paha olo, itkettää. :'( Kiitti vaan ja hei. Ei huvita mennä juhannukseksikaan sinne, tuntuu jotenkin, ettei seura kelpaa. :|
kuka sun lapset sinne olis maksanut? minkä ikäiset? en mäkään varmaan esim.1-3vuotiaista olis halunnu maksaa 26euroa per lätty....
ymmärrän sinänsä mummia, mut jos maksaisit itse, niin sit en tiedä miksei seura kelpais..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuka sun lapset sinne olis maksanut? minkä ikäiset? en mäkään varmaan esim.1-3vuotiaista olis halunnu maksaa 26euroa per lätty....
ymmärrän sinänsä mummia, mut jos maksaisit itse, niin sit en tiedä miksei seura kelpais..
No siis mä käsitin, että sisäänpääsy Lintsille on ihan ilmaista. Ja ne rannekkeet toki maksaa, mutta en mä ole pyytänyt äitiäni niitä maksamaan. Lapset on 3v ja 4v. Mutta sen kyllä tiedän, että hän maksaa siskolle ja siskonlapsille (5v ja 7v) koko reissun.
 
tyttö
Jos itse ajattelit maksaa lapsesi, niin sitten en ymmärrä, miksi teitä ei haluta mukaan. Tai sitten mummi vaan haluaa viettää siskonlasten kanssa päivän ilman teitä (jos näkee sinun lapsiasi useammin?)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuka sun lapset sinne olis maksanut? minkä ikäiset? en mäkään varmaan esim.1-3vuotiaista olis halunnu maksaa 26euroa per lätty....
ymmärrän sinänsä mummia, mut jos maksaisit itse, niin sit en tiedä miksei seura kelpais..
No siis mä käsitin, että sisäänpääsy Lintsille on ihan ilmaista. Ja ne rannekkeet toki maksaa, mutta en mä ole pyytänyt äitiäni niitä maksamaan. Lapset on 3v ja 4v.
no kyllähän 4vuotiaskin jos siellä hyvin viihtyis, tosi kurja juttu :(
kyllä muakin harmittais :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Voihan paska :| :|

Miksei voinut sitten loppuun saakka miettiä asiaa ennenkun edes pyytää?? :eek:

Höh :hug:
No tota mä just ajattelin, että jos hän olis alunperin sanonut, että haluaa tehdä tuon reissun keskenään mun siskon&lapsien kanssa, niin olisin jotenkin vielä ymmärtänyt. :| Mutta siis toki munkin lapset haluaa tehdä kivoja reissuja mummin kanssa, pakkoko se sitten on pyytää, jos ei kuitenkaan ota mukaan. :(
 
:heart:

ehkä kuitenkin suosittelisin sitä menoa juhanukseksi sinne, et mitään voita sillä jos olet menemättä, etkä mitään häviä sillä että menisitkin.
voitte mennä ja jutella asiasta, puhua jos siltä tuntuu.... mutta menkää ihmeessä juhanusta sinne viettämään, keljua se on kotona möllöttää, olla vihainen ja katkera -siinä häviää vain itse....

anteeksi antaminen kannattaa aina,-ja unohtaminen, siinä vain voittaa :heart:

voimia! ja ihanaa juhannusta!! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No siis selittelikö mitenkään muuten? Mitäs sun sisko tähän?
Ei mun sisko ole mulle puhunut mitään koko reissusta. Ja huomautteli kyllä tänään, että hänen nuorempi lapsensa on selvästi mustasukkainen mun lapsille mummista. Jotenkin tuli haisu, että sisko on tässä takana mutta en tietty varmaksi tiedä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
:hug: Tosi rumasti tehty :kieh: Tiesikö sun lapset tästä vielä?
Kyllä toi vanhempi tietää, että serkut pääsee ja hän ei. :| En mä sille mitään osaa edes sanoa, on ihan turha sanoa, että hän on liian pieni sinne, koska sehän on valehtelua. Ja kun ei toi siskonkaan nuorempi lapsi ole niin paljon isompi/vanhempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No siis selittelikö mitenkään muuten? Mitäs sun sisko tähän?
Ei mun sisko ole mulle puhunut mitään koko reissusta. Ja huomautteli kyllä tänään, että hänen nuorempi lapsensa on selvästi mustasukkainen mun lapsille mummista. Jotenkin tuli haisu, että sisko on tässä takana mutta en tietty varmaksi tiedä.
No sekin vielä :/ :/

Aika häijyä siltikin, varmast olis koko porukalla ollut mahtava reissu
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No siis selittelikö mitenkään muuten? Mitäs sun sisko tähän?
Ei mun sisko ole mulle puhunut mitään koko reissusta. Ja huomautteli kyllä tänään, että hänen nuorempi lapsensa on selvästi mustasukkainen mun lapsille mummista. Jotenkin tuli haisu, että sisko on tässä takana mutta en tietty varmaksi tiedä.
Niin, jos sun sisko on ohimennen sanonut mummille tuota samaa, että omat lapset ovat kateellisia sun lapsille kun sun lapset näkevät mummia useammin, niin hyvin on voinut mummi sitten ajatella että pitävät keskinäisen hupipäivän. Ja litsin hinnasto btw:

Isohupi yli 120 cm 35 e
Pikkuhupi alle 120 cm 23 e
Minihupi alle 100 cm 18 e. Minihupilaisen huoltaja maksutta mukana alle 100 cm laitteisiin.
Iltahupi yli 120 cm 26 e.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nakki:
aika ihmeellistä, ja eihän se sisäänpääsy mitään maksa, ja turha pienille lapsille on rannekkeita ostaa, vaan muutaman lipun laitteisiin
No sitä mä just ajattelin, että mun lapsille olis varmaan ihan riittänyt pari laitetta ja yleensä se koko paikan ilmapiiri.
 
tahditon mummi
No kyllä me oltiin viimekesänä meidän 4-v:n kanssa lintsillä ja oli ranneke ja tykkäsi hirmuisesti käydä hälle sopivissa laitteissa. Ja on siellä 3 v:llekin sopivia kyllä! En käsitä tuota, että lapsesi olisivat sinne liian pieniä. Ja vaikka rannekkeet olisivatkin kalliit, niin entäs sitten. Sinähän ne olisit maksanut, ei se olisi ollut mummilta pois :( Todella ajattelematonta!!!
 

Yhteistyössä